Служба безпеки України вважає, що “криміналізувати” порушення законодавчо встановленого порядку інформування громадськости про АТО недоречно.
Якщо стисло, то відповідно до ст.17 Закону України “Про боротьбу з тероризмом”:
“Забороняється поширення через засоби масової інформації або в інший спосіб інформації, яка:
розкриває спеціальні технічні прийоми і тактику проведення антитерористичної операції;
може утруднити проведення антитерористичної операції і (або) створити загрозу життю та здоров’ю заручників та інших людей, які знаходяться в районі проведення зазначеної операції або за його межами;
має на меті пропаганду або виправдання тероризму, містить висловлювання осіб, які чинять опір чи закликають до опору проведення антитерористичної операції;
містить дані про предмети та речовини, які безпосередньо можуть бути використані для вчинення актів технологічного тероризму;
розкриває дані про персональний склад співробітників спеціальних підрозділів та членів оперативного штабу,які беруть участь у проведенні антитерористичної операції, а також про осіб, які сприяють проведенню зазначеної операції (без їх згоди)”
Як це відбувається на практиці – широко відомо. У зв’язку з цим до Ради національної безпеки і оборони України було надіслано звернення, в якому пропонувалося
“а) розширити диспозицію ст.258-2 Кримінального кодексу України, передбачивши відповідальність “за публічні заклики до вчинення терористичного акту, а також розповсюдження, виготовлення чи зберігання з метою розповсюдження матеріалів з такими закликами, інші порушення встановленого законом порядку інформування громадськости про терористичний акт та антитерористичну операцію“;
б) назву ст.17 Закону “Про боротьбу з тероризмом” викласти у редакції “Інформування громадськости про терористичний акт та антитерористичну операцію“.
Відповідь СБУ – до вашої уваги:
Нам залишається щиро сподіватися, що Службі безпеки України – видніше