Протестанты о =МОСК/Харе Кришна= >http://maidan.org.ua/n/rel/1075393825 >Отрывок из книги \"Обманщики\". >Bо что верят приверженцы культов. >Как они заманивают последовате...">
МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Лжехристиянство, або шлях у пекло

02/04/2004 | Михайло
АУМ ТАТ САТ!

"ЛЖЕХРИСТИЯНСТВО" АБО ШЛЯХ У ПЕКЛО!

TMP пише:

>Протестанты о =МОСК/Харе Кришна=
>http://maidan.org.ua/n/rel/1075393825
>Отрывок из книги "Обманщики".
>Bо что верят приверженцы культов.
>Как они заманивают последователей.

>авторы - Джош МакДауэлл, Дон Стюарт.
>Издательство "Протестант", Москва, 1993 г.
>http://www.blagovestnik.org/books/00257.htm

>Поскольку MOCK верит в другого Бога, в другого Иисуса и в другой путь спасения, отличные от >их библейского понимания, то невозможно искать что-либо общее между ними. Они имеют >различные мнения по всем ключевым вопросам. Человек должен выбрать или Кришну, или Иисуса >Христа. Не может быть согласия между сектой Харе Кришна и христианством.

Вайшнавізм сповідує віру в Верховного Господа Крішну, а не в іншого Ісуса. Шлях Любові до Бога може даватися тільки Самим Богом, Його втіленнями та іншими посланцями, вповноваженими Богом. Ісус Христос є відданий слуга Вішну (Крішни), що міститься в серці кожної живої істоти, а також в серці Ісуса Христа. Ісус говорить "10.27 Я й Отець -Ми одне!", а також: 10.34…"Хіба не написано в вашім Законі: "Я сказав: ви боги ?" 35 Коли тих Він богами назвав, що до них слово Боже було, - а Писання не може порушене бути, 36 то Тому, що Отець освятив і послав Його в світ, закидаєте ви:"Зневажаєш ти Бога", через те, що сказав Я: "Я- Син Божий?" 37 Коли Я не чиню діл Свого Отця, то не вірте Мені. 38 А коли Я чиню, то хоч ви Мені віри й не ймете, повірте ділам, щоб пізнали й повірили ви, що Отець у Мені, а Я - ув Отці!" та "54 Хто тіло Моє споживає та кров Мою п`є, той має вічне життя, - і того воскрешу Я останнього дня. 55 Бо тіло Моє - то правдиво пожива. Моя ж кров - то правдиво пиття. 56 Хто тіло Моє споживає та кров Мою п`є , той в Мені перебуває, а Я в ньому. 57 Як живий Отець послав Мене, і живу Я Отцем, так і той, хто Мене споживає, і він житиме Мною…60 А багато хто з учнів Його, як почули оце, гомоніли: "Жорстока це мова! Хто слухати може її? 61 А Ісус, Сам у Собі знавши це, що учні Його на те ремствують, промовив до них: "Чи оце вас спокушує? 62 А що ж, як побачите Людського Сина, що сходить туди, де перше Він був? 63 То дух, що оживлює, тіло ж не помагає нічого. СЛОВА, ЩО ЇХ Я ГОВОРИВ ВАМ, ТО ДУХ І ЖИТТЯ. 64 Але є дехто з вас, хто не вірує".
Джош МакДауєл та Дон Стюарт не мають права представляти все Християнство, а тим більше - Істину. А Істина, як відомо, полягає у виконанні бажань Бога. Якщо Християни цього не визнають, то вибачте, навіщо тоді тисячі християнських сект, які не знаходять кращого аргумента ніж брехня на весь світ, що вайшнави не переслідують мету служіння Богу? Чому ці християнські секти не можу стати однією релігією? Та тому, що бажають влади тільки своєї секти, де ж їм йти назустріч Богу?

>История

>Корни Харе Кришна уходят в 15 век, когда Чаитанья Махапрабху вывел из верований индуистской >секты Вишну доктрину Кришны. Поясним: вишнуизм - вера в Вишну как Верховного Бога, >однажды проявившего себя в образе Кришны. Чаитанья Махапрабху учил обратному: Кришна был >главнейшим Ботом, однажды проявившим себя как Вишну. Система учений кришнаитов исходит >из индуизма, в то время как поклонение Кришне является универсальным монизмом. Эта система >Верит, что каждый человек должен пройти серию последовательных жизней (перевоплощений), >чтобы избавиться от тяготеющей над ним участи (кармы). Кришнаизм был одной из первых >попыток привнести в массы философию индуизма. В индуизме бог неличностен и непознаваем. >Кришнаиты (и другие секты) персонализировали бога и в итоге поклоняются и общаются с >персонализированными аспектами бога, такими как Кришна. В 1965 году кришнаизм появился в >Америке вместе с Абхау Чаран Де Бхактиведант Свами Прабхупадом - пожилым приверженцем >Кришны из Индии. Он основал МОСК и оставался его руководителем до самой смерти в 1977 >году. Сейчас МОСКом Управляет 2 различные группы: одна, состоящам из одиннадцати человек, >руководит духовными вопросами, а совет директоров занимается административными >проблемами. Сейчас эта богатая организация насчитывает в Америке 10000 членов. Часть средств >MOCK. поступает из различных фондов и от продажи роскошно иллюстрированной периодики >"Back to Godhead".

Абсолютна неправда, оскільки, згідно Бгагавад-Гіти вайшнавізм був відновлений більш як 5000 років тому назад Господом Шрі Крішною, і Ним же Самим, підкоректованим, як Шрі Крішною Чайтанья Махапрабгу в 1486-1534 роках. За Його ж наказом вайшнавізм перетнув кордони Індії і поширюється по всій Землі. Господь Крішна є не персоналізованими аспектом Бога, а Самим Верховним Господом, який відновлює істинну релігію.

>Учения Моска
>Верования МОСКа являются индуистскими и абсолютно несопоставимы с христианством - Это >можно увидеть, если сравнить утверждения МОСКа с утверждениями Библии.

Вищеозначені твердження є вигаданими і нічим не підтвердженими.

>Бог
>МОСК придерживается традиционного монистического пантеизма, существующего в некоторых >индуистских сектах, говоря, что все боги являются формами Одного Абсолютного, которого они >называют Кришна:"В начале творения была лишь Высшая Личность Нарайяны. Не было ни >Брахмы, ни Шины, ни огня, ни луны, ни звезд на небе, ни солнца. Был только Кришна, который >все создал и всем наслаждался. Все воплощения божества есть временные ипостаси или части >абсолютной ипостаси Господа, но Господь Шри Кришна [еще одно написание имени Кришны]есть >первоначальное воплощение Самого Божества (Srimad Bhagavatam 1:3,28. Bhakтivedanta Book >Trust, n.d.).>Это показывает, что приверженцы МОСКа верят в то, что Криница - это "жизнь" все >живых >существ, "живая сущность, будучи небольшой частью Верховного Господа, является его >качественной частью" ("Bhagavad-Gita As 11 Is" ("Бхагавад-Гита, как она есть") translated А.С. >Probhupada, New York: Bhaktivedama Book Trust, 1970, p. 704).

Не відповідає дійсності, оскільки напівбогами (богами або девами) стають звичайні живі істоти (джіви) з божественною природою душі, які мають певні позитивні досягнення перед Всевишнім. Ті ж істоти, які мають демонічну (егоїстичну) природу душі (демони) також мають свою ієрархію і во-юють проти Верховного Господа.
Автори не розуміють, що напівбоги, які управляють Космосом, є просто відповідальні виконавці, чиновники, які заслужили довіру у Бога на управління певними ділянками Космосу або Силами. Але всі питання, незважаючи на нерозумність деяких людей, що поклоняються напівбогам, вирішує все одно Верховний Господь, КРІШНА ЯК ПЕРШОДЖЕРЕЛО ВСЬОГО СУЩОГО, про існування Якого, деякі напівбоги навіть можуть не здогадуватись, як це часто трапляється і у людей!

