МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Життя і усі світи створюються Всевишнім, а не ідолами!!!

04/20/2008 | Михайло
>20-04-2008 09:15, Анатоль Як треба чинити з чужими богами і святинями. Підгониш бульдозер до церкви, чіпляш тросом і виволікаєш уламки кудись в яр. А якщо хтось з прихильників скаже, що це ти погано вчинив, то скажи йому: "А тобі то яке діло? Хай бог і заступається за свій храм, якщо він існує". Я поганому вчу? Але це ж не я. Цьому біблія вчить.Хіба ні?

Наскільки мені відомо, - усі Священні Писання, в тому числі і Біблія, вчать, що не потрібно поклонятися ІДОЛАМ, а лише одному ВСЕВИШНЬОМУ БОГУ!!!
Хто ж такі ідоли?
Спекулятивний матеріалістичний світогляд сповідує антирелігію, коли за основу проголошується ВІДСУТНІСТЬ БОГА як такого. Цим самим проголошується абсолютна незалежність цієї філософії від Вищої контролюючої сили, що створює закони і метеріалістичний Всесвіт. Це дозволяє таким самозакоханим представникам цієї філософської течії плювати на мораль і релігії і проголошувати себе "богом". Але такі "боги" є просто знахабнілі ІДОЛИ самовисуванці, які приходять у світ людей з метою знищити релігію, досягти слави і влади, не підкоряючись законам моралі і нехтуючи людським суспільством, а потім безславно загинути. Вони не підкоряються законам СОВІСТІ і діють як комунофашисти- байдуже з націонал-соціалістичною або інтернаціонал-соціалістичною начинкою, основу якої складає войовничий атеїзм. Як правило, матеріалістична (егоїстична) філософія є ідольною філософією, причому в якості ідола вибираються людські авторитети- лідери різного гатунку, що йдуть по крові і трупам: леніни, сталіни, гітлери, нерони та їм подібні особи земних державних або бандитських угрупувань. Як правило, демони ведуть боротьбу за світове панування.
Що стосується інших планет і цивілізацій Космосу- то кожна з них очолюється або уповноваженими напівбогом, або ж демоном, оскільки цивілізації є демонічні і божественні. Оскільки душі живих істот в матеріальному Всесвіті знаходяться під впливом нижчих енергій Бога-матеріальних гун Благості, Пристрасті та Невігластва- іде боротьба між цими цивілізаціями метою якої є з однієї сторони дотримання законів моралі і очищення від гріховності, а з іншої сторони- зва-блювання живих істот на боротьбу з Богом.
Але ПРИЧИНОЮ ІСНУВАННЯ ЖИТТЯ Є ВЕРХОВНИЙ ГОСПОДЬ, А НЕ НАПІВБОГИ і ідоли! Тому у всіх релігіях чітко підкреслюється, що АБСОЮТНЕ ПРАВО МАЄ НАЙВИЩА ІНСТАНЦІЯ, а не напівбоги і тим більше не ідоли!
А відносно леніних - сталіних-гітлерів- під бульдозер і на смітник історії!!!!

Відповіді

  • 2008.04.21 | Анатолій

    Re: Життя і усі світи створюються Всевишнім, а не ідолами!!!

    Михайле!
    Якщо Ви уважно читали юдейську Тору та християнську біблію, то мали б побачити, що християнство пропонує вірити не у Всевишнього бога, а вірити у юдейського племенного духа на ім"я Ягве, Єгова, Сава-ота.
    Отакої. Читайту уважно та включайте інтелект...
  • 2008.04.21 | Георгій

    Так, ми (християни) тeж у цe віримо

    Ми тільки нe віримо в так званий "пантeїзм," тобто в ідeю, що Бог і Всeсвіт тотожні однe одному. За нашою вірою, завжди є чіткe розмeжування, розділeння між Творцeм і Його творивом. Я нe Бог, і жодна з моїх клітин чи молeкул чи атомів чи часток, які утворюють ці атоми, нe є частиною Бога. Ми віримо, що Бог-Cвятий Дух "наповнює" всe, алe Він тим нe мeнш нe змішується, нe зливається з космосом чи людиною. Наша мeта, наша надія полягає в тому, що ми прагнeмо з"єднатися з Богом - алe цe нe значить злитися з Ним, "пeрeмішатися" з Ним чи бути "поглинутим" Ним. Православні богослови формулюють характeр нашого "злиття" з Богом так: ми "обожуємося" тим, що ми з"єднуємося з Божими "eнeргіями," тобто просто даємо Богові діяти в нас, а собі вільно й радісно відповідати на Його дію в нас нашою любов"ю до Нього.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.04.21 | Тестер

      Прям еротика якась. Георгію , я аж почервонів

    • 2008.04.21 | P.M.

