На Півдні також триває поширення листівок на захист ЗНО

В Херсоні ініціатива регіоналів та комуністів по запровадженню вступних іспитів викликала занепокоєння не тільки серед школярів, але й серед громадських організацій, які долучилися до кампанії на захист ЗНО. Адже законопроект зареєстрований 18 травня в Верховній Раді депутатами Григорієм та Ігорем Калетниками та законопроект Ківалова-Калетника-Сороки №1187 “Про вищу освіту”, в разі їх прийняття, призведуть до повернення корупції та хабарництва при вступі до вишів та деградації вищої освіти України.

Нагадаємо, що кампанія на захист ЗНО розпочалася 3 червня в Києві і поступово поширюється на всю територію України. Вона полягає не лише у поширенні листівок серед абітурієнтів та їхніх батьків біля пунктів здачі ЗНО, а й у розклеюванні агіток біля вищих навчальних закладів, студентських містечок, шкіл тощо. Наразі кампанія триває у Донецьку, Харкові, Рівному, Полтаві, Дніпропетровську, Івано-Франківську, Чернігові, Житомирі, Могилів-Подільському, Львові, Черкасах, Білій Церкві, Києві та Сімферополі.

Після закінчення здачі ЗНО кампанія продовжиться у липні та серпні біля вищих навчальних закладів, куди вступники подаватимуть документи.

За матеріалами Валентини Крицак та Олександра Базилєва

DCIM100MEDIA

DCIM100MEDIA

IMG_0067

Джерело: “Вставай і дій!”

17 Comments

  1. Я працювала викладачем-предметником у школі на момент введення дванадцятибальної системи оцінювання та тестування. Можу запевнити, що для оцінювання знань достатньо поняття відмінно, добре, посередньо чи погано. Погано з плюсом чи мінусом смішне. Тестування вже зробило тупішим наше суспільство. Замість розуміння предмету вчимося правильно ставити галочки. Неуками заповнено простір телебачення. Неможливо без сліз читати субтитри “перекладу” фільмів. Колишні учні, а зараз журналісти, не вміють відмінювати числівники, плутають відмінки іменників і т.д. А це професіонали. Професіоналізм досягається, в тому числі, практикою спілкування, а його із шкіл викорінили.

  2. Відмовлятись від ЗНО не можна але й ставити його одним з вирішальних факторів вступу до ВУЗу також недоречно , краще було б запровадити змішану систему вступу ..

  3. Цілком погоджуюсь з Галиною. Я працюю у вузі і бачу як діти відколи запровадили ЗНО просто втрачають знання і рівень освіченості знижується. І цю деградацію потрібно зупинити поки не пізно. Бо діти з цим ЗНО просто наймають тестових репетирів, витрачаючи купу грошей батьків в кращому випадку, а в гіршому – просто зубрять відповіді на тести по предметах тестування, а на інші предмети зі шкільної програми просто не звертають уваги. А з приводу законопроекту 1187, то я вважаю норми його дійсно правильними. Я теж закінчувала школу і вступала до вишу по іспитах і вступила своїми знаннями, бо закінчила школу з золотою медаллю і на “5” склала вступні іспити. Не можна ідеалізувати ЗНО, розширювати способи вступу у вуз просто необхідно, бо що ми будемо робити в майбутньому – що зможуть тестувати наші діти на виробництві, там ж знання необхідні

  4. Говорила, говорю і буду говорити – ЗНО не достатньо досконала система визначення рівня освіченості! Адже, як усім відомо, дане тестування проходить у тестовій формі, а колиє готові відповіді, то звісно ж є велика ймовірність вгадати, що більшість студентів і робили.

  5. Ідея проведення ЗНО хороша, але в нашій державі воно зведено на “нет!” порушень стільки, що не перерахуєш. Ті списують, ті з двома обільними, ті купують завдання, а в окремих пунктах ЗНО туалети не в приміщенні а надворі, що вже там робиться не важко уявити.

  6. Переглядаючи повідомлення про дії активістів «Відсічі», згадала мистецький захід, показаний телеканалом «Інтер» 22 червня цього року. Він мав назву «Перемога одна на всіх». Хіба переміг би радянський народ фашизм, якби кожен воював за свої інтереси? Шокує те, що в мирний час хтось прагне перемоги лише для себе ще й використовує студентів, які завжди намагалися знайти можливість підробити.