>Иисус Христос МОСК не признает Иисуса Христа вечным Богом, но делает из него одно из >полубожественных проявлений Кришны. В этом смысле Иисус является одним "из миллионов >воплощений" Кришны (там же, с. 261). "Иисус является сыном, Кришна - Отцом, и Иисус - сын >Кришны" ("Jesus Loves Krisna" ("Иисус любит Кришну"), Los Angeles: Bhartivedanta Book Trust, >n.d., p. 26). Отрицая уникальность Христа и Его миссии, Прабхупада говорит:>"Бог послал Иисуса, >чтобы тот был духовным учителем определенных людей в определенное >время, в. определенном >месте...Он не утверждал (как утверждали другие), что является >единственным Послан->цем,представляющим Верховную Личность, который когда-либо ходил или >будет ходить по >земле" (там же, с. 44).Члены МОСКа верят, что Иисус поклонялся Кришне. >Кришна требует >всеобъемлющего проявления любви и преданности: "Отвергните разнообразные >религии и >подчинитесь Мне" ("Bhagavad-Gita As It Is", р. 835).

Сам Господь Ісус Христос стверджує, що Він нічого не робить Сам, але всі справи, що чинить Він, насправді чинить Отець, який у Його серці. Згідно Бгагавад-Гіти, Отець, як ЛОКАЛІЗОВАНИЙ АС-ПЕКТ Всевишнього Господа Крішни, ПАРАМАТМА, міститься у серці кожної живої істоти, хто б вона не була: брахман (священник), цар, собакоїд, слон, червячок чи будь-яка інша жива істота. Оскільки Ісус Христос Сам свідчить, що Бог у Його серці, Він автоматично відноситься до напів-богів, тобто, в даному випадку є великим Відданим Верховного Господа, який дає Нове релігійне вчення так, як Йому звелів Верховний Господь. Після смерті на хресті Його душа разом з душею розбійника піднімається на райську планету, потім Він відчиняє ворота Пекла (Аду), навчає апостолів і відбуває. Християни звели штучну “християнську” стіну між собою і всіма іншими релі-гіями, вважаючи, що якщо людина відносить Христа до звичайних людей або до рядових богів, а не вважає Його Самим Всевишнім Богом, то ця людина язичник. Насправді язичник – це безбожник, а будь – яка форма поклоніння Богу від людини вже є індикатором її становлення як духовної істоти. І Сам Ісус визнавав, що якщо людина буде йти шляхом виконання Божих заповідей – вона здійснить навіть більше чим Він. До речі, автори забрехалися, бо протирічать тому, що раніше звинуватили Господа Шрі Крішну Чайтанью в фальсифікації, хоч тепер посилаються на слова Бгагавад-Гіти, яка була розказана на полі битви Курукшетра більше ніж 5000 років тому. А там Верховний Господь говорить: "Я - НАДДУША, о Арджуно, Яка ПЕРЕБУВАЄ В СЕРЦЯХ ВСІХ ЖИВИХ ІСТОТ. Я - ЇХНІЙ ПОЧАТОК, СЕРЕДИНА І КІНЕЦЬ"(Б.Г.10.20)…13.16 "Верховна Істина перебуває в середині і зовні всього сущого, рухомого й нерухомого. Вона існує в своїй тонкій духовній формі й тому перебуває поза межами матеріального бачення або пізнання. Хоча Вона близька до усього, водночас Вона дуже- дуже далеко"…13.17 "Хоч Наддуша здається поділеною між усіма живими істотами, Вона неподільна. Вона - одне ціле. Варто зрозуміти, що Вона не тільки підтримує існування кожної живої істоти, але й поглинає все і всьому дає розвиток. 13.18 Вона- джерело світла в усіх світлосяйних тілах. Непроявлена, Вона перебуває над тьмою матерії. Вона - знання, предмет пізнання і Вона є мета пізнання. Вона мешкає в серці кожного…20 Знай же, що матеріальна природа й живі істоти не мають початку. Їхні перетворення й гуни матерії є витворами матеріальної природи. 21Природу вважають за причину всіх матеріальних причин і наслідків, тоді як жива істота є причина різноманітних страждань і радощів у цьому світі. 22 Таким чином, жива істота, перебуваючи в матеріальній природі й насолоджуючись її трьома гунами, слідує шляхами життя. Все це відбувається внаслідок її зв`язку з матерією. Так вона пізнає добро і зло, що притаманні різ-ним формам життя. 23 У цьому тілі є ще й інший, Той, що зазнає трансцендентної насолоди, - Господь, верховний володар, який спостерігає й дозволяє, і йменується Наддушею. Той, хто розуміє цю філософію, яка розглядає матеріальну природу, живу істоту і взаємодію гун природи, неодмінно досягає звільнення. Він більше ніколи не народиться тут, незалежно від свого теперішнього стану. …28 Той, хто бачить, що Наддуша супроводжує індивідуальну душу в кожному тілі, і хто розуміє, що ні душа, ні Наддуша не підлеглі руйнуванню в цьому тлінному тілі - той бачить істину. 29 Той, хто бачить, що Наддуша однаково присутня скрізь, у кожній живій істоті, - того не покидає розум Так він наближається до трансцендентної мети. 30 Той, хто здатний бачити, що тіло, яке створене з матеріальної природи, виконує всю діяльність, і хто бачить, що істинне "Я" бездіяльне - той бачить істину. 31 Коли розважлива людина перестає бачити відмінність живих істот, яку зумовлює різниця між їхніми матеріальними тілами, і бачить, що живі істоти перебувають скрізь, - вона приходить до усвідомлення БРАХМАНА. 32 Обдаровані баченням вічності сприймають нетлінну душу як трансцендентну, вічну й непідвладну гунам природи. Незважаючи на зв`язок з матеріальним тілом, о Арджуно, душа перебуває в бездіяльності й нічим не зв`язана. 33Хоча небо проникає у все, воно, внаслідок своєї тонкої природи, не змішується ні з чим. Так само і душа, яка наділена баченням Брахмана, не змішується з тілом, хоча й перебуває в ньому. 34 О сину Бгарати, подібно до сонця, яке одне освітлює весь усесвіт, жива істота, одна в тілі, освітлює все тіло свідомістю. 35 Ті, що очима знання бачать відмінність тіла од того, хто знає тіло, й можуть також зрозуміти, як звільнитись з рабства матеріальної природи, досягають вищої мети…15.6 Моя вища обитель осяяна не сонцем, чи місяцем, не вогнем, чи іншим джерелом світла. Той , хто досяг її, ніколи не повертається в матеріальний світ. ..7 Живі істоти в цьому обумовленому світі є Мої вічні фрагмен-тарні частки. Внаслідок свого обумовленого життя вони ведуть важку боротьбу з шістьма чуттями, одне з яких - розум. 8 Як повітря переносить запахи, так і жива істота в матеріальному світі пере-носить з одного тіла в інше свої різноманітні уявлення про життя. Так вона отримує певне тіло, а потім залишає його, щоб знову опинитись в якомусь іншому тілі. 9 Жива істота, придбавши таким чином інше грубе тіло, отримує певного типу вуха, очі, язик, ніс та органи дотику, що їх згруповано навколо розуму, який координує їхню діяльність.Так вона отримує можливість насолоджуватись певними об`єктами чуття. 10 Нерозумні не здатні зрозуміти, яким чином жива істота залишає своє тіло, як не розуміють вони і того, чим же вони насправді насолоджуються, зачаровані гунами приро-ди. Але той, чиї очі просвітлені знанням, може бачити все це. 11 Наполегливі трансцендалісти, які досягли самоусвідомлення, можуть ясно бачити все це. Але люди, бідні на розум, що не усвідомили себе, не здатні збагнути, що відбувається, навіть якщо докладають зусиль. 