першановинистаттізахідцентрвостокпівденькримфорум пошукконтакти  

Хто володіє ефіром – той володіє Україною?

УкраїнаСуспільство

Майдан-ІНФОРМ: 24-01-2006 11:26 // // URL: http://maidan.org.ua/static/news/1138094819.html
Версія до друку // Редагувати // Стерти

*Українська Гельсінська спілка з прав людини в процесі реалізації проекту Фонду стратегічних справ, що фінансується Міжнародним Фондом „Відродження", дійшла висновку, що на сьогодні громадськість України позбавлена можливості отримати з офіційних джерел інформацію про засновників телерадіокомпаній. Такі відомості відмовляються надати громадянам України самі ТРК, органи державної статистики, Національна рада з питань телебачення та радіомовлення, державні реєстратори. Правозахисники вирішили змінити ситуацію и представляють перший в України список справжніх власників телеканалів. Отож...*

"Ми провели це дослідження не з простої цікавості, громадяни мають право знати власників усіх ЗМІ, щоби забезпечити плюралізм думок та уникнути висвітлення новин під одним кутом зору. Нам відмовили в отриманні цієї суспільно-важливої інформації в усіх органах влади, що показує той факт, що органи влади приховують справжніх власників ЗМІ," - зазначає Володимир Яворський, директор програм Української Гельсінської спілки з прав людини.

Відмовляючись надавати інформацію державні реєстратори прямо порушують ст. 20 Закону України „Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", який набув чинності 1 липня 2004 року. Ми оскаржили в судах усі незаконні відмови в отриманні інформації, проте ми бачимо, що ці суди затягуються на місяці.

Відповідно до Рекомендації Комітету міністрів Ради Європи № R(94)13 1994 року, громадськість повинна мати доступ до основної інформації про власників ЗМІ, щоб сформувати думку про те, яку цінність має поширювана ними інформація. Чинне законодавство України гарантує інформування громадськості про засновників лише друкованих засобів масової інформації.

Зважаючи на викладене вище та з метою забезпечення права громадян на інформацію про власників електронних засобів масової інформації напередодні виборів, керуючись ст. 30 Закону „Про інформацію", УГСПЛ нижче наводить отримані з різних джерел відомості щодо засновників 10 ТРК:

*1) Акціонерне товариство закритого типу „Українська незалежна ТВ - корпорація" (телеканал „Інтер"):*

- Громадське російське телебачення (Росія),
- Українська асоціація економічного співробітництва та розвитку
„Діловий світ",
- ТОВ „Пегас Телебачення"

*2) Телекомпанія у формі товариства з обмеженою відповідальністю „Студія 1+1":*

- Олександр Роднянський,
- „Іноземне підприємство „Інтер Медіа" (резидент України).

*3) Товариство з обмеженою відповідальністю Міжнародна комерційна телерадіокомпанія (ICTV):*

- Підприємство з іноземними інвестиціями „Роял Капітал",
- ТОВ „Центральний Московський депозитарій" (Росія),
- Дочірнє підприємство „Промідія",
- Дочірнє підприємство „Агентство інформаційних технологій",
- Не ідентифікована юрособа з ідентифікаційним кодом 13418356.

*4) Закрите акціонерне товариство „Новий канал":*

- Підприємство з іноземними інвестиціями „ІННОТЕХ",
- ЗАТ „НК-ХОЛДІНГ".

*5) Закрите акціонерне товариство „Міжнародний медіа центр - СТБ":*

- ЗАТ „Міжнародний медіа центр",
- Компанія „Шачар ентерпрайзес інк." (США),
- Корпорація „Інтерньюз нетуорон „k" (США).

*6) Закрите акціонерне товариство „Телекомпанія ТЕТ":*

- Ігор Суркіс,
- ТОВ "Інвестпроект",
- ТДВ "ОМЕТА private",
- Компанія "Suniflеon Holding Limited",
- Компанія "Shonest Investments Limited"

(дві останні зареєстровані за однією адресою на острові Тортола (Британські Віргінські острови).

*7) Товариство з обмеженою відповідальністю „Телерадіокомпанія „Експрес-інформ" - „5 канал":*

- ЗАТ „Український промислово-інвестиційний концерн",
- Дочірнє підприємство „Експресінформ-студія".

