МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Пресвітеріанська Церква про аборти

11/04/2003 | Георгій
Теж, на мій погляд, дуже виважене, інтелігентне і людяне твердження.

Presbyterians have struggled with the abortion issue for more than 25 years, beginning in 1970 when a General Assembly statement declared that "the artificial or induced termination of pregnancy is a matter of the careful ethical decision of the patient, . . . and therefore should not be restricted by law . . ."(1) The latest major statement on abortion by a Presbyterian General Assembly came in 1992. Here's an excerpt from that position statement:

. . . There is [both] agreement and disagreement on the basic issue of abortion. The committee [on problem pregnancies and abortion] agreed that there are no biblical texts that speak expressly to the topic of abortion, but that taken in their totality the Holy Scriptures are filled with messages that advocate respect for the woman and child before and after birth. Therefore the Presbyterian Church (U.S.A.) encourages an atmosphere of open debate and mutual respect for a variety of opinions concerning the issues related to problem pregnancies and abortion.

Areas of Substantial Agreement on the Issue of Abortion

The church ought to be able to maintain within its fellowship those who, on the basis of a study of Scripture and prayerful decision, come to diverse conclusions and actions.
Problem pregnancies are the result of, and influenced by, so many complicated and insolvable circumstances that we have neither the wisdom nor the authority to address or decide each situation.
We affirm the ability and responsibility of women, guided by the Scriptures and the Holy Spirit, in the context of their communities of faith, to make good moral choices in regard to problem pregnancies.
We call upon Presbyterians to work for a decrease in the number of problem pregnancies, thereby decreasing the number of abortions.
The considered decision of a woman to terminate a pregnancy can be a morally acceptable, though certainly not the only or required, decision. Possible justifying circumstances would include medical indications of severe physical or mental deformity, conception as a result of rape or incest, or conditions under which the physical or mental health of either woman or child would be gravely threatened.
We are disturbed by abortions that seem to be elected only as a convenience or ease embarrassment. We affirm that abortion should not be used as a method of birth control.
Abortion is not morally acceptable for gender selection only or solely to obtain fetal parts for transplantation.
We reject the use of violence and/or abusive language either in protest of or in support of abortion . . .
The strong Christian presumption is that since all life is precious to God, we are to preserve and protect it. Abortion ought to be an option of last resort. . . .
The Christian community must be concerned about and address the circumstances that bring a woman to consider abortion as the best available option. Poverty, unjust societal realities, sexism, racism, and inadequate supportive relationships may render a woman virtually powerless to choose freely.

http://www.pcusa.org/101/101-abortion.htm

Відповіді

  • 2003.11.06 | Георгій

    Важлива тема, IMHO

    Мені цікаво було б почути ваші думки про проблему абортів. Наскільки я знаю, в колишньому СРСР абортів робилося страшно багато. Дуже часто жінки робили аборти тільки тому, що їх не влаштовувало мати дитину (чи мати ще одну дитину) з тих чи інших побутових міркувань. Почуття моральної відповідальності за життя ще не народженої, але вже живої дитини може й було в деяких жінок, але про нього не говорили, це було якось не прийнято. Пам'ятаю, як в моєму інституті 18-19-річні дівчата приносили довідки про те, що вони ходили на аборт, щоби виправдати свою відсутність на тій чи іншій лекції чи семінарі. Також пригадую, як, коли я ще тільки почав працювати після закінчення медичного інституту, один мій одружений приятель зателефонував мені на роботу і запитав (дуже спокійно і навіть весело), чи не міг би я, як працівник медичної сфери, влаштувати аборт для його подруги. Таке легке, принципово безвідповідальне ставлення до насильного припинення вагітності було, наскільки я розумію, дуже розповсюдженим. Чи зараз це змінилося в Україні?

