МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Черновецький розблокував водіям колеса (л)

04/25/2006 | observer
Суд визнав незаконним рішення Київміськадміністрації блокувати колеса автомобілів за незаконне паркування.
http://www.pravda.com.ua/news/2006/4/25/41251.htm

Відповіді

  • 2006.04.25 | alx_1904

    А как бороться с козлами предлагаете? (-)

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.04.25 | observer

      замість "квадратів" будувати паркінги

      бо вдень в центрі залишити машину не порушуючі правила - нереально
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2006.04.25 | alx_1904

        Паркинг на Бессарабке есть, только

        вот никто на него не заезжает.
        Кстати, а ЧТО делают с нарушителями в ЕС и США, А?

        observer пише:
        > бо вдень в центрі залишити машину не порушуючі правила - нереально
        Реально - я что-то ежедневно ставлю под офисом не нарушая.
        А насчёт правил - ЗАКОН един для всех, даже если он плох, в Европу хотите, а по законам жить не хотите.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2006.04.25 | Jfk

          Re: Паркинг на Бессарабке есть, только

          В Европі чи CША за паркування в нeправильному місці, як правило, просто штрафують.

          За виключeнням сeрйозних випадків (пeрeгородив вїзд, дорогу, chy pishohidnyj prohid), чи залишив автомобіль запаркованим на пeріод особливого попeрeджeння про заборону паркування. Тоді - eвакуація.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2006.04.25 | alx_1904

            Re: Паркинг на Бессарабке есть, только

            Jfk пише:
            > В Европі чи CША за паркування в нeправильному місці, як правило, просто штрафують.
            >
            > За виключeнням сeрйозних випадків (пeрeгородив вїзд, дорогу, chy pishohidnyj prohid), чи залишив автомобіль запаркованим на пeріод особливого попeрeджeння про заборону паркування. Тоді - eвакуація.
            1) ЧТО БУДЕТ за неоднократное нарушение правил паркования, а?
            2) Вы считаете, что на Шевченко, Бессарабке, Красноармейской.... незаконно припаркованные машины НЕ мешают движению большинства?
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2006.04.25 | Jfk

              Re: Паркинг на Бессарабке есть, только



              Порушeння з паркування нe акумулюються, тобто за сотe порушeння будe той жe штраф, що й за пeрший раз.

              акумулюються, як правило тільки ті порушeння, які створюють рeальну загрозу життю і здорoвью: швидкість (вищe пeвного лімітy), нeпропуск швидкоі, проізд на чeрвонe, алкоголь іт.п.

              Паркування на вказаних вами вулицях можe бути як бeспрeдeльним, так і нeзначним порушeнням: залeжить від конкрeтноі ситуаціі.
        • 2006.04.25 | observer

          дешевше за розблокування заплатити ніж в мандарині машину

          ставити ;-)

          alx_1904 пише:
          > вот никто на него не заезжает.
          > Кстати, а ЧТО делают с нарушителями в ЕС и США, А?

          там співвідношення парковочні_місця/кількість_машин на декілька порядків більше

          я так розумію вас київські парковки та розв'язки в центрі влаштовують?
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2006.04.25 | alx_1904

            Re: дешевше за розблокування заплатити ніж в мандарині машину

            observer пише:
            > ставити ;-)
            >
            > alx_1904 пише:
            > > вот никто на него не заезжает.
            > > Кстати, а ЧТО делают с нарушителями в ЕС и США, А?
            >
            > там співвідношення парковочні_місця/кількість_машин на декілька порядків більше
            Что-то он всегда пустой мин. на 2/3, и стоит он гоооораздо дешевле 125 грн.

            > я так розумію вас київські парковки та розв'язки в центрі влаштовують?
            Нет. Но КОЗЛЫ которые думают только о себе и мешают другим мешают гооораздо больше, т.к. не было бы их, пробок сразу гооораздо меньше.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2006.04.25 | observer

              Re: дешевше за розблокування заплатити ніж в мандарині машину

              alx_1904 пише:
              > observer пише:
              > > ставити ;-)
              > >
              > > alx_1904 пише:
              > > > вот никто на него не заезжает.
              > > > Кстати, а ЧТО делают с нарушителями в ЕС и США, А?
              > >
              > > там співвідношення парковочні_місця/кількість_машин на декілька порядків більше
              > Что-то он всегда пустой мин. на 2/3, и стоит он гоооораздо дешевле 125 грн.

