Різниця полягає у тому, що на думку прокуратури Сумської области те, що сумські самоврядувальники прийняли “Порядок організації і проведення масових акцій у м.Суми (рішення Сумської міської ради від 03.06.09 №2666-мр)” – нема нічого поганого. А от у Кролевці Сумської области за зверненням Інформаційного центру “Майдан Моніторинг” і за відповідним прокурорським поданням кролевецькі самоврядувальники аналогічне своє рішення скасували як незаконне. І це – правильно.
Різниця також у тому, що якщо покійний, на щастя, кролевецький “порядок” передбачав аж десятиденний строк завчасного повідомлення про проведення зібрання, то поки що живий сумський брат – лише один день. Проте це також суперечить рішенню Конституційного Суду України №4-рп/2001, згідно з яким “визначення строків завчасного сповіщення є предметом законодавчого регулювання”. Як розумієте, Сумська міська рада законодавчим органом, за всієї поваги не є. Та і взагалі не має права приймати нормативні акти з питань організації і проведення мирних зібрань. Тому, ясна річ, невдовзі ми повернемося до “сумського питання“, далі буде.
****
Діяльність з моніторингу та захисту свободи мирних зібрань в Україні здійснюється ІЦ “Майдан Моніторинг” за люб’язної підтримки Міжнародного фонду “Відродженння“