30 вересня 2011р.відбувся Форум «Стандарти недискримінаційної реклами в Україні», який був присвячений обговоренню і прийняттю Стандартів недискримінаційної реклами за ознакою статі.
Стандарти спрямовані на визначення критеріїв, котрі необхідно враховувати при розробці етичної реклами, вони включають менеджерський розділ, завданням якого є профілактика ситуації появи сексистської реклами, а також організаційний механізм розгляду скарг споживачів.
Стандарти були підписані ВГО «Українська асоціація маркетинга», Центром гендерно-правової освіти, ВГО «Жіночий консорціум України», Всеукраїнською рекламною коаліцією, Індустріальним телевізійним комітетом, Міжнародною асоціацією маркетингових ініціатив, Українською асоціацією директ-маркетингу, творчим об’єднанням «Союз рекламістів України», Київською громадською організацією «Інститут ліберального суспільства», Міжнародною громадською організацією «Школа рівних можливостей», Міжнародною громадською організацією «Міжнародна асоціація маркетингових ініціатив».
Як зазначила координатор проектів рівних прав і можливостей ВГО «Жіночий консорціум України» Наталія Точиленкова: «Підписання стандартів гендерно недискримінаційної реклами є довгоочікуваною і важливою подією для тих організацій і структур, які тривалий час працювали над подоланням явища сексизму в рекламі й стало важливим кроком для розвитку механізму саморегуляції рекламною індустрією в Україні. Сподіваємося дані Стандарти будуть практично втілюватися і використовуватися у майбутньому».
Міжнародними спостерігачами виступили Світова федерація рекламодавців (The World Federation of Advertisers (WFA) та Європейський альянс зі стандартів в рекламі (European Advertising Standards Alliance (EASA).