МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Вивертай кишені, студенте! (л)

10/01/2010 | sama
http://www.zik.com.ua/ua/news/2010/10/01/247822
ПРЕЙСКУРАНТ

Розцінки в Таврійському національному університеті ім. Вернадського

* Відпрацювання лабораторної:

у доктора наук – 54 грн;

у доцента – 44 грн;

у асистента – 37 грн.

* Відпрацювання семінару (у разі пропуску більше 10% занять):

у доктора наук – 40 грн;

у доцента – 32 грн;

у асистента – 27 грн.

* Відпрацювання лекції (у разі пропуску 30% і більше пар, платна консультація викладача протягом 4 годин):

у доктора наук – 147 грн;

у доцента – 117 грн;

у асистента – 96 грн.

* Відпрацювання пари з фізкультури чи англійської:

у доктора наук – 50 грн;

у доцента – 30 грн;

у асистента – 22 грн.

* Перескладання іспиту з комісією:

у професора – 900 грн;

у доктора наук – 292 грн;

у доцента – 240 грн;

у асистента – 203 грн.

Відповіді

  • 2010.10.01 | В.Г.

    Re: Вивертай кишені, студенте! (л)

    так это ж вроде не обязательно? Можно получать консультацию, а можно разобраться самому. Или я не понял чего-то?
  • 2010.10.01 | sama

    Всі відпрацювання-перескладання - Ніякого "самостійно"

  • 2010.10.01 | псевдоквази

    Незаконно!

    Наказом МОН визначена оплата лише за лабораторні. Ніяких там лекцій та семінарів.
  • 2010.10.02 | igorg

    Дуже гарне рішення, давно це потрібно було зробити

    Зверніть увагу, що ВНЗ встановив певний ліміт пропусків без поважних причин: 10%, 30%. Є об'єктивні причини для пропусків, оформляйте індивідуальний графік, академку, або переводьтесь на заочний. І повірте що адміністрація завжди піде на зустріч.

    Люди добрі, ви тільки гляньте до чого ми дійшли! Ми відстоюємо право студента не відвідувати заняття. Точніше навіть не так, відстоюємо аби він міг без всяких неприємних для себе наслідків на заняття не ходити.
    Я пропоную почати відстоювати таке само право й для викладачів. Професорів й доцентів, а особливо асистентів й лаборантів. Хай краще у цей час десь гроші заробляють. Може нас студенти у цьому підтримають. І взагалі хай контрактники отримують диплом як тільки виплатять суму договору, а бюджетники як тільки вийде термін. А на гроші нам платитимуть наукову стипендію. І буде рівність і повна ідилія. А то якось нечесно виходить.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2010.10.02 | sama

      Re: Дуже гарне рішення, давно це потрібно було зробити

      igorg пише:
      Є об'єктивні причини для пропусків, оформляйте індивідуальний графік, академку, або переводьтесь на заочний. І повірте що адміністрація завжди піде на зустріч.

      ---Не повірю.Є частина викладачів, які вимагають тільки особистої присутності. І все!
      igorg пише:
      Люди добрі, ви тільки гляньте до чого ми дійшли! Ми відстоюємо право студента не відвідувати заняття.

      ---Я б казала контролювати якість знань, а не присутність. Але за такої кількості студентів, коли набирають всіх, хто проходить поблизу деяких вузів, навіть після зрівнялівського початкового курсу, перевіряти знання- собі ж гірше.

      igorg пише:
      > Я пропоную почати відстоювати таке само право й для викладачів. Професорів й доцентів, а особливо асистентів й лаборантів.

      --Ваше право-відстоюйте.

      igorg пише:
      І взагалі хай контрактники отримують диплом як тільки виплатять суму договору, а бюджетники як тільки вийде термін.

