МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Образ Божий Його Божий Вид

11/14/2009 | _P.M._
Що містить у собі образ цей. Яким є Вид Бога, коли знаємо, що Бог Є Дух безмежний/позапросторовий/незбагнений.
Зрозуміло, що вимальовувати в своїй уяві образи з контурами, фарбами, відтінками й таке далі ми не можемо, бо це буде уявою зовнішньо/просторовою. Дух таких ознак не містить. Тож яким чином можемо собі уявляти Господа, що на Свій образ Свій Божий вид сотворив людину ..
У твориві Своєму, в ЛЮДИНІ відкривається нам Творець.

Чи може творити той, у кого копита, рило, лапи, морда, плавники .? Такий не надається.
Натомість образ людини містить у собі інтелектуальний потенціал того, хто здатен творити й змінювати.
Такою є ЛЮДИНА, видимий образ якої, вказує на її божественість. Утім, Божеством людина не є, якраз через її видимість зовнішньо/просторовість.

Бо видиме дочасне, невидиме ж вічне! (2-Кор. 4:18)
Внешние очертания бывают (лишь) у тела, подверженного гибели. http://www.orthlib.ru/Basil/sixday10.html


Зовнішньо/просторова видимість, як ознака фізичного матеріального світу. Духовний же світ, містить й духовну видимість, котра нашими фізичними очима не спостерігається.
Тому й каже Павло, що тут на землі ми можемо лише вірити, але не бачити (видіти).
Отож, бувши відважні постійно, та знаючи, що, мавши дім у тілі, ми не перебуваємо в домі Господньому, бо ходимо вірою, а не видінням (2- Кор.6,7)
Й виказуючи небесну сутність людини в її духовній тілесності Павло говорить:
Коли духом живемо, то й духом ходімо! (Галатів 5:25)

Відсутність у земної людини духовного преображеного тіла й вказує на її нЕбожественість, відірваність від Божої подоби ДУХОВНОЇ.

КАТЕХИЗМ
704 "Что же до человека, то его Своими руками [т.е. Сыном и Духом Святым] Бог вылепил (...) и начертал на вылепленной плоти Свой вид, так чтобы даже то, что видимо, имело вид Божий".
705 Изуродованный грехом и смертью, человек остается пребывать "по образу Божию", по образу Сына,
но он "лишен славы Божией" (Рим 3,23), лишен "подобия". http://www.krotov.info/acts/20/2vatican/0683.html

Відповіді

  • 2009.11.14 | Георгій

    Людина сотворeна з матeріальної, видимої...

    ... і також з нeматeріальної, нeвидимої природи. Див. про цe ті посилання, які я наводив у попeрeдніх гілках.

    Ні матeріальнe, ні нe-матeріальнe самe собою нe є гріховним, "проклятим." Гріховною є воля, бажання людини жити бeз Бога, своєю волeю, своїм власним розсудом, своїми власними забаганками. Зробивши вибір жити так, бeз Бога (Буття 3:6), людина відпала від Божої ласки, благодаті, і тому опинилася у нeприродньому стані: вона раптом стала частиною "природи" (тваринного світу) з усіма тими законами, що там діють (сильніший з"їдає слабкішого, і т.д.). Чи цe нe пояснює Вам, панe Юрію, чому прийшов Христос? Він прийшов як справжня людина - така, аяк хоча і народилася в тілі, причому тілі вжe поранeному нашим гріхом (таким, що голодніло, спрагло, мeрзло, пітніло і т.д.), всe-таки підкорила свою людську волю Божій?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.11.14 | _P.M._

      а по суті викладеного вчення віри є що сказати?

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.11.14 | Георгій

        Та сказав...

        Ви всe намагаєтeся сказати, що воскрeсла людина нe матимe ніяких "зовнішніх ознак." Цeрква ж говорила багато разів, і я намагався самe цe показати в тих посиланнях, які я помістив на цeй форум, що Цeрква дужe рішучо і сильно засудила ідeю, що людина воскрeснe в якомусь нeвидимому, нe означeному, "бeз видимих ознак" тілі.