12.Сяйво сонця, що розганяє морок цілого світу, виходить з Мене. І блиск місяця, і світло вогню також виходять з Мене. Я входжу в кожну планету, і завдяки Моїй енергії всі планети залишаються на своїх орбітах. Я стаю місяцем й наповнюю життєвим соком усі овочі. Я- вогонь травлення в тілах усіх живих істот, і Я з`єднуюсь з життєвим повітрям, що входить і виходить, і таким чином перетравлює чотири різнови-ди їжі. 15 Я перебуваю в серці кожного, і з Мене походять пам`ять, знання і забуття. Мета всіх Вед - пізнати Мене. Насправді ж Я -укладач Веданти, і Я- знавець Вед. 16 Є дві категорії істот: підвладні омані й безгрішні. В матеріальному світі кожна істота схильна помилятися, але в духовному світі істота безгрішна. 17 Окрім цих двох, існує вища жива істота, неперевершена Особистість, Верховна Душа, Сам вічний Господь, який ввійшов у ці три світи й підримує їх. … 16.6 О сину Прітги, в цьо-му світі є два різновиди створених істот. Одних називають божественними, інших - демонічними. …7 Демони не знають, щзо треба робити, а чого не треба. Їм не властиві ані чистота, ані гідна пове-дінка, ані правда. 8 Вони кажуть, що цей світ нереальний, що у нього немає основи, нема Бога, який керує ним. Вони кажуть, що світ виник із статевого бажання і що його зумовлює лише хтивість. 9 Виходячи із таких уявлень, демони, які загубили себе й втратили розум, займаються жахливою, шкідливою діяльністю на згубу світу. 10 Знаходячи втіху в невситимій хтивості, охоплені зарозумі-лістю, гордощами й пихою, демони перебувають таким чином в ілюзії, зачаровані минущим, і їх постійно приваблює нечиста діяльність. 11-12 Вони вважають, що чуттєве задоволення - найперша потреба людської цивілізації. Таким чином, охоплені до кінця своїх днів незмірним неспокоєм, вони зазнають незліченних страхів й тривог. Обплутані тенетами сотень і тисяч бажань, в полоні хтивості та гніву, вони усіма правдами й кривдами добувають гроші для чуттєвого задоволення. 13-15 Демон думає: "Сьогодні в мене є так багато грошей, а буде, згідно з моїми підрахунками, ще більше. Тепер иені належить стільки - то, і з часом моє багатство зростатиме все більше й більше. Він - мій ворог, і я знищив його, а всіх інших моїх ворогів також буде знищено. Я пан над усіма і над усім, я – насо-лоджуюсь. Я досконалий, могутній і щасливий. Я найбагатша людина, мене оточують шляхетні родичі. Нема нікого, хто б перевершив мою силу і був би щасливіший од мене. Я офірую щось, роз-дам милостиню й відтак буду веселитися". Таким способом невігластво вводить людей в оману. 16 Так, пригнічені турботами, охоплені тривогою, заплутавшись в тенетах ілюзій, вони стають надто схильними до чуттєвих насолод і потрапляють до пекла. 17 Самовдоволені й завжди зухвалі, введені в оману багатством й іллюзорним престижем, вони, сповнившись пихи і нехтуючи всіма правилами й приписами, інколи приносять жертви лише про людське око. 18 Збиті з пуття оманним его, силою, пихою, хтивістю й гнівом, демони починають заздрити Верховному Богові- Особі, який перебуває в їх власних тілах й тілах інших істот, і вони вдаються до блюзнірства, ЗНЕВАЖАЮЧИ СПРАВЖ-НЮ РЕЛІГІЮ. 19 Їх, заздрісних і лихих, останніх з-поміж людей, Я постійно вкидаю в океан мате-ріального існування до різноманітних демонічних форм життя. 20 Знову й знову народжуючись серед демонічних форм життя, такі люди, о сину Кунті, ніколи не можуть наблизитись до Мене. Поступово вони опускаються до найниціших форм існування. 21 Три брами відкривають ШЛЯХ ДО ПЕКЛА: хтивість, гнів, пожадливість. Кожна розумна людина повинна відмовитись від них, тому що саме вони зумовлюють деградацію душі. 22 Людина, яка уникла цих трьох пекельних врат, о син Кунті, здійснює вчинки, що ведуть до самоусвідомлення, й таким чином поступово досягає вищої мети. 23 Той, хто зневажає настанови шастр і діє, керуючись власними примхами й хтивістю - той не зможе досягти ні досконалості, ні щастя, ні вищого призначення. 24 Тому, керуючись приписами шастр, людині слід зрозуміти, в чому полягає її обов`язок і чого їй не дозволено робити. Знаючи ці правила й приписи, людина повинна діяти таким чином, щоб поступово піднестись. 18.55 Людина може пізнати Мене, Верховного Бога-Особу, яким Я є, лише за допогою відданого служіння. І коли, завдяки любові й відданості, людина цілком усвідомить Мене, вона може вступити в царство Бога. 56 Мій відданий, хоч і вдається до різноманітної діяльності, перебуває під Моїм захистом і досягає з Моєї ласки вічної й нетлінної обителі. 57 Що б ти не робив, у всьому покладайся на Мене, на Моє заступництво. Наповни любов`ю служіння Мені й усвідомлюй Мене повністю. 58 Пізнавши Мене, ти подолаєш… з Моєї ласки всі перепони обумовленого життя. Але, якщо ти, не дослухаючись до Мене, приймеш диктат оманного его,- ти згубиш себе. 59 Якщо ти знехтуєш Моїми вказівками і не станеш до бою, то обереш неправильний шлях. Твоя власна природа примусить тебе взяти участь у битві. 61 Верховний Господь перебуває в серці кожного, о Арджуно, і керує блуканнями всіх живих істот, що наче сидять у машині, яку створила матеріальна енергія. 62. О нащадку Бгарати, цілком довірся Йому. З Його ласки ти досягнеш трансцендентного миру і вічної вищої обителі. 63 Отож, Я відкрив тобі найсокровенніше з усього знання. Обміркуй добре, а далі чини як хочеш. 64 Ти - Мій найдорожчий друг, і тому Я даю тобі Мої вищі настанови, найпотаємніше знання. Послухай Мене, це принесе тобі користь. 65 Завжди думай про Мене, стань Моїм відданим, поклоняйся Мені й вияв-ляй Мені свою шану. Таким чином ти неодмінно прийдеш до Мене. Я обіцяю це тобі, бо ти - Мій найдорожчий друг. 66 Залиш усі різновиди релігії і просто віддайся Мені. Я звільню тебе від усіх наслідків твоїх гріховних вчинків. Не бійся нічого. 67 Це потаємне знання не можна повідомляти то-му, хто розпущений, хто не вірить в Мене й не служить Мені з відданістю, а також тому, хто зазд-рить Мені. 68 Той, хто відкриває цю вищу тайну Моїм відданим, неодмінно підіймається до чистого відданого служіння й врешті-решт повернеться до Мене. 69 У всьому світі немає слуги дорожчого для Мене, ніж він, й ніколи не буде.70 І Я проголошую, що той, хто вивчає цю нашу священну бе-сіду, приносить свій розум на вівтар поклоніння Мені. 71 А той, хто слухає її з вірою і без заздрості, звільнюється від наслідків гріховних вчинків і досягає сприятливих планет, де мешкають правед-ники. 72 О сину Прітги, о завойовнику багатств, чи уважно ти слухав Мене? Чи розвіялись тепер твої ілюзії й сумнів? 73 Арджуна сказав: О дорогий Крішно, о непохибний! Мої ілюзії розвіялись. З Твоєї ласки пам`ять моя відновлена. Тепер я певен себе, вільний від сумнівів і готовий діяти згідно Твоїх вказівок."


