МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Переглядаючи сайт СБУ можна знайти цікаві речі

10/31/2004 | Antifriz
http://www.sbu.gov.ua/reports/ann01-07-2004.shtml
http://www.sbu.gov.ua/reports/ann05-07-2004.shtml

На виконання розпорядження Президента України з 1 липня 2004 року в Центральному управлінні Служби безпеки України функціонуватиме спеціальна "гаряча" телефонна лінія (тел.253-49-09), за допомогою якої громадяни, що є суб'єктами підприємницької діяльності, зможуть оперативно повідомити про факти порушень законодавства або спроби перешкоджання здійсненню господарської діяльності з боку працівників органів державної податкової служби, якщо такі матимуть місце, та отримати необхідну допомогу.

Скористатися зазначеною телефонною лінією можна буде цілодобово. Інформація передаватиметься до підрозділів Служби безпеки України для додаткової перевірки та прийняття рішень у відповідності з чинним законодавством.

Аналогічні телефонні лінії будуть створені в регіональних управліннях СБ України.

Запровадження такої форми роботи як "гаряча" телефонна лінія має сприяти посиленню боротьби з корупцією, захисту прав і свобод громадян.

Додатково повідомляємо, що для цих цілей у Службі безпеки України крім зазначеного вище виділено також телефон 8-800-501-48-20. Зв'язок за цим номером для мешканців регіонів України безкоштовний. "Гаряча" телефонна лінія функціонує цілодобово.

Відповіді

  • 2004.10.31 | Сергій Кабуд

    може спробувати - вже є підстави в кількох містах

    і поагітувати можна іх троха теж люди, украінці
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2004.10.31 | CanadaZaYuschenko

      Re: може спробувати - вже є підстави в кількох містах

      Увага! Якщо є підстави, оформляйте на папері і подавайте офіційно!!!

      А поагітувати можна - секретарку або який автовідповідач.
  • 2004.10.31 | S.D.

    По поводу "горячих линий"

    По поводу всех "телефонов доверия", "горячих линий" и прочих аналогов "книги жалоб".

    Проанализировав работу "телефона доверия ГАИ", я понял, что это - коммерческая организация, а ее номера телефонов, в обязательном порядке наклеенные на заднем стекле всех машин ГАИ - коммерческая реклама. Почему?

    Во-первых, известно, что гражданин имеет широчайшие возможности для отстаивания своих прав: жалоба вышестоящему начальству, обращение в суд, обращение в прокуратуру и другие органы, полномочные принимать заявленя (если речь идет об уголовно-наказуемом деянии, например, взятке, превышении или злоупотреблении служебным положением и т.п.).

    Реклама (название и номер телефона) одной из контролирующих инстанций размещен непосредственно "на месте происшествия" - на патрульной машине ГАИ. Естественно, данная контролирующая инстанция получает определенные рыночные преимущества.

    Общеизвестно, что сотрудники ДПС ГАИ как огня боятся даже угрозы звонка по такому номеру. Очевидно, что звонок чреват для них большими неприятностями. В то же время, согласно реляциям управлений ГАИ, "ни одно из поступивших по телефону сообщений о злоупотреблениях не подтверждилось", но в то же время закрывать эту "бессмысленную" структуру никто даже и не думает.

    Предполагаю, что "служба доверия" - это средство не допустить утечек информации конкурентам - в прокуратуру, то же СБУ, другие подразделения МВД. Информации, которая при правильном применении стоит достатосчно дорого :)
    Кроме того, она позволяет обезопасить и руководство ГАИ, которое также может пострадать от подобных утечек.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".