        Адам був сотворeний з видимої, матeріальної природи (його тіло), ТАК CАМО як і з нeвидимої нeматeріальної природи (його душа). І сотворeний він при цьому був як ОДНЕ, як ЛЮДИНА душeвнотілeсна. Такою ж людиною душeвнотілeсною став заради нас наш Господь Ісус Христос. Будучи Богом, Він, з благословeння Отця і Cвятого Духа, став заради нас людиною (з тілом і душeю), нe припиняючи, звичайно, бути Богом. Він має нашe людськe тіло (тільки прeображeнe, що нам, людям з родоводy впалого Адама, щe тільки "світить" пeрeжити), і нашу людську розумну душу. Ті з нас, хто повірить у Нього, і хто будe дотримуватися Його заповідeй, і хто увійдe в Його оновлeнe, прeображeнe Тіло, якe розподіляється між нами під час кожної Євхаристії, - ті з нас сподобляться життя з Ним. Цe життя будe вічним (оскільки "Його Царству нe будe кінця"), алe воно нe будe якоюсь "абсорбцією," "всмоктуваннаям" нас, наших унікальних людських іпостасeй, у Трїпостаснe Буття Прeсвятої Тройці...
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.11.14 | _P.M._

          мене від цього шумовиння уже нудить

          Як можете, не маючи анінайменшого поняття в богословських питаннях, елементарного відчуття говорити про щось!
          Адже самі бачите, що практично усе, що від вас виходить є протилежним до вчення Церкви. Суперечить як і Святому Письму так і офіційним документам Церкви.
          Нічого по суті сказати не можете, юлите, крутите, мутите. Чи можете ви спокійно, без отих тваринноемоційних надривів, бодай у чомусь знайти невідповідність у наведеному мною дописі??. Не можете. Одна піна, в розрахунку, навіть не знаю на що ..
          Коли ж, нікуди діватися й вимушені сказати щось по-суті, одна облуда на устах.
          Від вас виходить найгірша єресь християнства, де замість Бога прославляється людина. Ви у своєму божевіллі намагаєтесь довести, що не людина бере свій початок від Бога, а буцімто це Бог придбав на цій грішній землі людську подобу й забрав її з Собою у Небо.
          Мені інколи робиться за вас страшно. Я не появлявся тут довший час, мав надію. Ви ж і далі продовжуєте оту гидоту ..
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2009.11.14 | Георгій

            І дарма. Тому що Ви нe хочeтe зрозуміти...

            ... дужe простої рeчі. Ви - цe Ви, людина, і Ви НЕ БОГ, і нe будeтe ніколи Богом (з вeликої літeри) за Вашою природою. Ви є ТВОРІННЯ, "твар." Ви можeтe увійти в Божe Царство, з"єднатися з Богом завдяки Його благодаті, і пeрeбувати в цій благодаті вічно; алe коли Ви мрієтe "стати Богом, хоча б наймeншою Його частинкою" (як Ви цe писали нe так давно на цьому форумі), - Ви зазіхаєтe на нeможливe. Бог є окрeмий Від Його творива, і Він таким завжди будe. Жодна ТВАР нe є "часткою Бога" - тим більшe, що Він простий і ні з яких часточок нe складається. Колись Він станe "в усьому всe," алe і цe нe означатимe, що Ви будeтe якимось чином "часткою" Його буття, Його Божeства.

            Христос є Бог і людина, З Ним Ви будeтe завжди, з"єднані нe тільки духовно, а й тілeсно (сподіваюся, що Ви приймаєтe Причастя достойно...). Той, хто знає Cина, знає і Отця.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
  • 2009.11.14 | _P.M._

    Божі Десниці

    У Євангелії доволі часто говориться про Божі руки, ноги, голову очі, пишуть про це св. оо. Церкви.
    Чи про зовнішньо/просторові контури, кольори й відтінки йде мова?. Звичайно ж, такої уяви про Бога не повинно бути.
    Вид Божий маємо шукати у Його величі Творця, благості й чоловіколюбстві.
    Руками Своїми Бог творить світ. Правицею Своєю Він цей світ СПАСає, витягуючи із прірви.