>Библейский анализ МОСКа
>Библия говорит о Боге, как о безгранично-личном творце вселенной. И Он сущность, вечно >существующая отдельно от Своего творения. В Послании к Римлянам 1:20 говорится, что >невидимые черты Бога ясно видны в том, что Он сотворил.МОСК использует этот стих наоборот, >смешивая творение Бога с Ним Самим.

Це неправильне уявлення. Веди чітко пояснюють, як це було цитовано вище. Всевишній Бог існує поза матеріальними проявами, підтримуючи лише однією своєю часткою всі творіння і прнизуючи всі всісвіти, без чого неможливе було б існування матеріальних всесвітів.

>Бог не является жизнью каждого живого существа, что очевидно следует из Екклесиаста 3:21, где >разделяются дух человека и дух животного. Во всей Библии,когда упоминается духовная природа >человека,то в контексте всегда указывается, что она была сотворена или дана Богом,а это значит, >что она не может являться Самим Богом (Быт.2:7;Иов. 33:4; Еккл. 12:7).

Бог є життям кожної живої істоти, бо душа жива, яка жоивлює тіло, є ДУХ БОЖИЙ. Це як СЯЙВО СОНЦЯ, ЩО ДАЄ ЖИТТЯ ВСЬОМУ ЖИВОМУ І НЕЖИВОМУ. Автори або не розуміють Біблії, або зайняті проблемою облити брудом іншу релігію. Розкриваємо книгу Буття: "1.20. І сказав Бог: "Нехай вода вироїть дрібні істоти, ДУШУ ЖИВУ, і птаство, що літає над землею під небесною твердю". 21 І створив Бог риби великі, і всяку ДУШУ ЖИВУ плазуючу, що її вода вироїла за їх родом, і всяку пташину крилату за родом її…1.24 І сказав Бог: "Нехай видасть земля ЖИВУ ДУШУ за родом її, худобу й плазуюче, і земну звірину за родом її" І сталося так" . Процес створення лю-дини Біблія (Буття , 7.1) подає так: "7 І створив Господь Бог людину з пороху земного. І ДИХАННЯ ЖИТТЯ вдихнув у ніздрі її, - і стала людина ЖИВОЮ ДУШЕЮ". Отже, з цього тексту випливає, що порох земний не може стати живою душею, якщо Бог НЕ ВДИХНЕ в нього ДИХАННЯ ЖИТТЯ, тобто поєднає Божественний Дух з матерією. Це підтверджує і Ісус Христос, коли зазначає, що Царство Боже в СЕРЕДИНІ ЛЮДИНИ, а також, як СИН ЛЮДСЬКИЙ, як Він Себе називав, що но-сить Отця у Собі, то таким же чином і інші люди, а також всі рухомі та нерухомі живі істоти є носії Отця! О Отець і є Божим Царством і Святим Духом. Точно таким же чином оживлені і інші істоти, бо в них також закладена Душа Жива. В книзі Йова є підтвердження цьому: "33.4 Дух Божий мене учинив й ОЖИВЛЯЄ МЕНЕ ВСЕМОГУТНЬОГО ПОДИХ"- це чітко підкреслює, що кожну найд-рібнішу мить ВСЕМОГУТНІЙ ПОДИХ підтримує людину, що означає, що Він у ній присутній, як у живій істоті!



>По Писанию, Иисус Христос является Всемогущим Богом, который стал человеком, чтобы >умереть за грехи мира (Ин. 3:16).

Неправильний висновок, якщо вважати, що ХРИСТОС і Є ВЕРХОВНИЙ ГОСПОДЬ. Читаємо в Євангелії від Святого Івана: "1. 14 І Слово сталося тілом, і перебувало між нами, повне благодаті та правди, і ми бачили славу Його, славу як Однородженого від Отця…18 Ніхто Бога ніколи не бачив, - Однороджений Син, що в лоні Отця, Той Сам виявив був". Що це означає? Якщо Ісус Христос Є Верховний Бог, то як же Він породив Сам Себе? - диво тай годі. І Він Сам же підкреслював всюди, що Отець, який є у Ньому, всі діла чинить, і що Вони Єдині з Отцем, і що Їх двоє Свідчать: Він і Отець! А як же тоді теза, що Бог є Три Особи? Крім того, Ісус Христос підкреслюва, що Словам, що Він говорив, навчив Його Отець Небесний, а не Він Сам себе навчив. Отже, треба розуміти під СЛОВАМИ тільки Отця Небесного, а Христос є тільки передавач. Тоді все стає на місце, Божі СЛОВА і Є БОГ, ВСЕВИШНІЙ, а ІСУС ХРИСТОС ЩЕ НЕ ОТЕЦЬ, ВІН НИМ СТАНЕ КОЛИСь, бо обіцяє тим, хто піде за ним, що вони стануть СИНАМИ БОРЖИМИ ЯК І ВІН, а ВІн прийде як ОТЕЦЬ з ДУХОМ СВЯТИМ І СТВОРЯТЬ ОСЕЛЮ В НИХ . Ісус Христос не може бути Самим Всевишнім Богом, бо якби це було так, то Він не помер би, оскільки має трансцендентне тіло. Та й навіщо Всемогутньому Богу застосовувати такий засіб самознищення, якщо цим би Він зруйнував би ВСІ ВСЕСВІТИ, оскільки Він для них усіх є СКАЛА, ФУНДАМЕНТ, ОПЕРТЯ, на якому три-мається усе?! Так що аргумент про те, що Христос є Всевишній є БЕЗДОКАЗОВИЙ.


>Он был Богом вечно: "В начале было Слово, и Слово было у Бога, и Слово было Бог" (Ин. 1:1).

А чи так це? Первіримо Біблією: "1.1 Споконвіку було Слово, а Слово в Бога було, і Бог Було Слово. 2 Воно в Бога було споконвіку. 3 Усе через Нього повстало, і ніщо, що повстало, не повстало без Нього. 4 І життя було в Нім, а життя було Світлом людей. 5 А Світло у темряві світить, і темрява не обгорнула Його….14. І слово сталося тілом, і перебувало між нами, повне благодаті та правди, і ми бачили славу Його, славу як Однородженого від Отця." Цей текст слід сприймати як підтверд-ження того, що НОСІЙ СЛОВА БОЖОГО, ЗА ЙОГО Ж СЛОВАМИ Є ЕКВІВАЛЕНТНИЙ БОЖИМ СЛОВАМ, ЩО ДАЮТЬ ЖИТТЯ ВСОМУ ЖИВОМУ. СИЛА Ж БОЖИХ СЛІВ Є У ТОЧНОМУ ПЕРЕДАННІ ТОГО, ЧОМУ НАВЧИВ ОТЕЦЬ СИНА, А НЕ НАВПАКИ! Отже - Христос, БОЖИЙ СИН І ПОСЛАНЕЦЬ А НЕ САМ ВСЕВИШНІЙ БОГ! А Ісус їм сказав: "8.42 Якби Бог був Отець ваш, - ви б любили Мене, бо від Бога Я вийшов і прийшов,- НЕ ВІД СЕБЕ Ж САМОГО ПРИЙШОВ Я, А МЕНЕ ВІН ПОСЛАВ."(Єв. Від Св. Івана).


>Божество - это не часть человеческой расы, но в Иисусе обитала вся полнота Божества телесно >(Кол. 2:9). Ничего не ускользало от Иисуса. "Полнота" в этом стихе означает, что все качества и >черты Бога были у Иисуса. Библия говорит, что все мы согрешили против святого Бога и все >нуждаемся в спасении: "Потому что все согрешили и лишены славы Божией" (Рим. 3:23). "Ибо >возмездие за грех - смерть, а дар Божий - жизнь вечная во Христе Иисусе, Господе нашем" (Рим. >6:23).

