МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

"Укравто" купила "АвтоЗАЗ". Ніхто і не помітив.

05/14/2002 | Serhiy Hrysch
"Укравто" купила "АвтоЗАЗ"

Фонд державного майна визнав переможцем у конкурсі з продажу державних 81,59% акцій компанії "АвтоЗАЗ" (Запоріжжя) Українську автомобільну корпорацію "Укравто" (Київ). Єдиний учасник конкурсу - "Укравто" - придбала пакет акцій за 54,2 млн гривень, передають "Українські Новини" з посиланням на інформацію Фонду держмайна.

Кореспондент.net
Травень 13, 16:20

Нагадаємо, що ФДМ оголосив повторний конкурс із продажу 81,59% акцій "АвтоЗАЗ" у середині грудня 2001 року за стартовою ціною 54 млн гривень.

"АвтоЗАЗ" є засновником спільного підприємства "АвтоЗАЗ-Daewoo", внісши до статутного фонду компанії частину майна заводу на суму 150 млн доларів.

Зараз "АвтоЗАЗ" володіє 50% акцій СП "АвтоЗАЗ-Daewoo", але 36% акцій з цього пакета перебувають у заставі в компанії Daewoo за наданий кредит у розмірі 45 млн доларів.

2001 рік "АвтоЗАЗ-Daewoo" закінчила зі збитками в розмірі 34 млн гривень, у 2000 році збитки компанії склали 48,2 млн гривень.

Відповіді

  • 2002.05.14 | andriy

    Хто "в матеріалі", ті давно чекали і все помітили.

    "Новітня історія" АвтоЗАЗу та нездатності його керівництва - це все ще чекає на свого дослідника (чи слідчого?) Хто цікавився, для того це не новина; тепер чекаймо змін, і сподіваймось, що ті зміни будуть "на краще".
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2002.05.14 | Мартинюк

      Як "гасили" АвтоЗАЗ

      Суєтня навколо цього "ласого кусочка" була помітною ще з початку "перестройки" і навіть раніше.

      Теперішня "неоковирна" Таврія у свій час була стратегічним проривом у світ сучасного автомобільного дизайну і випередила подібні до неї за дизайном (фактично передрані)"Лади" років на пять. Однак Москва приторможувала їх випуск допоки АвтоВАЗ врешті не вимучив свої двохдверні "Лади".

      Напередодні незалежності АвтоЗАЗ розробив потенційний шлягер авторинку - Таврію "Дану". Дизайн та вазівського типу мотор робили її потенційною королевою СНДівських та їм подібних доріг як мінімум до середини 90 років.

      Одначе цього не сталося. На АвтоЗАЗ почав чинитися брутальний тиск ( в основному з Києва) з метою зупинення виробництва для наступної приватизації по стандартній схемі "неліквідного збиткового виробництва".

      Аби цього добитися звільнили директора Кравчуна - офіційно за те що річний випуск "Таврій" спав із 100 тис до 60 тис. Насправді спаду ніякого не було : "Таврії" збиралися на імпровізованих збиральних цехах в Словаччині, Польщі, Модавії, Білорусії та Росії. Фактично за Кравчуна відбувалася експансія української автоіндустрії на сусідні ринки.

      Новий зазівський "генерал" Сотніков таки зміг опустити випуск аж до 400 ШТУК (!!!) за що жив "щасливо і багато" як і всі інші бездарні українські директори. Врешті вони не такі вже й винуваті , адже швидко зрозуміли - хочеш аби тебе не рекетували, аби на тебе не цілилися приціли звичайно чи державного криміналітету - вали виробництво на дно, виганяй робітників на вулицю, ридай про брак обігових коштів та про "оборваные связи".

      Стихійність цього процесу в мене викликає великі сумніви, зокрема по кількох підприємствах мені відомих Роль Києва була найпряміша і найдеструктивніша. Тому гіпотезу про наявність відповідної "промислової політики" я ніяк не відкидаю .

      За цей час ринкову нішу "Таврій" на українському ринку заняли секонд-хендівські "Опелі", переважно "Кадети" виробнива початку 80 років. Україна допомагала Європі оновлювати свій автопарк сучаснішими та екологічнішими автомобілями і розвивати свою автопромисловість.

      Все це завершилося ганебною продажею українського сегменту авторинку фірмі ДЕУ, яка разом із АвтоЗАЗом отримала право безподково торгувати в Україні своїми ненажерливими на бензин Ланосами та Нубірами.
      Нові машини АвтоЗАЗ-ДЕУ виявилися просто напросто старими розробками АвтоЗАЗу , в які предствники ДЕУ нічого окрім корейських матюків не вкладали... Легкість з якою ДЕУ тоді змогли скупити майже всі автомобільні заводи посткомуністичних країн СНД та Східної Європи дозволяє серйозно розглядати версію про наявність у складі її акціонерів представників "цековського общака", або простіше розпорядників "золота партії".

      Загалом доля АвтоЗАЗу є типовим прикладом так званої "кучмономіки" і всі етапи його занепаду повністю синхронізуються із ритмом приходів до влади нашого Даниловича.

      Було дуже цікаво та повчально подивитися на склад засновників та акціонерів "Укравто". Взагалі то в цивілізованих країнах такі дані доступні кожному громадяниу, у нас же це "державні" секрети, які охороняються всєю потугою СБУ,МВС та їм подібних... Ну що зробиш , коли основним вогом держави є своїж власні громадяни.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2002.05.14 | -

        шлягер авторинку - Таврію "Дану". - БРЕД сивой кобылы (-)



Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".