*8) Підприємство з іноземними інвестиціями у формі товариства з обмеженою відповідальністю „Телерадіокомпанія „НБМ" – „5 канал":*

- Приватна компанія „Какао енд Шугар Інтернешенал" (Бельгія),
- ТОВ „Трансат-Брок"

*9) Товариство з обмеженою відповідальністю „Телестудія „Служба інформації" – канал НТН:*

- ТОВ „Капіталінвест",
- Не ідентифікована юридична особа з ідентифікаційним
кодом 32727508

*10) Закрите акціонерне товариство „Наше радіо":*

- Компанія „INTERUKY HOLDINGS LIMITED" (Кіпр),
- Андрій Олегович Волков,
- Не ідентифікована юридична особа з ідентифікаційним
кодом 23512955.

УГСПЛ володіє також часткою кожного з названого вище засновника у відповідній телерадіоорганізації. Ми все ж сподіваємося, що власники ТРК поступово самі вживатимуть заходів, спрямованих на забезпечення прозорості медіа власності, розуміючи суспільну відповідальність цього бізнесу. Ми також звертаємося до них оприлюднити засновників і власників компаній, що виступають засновниками телерадіоорганізацій.

Слід зазначити, що нещодавно прийнятий парламентом Закон України „Про телебачення і радіомовлення" тільки заплутує ситуацію з власниками телерадіоорганізацій та, додатково, знімає обмеження на участь іноземного капіталу в українських телерадіоорганізаціях.


Обговорити цю новину у форумі

Майдан-ІНФОРМ: 24-01-2006 11:26 // URL: http://maidan.org.ua/static/news/1138094819.html
Версія до друку // Редагувати // Стерти

Оцініть цю новину: 5 4 3 2 1

Увага!!! Сайт "Майдан" надає всім, хто згадується у новинах, можливість розмістити свій коментар чи спростування, за умови належного підтвердження особи. Будь ласка, пишіть нам на news@maidanua.org і вказуйте гіперлінк (URL) новини, на яку ви посилаєтся.

Ми також вітаємо коментарі, доповнення та виправлення до текстів новин від всіх свідків подій, що згадуються в новинах. Пишіть на news@maidanua.org і вказуйте гіперлінк (URL) новини. Всі цікаві коментарі будуть оприлюднені.

Шукати слова в новинах:
++ Розширений пошук


Google Custom Search
  Ваша участь :
Ви теж можете додавати новини на "Майдан"! Читайте як!
Слідкуйте за нами
на Twitter
Найкраще з Майдану
на Facebook
  ПРЯМА ДІЯ :
Назви ім'я - нехай свіча не згасне
Захисти Україну! Зупини законопроект про мови
Збираємо докази спотворення волевиявлення!
  Опитування :
“Чим є для Вас право знати?”

Переглянути результати >>>

  ОСТАННІ СТАТТІ :
На одній хвилі: «Ель Женераль і реп-гімн близькосхідної революції»
Ольга Веснянка, DW: Радянський спадок - "дідівщин​а" в українські​й армії
Василь Овсієнко: «Пилорама-2011». Мнение экспоната
Микола Сварник: Канада протестує
Franko: Про неопірність злу
Олександр Северин: Вбогість пацанських політінформацій
Роман Сердюк: Тимошенко - состав преступления
Альянс Майдан – народним депутатам України: «And Justice for All! Або армагеддєць!»
ГО «Українська альтернатива»: Суд, який паплюжить верховенство права і права людини – загроза суспільству
Станіслав Полянський: Не віддамо свою країну!
Святослав Караванський: Суд пігмеїв над велетнями
otiec: В сім'ї вільній новій не забудьте пом'янути... (с) Кобзар
Олександр Северин: Доцільна брехня, брехлива доцільність
Юлій Хвещук: Історичні «медвєдизми» на тлі 2012 року
Галина Седых: Битва за Техноленд, или кто в Украине не уважает авторское право
  Цікавинки від RedTram:
Завантаження ...


Українська банерна мережа

(Copyleft) maidan.org.ua, 2001-2010
!!! Копілефт передбачає вільне розповсюдження із збереженням автури !!!
сайт розповсюджується згідно з ліцензією GNU для документації
(поки не зовсім повний) переклад ліцензії українською