МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Янукович, Ющенко та Козак лідери у рекламних витратах

09/14/2004 | Майдан-ІНФОРМ
Сьогодні громадська коаліція “Свобода вибору” презентувала результати громадського моніторингу фінансування виборчої кампанії 2004 року в Україні. Координатор програми Владислав Каськів заявив, що “за ті цифри, які ми оголосимо, ми готові відповідати, вони документально підтверджені... Тому, якщо хтось з кандидатів чи зараз чи в перспективі наважиться позиватися до нас у суд, ми будемо готові про це говорити."

Дослідження засвідчило, що найбільше на рекламну кампанію витратили Віктор Янукович ($211 167), Віктор Ющенко ($ 128 128) та Роман Козак ($69 535), також у десятку увійшли Олександр Яковенко, Олександр Базилюк, Олександр Мороз, Петро Симоненко, Леонід Чернівецький, Анатолій Кінах та Наталя Вітренко. Їх витрати на рекламну кампанію за становили від ($70 000-6 000 відповідно). При цьому пан Каськів додав, що ці дані не є абсолютними, оскільки моніторинг проводився лише у 35 містах України, а також тому, що базуються на офіційних цінах на рекламу, оголошеннях ЗМІ а також прайс-листах рекламних агенцій.

За рахунок біг-бордів кандидат Віктор Янукович має найдорожчу на даний момент рекламну кампанію. Проте, за даними дослідження, за визначений період на телебаченні та радіо не з”явилося жодного рекламного ролику за його участю та жодної оплаченої друкованої реклами у пресі.

Координатор проекту Ганна Ярова розповіла, що Янукович не потребує оплаченої політичної реклами на телебаченні за рахунок прихованої реклами у новинних інформаційних повідомленнях. На думку пані Ярової, “це відбулося через колізію між законом про рекламу та виборчим законом, оскільки за законом про рекламу будь яка згадка кандидата мала б оплачуватися та розміщуватися поза новинами. За виборчими законами повідомлення, що не містить закликів голосувати може вважатися незаангажованим.”

Щодо уподобань кандидатів до розміщення політ реклами дослідження виявили наступне: три кандидати – Козак, Ющенко та Яковенко на 100% рекламувалися на телебаченні, Мороз і Вітренко – на радіо. Кінах віддав перевагу пресі. Найбільше реклами було розміщено на телебаченні (47%), на зовнішніх рекламних площах (33%), на радіо (14%) та у пресі (6%).

Дослідження проводилося у період з 1 серпня по 5 вересня.

ІМІ

Відповіді

  • 2004.09.14 | otar

    Янукович+Козак=один х. :) = 280 тисяч (-)



Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".