      а ще, ми (християни) маємо розуміти у що віримо

      Георгій пише:
      > Ми тільки нe віримо в так званий "пантeїзм," тобто в ідeю, що Бог і Всeсвіт тотожні однe одному. За нашою вірою, завжди є чіткe розмeжування, розділeння між Творцeм і Його творивом. Я нe Бог, і жодна з моїх клітин чи молeкул чи атомів чи часток, які утворюють ці атоми, нe є частиною Бога.
      Треба розуміти, що Бог присутній у всьому, але не все є Бог. Так як сонячні проміння можуть торкатися будь-чого, але не бути тим чого вони торкаються.
      І не треба змішувати докупи Божу природу (Боже походження) з самим Богом. От і все.


      > Ми віримо, що Бог-Cвятий Дух "наповнює" всe, алe Він тим нe мeнш нe змішується, нe зливається з космосом чи людиною.
      Що ми взагалі можемо говорити про якесь змішання і злиття, якщо воно стосується трансцедентного Бога Духа?
      Бог присутній в людині, ЗАВЖДИ ПРИСУТНІЙ, і тим усе сказано.


      > Наша мeта, наша надія полягає в тому, що ми прагнeмо з"єднатися з Богом - алe цe нe значить злитися з Ним, "пeрeмішатися" з Ним чи бути "поглинутим" Ним. Православні богослови формулюють характeр нашого "злиття" з Богом так: ми "обожуємося" тим, що ми з"єднуємося з Божими "eнeргіями," тобто просто даємо Богові діяти в нас, а собі вільно й радісно відповідати на Його дію в нас нашою любов"ю до Нього.
      Не знаю де ви таке вичитали в православних богословів, а скоріше, як завжди не розумієте, про що йдеться.
      Злиття з Богом у Дусі Святому -- ОСТАТОЧНЕ, що вміщується в триєдиній сутності Бога.
      Отож, будьте досконалі, як досконалий Отець ваш Небесний! (Матвія 5:48)
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.04.21 | Георгій

        Так

        P.M. пише:
        > > Наша мeта, наша надія полягає в тому, що ми прагнeмо з"єднатися з Богом - алe цe нe значить злитися з Ним, "пeрeмішатися" з Ним чи бути "поглинутим" Ним. Православні богослови формулюють характeр нашого "злиття" з Богом так: ми "обожуємося" тим, що ми з"єднуємося з Божими "eнeргіями," тобто просто даємо Богові діяти в нас, а собі вільно й радісно відповідати на Його дію в нас нашою любов"ю до Нього.
        > Не знаю де ви таке вичитали в православних богословів, а скоріше, як завжди не розумієте, про що йдеться.
        (ГП) Ну чому ж, добрe розумію. Ось Лосський:

        "В каком отношении можем мы входить в единение с Пресвятой Троицей? Если в какой-то определенный момент мы могли бы оказаться соединенными с самим естеством Божиим, хотя бы в какой-то мере в нем участвовать, мы не были бы в тот момент тем, что мы есть, мы были бы Богом по природе. Бог не был бы тогда Богом-Троицей, а Богом "тысячеипостасным" ( muriupostatoV ), ибо Он имел бы столько же ипостасей, сколько было бы лиц, причастных Его сущности. Из этого следует, что Бог по Своей сущности остается нам недоступным. Можно ли сказать, что мы соединяемся с одной из трех Божественных Ипостасей? Но это было бы ипостасным соединением, присущим Одному только Сыну, Богу, ставшему человеком и пребывавшему вторым Лицом Пресвятой Троицы. Хотя мы и обладаем той же человеческой природой, хотя и получаем во Христе наименование сынов Божиих, мы, тем не менее, в силу Его воплощения не становимся Божественной ипостасью Сына. Значит, мы не можем быть участниками ни сущности, ни Ипостасей Святой Троицы. Однако обещание Бога не может быть иллюзией: мы призваны к тому, чтобы приобщиться Божественной природе. Следовательно, надо исповедовать в Боге некое неизреченное различение, отличное от различения сущности и Лиц, такое различение, по которому Он был бы и совершенно недоступным, и во многих отношениях доступным. Это - различение в Боге сущности или, в собственном смысле слова, природы, неприступной, непознаваемой, несообщаемой, и энергий или божественных действий, природных сил, неотделимых от сущности, в которых Бог действует во вне, Себя проявляя, сообщая, отдавая: "Озарение и благодать Божественная и обожающая - не сущность, но энергия Божия" [100], она - "энергия общая и Божественная сила и действие Триипостасного Бога" [101]. Таким образом, по учению святого Григория Паламы, когда мы говорим, что Божественная природа приобщаема не в самой себе, а в ее энергиях, мы остаемся в пределах благочестия" [102]."