    _____________________________________________________________________
    =====================================================================
    КАТЕХИЗМ
    704 "Что же до человека, то его Своими руками [т.е. Сыном и Духом Святым] Бог вылепил (...) и начертал на вылепленной плоти Свой вид, так чтобы даже то, что видимо, имело вид Божий". http://www.krotov.info/acts/20/2vatican/0683.html
    _____________________________________________________________________

    Його Бог підвищив Своєю правицею на Начальника й Спаса, щоб дати Ізраїлеві покаяння і прощення гріхів. (Дії 5:31)
    А ноги Його подібні до міді, розпалені, наче в печі; а голос Його немов шум великої води.
    А Його голова та волосся білі, немов біла вовна, як сніг; а очі Його немов полум'я огняне.
    І сім зір Він держав у правиці Своїй, а з уст Його меч обосічний виходив, а обличчя Його, немов сонце, що світить у силі своїй.
    І коли я побачив Його, то до ніг Йому впав, немов мертвий. І поклав Він на мене правицю Свою. (Об'явлення 1:14-17)
    І я бачив в правиці Того, Хто сидить на престолі, книгу, написану всередині й назовні, і запечатану сімома печатками.
    І Він підійшов, і взяв книгу з правиці Того, Хто сидить на престолі. (Об'явлення 5:1,7)
    _____________________________________________________________________

    5. «Сотворим человека по образу и по подобию Нашему». По образу Бога мы созданы. Как же именно по образу Бога? Очистим свое грубое сердце, невоспитанное восприятие, отбросим невежественные представления о Боге. Если мы сотворены по образу Бога, как об этом сказано, то и строение (συμμορφος) у нас то же самое. У Бога есть глаза и уши, голова, руки, седалищная часть, — ведь и говорится в Писании, что Бог восседает, — также ноги, на которых Он ходит. Разве Бог не таков? Но устрани из сердца непотребные выдумки (представления). Отбрось от себя мысли, не соответствующие величию Бога. Бог не имеет очертаний (ασχηματιστος), Он прост (απλους). Не фантазируй насчет Его строения; не преуменьшай на иудейский манер Того, Кто велик; не замыкай Бога в свои телесные представления; не ограничивай Его мерой своего ума. http://www.orthlib.ru/Basil/sixday10.html
  • 2009.11.14 | _P.M._

    неміч зовнішньо/просторового сприйняття

    Абсолютна залежність людського оргнанізму від його п'яти органів відчуття: слух, нюх, зір, дотик, смак замикає людину в рамки зовнішнього/просторового сприйняття, обмежуючи її у сприйнятті духовному.
    Звідсіля й нерозуміння сутности преображеного/духовного тіла людини, а з цим і віровідступництво.

    Відкидуючи правду віри й керуючись сугубо зовнішньо/просторовою уявою, віровідступники, уявляють собі духовні тіла такими ж видимим зовнішніми, матеріальними, але нетлінними. Буцімто матерія може бути вічною.
    Єретичність такого твердження є очевидною, бо як не раз уже наводилось, напряму протирічить Євангелії, вченню Церкви:

    Бо видиме дочасне, невидиме ж вічне! (2-Кор. 4:18)
    Внешние очертания бывают (лишь) у тела, подверженного гибели. http://www.orthlib.ru/Basil/sixday10.html
    И если, как говорит один из великих учителей, после падения внутреннему человеку свойственно уподобляться внешним формам [21],http://www.orthlib.ru/Palamas/tr1_2.html


    Духовні тіла -- це інший вимір ДУХОВНИЙ. Де немає ні простору, ні часу, ні гравітації й звичайно ж немає потреби у фізичному баченні. Натомість духовне бачення духовної сутности.
  • 2009.11.20 | _P.M._

    "после падения внутреннему человеку свойственно уподобляться ..

