Гендерна експертка змусила вибачатися виробників шоколаду за ганебну рекламу

Можливо, Ви чули скандальний текст музичного супроводу до рекламного ролика шоколаду Рошен, який фактично закликає до насильства над жінками?

З цього приводу кілька активісток, серед яких Марта Чумало, канадська дослідниця Наталя Пилип’юк та експертка Гендерної експертної платформи ГІАЦ “КРОНА” Оксана Кісь написали електронні листи до керівництва корпорації з вимогою вжити відповідні заходи.

Зокрема, активістки звернули увагу на цілковито неприпустимий зміст пісні, яка лунає як музичний супровід рекламних роликів шоколаду “Рошен” http://www.youtube.com/watch?v=AywhTZnpazw, яка заохочує зневагу та відрите насильство над жінками.

Слова пісні англійською мовою:
Gotta girl so fine
Loves me all the time
Pull her hair, slap her face
But it’s alright, she just wants
To be disgraced…

що в українському перекладі дослівно означає наступне:
Маю класну дівчину
Яка любить мене повсякчас
Тягаю її за патли, даю їй ляпаси в обличчя
Та це нормально, бо вона хоче
Бути приниженою…

Реакція, як не дивно, була майже миттєвою – за кілька днів було отримано офіційну відповідь.

Вельмишановна пані Кісь!

Кондитерська Корпорація Рошен щиро перепрошує за неприпустиму ситуацію, яку ми маємо сьогодні з транслюванням рекламного ролику в національному телевізійному ефірі України. Кондитерська Корпорація Рошен усвідомлює  можливі соціальні наслідки і запевнює Вас, що, в жодному разі, не мала на меті пропагування насильства або схилення когось до подібної поведінки. При виборі пісні для супроводу рекламного ролику, ми керувались виключно музичною стороною даного твору.

Ми щиро вдячні Вам за небайдуже ставлення до соціальних проблем в нашій країні, які ми стовідсотково поділяємо з Вами. І повідомляємо Вам, що, зважаючи на текст пісні, Кондитерська Корпорація Рошен вживає усі необхідні заходи для виправлення існуючої ситуації. Ми заключили контракт на переробку рекламного ролика, а саме відтворення лише музичної частини твору, і з понеділка наступного тижня рекламний ролик нашої компанії буде транслюватись лише з інструментальним музичним супроводом.  Нажаль, у більш ранній строк зняти рекламний ролик не існує можливості з причини закриття телевізійного ефіру.

Запевнюємо Вас, що у подальшому будемо ретельно перевіряти кожну деталь нашої рекламної діяльності.

З повагою,
Директор з розвитку
Євген Вовчановський

Крона

1 Comment

  1. “Якби ми вчились так, як треба …”. Ця щира українська мудрість, якій понад півтора століття належить нашому Пророкові Тарасові Шевченкові. Однак, до нею дослуховуються одиниці, а вони як правило не стають великими рибами ( начальниками) на підприємствах. Халепа у яку потрапив Рошен/Корона скоріш закономірність, ніж випадок, бо плитке пояснення Директора з розвитку Євгена Вовчановського показує, що обмеженість – норма. Це не оправдання, що керувалися виключно “музичною стороною”. Треба було трошки проявити цікавості до слів, особливо, коли не розумієш мови. Так принаймі діють ввічливі люди.

    Щира подяка “МАЙДАНУ” за опублікування матеріалу, а пп. Марті Чумало, Наталі Пилип’юк та Оксані Кісь за належну реакцію на такі ганебні речі. НІ! НАСИЛЬСТВУ НАД ЖІНКАМИ! ПОВАГУ УКРАЇНСЬКОМУ ЖІНОЦТВУ!

Kommentarerne er lukkede.