МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Ще одна спроба на прохання панa +О

03/19/2008 | P.M.
У своєму дописі http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1205478491 пан +О пропонує поговорити про подружнє життя, наводячи цитати з Катехизму, очевидно маючи своє власне розуміння з цього приводу.

Тож почнемо з Катехизму, як того учить Церква.

ІІІ. Подружня любов
2360 Сексуальність призначена для подружньої любові чоловіка і жінки. У подружжі тілесна близькість стає знаком і запорукою духовної спільності. Між хрещеними подружні зв`язки освячені святим таїнством.

Слід розуміти, що перш ніж стався розлам між тілом і душею, що його спричинив гріх, подружжя перебувало у повній згоді весільного і плідного призначення їхніх тіл. Там де була любов, був і її плід -- нове життя.
Тож перебування в духовній спільності людини історичної можливе лише за наяности цих двох аспектів.

2361 "Сексуальність, завдяки якій чоловік і жінка взаємно віддаються особливим притаманним лише подружжю актом, не є чимось чисто біологічним, а торкається людини як такої в її сокровенній суті. Сексуальність здійснюється правдиво людським способом тільки тоді, якщо становить невіддільну частину любові, якою чоловік і жінка цілковито себе зв`язують, аж до смерті" (Іван-Павло ІІ, Апост. зверн. "Familliaris consortio", 11.).
(див.: Тов.8,4-9)

Отже не чисто біологічний акт, а СПРАВЖНЯ любов, котра не втрачає своєї правдивости, до глибокої старости, до останніх днів, скільки їх пошле Господь.

2362 "Акти, через які чоловік і дружина з`єднуються одне з одним інтимно і чисто, є чесні і гідні. Вчинені справді по-людськи, вони є знаком і виявом взаємодарування, через яке чоловік і дружина збагачують одне одного радістю і вдячністю" (ІІ Ватиканський Собор, Паст. конст. "Gaudium et spes", 49). Сексуальність є джерелом радості і задоволення: "Бо Творець Сам (...) учинив, що в цій функції [дітородження] чоловік і дружина відчувають задоволення тіла і душі. Отже, чоловік і дружина не чинять нічого поганого, шукаючи цього задоволення і втішаючись ним. Вони приймають те, що Творець їм призначив. Однак чоловік і дружина повинні вміти тримати себе в межах праведної поміркованості" (Пій XІІ, Промова 29 жовтня 1951 р.)
Тож інтимність і чистота -- ознака людскости статевих стосунків.
Приймаймо з радістю те, на що заслуговуємо, і тримаймо при собі.

2363 Через подружнє єднання здійснюється подвійна мета шлюбу: добро самого подружжя і передавання життя. Не можна розділяти цих двох значень або вартостей подружжя, не спотворивши духовного життя пари та не наражаючи на небезпеку добра подружжя та майбутнього родини.
(Катехизм Католицької Церкви, Синод Української Греко-Католицької Церкви, 2002 р.Б., ст.539)

Нажаль доводиться спостерігати, як ці нерозривні значення намагаються розділити на окремо весільне і окремо плідне значення.

З охотою відповім на запитання, як що у кого є.

Відповіді

  • 2008.03.19 | P.M.

    а тут чим я вам не догодив, пане +О, чому мовчите?

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.03.19 | Георгій

      Він Вам відповів у гілці про митр. Антонія

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.03.19 | P.M.

        Re: Він Вам відповів у гілці про митр. Антонія

        По-перше, там немає відповіді, там той самий передрук Катехизму
        По-друге, навіщо відповідати не там, де тебе запитують. Як гадаєте ;)
    • 2008.03.19 | +O

      Re: а тут чим я вам не догодив, пане +О, чому мовчите?

