МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Від нас забирають враження Франка, Хоткевича, Лесі Українки

05/29/2011 | soulviv
Звернення до Головного управління приміських пасажирських перевезень

Копії: Державному територіально-галузевому об'єднанню "Львівська залізниця"

Івано-Франківській дирекції залізничних перевезень

Міністерство інфраструктури України




ВІД НАС ЗАБИРАЮТЬ ВРАЖЕННЯ ФРАНКА, ХОТКЕВИЧА, ЛЕСІ УКРАЇНКИ та ін.

Офіційно: з 00.00 годин 29 травня 2011 року на Львівській залізниці ввели новий графік руху пасажирських поїздів на 2011-2012 роки. Як зазначено на їх офіційному сайті «залізничники призначили додаткові поїзди, підготували квиткові каси, провели інструктаж для усіх категорій працівників». І справді, для забезпечення комфортного і зручного перевезення у літню пору призначено 11 нових потягів. Також на сайті читач може ознайомитися з тим, як виправдалося «введення зимових прискорених пасажирських поїздів підвищеного комфорту Івано-Франківськ–Ворохта–Івано-Франківськ, які працювали для зручного довезення пасажирів до гірськолижних курортів Карпат. Вказані поїзди курсували з 25 грудня 2010 року та не лише спростили подорож до гірськолижних курортів Карпат, але й насамперед забезпечили комфортну пересадку пасажирів на потяги дальнього слідування в Івано-Франківську».

Хто знайомий зі щоденниками наших митців минулого, часто зворушений їхнім описом вражень, коли вони долали шлях до місця відпочинку в Карпатах, наприклад до Ворохти, Криворівні або Жаб’є. Понад це, кожен мав змогу неспішно помилуватися карпатськими краєвидами, не перериваючи спілкування з друзями або супутниками. Навіть у туристичних путівниках, випущених німцями, поляками або чехами для своїх громадян, наполегливо рекомендується здійснити мандрівку серед гір саме у повільному дещо екзотичному дизель-поїзді, наприклад Івано-Франківськ – Рахів. Особисто був свідком того, як німець чекав з півгодини на відкриття каси, щоби взяти квитка з Ясіня до Рахова, і був вкрай подивований, коли цей дизель прибув на станцію, висадив пасажирів і від’їхав у напрямку Рахова, а каса так і не запрацювала. Зрозуміло, що він нікуди не поїхав і гучно обурювався до касирки, яка нарешті приступила до роботи, прагнучи навіть потелефонувати, не смійтеся, з звичайної сільської каси якомусь високому начальникові. Слід віддати належне касирці, вона запропонувала сильно не сумувати, а спуститися на автотрасу – на автобусі пасажир добереться швидше. Німцеві залишилося лише вхопитися за серце і попрямувати у свій припаркований біля вокзалу розкішний Audi. Він виявився головним лікарем однієї з баварських клінік.

Але настав час і нам хапатися за серце чи голову. Цих денних дизель-поїздів Івано-Франківськ – Рахів – Івано-Франківськ, які відправлялися майже одночасно з кінцевих пунктів після 9-ї ранку, вже немає!
Так, з 29 травня 2001 року їм чомусь не знайшлося місця у розкладі руху та на відповідних перонах і посадкових площадках. І головне – ні «пари з вуст» офіційної інформації Львівської залізниці, лише усна поінформованість «проінструктованих категорій працівників».

Тому ми, «непроінструктовані категорії пасажирів», які послуговувалися «зручним довезенням до гірськолижних (взимку) і рекреаційних (влітку) курортів Карпат» мусимо заявити «ГЕТЬ СВАВІЛЛЯ ЧИНОВНИКІВ!» і «НІ – ПРОФАНАЦІЇ ПРОГРАМНОЇ ЗАСАДИ ВЛАДИ «ПОКРАЩЕННЯ ВАШОГО ЖИТТЯ ВЖЕ СЬОГОДНІ»!
Треба не лише чути кожного, а й приймати рішення хоча би в інтересах «кількох кожних».

Вимагаємо:
1) відновити рух фактично молодіжно-туристичних і соціальних для місцевого населення дизель-потягів 6406 Івано-Франківськ – Рахів з часом відправлення з Івано-Франківська о 9.20 і 6405 Рахів – Івано-Франківськ з часом відправлення з Рахова о 8.50;

2) оптимізувати рух, зокрема час відправлення, тривалість руху і час прибуття дизель-потягів Львівської залізниці з тим, щоб забезпечили комфортну пересадку пасажирів на потяги дальнього слідування у Львові, в Івано-Франківську, в Ужгороді, в інших містах.

Відповіді

  • 2011.06.04 | guest

    Володимир Тимчук, к.т.н., науковець, ГПО "Українська справа"



Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".