    У США абортів робиться теж достобіса, але християнські церкви дуже енергійно ведуть пропаганду за більш відповідальне ставлення до життя ненародженої людини. Мені в зв'язку з цим дуже подобається позиція Пресвітеріанської Церкви - вона не надмірна (наприклад, вона не засуджує аборт у випадках серйозних каліцтв плода, або у випадку згвалтування чи інцесту), але й принципова щодо того, що життя є святим. Цікаво було б побачити позиції інших християн і не-християн з цього питання.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.11.06 | Анатолій

      Якби людина не була сліпою та зазомбованою...

      комуняцьким, чи юдо-християнським матеріалізмом, то вона б знала:
      1. Що народжується на Землі багаторазово;
      2. Що на Землі має місце Закон Карми,
      -і тоді б вона розуміла, що несе відповідальність за життя тієї дитини, котра ще не народжена, а може своїм абортом вона вбила тіло саме своєї бабусі чи дідуся, які мали прийти знову на Землю;
      -і тоді б вона розуміла, що за Законом Карми, якщо ти вбиваєш ненароджену дитину, то ти сам будеш вбитий у наступних своїх втіленнях.
      От тоді то, йдучи на аборт, людина б справді приймала рішення СВІДОМО. А так, повний матеріалістичний бедлам у голові породжує бедлам у житті, у втіленнях, у нахилах, у нерозв"язаних проблемах тощо.
      Анатолій
  • 2003.11.06 | Шевченко

    Re: Пресвітеріанська Церква про аборти

    Думаю, що ось цей параграф цілком правильно надаь тон підходу до абортів. Все залежить від обставин при яких зайшла вагітність жінки. Останнє слово є за жінкою.
    ------------
    We reject the use of violence and/or abusive language either in protest of or in support of abortion . . .
    The strong Christian presumption is that since all life is precious to God, we are to preserve and protect it. Abortion ought to be an option of last resort. . . .
    The Christian community must be concerned about and address the circumstances that bring a woman to consider abortion as the best available option. Poverty, unjust societal realities, sexism, racism, and inadequate supportive relationships may render a woman virtually powerless to choose freely.

    -------
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.11.07 | Анатолій

      І якщо й справді людина не є зазомбованою, тоді...

      справді, рішення за жінкою. При цьому можливі варіанти - рішення за подружжям. Але при цьому, подружжя, чи жінка мають провести ритуал вибачення перед загубленою душею і допомогти їй знайти шлях до іншого фізичного тіла. Не зробивши це, жінка чи подружжя напрацьовують собі, як я вже казав, кармічні проблеми.
      Анатолій
    • 2003.11.07 | Марко

      Студенти – християни Одеси проти абортів

      http://www.risu.org.ua/ukr/news/article;355/

      ОДЕСА – Християнський гуманітарний університет в Одесі підтримав акцію всеукраїнського благодійного фонду „За гідність людини”. Нині триває збір підписів до Президента, Верховної Ради, Кабінету міністрів України з вимогою заборонити в країні практику абортів, яка є аморальною, злочинною і такою, що суперечить вченню Церкви та Конституції України.

      „Ми організували демонстрацію фільмів проти абортів. Хочемо звернути увагу молоді на цю проблему”, – повідомила 6 листопада кореспонденту РІСУ Ігорю Столярову методист гуманітарного факультету Християнського гуманітарного університету Ганна Коваленко.

      Близько 200 студентів цього університету підписали звернення до вищих посадових осіб України, у якому, серед іншого, наголошено: „Аборт – це тоталітарна, людиноненависницька дія, яка означає привласнення людиною права визначати кому жити, а кому вмерти. Аборти мають негативні демографічні, репродуктивні, соціокультурні та економічні наслідки”.
  • 2003.11.13 | Тгоцкий

    Любая жизнь - священна.