Повнота Божих якостей може бути встановленю, якщо порівняти якості Отця і якості Сина. Я не сумніваюсь в божественних якостях Ісуса Христа, але ж, як заявляє Апостол, що він пересвідчився, що повнота Ісуса максимальна, то де ж Він міг бачити САМОГО ОТЦЯ, Якщо Бога ніхто ніколи не бачив???…


>Единственный путь к искуплению грехов - через кровь Иисуса Христа, пролитую на Голгофе. >Наши дела не могут заменить драгоценную кровь Иисуса, подобно тому, как серебро и золото не >дадут нам места в раю (1 Пет. 1:18, 19).

Знов беремо пояснення з Біблії, де Ісус Христос дав розшифровку, що Він розуміє під плоттю і кров`ю: "54 Хто тіло Моє споживає та кров Мою п`є, той має вічне життя, - і того воскрешу Я останнього дня. 55 Бо тіло Моє - то правдиво пожива. Моя ж кров - то правдиво пиття. 56 Хто тіло Моє споживає та кров Мою п`є , той в Мені перебуває, а Я в ньому. 57 Як живий Отець послав Мене, і живу Я Отцем, так і той, хто Мене споживає, і він житиме Мною…60 А багато хто з учнів Його, як почули оце, гомоніли: "Жорстока це мова! Хто слухати може її? 61 А Ісус, Сам у Собі знавши це, що учні Його на те ремствують, промовив до них: "Чи оце вас спокушує? 62 А що ж, як побачите Людського Сина, що сходить туди, де перше Він був? 63 То дух, що оживлює, тіло ж не помагає нічого. СЛОВА, ЩО ЇХ Я ГОВОРИВ ВАМ, ТО ДУХ І ЖИТТЯ. 64 Але є дехто з вас, хто не вірує". Отже, не кров, а СЛОВА БОГА Є ДУХ І ЖИТТЯ. На превеликий жаль, рай матеріального Всесвіту не є Божим царством! Як осягнути вічне життя радить Сам Ісус: "25 І підвівсь ось закон-ник один, і сказав, Його випробовуючи: "Учителю, що робити мені, щоб вічне життя осягнути?" 26 Він же йому відказав: "Що в Законі написано, як ти читаєш?" 27 А той відповів і сказав: "Люби Господа Бога свого всім серцем своїм, і всією душею своєю, і з усією силою своєю і всім своїм розумом, і свого ближнього як самого себе". 28 Він же йому відказав: "Правильно ти відповів. Роби це, - і будеш жити". Христос, як бачимо, не сказав, що тільки крові Моєї нап`єшся і осягнеш Боже Царство, як це люблять наголошувати сучасні законники від псевдохристиянства! Отже, всі персо-нальні монотеїстичні релігії наголошують на любові до Бога і до ближнього і це є тим МОСТОМ, ЯКИЙ ПОЄДНУЄ ВСІ РЕЛІГІЇ В ЛЮБОВІ ДО ОДНОГО БОГА І ДО ЙОГО ЗАПОВІДЕЙ! Цю інтернаціональну ідею проголосив САМ ХРИСТОС, маючи на увазі ОТЦЯ, СИЛОЮ ЯКОГО ВІН ЖИВЕ І ЧИНИТЬ ВСЕ.

>И Отец не придет в восторг, если мы будем повторять одно и то же 1728 раз: "А молись,не >говорите лишнего, как язычники; ибо они думают,что в многословии своем будут услышаны" >Мтф. 6:7).