      --Десь так воно і є.
    • 2010.10.12 | thinker

      Тут є маленький, але

      поважний нюанс, так звана ситуація двійних стандартів - відомо, ж, що дідько ховається в дрібницях... Система може бути прийнятна ЛИШЕ при гарантованій високій моральності викладачів! Бо інакше, можна зробити з цієї системи бізнес-лінію, так як дуже важко проконтролювати викладача і об"єктивність оцінки ним знань студента, - Бо ж ніхто не заперечить факту, що навіть дуже добре підготовленого студента можна досить легко "посадити" вдало сформульованими питаннями, а ще тоді, коли цей студент чимсь не сподобався викладачу (н-д, носить кульчик в носі..., або студентка має завеликий або замалий -сік!- декольт...)... І ніхто не зможе тут зарадити цій ситуації... Викладач у 99% відсотках буде правим...(Принаймні, такі ситуації трапляються час від часу у вузах...)
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2010.10.14 | Перехожий

        Re: Є і другий нюанс...

        А саме моральні якості студентів. При існуючій системі навчання студенти знахабніли до краю. Ректори та декати забороняють ставити незадовільні оцінки та виганяти (тут і ставки викладачів і вимога МОН - 50 набрали / 50 випустили) і студенти про це прекрасно знають. І от студент не з'являється на пари, нічого не знає на заліку, екзамені, але все одно отримує свою трійку. Ті ж хто таки з'являється ненабагато кращі, бо ще зі школи звикли нічого не робити (в школі переводять з класу в клас і випускають) при будь-якій успішності.
        На мою думку, плата за прогули тут найкраще що можна було б придумати. Гроші вони відразу клепку в голову вставляють.
  • 2010.10.02 | Ігор

    Ну і правильно!

    Хай студенти відвідують лекції, семінари тощо, тоді платити не треба буде. А викладач з ледарями не повинен безкоштовно працювати.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2010.10.12 | thinker

      Читай відповідь вище!!!!!!!!!!!

      І тоді будете реагувати більш спокійно, і розумом голови, а не тільки ... спинним мозком..
  • 2010.10.12 | sama

    Купи козу, продай козу... (л)

    "Азарову придется отменить платные услуги в вузах"

    http://ura-inform.com/ru/politics/2010/10/11/ubratplatu
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2010.10.12 | thinker

      ... Є тут своя логіка -

      або йти в вуз на факультет наук, де ти маєш здібності і вчитимешся добре, або - плати за свою глупоту, якщо вибір впав на "модний" факультет, до котрого в тебе здібностей 0,0000 .....
  • 2010.10.13 | В.Г.

    Re: Вивертай кишені, студенте! (л)

    Я так понимаю, что любые новации в сфере образования (в том числе, введение платных услуг) следует рассматривать в рамках системного подхода. Т.е. в качестве средства, для решения определённой задачи. А когда такая задача, фактически, не сформулирована, и говорить особо не о чём. Обязательность или необязательность посещения занятий, порядок сдачи (и пересдачи) зачётов и экзаменов, порядок проведения консультаций - всё это может быть устроено по-разному. В том числе, и в различных вузах по-разному. А эффективность этих и подобных изменений зависит от того, какого эффекта ожидают. Повторюсь, пока задача не сформулирована предмет обсуждения попросту отсутствует
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2010.10.13 | псевдоквази

      Есть такая задача...

      В.Г. пише:
      > Я так понимаю, что любые новации в сфере образования (в том числе, введение платных услуг) следует рассматривать в рамках системного подхода. Т.е. в качестве средства, для решения определённой задачи. А когда такая задача, фактически, не сформулирована, и говорить особо не о чём. ...Повторюсь, пока задача не сформулирована предмет обсуждения попросту отсутствует

      Задача подобных команд от МОНа и соответствующих местных инициатив - дать почувствовать руководимому пиплу, ШО многомудрое начальство постоянно бдит и своим недреманным оком контролирует ситуацию на местах. Поэтому даже казалось бы (с разумной точки зрения) хаотичные и внесистемные решения отображают незримое начальское присутствие и бдение и заоднопризваны вызвать благоговейный трепет у подчиненных.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2010.10.13 | В.Г.

        Re: Есть такая задача...

