МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Ректор МГУ встревожен ухудшением школьного образования

12/28/2009 | Виктор Садовничий.
Слава богу, в Украине все не так!

http://www.polit.ru/news/2009/12/28/sadovnichy.popup.html

16:0828 декабря 2009, понедельник
Ректор МГУ встревожен ухудшением школьного образования

«Уровень школьной подготовки падает. И это тревожно», — заявил в интервью каналу «Вести» ректор МГУ, президент Союза ректоров России Виктор Садовничий. Падает уровень подготовки по русскому языку, по математике, по естественным дисциплинам: химии, физике и биологии, пояснил он. «Если мы не справимся с этим, мы нырнем, и следом нырнет высшая школа. Потому что мы не можем быть выше, чем есть уровень подготовки первокурсников. Это задача номер один», — подчеркнул Виктор Садовничий.

Виктор Садовничий убежден, что нужно любой ценой поддержать учителя: и материально, и статусно, решить, кто идет в школу преподавать. Необязательно это будут выпускники педагогического вуза, уточнил Садовничий. Это могут быть и выпускники классических университетов, технических. «Надо сверхусилиями остановить падение уровня преподавания в школе, и начать его поднимать. Тогда и университеты будут на высоте», — резюмирует президент Союза ректоров России.

Відповіді

  • 2009.12.28 | sama

    Одна з причин

    До школи приходить вирощена за комп'ютером дитина. Великі масиви інформації, постійна зміна тем заставляють юзера швидко переключати увагу з однієї теми на іншу. Нема ні часу ні бажання обдумувати, аналізувати,сортувати і запам"ятовувати. Дитина просто спостерігає за картинкою на екрані, до того ж, часто під музику. Не працює логічне мислення. А школа пробує цих дітей вчити класично: я пояснив - ти прочитай і вивчи. А так не виходить.
    Більшість комп'ютерних ігор в молодшому віці - це стрілялки. Найменше напруження - і тут же агресивна розрядка. Це потім накладається, як стереотип поведінки.Ну а далі маємо те, що маємо
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.12.30 | Ігор

      Re: Одна з причин

      sama пише:
      > До школи приходить вирощена за комп'ютером дитина. Великі масиви інформації, постійна зміна тем заставляють юзера швидко переключати увагу з однієї теми на іншу. Нема ні часу ні бажання обдумувати, аналізувати,сортувати і запам"ятовувати. Дитина просто спостерігає за картинкою на екрані, до того ж, часто під музику. Не працює логічне мислення. А школа пробує цих дітей вчити класично: я пояснив - ти прочитай і вивчи. А так не виходить.
      > Більшість комп'ютерних ігор в молодшому віці - це стрілялки. Найменше напруження - і тут же агресивна розрядка. Це потім накладається, як стереотип поведінки.Ну а далі маємо те, що маємо

      Якщо більшість комп'ютерних ігор в молодшому віці - це стрілялки, то звідки великі масиви інформації?
      В мене дитина полюбляє пограти на комп'ютері і одночасно гарно вчиться. В цьому ж класі купа невстигаючих без найменшого доступу до комп'ютера.
      Я вважаю, що більший негативний вплив мають звичайні програми телебачення, а особливо рекламні блоки які перебивають навіть дитячі програми.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.12.30 | sama

        згідна з Вами

        Ігор пише:


        > Якщо більшість комп'ютерних ігор в молодшому віці - це стрілялки, то звідки великі масиви інформації?
        > В мене дитина полюбляє пограти на комп'ютері і одночасно гарно вчиться. В цьому ж класі купа невстигаючих без найменшого доступу до комп'ютера.
        > Я вважаю, що більший негативний вплив мають звичайні програми телебачення, а особливо рекламні блоки які перебивають навіть дитячі програми.

        Я не ворог комп'ютера, просто світ став жити так швидко, що дітям ніколи думати:)).Будь яке тривале в часі миготіння перед очима, особливо беззмістовних картинок, має аналогічний ефект.Окрім того на людей з різним інтелектом це по різному впливає.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".