Негарно, недобре, що автори себе ставлять замість Бога! Вони вже вирішили, засудили іншу релігію тільки вже за те, що ІМЕНА БОГА там повторюються БЕЗЛІЧ РАЗІВ, що засмучується Він.
Ісус Христос починає свою молитву в сучасній інтепретації так: "Отче наш, що є на Небесах, НЕХАЙ СВЯТИТЬСЯ ІМ`Я ТВОЄ, нехай буде Царство Твоє, нехай буде Воля Твоя як на Небі, так і на Землі. Хліб наш щоденний дай нам сьогодні і прости нам провини наші, як і ми прощаємо вину-ватцям нашим і не введи нас у спокусу, але визволи нас від лукавого. Бо Твоє є Царство, і Сила і Слава, Отця і Сина і Святого Духа, нині і повсякчас, АМІНЬ". Звертаючись до Бога Він говорить: "18.26 Я ж Ім`я Твоє їм об`явив й об`являтиму, щоб любов, що Ти нею Мене полюбив, була в них, а Я в них!"…(Єв. від Св. Івана). Ім`я ж Ісуса Христа має дві складові: Ісус, де перший склад Іс(Іш) можна зіставити з санскритськи Ішвара- Верховний Господь, Володар живих істот (скорочено Іша), а друга частина еквівалентна грецькому Кріштос, як Ви здогадуєтесь, Крішна! Але Він зазначає, що Він ДАВ ІМ`Я ОТЦЯ, а не СВОЄ. Ісус ж дає тільки початок науки про Бога, як молочко для дітей, всього ж іншого Він не дає, бо навіть апостоли цю науку не здатні вмістити, а науку Він дає так, як Він навчений від Отця. Науку про Бога дає Верховний Господь Крішна для всього людства в "Бгагавад-Гіті як вона є", де описані події більш ніж п`ятитисячолітньої давності, де читаємо: 4.1 "Верховний Бог-Особа, Шрі Крішна сказав: Я повідав цю вічну науку ЙОГИ богу Сонця Вівасвану, Вівасван повідав її Ману, прабатьку людства, а Ману, в свою чергу, повідав її Ікшваку. 2 Ця вища наука передавалась низкою учнівської послідовності, і так пізнавали її праведні царі. З часом така спадкоємність була порушена, і тому сутність знання здається втраченою. 3 Сьогодні Я повідомляю тобі найдавнішу науку взаємостосунків із Всевишнім, бо ти - Мій відданий і Мій друг і тому змо-жеш осягнути трансцендентну таїну цього знання. 4 Арджуна сказав: Бог Сонця Вівасван старший од Тебе за народженням. Як же могло трапитись, що Ти передав йому цю науку? 5 Бог - Особа ска-зав: Крізь безліч народжень пройшли ми з тобою. Я пам`ятаю їх усі, ти ж не можеш їх пам`ятати, о приборкувачу ворогів! 6 Хоча Я- ненароджений, і Моє трансцендентне тіло нетлінне, хоч Я- воло-дар усіх живих істот, Я все ж таки кожного тисячоліття являюсь Сам в Своєму первинному транс-цендентному образі. 7 Коли релігія на Землі занепадає й домінує безвір`я, тоді, о нащадку Бгарати, Я являюсь Сам 8 Щоб звільнити праведників і знищити лиходіїв, а також відновити релігійні заса-ди, Я Сам з`являюсь із віку в вік. 9 Той, хто розуміє трансцендентну природу Моєї появи і Моїх діянь, не народжується знову в матеріальному світі, але, покидаючи тіло, входить в Мою вічну оби-тель, о Арджуно. 10 Звільнившись від прив`язаності, страху й гніву, повністю заглибившись в Мене і знайшовши в Мені єдиний притулок, дуже багато людей в минулому, пізнавши Мене, очистились і так віднайшли трансцендентну любов до Мене. 11 До якої міри людина віддає себе Мені – відпо-відно Я винагороджую її. Кожен у всьому слідує Моїм шляхом, о сину Прітги. 12 Люди в усьму сві-ті бажають успіху в своїй корисливій діяльності, і тому поклоняються напівбогам. І звичайно вони швидко досягають плодів такої матеріалістичної діяльності. 13 Відповідно до трьох гун матеріаль-ної природи й діяльності, пов`язаної з ними, Я створив чотири класи людського суспільства. Знай же, що хоча Я - творець цієї системи, Я, бувши незмінним, перебуваю поза нею. 14 Немає такої діяльності, яка впливала б на Мене, і не прагну Я її плодів. Той, хто усвідомив цю істину про Мене, також не заплутується в тенетах кармічних наслідків своєї діяльбності. 15 Усі звільнені душі з дав-ніх часів діяли саме з таким розумінням Моєї трансцендентної природи, тому ти повинен викону-вати свій обов`язок, слідуючи їхніми стопами…9. 10 Матеріальна природа, що є однією з Моїх енергій, працює під Моїм наглядом, о сину Кунті, виробляючи всі рухомі й нерухомі істоти. Під її керуванням це проявлення творитья і знищується знову й знову. 11 ДУРНІ ЗНЕВАЖАЮТЬ МЕНЕ, КОЛИ Я З`ЯВЛЯЮСЬ В ОБРАЗІ ЛЮДИНИ. ВОНИ НЕ ЗНАЮТЬ МОЄЇ ТРАНСЦЕНДЕНТНОЇ ПРИРОДИ ВЕРХОВНОГО ГОСПОДА, ВЛАДНОГО НАД УСІМ СУЩИМ. 12 Людей, введених та-ким чином в оману, приваблюють демонічні, безбожні погляди. В стані омани всі їхні надії на виз-волення, вся їхня кармічна діяльність й плекання знань терплять поразку. 13 Великі душі, о сину Прітги, що непідвладні омані, перебувають під захистом божественної природи. Вони цілком прис-вячують себе відданому служінню, тому що знають, що Я-Верховний Бог-Особа, одвічний і неви-черпний...17 Я- батько всесвіту і мати, опора і прадід його. Я- об`єкт пізнання, і той, хто очищує, і Я - склад ОМ. Я також Ріг, Сама і Йаджур Веда. 18 Я- мета, опора, владика, свідок, обитель, притулок і найближчий друг. Я - творення і знищення, основа всього, місце спокою і вічне сім`я. 19 О Ард-жуно, Я даю тепло, і Я затримую та посилаю дощ. Я- безсмертя, і Я також - уособлена смерть. І дух, і матерія існують в Мені. 17.1 Арджуна запитав: О Крішно, яким є становище тих, хто не дот-римується принципів шастр, а поклоняється згідно з власними уподобаннями? Перебувають вони в благочесті, пристрасті, чи в невігластві? 2 Верховний Бог-Особа сказав: Відповідно до того, які гуни природи переважно впливають на втілену душу, її віра може бути трьох типів - в благочесті, в пристрасті або в невігластві. Слухай же тепер про це. 3 О сину Бгарати, згідно з впливом на неї різних гун природи, людина розвиває певний тип віри. Таким чином, приналежність людини до тої чи іншої релігії залежить від гун, які переважають у ній. 4 Люди в гуні благочестя поклоняються напівбогам, у гуні пристрасті - демонам, а ті, хто перебуває в гуні невігластва, вшановують привидів та духів. 5-6 Тих хто з гордощів та егоїзму накладає на себе суворі тапасйі, не згадані в шастрах, ко-го спонукує хтивість й прив`язаність, тих ворогів духовного поступу, які мордують матеріальні еле-менти тіла й Наддушу в ньому,- називають демонами. 7 Навіть їжа, якій віддає перевагу людина, буває трьох різновидів, залежно від трьох гун матеріальної природи. Теж саме стосується й жертво-принесень, аскетизму й благодійності…" До речі, у часи Христа під язичниками розуміли безбож-ників. То ж безбожники, як відомо, не молилися Богу Всевишньому, бо не вірили в Нього, оскільки були атеїстами. Звернення ж до Божих Імен спасає людину (ПСАЛОМ 54…3 Спаси мене, Боже, ІМЕННЯМ СВОЇМ, і міццю Своєю мене виправдай!", ПСАЛОМ 66… Уся земле, покликуйте Бо-гові, виспівуйте честь Його Йменню, честь для слави Його покладіть!", Псалом 68 Співайте Богові, виспівуйте Йменню Його, рівняйте дорогу Тому, Хто їде на хмарах, - Господь Йому Ймення, - та перед Ним веселіться!", ПСАЛОМ 105 " 1 Дякуйте Господу, кличте Ім`я Його, серед народів звіщайте про чини Його! 2 Співайте Йому, грайте Йому, говоріть про всі чуда Його! 4 Хваліться святим Його Йменням, хай тішиться серце шукаючих Господа! 4 Пошукуйте Господа й силу Його, лице Його завжди шукайте! 5 Пам`ятайте про чуда Його, які Він учинив,…" В Християнстві є мо-литовна пратика, де звертаються до імені Ісуса Христа до сотні тисяч разів на день, промовляючи: "Господи, Ісусе Христе, спаси мене грішного" або "Отче Преблагий, і Сине Пресвятий, І Духу святий - спаси мене Грішного" або молитвою митаря: "Господи, будь мені грішному!"… Ці слова повторюють від 100 000 до 300 000 раз на день! І все з однією метою: вимолити прощення за гріхи, щоб очиститись і служити Богу. Це ї є медитація, зосередження на меті хиття, на образі Божому! То для чого потрібно кепкувати над іншою релігійною традицією, якщо остання служить тій же самій меті? Засудження брата свого йде від гордині серця або безбожництва! Рама - Ім`я Верховного Господа, підтримуюяого існування всіх світів. Це слово увійшло в слово ХРАМ. ХАРЕ - енергія служіння Верховного Господа, Його Жіноча ІПОСТАСЬ, Радгарані. І КРІШНА - САМ ВСЕПРИВАБЛИЙ ВЕРХОВНИЙ ГОСПОДЬ, ДЖЕРЕЛО ВСІХ ДЖЕРЕЛ, без якого нічого б не було б! Молитва ж, або мантра-
ХАРЕ КРІШНА ХАРЕ КРІШНА КРІШНА КРІШНА ХАРЕ ХАРЕ
ХАРЕ РАМА ХАРЕ РАМА РАМА РАМА ХАРЕ ХАРЕ
Означає: "О, Всепривабливий, о Всерадуючий Господь, дозволь мені віддано СЛУЖИТИ ТОБІ!"
Порівняйте з Отче Наш! Це МОЛИТВА до ВСЕВИШНЬОГО, а не язичництво!
Тільки задрісна, горделива істота може прийняти це за язичництво!



>Прабхупада должен был более внимательно прочитать Библию, прежде чем утверждать, что Иисус >никогда не говорил,что является единственным представителем Бога. Иисус очень ясно сказал это >в Евангелии от Иоанна 10:8: "Все, сколько их ни приходило предо Мною, суть воры и разбойники; >но овцы не послушали их".