        псевдоквази пише:

        > Задача подобных команд от МОНа и соответствующих местных инициатив - дать почувствовать руководимому пиплу, ШО многомудрое начальство постоянно бдит и своим недреманным оком контролирует ситуацию на местах. Поэтому даже казалось бы (с разумной точки зрения) хаотичные и внесистемные решения отображают незримое начальское присутствие и бдение и заодно призваны вызвать благоговейный трепет у подчиненных.

        Это совершенно точно! Но (тем не менее)ОЦЕНИВАТЬ такие действия следует в зависимости от того, какая задача стоит НА САМОМ ДЕЛЕ. О чём идёт речь: о том, чтобы сохранить вузы, повысить оплату труда преподавателей и руководителей (в качестве приоритета) или - вывести на рынок востребованных специалистов. Вопрос, разумеется, риторический
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2010.10.13 | Трясця

          Є такий розв'язок!

          Відповідь одна: вони хочуть красти ще більше коштів. Тепер приватних осіб, бідних студентів, будуть ще більше грабувати. Ось і все. В медуніверситеті в Києві вже давно так грабують. А хто отримає кошти? Ректори, декани, зав. кафедрами, тобто нікчемна ментально недолуга, але жадібна спільнота.

          Може, хто заперечить і напише, що ці чиновники насправді вчать молодих людей? На окремих математиків, фізиків, хіміків, інженерів прошу не посилатися в нашій гуманітарно-юридично-економічній країні.
      • 2010.10.13 | thinker

        Тут є проблема -

        поважний нюанс, так звана ситуація двійних стандартів - відомо, ж, що дідько ховається в дрібницях... Система може бути прийнятна ЛИШЕ при гарантованій високій моральності викладачів! Бо інакше, можна зробити з цієї системи бізнес-лінію, так як дуже важко проконтролювати викладача і об"єктивність оцінки ним знань студента, - Бо ж ніхто не заперечить факту, що навіть дуже добре підготовленого студента можна досить легко "посадити" вдало сформульованими питаннями, а ще тоді, коли цей студент чимсь не сподобався викладачу (н-д, носить кульчик в носі..., або студентка має завеликий або замалий -сік!- декольт...)... І ніхто не зможе тут зарадити цій ситуації... Викладач у 99% відсотках буде правим...(Принаймні, такі ситуації трапляються час від часу у вузах...)
    • 2010.10.13 | thinker

      Re: Вивертай кишені, студенте! (л)

      Сказано розумно і просто! Саме так - має бути сформульована соціально-значима задача, а тоді вже шукати для неї комплексне розвязання, а не стріляти в небо, і дивитися, куди ж воно трафить, і чи трафить взагалі...
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2010.10.13 | В.Г.

        Re: Вивертай кишені, студенте! (л)

        В охваченной кризисом системе образования Украины студенты, преподаватели и руководители (в целом) находятся не по разные, а по одну сторону баррикад (одни делают вид, что учат, другие - что учатся третьи - что руководят). Жалость к бедным студентам, таким образом, уместна в той же степени, что и к бедным преподавателям и даже министрам. В равной же степени можно вообще пожалеть всех получателей платных услуг. Ибо главная цель давателя платных услуг - содрать за свои услуги (т.е. за свою работу) денег по-больше. Это ужасно, разумеется, но, как известно, лучшего никто не придумал
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2010.10.13 | Трясця

          Не згоден!!!!

          Вимагають не за послуги, а за їх імітацію! Ось у чому справа. Коли хороший репетитор учить дитину й бере великі (ринкові) гроші, то честь йому й хвала. А коли ідіот-професор зовсім не вичитує курс, а грошенята збирає, так він є шахрай, такий, як гадалка, астролог, фальшивомонетник. Окрім того, все повинно бути обумовлене в контракті заздалегідь, а то прийде студент зранку, а йому таку подлянку. Сплачуй за бібліотеку, як за дискотеку, або за жалюгідний папірець - хай їм грець!
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2010.10.14 | В.Г.

            Re: Не згоден!!!!

