Українські військові нарешті мають професійний журнал

Українські військові нарешті отримали довгоочікувану професійну пресу: український мілітарний журнал «Миротворець». В травні вийшов пілотний випуск, а в серпні – перше число журналу.

11948130_829279593835767_935028236_nПотреба в фаховій інформації у військових величезна. Бійці читають все, що потрапляє до рук. Особливо гостро інформаційний голод відчувається на передовій. Саме тому журналу в військових частинах радіють, передають з рук в руки, чекають на нові випуски.

Завдяки збалансованості матеріалів журнал цікавий і для людей суміжних професій: волонтерів, військових журналістів, соціологів, психологів, істориків, адже перемогу здобувають не тільки на передовій, це набагато ширший процес.

Загалом, журнал містить багато різноманітної інформації. Огляд новин, розповіді про героїв та героїчні бригади, описи битв з розглядом військових стратегій, мапи воєнних дій, інформацію про новинки зброї, саморобні пристосування, що полегшують службу.

Мета журналу – дати людям стратегічне розуміння того, що відбувається. Людина в окопі бачить тільки ситуацію навколо себе. Інформація, яку читач отримує з журналу начебто підіймає його на декілька рівнів вище, показує загальну ситуацію, адже люди мають розуміти частиною якого процесу вони є. А оскільки миру можна досягти тільки скоординованими діями, мета журналу показати людям, що вони роблять, для чого і чому саме так, тобто, як саме їх дії наближають загальну перемогу. Таке знання надає людям впевненість у своїх діях, в їх необхідності і корисності. Саме тому журнал подає не тільки військові теми, а і необхідну інформацію для інших професіоналів, що допомагають здобувати перемогу.

Бійці мають отримувати інформацію і про наших героїв. Це знання буде для них стимулом до захисту вільної України і вільного українського суспільства. «Ми маємо знати наших героїв. Воюють не стільки танки, як люди. Це журнал для людей і про людей» – ділиться думками головний редактор Павло Гомонай.

Найбільшу цікавість читачі виявили до новинок зброї та всіляких саморобних пристосувань. Радіють бійці, як не дивно, мапам, адже без повноцінної мапи з природнім рельефом: водоймами, лісовими масивами, дорогами неможливо зрозуміти логіку військових дій. До цих пір в Україні роблять схеми без рельефу місцевості, побоюючись відкрити ворогу секретну інформацію. Але можна і на мапі подавати інформацію так, щоб вона не була корисною для ворога.

Відчутно затребувані матеріали історичного розділу. Наше суспільство за роки радянщини було позбавлене правдивих знань про власну історії і більшість людей саме зараз відкривають для себе наше героїчне минуле. Це знання теж допомагає відчувати важливість своєї справи, наявність в Україні тяглості поколінь, причетність до справи предків.

Цивільним читачам також цікава інформація про волонтерів.

В журналі діє акція «Купи журнал бійцю». Оплативши примірник для солдата, благодійник має змогу написати послання бійцю на фронт. Для цього потрібно заповнити спеціальну форму в журналі або окрему наліпку. В тексті вказується ім’я дописувача та побажання солдату. Підписаний журнал або журнал з наліпкою волонтер передає на передову.

«Наша задача – творення миру, а не війни. Тому журнал і має назву «Миротворець» – наголошує головний редактор Павло Гомонай. В журналі, до речі, є окрема рубрика про миротворчість в Україні.

Загалом, інформація, що подає журнал, формує мілітарну культуру, яка дотепер була відсутня в Україні.

Готує журнал редакція професійних журналістів. В ході підготовки номера в редакції відчувається розуміння журналістами відповідальності та затребуваності їхньої праці, адже після двох випусків вони вже мають перші відгуки від читачів.

Журнал випускається за підтримки Української Миротворчої школи.

 

Наталя Ляшенко, ІЦ “Майдан Моніторинг”

20150813_134716

Стратегія збуту та розповсюдження журналу розроблена, виходячи із мети журналу та його цільової аудиторії. Ми орієнтуємося на кілька основних шляхів розповсюдження журналу «Миротворець»:

1. Волонтерськими рухи та організації. Одним з наших стратегічних партнерів зі збуту, а також авторами журналу є всеукраїнська волонтерська мережа «Вільні Люди»
http://www.vilni.org.ua/

2. Всеукраїнські та регіональні мережі книгарень. Наш журнал на 80% складається з унікальних матеріалів, що мають довготривалу цінність для читача. Ми сміливо називаємо його книга-щомісячник.

3. Регіональні мережі продажу преси. Особливу увагу приділяємо патріотичним власникам
мереж та гуртовикам-патріотам. Вважаємо, що вмотивований продавець ліпше за інших може
представляти наш журнал читачеві.

Стратегія реклами в нашому журналі базується на кількох принципах: патріотизм, фаховість,
аполітичність, чесність. Ми воліємо рекламувати в нашому виданні виключно ті компанії, що
підтримують в своїй діяльності суверенітет, територіальну цілісність Україну, мають високий рівень патріотизму співробітників. Ми подаємо рекламу тільки якісних товарів та послуг, що мають позитивні відгуки від споживачів на українському або міжнародному ринках. Ми виступаємо за чесне просування товарів на ринку, що виключає спотворення або брехливе подання інформації про властивості та характеристики товарів чи послуг. Ми не рекламуємо ані явно, ані приховано жодні політичні партії чи рухи, що мають явну політичну заангажованість.

Будемо раді вашим пропозиціям, зауваженням та відгукукам.

Редакційний відділ: journal.domobran@gmail.com

Комерційний відділ: drh.tenet@gmail.com

Запрошуємо до усілякої співпраці! Творімо українську мілітарну культуру разом!

У створенні журналу беруть участь: ГО Інформаційний центр «Майдан-Моніторинг», Центр близькосхідних досліджень AMES, ІТ-Sector, InformNapalm, група Help Army, проект «Фронтмен»