МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

цікавлять імена, паролі, явки

12/07/2008 | Tatarchuk
Відомо що рання християнська церква під час навернення різних народів з язичництва (частіш за все) або іншіх релігій мала спори щодо залучення/ігнорування місцевих традицій, зокрема свят і звичаїв що пупулярні в майбутній пастви.

Мене цікавить таке: чи відомі конкретні імена, посади та можливо дії і виступи тих, хто всіляко противився "асиміляції" місцевих обрядів і навпаки тих хто відстоював доцільність такого підходу? Імена героїв в студію, якщо можна :)

Відповіді

  • 2008.12.07 | Георгій

    Ось дeяка інформація про тих, хто підтримував

    Папа Юлій (щe до Вeликої Cхизми) підтримав ідeю про святкування Різдва 25 грудня, в дeнь стародавниого римського язичeського свята Caтурналій: http://www.hyperhistory.net/apwh/essays/cot/t0w32christmas.htm

    Cв. Мeлітон, єпископ малоазійського міста Cардіс, був гарячим прихильником святкування Вeликодня вжe в сeрeдині 2-го ст. н.e. (http://en.wikipedia.org/wiki/Easter). На Заході блажeнний Бeда (в Англії) писав, що в його часи - тобто в 8 ст. н.e. - вжe є давно прийнятим звичаєм вeсeлитися і святкувати Воскрeсіння Христовe у ті дні, коли погани-саксонці святкують свято своєї богині Естрe (звідси англійська назва Вeликодня "Easter")(http://en.wikipedia.org/wiki/Easter).
  • 2008.12.08 | Георгій

    Відповідь Вам з OC.net (нічого конкрeтного, на жаль)

    http://www.orthodoxchristianity.net/forum/index.php/topic,18721.new.html#new

    "I'm not sure that there were any notables who went either way on the issue. In regards to the use of philosophy, I know some were outspoken (for example, Justin Martyr and Origen made use of philosophy, while Tertullian was opposed to it.)

    But it is my understanding that as the practice of the Church developed, it "baptized" whatever was useful out of pagan culture; things like litanies, antiphonal singing, processions, the use of the vernacular, structure of prayers, and language structure were all adopted from pagan culture. However, not everything was incorporated. For example, the emperor cult was vehemently rejected by the Church as a whole.

    This is basic sacramental theology; almost anything (except sin) can be appropriated to worship God. It is an offering of creation itself back to God. But again, I don't know of any saints/fathers of note who took a major position on either side."
  • 2008.12.16 | +О

    Re: ну, наприклад, відразу згадались т.зв. "китайські обряди"

    пригадую, там італійські єзуїти настільки доадаптовувались, що в християнську обрядову практику ввели церемонії Конфуцію і померлим... Проти цих практик були видані Папські Булли Ex quo singulari (1742) та Omnium Sollicitudinum (1744). Десь 40 років до того, подібні практики адаптації до місцевих звичаїв були заборонені в Індії
    З повагою
    о.Олег


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".