            Трясця пише:
            > Вимагають не за послуги, а за їх імітацію! Ось у чому справа.
            Преподаватели утверждают,однако, что это именно студенты занимаются имитацией работы. И приводят веские доводы. Правы, наверное, и те и другие. И установить первопричину (точнее, кто прав в большей степени) такого положения затруднительно. Но главное - совершенно не нужно.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2010.10.14 | Трясця

              Знов не згоден!!!!

              Погані студенти займалися імітацією завжди. Тому їх викривали та виключали. А я Вам про те, що в конкретних ВНЗ, наприклад, в київському медунівері, не проводять деяких занятій, хоча луплять 22 тисячі гривень на рік із кожного студента. Чому Ви намагаєтеся поставити корупціонерів-викладачів та студентів-нероб на один щабель?
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2010.10.14 | В.Г.

                Re: Знов не згоден!!!!

                Трясця пише:
                > Погані студенти займалися імітацією завжди. Тому їх викривали та виключали. А я Вам про те, що в конкретних ВНЗ, наприклад, в київському медунівері, не проводять деяких занятій, хоча луплять 22 тисячі гривень на рік із кожного студента. Чому Ви намагаєтеся поставити корупціонерів-викладачів та студентів-нероб на один щабель?
                Потому, что ВСЕГДА были и те и другие. "Викривали та виключали" не только плохих студентов, но и плохих преподавателей!
                Кто, спрашивается, заставляет студента платить деньги? Получай высокий балл на тестах и учись бесплатно.
                Конкретный пример. Поступаем в мединститут в 2009 году. Поступить на бесплатное (гос.заказ) отделение очень трудно, вследствие известного решения МОН о льготниках. Физику,к примеру, нужно было сдать где-то на 190 баллов. Уровень заданий, однако,был настолько низким, что и 195 баллов получить мог всякий, кто УЧИЛСЯ ( а не имитировал учёбу) в 9-11 классах. Или подтянулся (по тестируемым направлениям в 11 классе). Что совершенно реально. Детки привыкли, однако, ничего не делать. Кто в этом виноват? Плохие учителя - так подкурсов же немеряно. Плохие преподаватели подкурсов? Так репетиторов же несчесть? Плохие репетиторы? Так руководства ж продаются. Плохие руководства? Так дистанционные курсы с интерактивными обучающими программами в инете...
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2010.10.14 | sama

                  Рецепт для лікування хвороби

                  1.Не брати у ВНЗ абітурієнтів , які не мають необхідного рівня знань- (в наших умовах нереально )
                  2.Чітко сформулювати студентові, що він повинен знати на закінчення курсу,виключивши технічне зазубрювання непотрібного. В європейських вузах студент на іспиті може користуватися , наприклад, певною кількістю виписаних формул, але мусить пояснити взаємозв'язок та застосування.
                  3. Практична частина курсу- семінари, лабораторні - має бути виконана. Можливо з відпрацюванням пропущеного.Про оплату варто ще подумати ретельніше.До речі зараз частина лабораторних , навіть зі спецкурсів виконується тільки на папері через відсутність обладнання. Студент не винен. Халява стає звичною.
                  3.Результати іспиту не повинні залежати від форми отримання знань ( лекції, конспекти, інтернет, самостійне вивчення) а лише від їх якості.
                  4. Відраховувати всіх, хто не зміг засвоїти курсу - (в наших умовах неможливо).

                  Позаяк пункти 1 та 4 реалізувати неможливо, то всі інші методи - просто фікція.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2010.10.14 | Мацяльця

                    Нереальні рецепти нереального лікування

                    нереальних хвороб нереальними лікарями?
                  • 2010.10.14 | Shooter

                    Як приклад наведу Хранцію щодо одного пункту

                    В універи приймають "просто так" всіх, хто отримав середню освіту (крім медицини та Ecoles Superieurs).

                    А на першій сесії "ріжуть" половину.
                  • 2010.10.14 | В.Г.

