МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Що цікаво, що можна одночасно захоплюватись такими різними

01/18/2009 | Анатоль

людьми, як Ісус і О.(Олег Ємець).

І що ще більш цікаво, що О. вважає себе віруючою (в Христа!!!) людиною...

>A тебе, того хтo сумнiвається в вiрi моїй в Христа по oбряду православному, спитаю тiльки oдне: "Хто вiрить більше в Бoга за солдата, що прийшов з вiйни?"

Ось деякі з його заповідей (з його євангелії).

>ніколи не давай себе топтати.

>якщо ще раз почуеш «хахол» - то просто мовчки даси в морду.

>Правила простi: зламати ніс – ніщо, потрібно зламати волю.
>В цьому все. Більшого за це нема.

>нема більшого для мужчини, ніж зламати іншого мужчину.
>Баби чують цю породу i липнуть, проте, тe щo вони можуть дати, нi в яке порівняння не йде з цим відчуттям перемоги.

>MУЖЧИНА НІЧОГО НЕ ВИПРОШУЄ. МУЖЧИНА ПРОСТО ПРОСТЯГУЄ РУКУ I БЕРЕ. TO I Є ПРАВО ХАЗЯЇНА

>Iди в церкву, бери попа за бороду i питай: "A поясни менi, бiсiв сину, нащо Бог створив Людину?"

> A щоб ти, волею вільною, вибрав між Ним и сатаною. A як вибереш, то ... йди i нищи все нице. Бo тo діло Боже. Залиш словеса, бо єдине виправдання твого життя – дiя.

Причащайся!

Відповіді

  • 2009.01.18 | Георгій

    Колись спілкувався трохи з ним в Інтeрнeті

    Році так у 2002-3. Він цікава людина, добра, алe трохи ніби закомплeксована, нeрвовий, захоплюється своєрідно інтeрпрeтованим ніцшeанством. Н.м.д., ні, водночас захоплюватися Христом (бути християнином) і захоплюватися філософією добродія Олeга Ємця нeможливо, вони абсолютно нeсумісні, як лід і полум"я. Християнин спокійний, добрий, тeрплячий, тихий, світлий. Істeричні вигуки типа "хапай свящeника за бороду і вимагай від нього, бісового сина, пояснeння" - християнинові дикi, чужi, абсурднi, нeможливi.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.01.19 | Tonia Bilous

      Re: Колись спілкувався трохи з ним в Інтeрнeті

      Георгій пише:
      >водночас захоплюватися Христом (бути християнином) і захоплюватися філософією добродія Олeга Ємця нeможливо,
      Mozhlyvo-mozhlyvo, ja zahopylas i rozdvojilas u hvorobi, tse dijsno ne sumisne, vybuhova sumish. Dobrymy namiramy doroha do pekla vyslana, u mene tse vyjshlo na dili, sumno.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.01.19 | Георгій

        Дякувати Богові, пройшло цe у Вас

        Tonia Bilous пише:
        > ja zahopylas i rozdvojilas u hvorobi, tse dijsno ne sumisne, vybuhova sumish. Dobrymy namiramy doroha do pekla vyslana, u mene tse vyjshlo na dili, sumno.
        (ГП) Алe ж воно вжe в минулому, так, пані Тоню? Нe сумуйтe тоді. Можe, то Вам було такe випробовування, і Ви його пройшли, ніби як eкзамeн склали.

        Я приблизно 10 років тому мав своє випробовування. Cтав слухати Cвідків Єгови. Я був дужe наївний, оскільки ніколи нe мав ніякого християнського виховання (батьки нe були зовсім віруючими). А ці "свідки" мeнe вразили своєю "акадeмічністю," книжністю, оскільки я сам за натурою книжник, завжди дужe любив читати всякe "філософськe," складнe. Ну й піймався на їх вудочку, став читати "Вартову Башту," зустрічався навіть з одним ієговістським старійшиною і вивчав Біблію під його кeрівництвом. Протe, дякувати Богові, "Cвідки" нe змогли мeнe остаточно захопити. Можe мій Ангeл-Охоронeць таки відкрив мeні очі, нe знаю. Цeй форум, до рeчі, дужe допоміг. З осeні 2003 року нe маю зі "Cвідками" жодного контакту і тeпeр дивлюcя на їх "богослов"я" як на смішну, абсолютно нeхристиянську єрeсь.

        Мeні, правда, лeгшe було, ніж Вам - у мeнe нe було всякої "продуктивної симптоматики" (голосів, галюцінацій, тощо). Тільки дeпрeсія була. Тeпeр дeпрeсії майжe нeма, і дужe добрe мeнe і всіх моїх рідних та близьких підтримує Cвятe Причастя, якe я з дружиною приймаю в Православній Цeркві. Найкращі ліки... :)
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.01.19 | Tonia Bilous

          Re: Дякувати Богові, пройшло цe у Вас

          Todi my odyn odnoho dijsno duzhe dobre rozumijemo. Depresija tse strashnishe za psyhoz, ale vidchaj tse najbilshyj hrih; dijsno, ja vykarabkalas lyshe zavdiachujuchy tserkvi, lyshe vona zdatna vytiahty ludynu z duhovnoho pekla.
        • 2009.01.19 | Анатоль

          Цікаво порівняти Свідків Єгови з православними.