    Допускать выбор - убивать или не убивать нерожденного человека, даже с такими ограничениями, как указано в декларации - это то же самое, что допускать обычное убийство. Мне странна позиция Запада, который отменяет смертную казнь для преступников, но разрешает и поощряет смертную казнь для нерожденных детей.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.11.13 | Георгій

      Розумію Вашу позицію

      Прихильники концепції "вибір за жінкою" іноді кажуть, що ми не знаємо, з якого моменту плід дійсно стає людиною і перестає бути просто масою клітин, що діляться. Тому вони вважають, що аборт на ранніх стадіях вагітності - це не вбивство. Але якщо почитати підручники з гістології та ембріології, вражає, наскільки рано людський плід виявляє ознаки "людськості." Наприклад, вже на дев'ятому тижні вагітності плід, в залежності від самопочуття, посміхається, або супиться. Він також робить дуже складні рухи ручками і ніжками, так, ніби він щось хапає, тулить до себе або відштовхує. Уявіть собі цей комочок довжиною в три сантиметри - він вже на таке здатен...
  • 2003.11.13 | Тгоцкий

    Re: Пресвітеріанська Церква про аборти

    >Possible justifying circumstances would include medical indications of severe physical or mental deformity
    Что бы вы посоветовали женщине, женатой на потомственном алкоголике, у которой уже родилось шесть глухих детей, и она забеременела седьмой раз? Делать ей аборт или нет?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.11.13 | Георгій

      Re: Пресвітеріанська Церква про аборти

      Я б ніколи, ні за яких обставин не радив жінці зробити аборт, але я б і не засудив жінку, якби вона зробила аборт в такій ситуації. Я мабуть порадив би їй повести свого чоловіка до лікаря і серйозно поставити питання про його стерилізацію (перев'язку сіменних канатиків).
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2003.11.13 | Тгоцкий

        И тем самым избавили бы мир от Людвига ван Бетховена.

        Не потому ли нынешняя культура в таком упадке, что новых Бетховенов убивают еще в утробе матери?
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2003.11.13 | Георгій

          Бетховен не був глухим з народження (-)

          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2003.11.13 | Тгоцкий

            Я про это и не говорил

            Глухими были ранее родившиеся у мадам Бетховен дети.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2003.11.13 | Тгоцкий

              Извиняюсь, немного напутал. Уточнение (+)

              Цитата
              "В одной статье Священник приводил пример. Вопрос к студентам медикам: извесно что в семье мать и отец больны сифилисом. У матери 3 мертворожденных детей. 2-детей умерли в раннем возрасте 1 ребенок абсолютно глухой. 13-ая беременность. Ваша тактика. "Ну, конечно - же аборт," - сказали мудрые студенты медики. "Правильно," - говорит лектор, а 13-м был Людвиг ван Бетховен.
              За точность биографии не ручаюсь - не помню и под рукой нет. "

              Я тоже не нашел точной биографии - но данный случай общеизвестен и цитируется во многих источниках.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2003.11.14 | Анатолій

                Дякую, пане Тгоцький, за приклад!

                А якби Європейська медицина пішла шляхом не Гіпократа, а Парацельса, то:
                1. Цей професор зовсім би не ставив такого питання.
                2. Студенти б знали, що є Карма.
                3. Студенти б знали методи коригування Карми.
                В цьому плані східна медицина стоїть від західної на багато щаблів вище.
                А так, маємо що маємо.
                Анатолій
              • 2003.11.16 | Георгій

                А як Ви ставитеся до планування народжуваності...

                ... в Кенії, Уганді, басейні Амазонки? Там жінки часто мають 20-30 дітей, які повільно помирають від голоду або СНІДу, і ніяких ОЧЕВИДНИХ Бетховенів там не народжується...
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2003.11.16 | Ygirl

                  Re: А як Ви ставитеся до планування народжуваності...

                  Ну а як раніше було в світі коли не було контрацептів? Правильно - була висока мораль. На Україні були велики сім"ї, але і система виховання була сильною.
                  Зараз в тих странах де діти народжуються таким кагалом просто культура на такому рівні. Вони повинні своїм шляхом додуматися від чого з"являються дітки і як контролювати це з"являння.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2003.11.16 | Георгій

                    Я думаю, що тим людям треба давати контрацептиви (-)



Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".