Неповага до іншої релігійної традиції є ОБРАЗОЮ, яку наносять ВЕРХОВНОМУ ГОСПОДУ такі «лжехристи і лжепророки»! Це дуже хороший приклад того, як ВОВКИ В ХРИСТИЯНСЬКІЙ КОШАРІ ЛЛЮТЬ БРУД НА ІНШІ РЕЛІГІЇ.
Читаємо: "10.1 Поправді, поправді кажу вам: "ХТО НЕ ВХОДИТЬ ДВЕРИМА В КОШАРУ, АЛЕ ПЕРЕЛАЗИТЬ ДЕІНДЕ, - ТОЙ ЗЛОДІЙ І РОЗБІЙНИК. 2 А ХТО ВХОДИТЬ ДВЕРИМА, - ТОЙ ВІВЦЯМ ПАСТУХ. 3 Воротар відчиняє йому, і його голосу слухають вівці; і свої вівці він кличе по йменню, і випроваджує їх. 4 А як вижене всі свої вівці, він іде перед ними, і вівці слідом за ним ідуть, бо знають голос його. 5 За чужим же не підуть вони, а будуть утікати від нього, - бо не знають вони чужого голосу". 6 Оцю притчу повів їм Ісус, але не зрозуміли вони, про що їм говорив. 7 І знову промовив Ісус: "Поправді, поправді кажу вам, що Я -двері вівцям. УСІ, СКІЛЬКИ ЇХ ПЕРШЕ МЕНЕ ПРИХОДИЛО, ТО ЗЛОДІЇ Й РОЗБІЙНИКИ, але вівці не слухали їх. 9 Я - двері: коли через Мене хто ввійде, спасеться, і той ввійде та вийде, і пасовисько знайде. 10 Злодій тільки на те закра-дається, щоб красти й убивати та нищити. Я прийшов, щоб ви мали життя, і подостатком щоб мали. 11 Я - Пастир Добрий! Пастир добрий кладе життя власне за вівці. 12 А наймит, і той, хто не вівчар, кому вівці не свої, коли бачить, що вовк наближається, то кидає вівці й тікає, а вовк їх хапає й полошить. 13 А наймит утікає тому, що він наймит, і не дбає про вівці. 14 Я- Пастир Добрий, і знаю Своїх, і Свої Мене знають. 15 Як Отець Мене знає, так і Я Отця знаю, і власне життя Я за вівці кладу. 16 ТАКОЖ МАЮ Я ІНШИХ ОВЕЦЬ, ЯКІ НЕ З ЦІЄЇ КОШАРИ, - Я ПОВИНЕН І ЇХ ПРИПРОВАДИТИ. І Мій голос почують вони, - і БУДЕ ОТАРА ОДНА й ОДИН ПАСТИР! 17 Че-рез те Отець любить Мене, що Я ВЛАСНЕ ЖИТТЯ ВІДДАЮ, ЩОБ ІЗНОВУ ПРИЙНЯТИ ЙОГО. 18 Ніхто в Мене його не бере, але Я Сам від Себе кладу його. Маю владу віддати його, і маю владу прийняти його знову, - Я цю заповідь взяв від Свого Отця". Як бачимо, Ісус Христос наголошує, що ті злодії і розбійники, хто не через двері приходить, і що "УСІ, СКІЛЬКИ ЇХ ПЕРШЕ МЕНЕ ПРИ-ХОДИЛО, ТО ЗЛОДІЇ Й РОЗБІЙНИКИ, але вівці не слухали їх.". Якщо іти за логікою деяких інтерпретаторів, то засновники всіх інших релігій прийшли як "злодії і розбійники". Тоді виходить,, автоматично, якщо сприймати цей вислів буквально, то Христос, який був Первосвященником за "чином Мелхіседековим" не міг Ним бути, бо тоді весь старий Заповіт і всі Його пророки з Яхве (Саваотом) - "злодії і розбійники", але це ж не так! Отже, тут мається на увазі недаремна підказка- тільки ті злодії і розбійники, хто приходить заради пограбунку і влади, або найманець, якому дорога тільки своя шкура, а не доля суспільства! А ДВЕРИМА ВХОДЯТЬ ТІ, ХТО БОЖІ СЛОВА ЛЮДЯМ ДАЄ. Але як бачимо, засновники інших релігій переслідували не "шкурні" інтереси і входили через двері, як і Христос! Даремно автори закидають Прабгупаді незнання Біблії, оскільки Христос чітко, як це зазначено вище сказав: "16 ТАКОЖ МАЮ Я ІНШИХ ОВЕЦЬ, ЯКІ НЕ З ЦІЄЇ КОШАРИ, - Я ПОВИНЕН І ЇХ ПРИПРОВАДИТИ. І Мій голос почують вони, - і БУДЕ ОТАРА ОДНА й ОДИН ПАСТИР! 17 Через те Отець любить Мене, що Я ВЛАСНЕ ЖИТТЯ ВІДДАЮ, ЩОБ ІЗНОВУ ПРИЙНЯТИ ЙОГО. 18 Ніхто в Мене його не бере, але Я Сам від Себе кладу його. Маю владу відда-ти його, і маю владу прийняти його знову, - Я цю заповідь взяв від Свого Отця". Тут видно, з тексту, що Христос, крім пастви(кошари) на землі, ще десь має паству в одному місці, нехай навіть, допус-тимо, не на землі, які Він потім об`єднає в одне стадо. А це означає, що зовсім не весь Всесвт підпо-рядкований Йому, як би це хотілося б християнам. Йому ввірено тільки дві отари- а у всесвіті осель у Бога багато!

>Также Иисус сказал: "Ибо многие придут под именем Моим и будут говорить: "Я Христос",и >многих прельстят... Тогда, если кто скажет вам: "вот здесь Христос",или "там", - не верьте" (Мтф. >24:5, 23).

Істинно про себе автори , напевно, говорять! Нехай автори пояснять, чому християнство розбите на тисячі різних сект? Чи не тому, що з`явилося саме серед християнських сект багато "лжехристів" і "лжепророків". Інші релігії засновані на інших джерелах і не спекулюють іменем Христа, як це роблять християнські секти. Звинувачуючи інші релігії в тоталітаризмі, вони, як той злодій, кричать: «Лови злодія!»

>Иисус выделил Себя как единственный путь спасения, сказав, чтобы мы не верили ни тем, кто был >до Него, ни тем, кто будет после. Вот почему христиане особенно выделяют стих: "Я есмь путь и >истина и жизнь; никто не приходит к Отцу, как только чрез Меня" (Ин.14:6).

Не відповідає дійсності, оскільки ДОРОГА, ІСТИНА І ЖИТТЯ Є БОЖІ СЛОВА, ЯКІ ДАЮТЬСЯ ТІЛЬКИ ВІД ОТЦЯ ЧЕРЕЗ НЬОГО САМОГО, ЧЕРЕЗ ЙОГО СИНІВ І ПРОРОКІВ! Через ХРИСТА, ЯК ЧЕРЕЗ БОЖЕ СЛОВО! ВСІ, ХТО НАВЧЕНІ ОТЦЕМ ПРИЙДУТЬ ДО БОЖОГО СЛОВА, ТОБТО ЧЕРЕЗ ХРИСТА ДО ВСЕВИШНЬОГО БОГА!

>Теория перевоплощений основывается не на Библии, как в ней сказано, что человеку положено >однажды умереть, а потом суд (Евр. 9:27).