                    Re: Рецепт для лікування хвороби

                    sama пише:
                    > 1.Не брати у ВНЗ абітурієнтів , які не мають необхідного рівня знань- (в наших умовах нереально )
                    Есть, казалось бы, простой рецепт вдобавок к сказанному. Брать всех, кто хочет учиться ( в условиях отсутствия конкурса - какие проблемы; зачем, правда, тогда вступительные экзамены?) эффективно их доучивать (школьную программу) и учить.
                    Но и этот номер не пройдёт (совершенно точно). Т.к. детки учиться НЕ ХОТЯТ (в большинстве случаев). И не потому не хотят, что они плохие, или профессора плохие. А потому, что знание не востребовано. Так что для изменения ситуации ПРОСТЫХ РЕШЕНИЙ НЕТ!!! Способна ли наша общественность решать сложные задачи - это большой вопрос
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2010.10.14 | sama

                      Re:Re: Рецепт для лікування хвороби

                      В.Г. пише:

                      детки учиться НЕ ХОТЯТ (в большинстве случаев)потому, что знание не востребовано.

                      >>> Абсолютно правильно- суспільство не сформулювало замовлення на інтелект, бо живе за дикими законами ( дехто по понятіям) і так виглядає, йому подобається так жити.
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2010.10.16 | В.Г.

                        Re:Re: Рецепт для лікування хвороби

                        Хочу обратить, однако, внимание на то, что отдельные участники обсуждения предложение совместной деятельности не приняли. А речь, между прочим, шла о том, чтобы поискать "непростое" (т.е. адекватное) решение.Хотелось бы также заметить, что, как совершенно справедливо заметил г-н Сурков (http://www.i-gorod.com/press/20101001001/), модернизация чего угодно - дело не большинства, а хорошо мотивированного меньшинства
                    • 2010.10.14 | thinker

                      Re: Рецепт для лікування хвороби

                      -------А потому, что знание не востребовано. Так что для изменения ситуации ПРОСТЫХ РЕШЕНИЙ НЕТ!!! Способна ли наша общественность решать сложные задачи - это большой вопрос ------ Це не ПИТАННЯ, це ВІДПОВІДЬ на всі наявні проблеми!!!!
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2010.10.14 | псевдоквази

                        Re: Рецепт для лікування хвороби

                        thinker пише:
                        > Це не ПИТАННЯ, це ВІДПОВІДЬ на всі наявні проблеми!!!!
                        В правильно поставленном вопросе часто и содержится правильный ответ!
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2010.10.15 | thinker

                          Re: Рецепт для лікування хвороби

                          Згода!
                  • 2010.10.14 | thinker

                    Re: Рецепт для лікування хвороби

                    Молодчинка - діагноз поставлений кваліфіковано!!!
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2010.10.14 | Трясця

                      Рецепт для лікування хвороби: почни з себе

                      Для викладача: став двійки за відсутність знань, не бери хабарі, не став погані оцінки, щоб прийшли з хабарем або з грошима на пересдачу, не цілуй начальство в дупу, не бреши на лекціях і поза ними.
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2010.10.15 | простий науковець

                        ...і буде що розповісти про свою боротьбу з начальством під час

                        випивки "для сугрєву" (у грудні місяці) зі своїми колеґами по базару.;)
                      • 2010.10.15 | thinker

                        Чудово, і наскільки Вам

                        особисто вже вдалось просунутися в цьому напрямку?
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2010.10.16 | Перехожий

                          Re: Чудово, і наскільки Вам

                          Не знаю як простому науковцю, а особисто я через це вже одне місце роботи змінив. І тепер мені начхати і на скиглення батьків, і на скиглення учнів/студентів. Не хочуть вчитися і платити хабарі? Будь ласка!!!
  • 2010.10.16 | Rotor

    Re: Вивертай кишені, студенте! (л)

    Тут головне "відпрацювання", тобто проведення занятть поза розкладом.Поперше викладачі проводити такі заняття не зобов'язані. Данний наказ фактично узаконює проведення занять поза розкладом, фактично за вимогою студента. Тому цей наказ є вигідний студентам, адміністрації і абсолютно не вигідний викладачам.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".