  7. Оцінювати знання дитини результатами ЗНО по меншій мірі безглуздо! Чимало відмінничків, які складають усе на 200 – у вузах “пасуть задніх”. Хтось писав на “авось!”, хтось попередньо зазубрив з репетиторами усі дати/формули/ правила, а через місяць часу воно вивітриться з голови. Комусь просто пощастило! А якщо ви боїтеся як чорта тих вступних додаткових іспитів, то що ви в універі забули? Будете і там проти усних іспитів бастувати??! А їх там на сесію чимало припадає. …

  8. Ще за мого вступу були ті, хто йшли в окремий кабінет, сідали до попередньо домовлених викладачів і писали з ними оці ваші “антикорупційні” тести. Проплативши перед цим “на лапу” і викладачам і директорам і охороні. Тому про оці антихабарницькі мотиви – краще змовчати.
    Давати адекватну оцінку знанням людини не можливо за одним лише тестом. Це так само як судити за кольором волосся, або довжиною спідниці. Головне розуміти: додаткові іспити – це не можливість універу “відсіяти” гірших, а можливість особисто вас – показати, що ви кращі!

  9. На мою думку – вступні іспити є непоганою можливістю довести, що ти дійсно щось знаєш, і не дарма викидав гроші на репетиторів. Адже ЗНО, це, звісно добра ідея, але її треба вдосконалювати, тим паче у нашій державі…

  10. навіть важко сказати хто вирішив тут попіаритися? Існує чимало творчих професій які і нині складають творчі іспити. І це більш показово ніж ЗНО.
    не має різниці ЗНО чи екзамени – головне аби це було без грошей. Тільки не кажіть що нині навіть із успішними ЗНО не треба платити потім? За прогули, за незданний залік…
    То в чому відмінність освіти – тільки вступ?
    Він не може бути вирішальним аргументом, іноді школа так давить що тільки у вузі діти розкриваються та з триїшників стають відмінниками.

  11. Ніхто не відмовляється від ЗНО, але оцінювати людину тільки за ним це безглузддя, як додатковий показник до вступних іспитів, я ще згодна, але брати його за основу це неправильно.

  12. Я повністю згодна з попередніми коментарями, ЗНО не має бути основним показником для визначеня рівня знань студента. Воно нестимулює дітей до навчання, вони занють що можна в кінці року сісти повчити тести, а потім вгадати, і в гіршому випадку просто піти і купити сертифікат.

  13. Чим ЗНО краще за іспит? я рахую що ЗНО не здатно оцінити знання абітурієнта при вступі так як це можливо на іспиті.

  14. Так, я цілком погоджуюсь, що ЗНО недосконале і його треба реформувати! Тести несуть в собі багато незручностей, помилок, через що страждають абітурієтни. Також більшість тестів можна вгадати і отримати прохідний бал, що є несправедливим і некорректним. Тому зміни в системі освіти вкрай необхідні.

  15. Агітуючи за ЗНО ці люди напевно не знають, що зараз результати ЗНО також купуються.Тому потрібно змінювати систему та процес прийняття до ВУЗу абітурієнтів повинен строго контролюватися і неважливо за результатами ЗНО чи за іспитами. Тим паче,на мою думку, ЗНО не об’єктивно оцінює знання дітей!

  16. По суті справи ЗНО не змінює корупцію, вона була і залишається. Все можливо купити. А ось пригнічує абітурієнтів, їхнє прагнення до навчання і взагалі вступ, ЗНО це точно. Скільки зусиль та коштів на даремних репетиторів витрачають батьки, а толку ніякого. Прийшли на тести, а там така маячня. Умови здачі як для тюремників. Міліція, собаки, обшуки. В таких умовах геть забудеш як тебе звати, а що вже про знання говорити.

  17. Невже не видно скільки популізму навколо питання про вищу освіту і реформування вищої освіти в Україні!!! Достатньо вже тільки балачок треба діяти і змінювати систему вищої освіти в нашій державі!!! І це може зробити тільки Законопроект про вищу освіту Калетніка-Ківалова-Сороки!

Kommentarerne er lukkede.