26 жовтня під час 20-го пленарного засідання Синоду Єпископів про Нову Євангелізацію для передання віри було затверджено «Послання до Божого люду», яке має за мету: «підтримати і направити звіщення та навчання Євангелії у різноманітних контекстах, в яких сьогодні Церква дає свідчення». Згідно із даним документом, Нова євангелізація призначена для того, щоб оживляти віру, якій загрожує затемнення в культурних контекстах; жити нашим спільнотним досвідом віри по-новому і звіщати його в євангелізації, новій у своєму запалі, у своїх методах, у своїх вираженнях – для того, щоб уможливити автентичне життя у Бозі.
Синод єпископів вказує на необхідність користуватися новими нагодами для євангелізації в сучасному світі, однією з яких є, безперечно, переосмислення своєї християнської віри в контексті сучасних екологічних проблем. Єпископи світу констатують: «Наш світ сповнений протиріч та викликів, але він залишається Божим творінням. Світ є уражений злом, однак, Бог все одно любить його. Це його поле, на якому можна заново засіяти Слово, щоб воно ще раз принесло плід».
Нова Євангелізація зосереджена на Христі і на турботі про людську особу для того, щоб дати життя справжній зустрічі з Ним. Однак її горизонти, згідно із переконанням синодальних отців, є настільки ж широкими, як увесь світ.
Пильну увагу «Послання до Божого люду» присвячує питанню взаємозв’язку між вірою та розумом і констатує, що «особливою сферою зустрічі між вірою та розумом сьогодні є діалог із науковими знаннями. Він зовсім не є далеким від віри, оскільки виявляє духовні принципи того, що Бог помістив у своїх творіннях. Він дозволяє нам побачити раціональні структури, на яких базується створіння. Коли наука і технологія не мають на меті ув’язнити людство та світ у неплідному матеріалізмі, вони стають неоціненними союзниками в тому, щоб зробити життя більш гуманним».
Як один з дієвих механізмів нової євангелізації документ визначає шлях краси і мистецтва, через які «відкривається краса Божого обличчя і краса його створінь».
Синод єпископів вбачає у всій людській діяльності необхідність співпраці з Творцем через працю і закликає світ економіки переосмислити правдивий пріоритет цінностей, і пригадує, що в центрі економічного розвитку має стояти людина. Розвиток має бути нагодою для людства зростати в справедливості та єдності. Важливим критеріями економічного розвитку людства отці синоду визначають «оборону цілісності створіння» та «почуття відповідальності за майбутні покоління».
Інформаційна служба Бюро УГКЦ з питань екології