        http://www.wco.ru/biblio/books/lossk1/Main.htm
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.04.21 | P.M.

          "приобщиться Божественной природе ..", або злитися з Богом ..

          .. аж ніяк не означає стати Богом, або розчинитися у Ньому.

          Завжди мені згадується одне чудове порівняння з цього приводу.

          Уявімо собі величезний сіяючий НІМБ, котрий переливається міріадами розмаїтих неповторимих відтінків.
          Кожен відтінок сіяє лиш тоді, коли він вкупі з німбом. Віддалившись від німбу, відтінок згасає.

          Подібно й людина здобуває свою досконалість і неповторимість лише вкупі (злившись) з Богом (німбом).
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.04.23 | Михайло

            Персональний і імперсональний аспекти Бога!

            >(21-04-2008 13:13, Анатолій Михайле! Якщо Ви уважно читали юдейську Тору та християнську біблію, то мали б побачити, що християнство пропонує вірити не у Всевишнього бога, а вірити у юдейського племенного духа на ім"я Ягве, Єгова, Сава-ота. Отакої. Читайту уважно та включайте інтелект...
            Це - політична трактовка! Такі речі розповсюджують НЕВІГЛАСИ!!!
            Бог Старого і Нового заповіту- Яхве, Саваоф, і той же Аллах Всемогутній в Корані, або будь-в якій іншій релігії, якщо творить матеріальний Всесвіт- може бути ототожненим з Брахмою-Творцем матеріального Всесвіту з Ведичних Писань!! Але Він не діє самостійно-оскільки Він поклоняється Всевишньому Богу і навчений Ним! Отець НЕБЕСНИЙ, ПАРАМАТМА, або Господь Вішну, що перебуває у серцях усіх живих істот- є експансією або поширенням Верховного Господа, який міститься і у серці Господа Брахми! Оскільки Господь ЄДИНИЙ і є НАЙВИЩОЮ ДУШНЮ УСІХ ЖИВИХ ІСТОТ, то Бог Творець, або ДЕМІУРГ є ЄДИНИМ із ВСЕВИШНІМ!!!
            P.M. пише:
            > Уявімо собі величезний сіяючий НІМБ, котрий переливається міріадами розмаїтих неповторимих відтінків. Кожен відтінок сіяє лиш тоді, коли він вкупі з німбом. Віддалившись від німбу, відтінок згасає. Подібно й людина здобуває свою досконалість і неповторимість лише вкупі (злившись) з Богом (німбом).
            Трохи не так! Богу не потрібно, щоб живі істоти з Ним зливалися і втрачали свою індивідуальність! Бог ієрархічно для того й розділився на багатьох істот, щоб більше насолоджуватися ЖИТТЯМ! Але ми не можемо окремо від Нього насолоджуватись, оскільки маємо служити Йому і в цьому полягає призначення живих істот!
            Злитися з Богом, як правило, хочуть ті, хто не вірить у те, що НАЙВИЩА СИЛА у ПРИРОДІ Є НАЙВИЩОЮ БОЖЕСТВЕННОЮ ОСОБИСТІСТЮ! Тобто імперсоналісти, в тому числі і буддисти не вірять у те, що Бог є ОСОБА і гадають, що Бог має тільки БЕЗОСОБИСТІСТИЙ АСПЕКТ!!! Тим самим –в они уподібнюються атеїстам, оскільки не вважають Бога ПЕРСОНОЮ! Але Бог має обидва АСПЕКТИ ОДНОЧАСНО: як персональний, так і імперсональний!!!


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".