“Доступ до публічної інформації” в інтерпретації Адміністрації Януковича

Якщо про кілька документів не склали “реєстр”, вам про них нічого не скажуть.

****

Продовжуючи веселу забавку з витребування для виставлення на огляд громадськости майже півтори сотні президентських актів з незаконною позначкою “опублікуванню не підлягає”, “Майдан-Моніторинг” запитав в АП:

а) письмову інформацію про назви і реквізити актів президента України, що мають позначку обмеження доступу “опублікуванню не підлягає” (чи “не для друку” тощо).

 б)  разі, якщо АП не є, на думку АП, розпорядником цієї інформації в розумінні Закону України “Про доступ до публічної інформації” – письмову інформацію про те, хто (яка посадова особа, який орган державної влади тощо) є розпорядником такої інформації.

Відповідь додала радости. Помилуйтеся, порадійте і ви:

На наш погляд, цілком очевидно, що справа не в тому, складено чи не складено “реєстр”, а у тому, що на оприлюднення тут і зараз незаконно засекречених “гарантських” актів нема політичної волі.

Нагадаємо, що “Майдан-Моніторинг” веде з такого самого питання про незаконно приховані від суспільства акти президента повільноплинну судову тяжбу з Міністерством юстиції, а принагідно – ще і вчергове привітаємо колишніх лобістів Закону “Про доступ до публічної інформації” з цим вікопомним “успіхом громадянського суспільства” (тм). Як на нашу думку, без нього, з цими дивнуватими визначеннями “розпорядників інформації” та “публічної інформації”, та феєричним “створенням інформації” (себто написанням папірця про інший папірець) отримувати інформацію було якось легше.

Далі буде…

Олександр Северин, к.ю.н.