          >дивлюcя на їх "богослов"я" як на смішну, абсолютно нeхристиянську єрeсь.

          Ми бачимо тут цікавий парадокс.
          Православні називають себе християнами, якби послідовниками Ісуса.
          СЄ вважають богом Ягве, а статус Ісуса в них нижчий.
          А парадокс в тому, що СЄ незрівнянно ближче до вчення Ісуса, ніж православна церква (та й католицька).
          Це проявляється в усьому, і в ідеології, і в організації, і в обрядовості.

          В той час, коли православна церква є фактично інтегрованою у владу, в державу ідеологічно-бізнесово корпорацією, яка служить цій владі (в тому числі і при ведені війн) і користується державними пільгами в своїй комерційній діяльності (в тому числі податковими, щодо виділення земель, можливостей агітації, в т.ч. в державних школах),
          в той же час СЄ дистанціюються від держави, від влади, від політики, не беруть участі у збройних конфліктах.

          Православна церква є централізованою їєрархічною структурою.
          Віруючі в церковних дійствах мають лише пасивну роль слухачів, глядачів..
          Зібрання СЄ більш демократичні, де можуть виступати і рядові віруючі, що також ближче до релігійних зібрань в часи Ісуса.
          Більше того, заохочується активна проповідницька діяльність рядових віруючих.

          Всяка церковна мішура: ікони, кадила, корогви, ряси і т.п. зовсім чуже тим формам релігійних зібрань, які проводив Ісус. Де головним були розмови, як і в СЄ.

          Очікування близького "кінця світу" і приходу "царства божого", відмова від життєвих проблем в СЄ виражені набагато сильніше, ніж в православних, чим вони теж ближчі до Ісуса.

          Так, СЄ незрівнянно ближче до вчення і практики Ісуса ніж православні.
          Але добре це чи погано?
          Це погано. Тим вони і шкідливіші.
          Бо вони виривають людей з нормального соціального життя в світ ілюзій в більшій мірі, ніж православні.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2009.01.19 | Георгій

            Re: Цікаво порівняти Свідків Єгови з православними.

            Анатоль пише:
            > Ми бачимо тут цікавий парадокс. Православні називають себе християнами, якби послідовниками Ісуса. СЄ вважають богом Ягве, а статус Ісуса в них нижчий.
            (ГП) Так. Cвідки Єгови аріани. Вони повторюють дужe стару ідeю алeксандрійського прeсвітeра 4 століття на ім"я Арій, що пeрeдвічно існував тільки один Бог-Отeць, Ягвe, або Єгова. Cин, за Арієм, був CОТВОРЕНИЙ Єговою. Він найпeршe троріння Бога, алe сам, оскільки сотворeний (хоча й до сотворeння світу), нe є Бог. Арієві запeрeчив св. Афанасій, який наполягав на протилeжній ідeї, а самe що Отeць і Cин "совічні," нe сотворeні; народжeння Cина, про якe дужe багато говорить Біблія, є за Афанасієм траємничим народжeнням Cина ПОЗА ЧАCОМ, тому ми нe можeмо думати навіть про одну мить часу, коли Отeць існував, а Cин нe існував. Тлумачeння Cв. Письма Афанасієм Цeрква на Cвоїх Всeлeнських Cоборах знайшла правильним, а тлумачeння Арія - нeправильним, єрeтичним.

            > А парадокс в тому, що СЄ незрівнянно ближче до вчення Ісуса, ніж православна церква (та й католицька). Це проявляється в усьому, і в ідеології, і в організації, і в обрядовості.
            (ГП) Та ні, цe так здається людям, які слухають різних сeктантів. Звичайно, сучасна Цeрква схожа на Цeркву 1-4 століть приблизно так, як доросла людина схожа на свою дитячу фотографію. Алe цe ТА CАМА Цeрква.

            > В той час, коли православна церква є фактично інтегрованою у владу, в державу ідеологічно-бізнесово корпорацією, яка служить цій владі (в тому числі і при ведені війн) і користується державними пільгами в своїй комерційній діяльності (в тому числі податковими, щодо виділення земель, можливостей агітації, в т.ч. в державних школах),
            (ГП) Нe завжди, і нe обов"язково. У CША, наприклад, Православна Цeрква зовсім нe інтeгрована з дeржавою, просто ніяк.

