Напередодні виборів до Верховної Ради України політики та бізнесмени, які бачать себе у кріслах народних депутатів, почали винаходити різні способи, щоб сподобатися виборцям. Один із таких – оголошувати конкурс проектів та надавати фінансову підтримку громадським ініціативам. В такий спосіб діяв і депутат Волинської обласної ради Сергій Мартиняк.
На думку місцевих політичних експертів, депутат облради, засновник Агропромислової групи «Пан Курчак» Сергій Мартиняк має певні плани щодо своєї участі у майбутній виборчій кампанії. Активна діяльність його благодійного фонду «Європейський вектор» на території районів Волинської області, що
входять до складу 21-го виборчого округу з центром в місті Горохові, є цьому підтвердженням.
Політик досить довго займається благодійною діяльністю та підтримкою місцевих громад Турійського району – району, від якого його було обрано депутатом-мажоритарником до Волинської обласної ради на місцевих виборах 2010 року. Та в останні місяці бізнесмен розширив свою діяльність й на сусідні райони.
Тепер потенційний кандидат в нардепи вирішив змінити й формат роботи із виборцями і перейти до більш системних речей. Сергій Мартиняк виступив з ініціативою реалізації в п’яти районах Волинської області (Луцький, Горохівський, Рожищенський, Локачинський, Турійський – межі виборчого округу № 21) регіональної програми «Підвищуємо добробут громад». Реалізовувати цю програму має його благодійний фонд «Європейський вектор» спільно із Фундацією князів-благодійників Острозьких, які допоможуть навчити потенційних грантоотримувачів.
Згідно програми благодійний фонд Сергія Мартиняка оголошує конкурс мікро-грантів для сільських громад області. Так, ініціативна група, громадська організація чи навіть журналіст зможуть виграти у Фонду мікро-грант в розмірі 5 тисяч гривень для реалізації своєї ідеї, яка стосується сфери екології, створення закладів культури або громадської активності, проведення курсів фінансової грамотності тощо. Термін реалізації програми червень-грудень 2012 року, що хронологічно збігається зі строками виборчої кампанії до ВРУ.
Варто відзначити цікаву форму презентації цієї ініціативи, яка відбувалась 25 травня в місті Луцьку, оскільки на ній були застосовані незвичні для регіону способи підлеститися до журналістів. Так, представників ЗМІ пригощали коньяком та дарували флеш-карти із пам’яттю у 8 Гб, вартістю орієнтовно в 65 гривень.
На думку Волинського представництва Громадянської мережі ОПОРА політик в такий спосіб теж хотів «купити» журналістів, з тим щоб вони більш позитивно висвітлювати його діяльність.