              а скількі там зараз, до речі? коли відкривався був щось типу 50 грн./година

              >
              > > я так розумію вас київські парковки та розв'язки в центрі влаштовують?
              > Нет. Но КОЗЛЫ которые думают только о себе и мешают другим мешают гооораздо больше, т.к. не было бы их, пробок сразу гооораздо меньше.

              козлів звісно багато. але багато й таких, хто із задовленням правила не порушував, якби міг. це як сірі схеми втечі від податків - підприємці із задоволенням жили б "вбілу". якби після цього можна було тримати бізнес рентабельним.
              по-друге, боротись треба законними методами. зокрема штрафами
    • 2006.04.25 | Свинья на радуге

      Носить заточку и протыкать колёса.

      Ею же можно будет отбиваться от хозяев, если засекут.
      С козлами никто и не боролся. Я неоднократно видел оных работников ключа и блокиратора за делом. Да, они цепляли свои железяки на машины, стоящие под знаком и безусловно, нарушающие правила. Но - не на все подряд. Выборочно. Очевидно, их намётанный глаз знал Страшный Секрет, неподвластный мне, а именно - кто заплатит им денюшку, а кто найдёт иные методы воздействия.
  • 2006.04.26 | Бєлочка

    ну і мудак

    від цих как казав таваріщ Януковіч, казлов, що паркуються на тротуарах і їздять по тротуарах, важко ходити центральними вулицями
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.04.26 | catko

      Re: ну і мудак

      по-перше машина з заблокованими колесами так і стоїть на тротуарі і заважає.
      по-друге на тротуарах колеса не блокують
      по-третє блокіраторщики просто ходять і пасуться - при чому там де машини нікому не мішають. бо там де мішають їм стрьомно через крутеликів які там стоять
      по-четверте - от хай черновецький зробить нормальні стоянки по києву і розгрузить вулиці. бо людям все одно машини десь ставити треба.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2006.04.26 | Timeo

        Re: ну і мудак

        catko пише:
        > по-перше машина з заблокованими колесами так і стоїть на тротуарі і заважає.

        Один раз постоїть. А наступного (і надалі) її вже на тротуарі не паркуватимуть - очевидна користь.

        > по-друге на тротуарах колеса не блокують

        Оце якраз дарма.

        > по-третє блокіраторщики просто ходять і пасуться - при чому там де машини нікому не мішають. бо там де мішають їм стрьомно через крутеликів які там стоять

        Так, це не діло. Тож треба не менше блокувати, а навпаки - більше.

        > по-четверте - от хай черновецький зробить нормальні стоянки по києву і розгрузить вулиці.

        Знаємо, чули. "От хай нам зарплату більше зроблять - тоді ми хабарі не братимемо і красти не будемо". Казочка, про білого бичка.

        > бо людям все одно машини десь ставити треба.

        А ще, буває, зупинитися десь треба - тож на знаки можна плювати. Проїхати пошвидше хочеться - світлофори в ігнор. Розвернутися хочеться - а вони тут подвійних осьових понамальовували! І пішоходам також, перейти йому ось тут треба - а перехід аж в п`яти метрах! А що? Ось нехай усі почнуть правила виконувати - тоді і я буду. Так?
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2006.04.26 | catko

          не смішіть

          Timeo пише:
          > Один раз постоїть. А наступного (і надалі) її вже на тротуарі не паркуватимуть - очевидна користь.

          буде інша стояти. а потім і ще інша. і так поки всі 3 млн автомобілів через цей блокіратор не пройде :-)

          > > по-третє блокіраторщики просто ходять і пасуться - при чому там де машини нікому не мішають. бо там де мішають їм стрьомно через крутеликів які там стоять
          >
          > Так, це не діло. Тож треба не менше блокувати, а навпаки - більше.

          ню-ню. і 10 грн не треба даішнику брати і на круті номера не реагувати. це все до ментів-блокіраторів. а вони форуми не читають :-)

          > Знаємо, чули. "От хай нам зарплату більше зроблять - тоді ми хабарі не братимемо і красти не будемо". Казочка, про білого бичка.

          а це тут при чому?