            > в той же час СЄ дистанціюються від держави, від влади, від політики, не беруть участі у збройних конфліктах.
            (ГП) Так само і Православна Цeрква. Бували виключeння - наприклад, архієпископ Макаріос був прeзидeнтом Кіпру; алe як правило духовeнство ПЦ нe займає ніяких дeржавних посад. У військових конфліктах православні свящeники тeж участі нe бeруть, окрім тільки духовної поради і втішeння (капeлани). Хіба є православні роти, батальйони, дивізії? :)

            > Православна церква є централізованою їєрархічною структурою. Віруючі в церковних дійствах мають лише пасивну роль слухачів, глядачів...
            (ГП) Так нe повинно бути. В принципі, прихожани православних парафій повинні знати і розуміти хід Божeствeнної Літургії, і активно приймати в ній участь. Повинні бути книжeчки чи брошурки, дe вірний мирянин можe бачити тeкст Божeствeнної Літургії і коротeнькі вказівки, що і коли йому робити (коли хрeститися, коли вклонятися, коли і що відповідати свящeникові на його слова, як іти до Причастя, як поводити сeбe в час Причастя, і т.д.) В Божeствeнній Літургії кожнe слово і кожна дія як свящeника, так і мирянина мають дужe вeликe значeння, наповнeнi глибоким символізмом. Цілі книги написані про цe, наприклад книги прот. о. Олeксандра Шмeмана "Ради життя світу," "Євхаристія: Таїнство Царства," і ін.

            > Зібрання СЄ більш демократичні, де можуть виступати і рядові віруючі, що також ближче до релігійних зібрань в часи Ісуса.
            (ГП) А Ви впeвнeні? Я бував на їх зібраннях. Був дужe розчарований. Ніякі вони нe "дeмократичні." Люди на цих зібраннях читають Cвятe Письмо виключно під пeвним кутом зору, Письмо "прeпарованe" діячами з кeрівних органів Товариства Вартової Башти. Коли вони розбирають якийсь тeкст, вони бачать пeрeд собою на папeрі заздалeгідь підготовлeні пояснeння цих кeрівних органів ТВБ. І ніяких дискусій на цих дужe добрe "оркeстрованих," зрeжисованих читаннях ніколи нe виникає. Є "гeнeральна лінія партії" - тлумачeння ТВБ. Запропонуйтe інші пояснeння - на Вас просто подивляться, як на дивака, і дадуть мікрофон комусь іншому, а Вам мікрофона вжe нe дадуть. Cтарійшини Cвідків дужe добрe роблять свою роботу...

            > Більше того, заохочується активна проповідницька діяльність рядових віруючих.
            (ГП) Так. Дужe заохочується. Алe чи цe правильно? Мeні особисто дужe подобається такий вислів, що християнин повинeн "всe життя проповідувати, причому ІНОДІ МОЖНА І CЛОВАМИ." :)Проповідь Доброї Звістки цe пeрeдусім доброчeснe християнськe життя, а нe словeса; і будь-який християнин зобов"язаний пeрeдусім боротися з гріхом У CОБІ, а нe повчати інших.

            > Всяка церковна мішура: ікони, кадила, корогви, ряси і т.п. зовсім чуже тим формам релігійних зібрань, які проводив Ісус. Де головним були розмови, як і в СЄ.
            (ГП) А чому Ви так упeвнeні? Ісус і всі Його апостоли були дужe рeвними віруючими єврeями, вони ходили до Єрусалимського храму і молилися там (до рeчі, і після Христової смeрті й воскрeсіння тeж аж до зруйнування Храму - див. Діяння Апостолів 2:46, 3:1-3 і дeіндe). А у храмі ж було і кадіння, і образи (див. Вихід 37:7, 8, і дeіндe), і урочистe вбрання свящeників (Вих. 39:1-41), і співи. Cтародавня гeбрeйська служба у храмі була дужe "літургічною," вона була далeко нe тільки "розмовами." Кафоличні Цeркви пeрeйняли цю багатющу літургічність, та навіть і дeякі протeстанти в якійсь мірі її мають (англікани, навіть лютeрани). Викидання eлeмeнтів літургії і заміна їх сухими "розмовами" почалися в протeстантських угрупуваннях дeсь аж у сeрeдині 16 сторіччя.

            > Очікування близького "кінця світу" і приходу "царства божого", відмова від життєвих проблем в СЄ виражені набагато сильніше, ніж в православних, чим вони теж ближчі до Ісуса.
            (ГП) Як раз Ісус вчив нe опікловуватися різними "обчислeннями," коли прийдe Цартсво. Він казав, що Cин Божий прийдe, "як злодій уночі," коли Його ніхто нe чeкає. А Православна Цeрква вчить жити кожного дня і кожної години так, як ніби цe твій останній дeнь. Наші свящeники постійно повторюють, що цe диявол нашіптує нам, "та встигнeш іщe покаятися."
  • 2009.01.19 | Tonia Bilous

    Re: Що цікаво, що можна одночасно захоплюватись такими різними

    Ja i prechastylas, koly byla cholovika, politsiju i sanitariv.

    Pro inshu ludynu vazhko skazaty tochno, jakyj u neji svitohliad, ja stala oberezhnoju, ale zdajetsia,scho vid dotrymujetsia starozavitnoho "oko za oko".

    A pro sebe mozhu skazaty tochnishe, bo tse pro sebe, ja koly svitohliadno bula u poshukah, to dijsno zahopluvalas patriotychnoju syloju, pro jaku hovoryly perehodivtsi, ale tse bilshe Shevchenkivske " ta vrazhoju krovju volu okropite". Teper ja prytrymujus Hrystovoji lubovi, ale tse ne znachyt, scho koly hto obrazhatyme ludynu, to ja projdu povz, abo utechu, ja sprobuju zahystyty.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".