      Ви змінили суть мого прохання - прохання було прочитати статтю митрополита Антонія і спробувати себе у дискусії по темі, що започаткована тією гілочкою дописів. Відповідно повернув Вас до основ свого прохання і ще раз наголошую: прохання було не "поговорити про подружнє життя", а спробувати почути визначного мужа Церкви митрополита Антонія Сурожського і всловити власну думку на Його інтерпритацію Вчення Католицької Церкви. Наразі те, що написав до прочитання Вами статті в надії на можливість доброї християнської розмови http://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_rel&trs=-1&key=1205910590&first=1205930661&last=1205242954
      З повагою
      о.Олег
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.03.19 | P.M.

        Re: а тут чим я вам не догодив, пане +О, чому мовчите?

        +O пише:
        > Ви змінили суть мого прохання - прохання було прочитати статтю митрополита Антонія і спробувати себе у дискусії по темі, що започаткована тією гілочкою дописів.
        Навіщо ж обманювати :(
        Ось ваш допис http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1205478491 у котрому ви пропонуєте ось цей лінк http://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_rel&trs=-1&key=1205394770&first=1205477671&last=1204644276 у котрому подані параграфи з Катехизму про подружню любов. Усе написано чорним по білому :what:


        > Відповідно повернув Вас до основ свого прохання і ще раз наголошую: прохання було не "поговорити про подружнє життя", а спробувати почути визначного мужа Церкви митрополита Антонія Сурожського і всловити власну думку на Його інтерпритацію Вчення Католицької Церкви.
        Я ж на самому початку висловив свою думку, що до статті Антонія Сурожського, доречі, де також йшлося про подружнє життя.
        Так що ж я роблю не те, що ви приписуєте саме мені небажання дискутувати :what:
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.03.20 | +О

          Re: а тут чим я вам не догодив, пане +О, чому мовчите?

          Слава Ісусу Христу!
          перепрошую за непорозуміння: Катехизм я для Вас сканував більше року тому і ні тоді ні тепер не бачу можливості його дискотувати, тим більше у форматі крику (СЛУХАЙТЕ МЕНЕ!!! :) ), на який Вас постійно вироджується дискусія. Пропонував Вам (перегляньте трохи вище від цитованого ВАми мого допису) - прочитати те, що Вам і "читати далі було не охота" і спробувати себе у дискусії по започаткованій проповіддю митрополита гілочці дописів: саме його (митрополита), а не Ваші думки я грішний пропонував і пропоную обговорити. Вибачте ще раз за непорозуміння, але я грішний точно знаю що Вас просив. Прошу дописувати у тематичну гілочку моєї до Вас пропозиції порозмовляти і не відволікатись на теми Ваших Вчень, а вказати на згоди/не з митрополитом Антонієм.
          З повагою
          о.Олег
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.03.20 | P.M.

            Слухають того, хто відповідає за свої слова

            +О пише:
            > Слава Ісусу Христу!
            > перепрошую за непорозуміння: Катехизм я для Вас сканував більше року тому і ні тоді ні тепер не бачу можливості його дискотувати, тим більше у форматі крику (СЛУХАЙТЕ МЕНЕ!!! :) ), на який Вас постійно вироджується дискусія.
            Слухають того, у кого є що сказати і хто відповідає за свої слова.
            Ви ж дискусії уникаєте, на запитання не відповідаєте, тож СЛУХАЙТЕ :)


            > Пропонував Вам (перегляньте трохи вище від цитованого ВАми мого допису) - прочитати те, що Вам і "читати далі було не охота" і спробувати себе у дискусії по започаткованій проповіддю митрополита гілочці дописів: саме його (митрополита), а не Ваші думки я грішний пропонував і пропоную обговорити. Вибачте ще раз за непорозуміння, але я грішний точно знаю що Вас просив. Прошу дописувати у тематичну гілочку моєї до Вас пропозиції порозмовляти і не відволікатись на теми Ваших Вчень, а вказати на згоди/не з митрополитом Антонієм.
            Так я ж висловив свою позицію стосовно статті митрополита!!??
            То в чому ж моє небажання :what: :what:
            Тож іще ще раз пропоную, давайте поговоримо навколо цієї статті.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".