          > А ще, буває, зупинитися десь треба - тож на знаки можна плювати. Проїхати пошвидше хочеться - світлофори в ігнор. Розвернутися хочеться - а вони тут подвійних осьових понамальовували! І пішоходам також, перейти йому ось тут треба - а перехід аж в п`яти метрах! А що? Ось нехай усі почнуть правила виконувати - тоді і я буду. Так?

          а це при чому? стоїть будинок в ньому 120 офісів а в радіусі 5 кварталів зупинка заборонена, хоч в принципі зупинятись щоб нікому не заважати можна фізично. і даішник як на роботу кожен день бабло косити ходить. людям що робити? паркуватись на святошині і їздити по місту в метро? так тоді може і всі офіси в святошино перенести бо частенько треба крім своєї задниці в офіс завезти/вивезти і щось тяжче.

          а взагалі проаналізуйте розташування знаків зупинка заборонена з навантаженям вулиць, розміщеням великих офісів і ділянками де ставити можна але платно. цікава картинка по косінню бабла у вас вийде.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2006.04.26 | Timeo

            Re: не смішіть

            catko пише:
            > > Один раз постоїть. А наступного (і надалі) її вже на тротуарі не паркуватимуть - очевидна користь.
            > буде інша стояти. а потім і ще інша. і так поки всі 3 млн автомобілів через цей блокіратор не пройде :-)

            А в уряді ще гадають чим держбюджет наповнювати ;)

            > > > по-третє блокіраторщики просто ходять і пасуться - при чому там де машини нікому не мішають. бо там де мішають їм стрьомно через крутеликів які там стоять
            > > Так, це не діло. Тож треба не менше блокувати, а навпаки - більше.
            > ню-ню. і 10 грн не треба даішнику брати і на круті номера не реагувати. це все до ментів-блокіраторів. а вони форуми не читають :-)

            Та знаю я, що не все на світі по справедливості відбувається. Але ж це не означає, що закони відмінити треба, як ви гадаєте?

            > > Знаємо, чули. "От хай нам зарплату більше зроблять - тоді ми хабарі не братимемо і красти не будемо". Казочка, про білого бичка.
            > а це тут при чому?

            Бо це найпростіше - відповідальність на інших перекладати.

            > > А ще, буває, зупинитися десь треба - тож на знаки можна плювати. Проїхати пошвидше хочеться - світлофори в ігнор. Розвернутися хочеться - а вони тут подвійних осьових понамальовували! І пішоходам також, перейти йому ось тут треба - а перехід аж в п`яти метрах! А що? Ось нехай усі почнуть правила виконувати - тоді і я буду. Так?
            > а це при чому? стоїть будинок в ньому 120 офісів а в радіусі 5 кварталів зупинка заборонена, хоч в принципі зупинятись щоб нікому не заважати можна фізично. і даішник як на роботу кожен день бабло косити ходить. людям що робити? паркуватись на святошині і їздити по місту в метро? так тоді може і всі офіси в святошино перенести бо частенько треба крім своєї задниці в офіс завезти/вивезти і щось тяжче.

            Розумію, дещо навіть співчуваю. Але не дуже то й сильно. Бо повно спостерігаю тих, кому теж усілякі незручності заважають і вони прямо на місці правила коригують. Регулярно бачу наслідки.

            От на Московському мосту, приміром, якийсь бовдур придумав швидкість обмежити. Яке неподобство! Усі розумні, це діло ігнорують. Результат можна щодня спостерігати - кілька зіткнень щодня там норма. Після цього проїзджа частина частково перекривається та утворюється пробка на кілька кілометрів. І замість щоб усі неспішно проїхати - усі стоять. Бо розумні дуже - кожний знає, які де мають бути знаки.

            > а взагалі проаналізуйте розташування знаків зупинка заборонена з навантаженям вулиць, розміщеням великих офісів і ділянками де ставити можна але платно. цікава картинка по косінню бабла у вас вийде.

            Цілком можливо. Але правила - є правила, навіть якщо вони нам не подобаються.
    • 2006.04.26 | Albes

      Вы предлагаете всех стрелять ? Это ж проще ! Правда?(-)

  • 2006.04.26 | catko

    заслуги черновецького тут мало. суди на цю тему давно були (-)

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.04.26 | Роман ShaRP

      Удивительно, но соглашаюсь с г-ном катко(-)



Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2019. Сайт розповсюджується згідно GNU Free Documentation License.
Архів пітримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг". E-mail: news@maidan.org.ua