Господь говорить Адаму: "3.19 У поті свойого лиця ти їстимеш хліб, аж поки не повернешся в землю, бо з неї ти взятий. Бо ти порох, - і до пороху вернешся"(Книга буття). Тут Господь говорить про цикл еволюці: людина взята з мінеральної форми життя, попадає в людську форму і повертається знову в камінь. Це стосується тіла. Але Бог говорить, що людина є порох, можливо тому, шо сама людина вважає своє тіло за своє я, тоді як вона насправді не тіло, а Дух, що оживлює це тіло. Коли юдеї говорили з Ісусом, " 23 І сказав Він до них: "Ви - від з долу, Я - звисока, і ви зо світу цього, Я не з цього світу. 24 Тому Я сказав вам, що помрете в своїх гріхах. Бо коли не ввіруєте, що то Я, то помрете в своїх гріхах." 25 А вони запитали Його: "Хто Ти такий?" І Ісус відказав їм: "Той, Хто спочатку, як і говорю Я до вас. 26 Я маю багато про вас говорити й судити; правдивий же Той, Хто послав Мене, і Я світові те говорю, що від Нього почув". Як бачимо, Ісус прийняв народження в людському тілі, але пам`ятав все, чого навчав Його Отець, Якого Він бачив не на землі, а на Небі. Отже, Ісус прийшов з Неба і буде взятий на Небо, що говорить про той же цикл народження і смерті , а також про переродження реінкарнацію, оскільки Ісус свїм втіленням засвідчив присутність реінкарнації в земному житті. Втілення на Землі прийняв і Іван Христитель, який не знав до того Ісуса Христа. "1.33 І не знав я Його, але Той, Хто христити водою послав мене, мені оповів: "Над Ким Духа побачиш, що сходить і зостається на Ньому, - це Той, Хто христитиме Духом Святим". 34 І я бачив, і засвідчив, що Він - Божий Син!" Про Івана Христителя Ісус Христос каже, що (Єв. від Матв.) " 10 Бо це той, що про нього написано: "Ось перед обличчя Твоє посилаю Свого посланця, який перед Тобою дорогу Твою приготує!" 11 Поправді кажу вам: Між народ-женими від жінок не було більше над Івана Христителя! Та найменший у Царстві Небеснім - той більший від нього! 12 Від днів же Івана Христителя й досі Царство Небесне здобувається силою, і ті, хто вживає зусилля, хапають його. 13 Усі бо Пророки й Закон до Івана провіщували. 14 Коли ж хочете знати, - то Ілля він, що має прийти. 15 Хто має вуха, - нехай слухає!". І нарештів Євангеліїї від Матвія знаходимо: "17.10 І запитали Його учні, говорячи: "Що це книжники кажуть , ніби треба Іллі перш прийти?" 11 А Він відпові і сказав : "Ілля, правда прийде, і все приготує. 12 Але кажу вам, що Ілля вже прийшов був, - та його не впізнали, але з ним зробили, що тільки хотіли… Так і Син Людський має страждати від них". 13 Учні тоді зрозуміли, що Він їм говорив про Івана Христителя."

>Роберт и Гретхен Пассантино провели глубокое исследование культов, и вот их комментарий, >касающийся спасения в понимании МОСКа:"Спасение в Харе Кришна тесно связано с >иидуистской концепцией кармы, или карающей справедливости. Это учение, требующее веры в >перевоплощение и/или переселение души,говорит, что хорошие или плохие дела свидетельствуют >за или против человека. Только когда добрые дела "искупят" все злые деяния (и это очистит >человека от зла мира), только тогда человек сможет осознать свое единство с Кришной и выйти из >круга перевоплощений.Идея кармы и перевоплощения является антибиблейской. Разве это спра->ведливо или понятно, что человек должен страдать в этой жизни или искупать в этой жизни грехи, >совершенные в прошлой жизни, о которой он даже не помнит? Как может страдание за неведомый >грех преобразить грешника и удержать"его от повторения этого греха? Эта так называемая >справедливость жестока и абсолютно противоречит Богу и Библии" ("Answers !о the Culiist at Yaur >Door", Eugene, OR: Harvest House Publishers, 1981, р. 150).

Неправильне подання матеріалу, вірніше незнання, оскільки людину може спасти лише любов до Бога, яка досягається через віддане служіння. Тоді Господь ліквідовує карму по СВОЇЙ безпричин-ній МИЛОСТІ. ПО БЛАГОДАТІ. Думаю, що ніяка релігія не має права вчити ВСЕВИШНЬОГО БОГА і ДИКТУВАТИ ЙОМУ, як ВСЕ ВЛАШТОВУВАТИ. Це просто плаксиві сентиментальні ар-гументи, оскільки людина повинна відповідати за вчинене зло, а не вважати себе безвідповідальною істотою! Ідея перевтілення проголошується Самим Христом не вперше: «19.29 І кожен, хто за Ймення Моє кине дім, чи братів, чи сестер, або батька чи матір, чи діти, чи землі, - той багатокротно одержить і успадкує вічне життя. 30 І багато- хто з перших останніми стануть, а останні – першими.»(Єв. Від Св. Матвія). Після воскресіння ж, як відомо, всі живі істоти стануть перед Господом, щоб отримати присуд на наступне Життя або Смерть: «20.11 І я бачив престола великого білого, і Того, Хто на ньому сидів, що від лиця Його втекла земля й небо, і місця для них не знайшлося. 12 І бачив я мертвих малих і великих, що стояли перед Богом. І розгорнулися книги, і розгорнулась інша книга, - то КНИГА ЖИТТЯ. І суджено мертвих, як написано в книгах, за вчинками їхніми. 13 І дало море мертвих, що в них, - і суджено їх згідно з їхніми вчинками. 14 Смерть же та ад були вкинені в озеро огняне. Це друга смерть, - озеро огняне. 15 А хто не знай-шовся написаний в книзі життя, той укинений буде в озеро огняне…21.1 І бачив я небо нове й нову землю, перше бо небо та перша земля проминули, і моря вже не було. 2 І я, Іван, бачив місто святе, Новий Єрусалим, що сходив із неба від Бога, що був приготований як невіста, прикрашена для чоловіка свого. 3 І почув я гучний голос із престолу, який кликав: « Оце оселя Бога з людьми, і Він житиме з ними! Вони будуть народом Його, і Сам Бог буде з ними», 4 і Бог кожну сльзу з очей їхніх зітре», і не буде вже смерти – ані смутку, ані крику, ані болю вже не буде, бо перше мину-лося!» 5 І сказав Той, Хто сидить на престолі: «Ось нове все творю!» І говорить: Напиши, що слова ці правдиві та вірні!» 6 І сказав Він мені: «Сталося! Я Альфа й Омега, Початок і Кінець. Хто прагне, тому дармо Я дам від джерела живої води. 7 Переможець успадкує все, і Я буду Богом для нього, а він Мені буде за сина! 8 А лякливим, і невірним, і мерзким, і душогубам, і розпусникам, і чарів-никам, і ідолянам, і всім неправдомовцям, - їхня частина в озері, що горить огнем та сіркою, а це – друга смерть!» (Об`явлення Св. Івана Богослова). Отже, не вмремо, але змінимося, що і є суттю реінкарнації!

>Заключение
>Поскольку MOCK верит в другого Бога, в другого Иисуса и в другой путь спасения, отличные от >их библейского понимания, то невозможно искать что-либо общее между ними. Они имеют >различные мнения по всем ключевым вопросам. Человек должен выбрать или Кришну, или Иисуса >Христа. Не может быть согласия между сектой Харе Кришна и христианством.

Вайшавізм вірить в Верховного Господа, якому служить Ісус Христос! Малои хто з мільйонів людей розуміє НАУКУ ПРО БОГА. А Християнські секти, на жаль, в більшості своїй, якщо будуть протистояти істинній релігії - торують собі ШЛЯХ до ПЕКЛА!


>Советы свидетельствующим о Христе
>Мы часто видим приверженцев МОСКа в общественных местах, когда они собирают деньги для >своих нужд. Теперь они не носят шифоновые робы, а бритые головы прикрывают париками. Они >так слились с обществом, что их можно узнать лишь по красочным журналам, которые они >продают. Если вы увидите их в аэропорту или в другом подобном месте, то ничего им не >жертвуйте,. а попросите разрешения минутку постоять и посмотреть их журнал. Листая его >страницы, молитесь Господу, чтобы Он показал вам что-нибудь, что дает возможность начать >разговор (и молитесь о том, чтобы вы могли вспомнить нужные стихи из Библии). Таким способом >мы провели несколько хороших дискуссий с членами МОСКа, может быть, и вы найдете этот >способ
>http://www.blagovestnik.org/books/00257.htm

Слова " шифоновые робы" надзвичайно оригінальні. Потрібно правильно говорити: шафранові дго-ті або шафранове вбрання. Якщо панове автори "освічені" люди. І не кожен, хто каже «Господи» увійде в Царство Небесне!

OM TAT SAT!

Відповіді

  • 2004.02.05 | Анатолій

    Дготи - це чол. спідниця, казати треба шафранова мантія!(-)



Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".