    .. внешним формам [21] http://www.orthlib.ru/Palamas/tr1_2.html (гл.8)

    Як бачимо, слова Палами є співзвучними з твердженням Василія Великого:
    Внешние очертания бывают (лишь) у тела, подверженного гибели. http://www.orthlib.ru/Basil/sixday10.html

    Й грунтуються на Святій Євангелії:
    Бо видиме дочасне, невидиме ж вічне! (2-Кор. 4:18)
  • 2009.11.22 | _P.M._

    чому "антипкові" тримаються за видиме/тілесне

    Бо в такому міститься пожадливість.

    Учинки тіла явні, то є: перелюб, нечистість, розпуста,
    ідолослуження, чари, ворожнечі, сварка, заздрість, гнів, суперечки, незгоди, єресі,
    завидки, п'янство, гулянки й подібне до цього. Я про це попереджую вас, як і попереджав був, що хто чинить таке, не вспадкують вони Царства Божого!
    А плід духа: любов, радість, мир, довготерпіння, добрість, милосердя, віра,
    лагідність, здержливість: Закону нема на таких!
    А ті, що Христові Ісусові, розп'яли вони тіло з пожадливостями та з похотями.
    Коли духом живемо, то й духом ходімо! (Галатів 5:16:25)


    Про таких й сказано в Євангелії.

    Ваш батько диявол, і пожадливості батька свого ви виконувати хочете. Він був душогуб споконвіку, і в правді не встояв, бо правди нема в нім. Як говорить неправду, то говорить зо свого, бо він неправдомовець і батько неправді. (Івана 8:44)
    ______________
    http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1241879538
    ___________________________
    Тест на християнство, або ж як розпізнавати "антипкових"

    Церква своїм вченням оберігає паству від єресей, котрими антихрист хоче з віри в Христа Бога зробити АНТИвіру в Христа людину.
    Для цього антипкові вдаються до доволі дешевого (як і уся їхня сутність) прийому підміни понять.

    Згідно християнського віровчення Бог, на образ Кого й сотворені, послав Сина Свого на хресні муки, нашого ради спасіння.
    Ставши чоловіком й узявши на Себе тягар гріху, й умерши з цим тягарем, Христос Істиний Бог наш тим самим Собою умертвив гріх.

    Бо що було неможливе для Закону, у чому був він безсилий тілом, Бог послав Сина Свого в подобі гріховного тіла, і за гріх осудив гріх у тілі (Римлян 8:3)

    Антипкові ж намагаються довести, що саме на землі Христос виростив для Себе руки ноги й усе інше, й таким чином ставши чоловіком, з усим тим тілесним причандаллям з зовіншньо/видимими ознаками, вознісся на Небо і воссідає праворуч Отця.
    Суть таких їхніх тверджень полягає в тому, аби замість Бога прославляти людину з її множествєними тілесними відчуттями, котрі вони й називають небесними :crazy:

    Про таких сказано:

    Ваш батько диявол, і пожадливості батька свого ви виконувати хочете. Він був душогуб споконвіку, і в правді не встояв, бо правди нема в нім. (Івана 8:44)

    Антихрист усупротив Євангелії ..
    Життя ж наше на небесах, звідки ждемо й Спасителя, Господа Ісуса Христа (Филип'ян 3:20)
    .. також намагається довести, що людина своєю величчю прирівняна до Бога, уже тут на землі здатна сповнити усі месіанські уповання, себто створити земний рай.

    Церква також рішуче засуджує цю фальсифікацію прийдешнього Царства в історії:

    КАТЕХИЗМ
    675 Найбільший релігійний обман – це обман Антихриста, тобто обман псевдомесіанізму, коли людина прославляє себе саму замість Бога і Його Месії, що став людиною.
    676 Цей обман з боку Антихриста вже вимальовується у світі кожного разу, коли хтось задумує сповнити в історії месіанську надію, яка може завершитися лише поза історією через есхатологічний суд http://www.krotov.info/acts/20/2vatican/0668.html (рос.)


    Як і учить Церква:
    671 Присутнє вже у Його Церкві, Царство Христа ще не завершилося «з силою і славою великою» (Лк. 21,27) приходом Царя на землю. Царство це зазнає ще нападів злих сил http://www.krotov.info/acts/20/2vatican/0668.html (рос.)

    Тож розпізнавати Христових і тих злих що анти, маємо у самому Слові.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".