МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

КИДАЛОВО від UMC або Плювати на громадську думку

05/29/2006 | Майдан-ІНФОРМ
Усім прихильниками
"перевірених і надійних"
торгових марок присвячується

Сьогодні, шановний Читачу, Твоїй увазі пропонується житейська бувальщина, яка – не факт, але може і так, – зачіпає Тебе безпосередньо.

Не відкрию Гамерики, якщо скажу, що багатьом самостійним ремісникам та умільцям до вподоби свого часу стали "необмежені", або т.зв. "безлімітні" пакети наших стільникових операторів, що дозволяли за цілком прийнятну щомісячну плату відчувати себе не скутим у зв'язку...

Ці "необмежені" розцінки полюбилися багатьом: від відомих світил-співців-митців до базарного торговця, в якого більш-менш успішно рухаються справи. І якщо років зо п'ять тому "безмежник" був радше хизом ачи надбанням надбагатих людей, то сьогодні це є просто виробнича необхідність підприємця середньої руки, який покладається тільки на власну платоспроможність.
Щоправда, від минулого року провідні постачальники стільникового зв'язку в Україні, КиївСтар та УМЗ дещо підрізали межі отої свободи, почавши за ті самі гроші надавати лише 4000 "безлімітних" хвилин на розмови у місяць, але, як показало життя, кількість була вирахувана здебільшого правильно: якщо користуватися пакетом направду особисто, то виділених хвилин цілком вистачає, а ось розмаїтим шахраям, що клонували сім-картки або просто заєднували телефони усього осідку[1] на один "безмежник" така дія хвости хоча й не обрубала, та все ж прищемила. Однак заради "Великої" справедливості (наскільки вона взагалі можлива у стосунках "клієнт-монополія") слід зазначити: власників "старих", отих направду необмежених жодними "пакетними хвилинами" користувачів, за умови не зловживання чудовими можливостями, ніхто у нові розцінки не заганяв і вони й надалі спілкувалися у звичних собі умовах. Це був заспів.

І ось, десь від середини травня, без всілякого глашатайського трубіння та окозамилювальної реклами, поповзла чорна чутка, мовляв, ЮеМСі готується підло зрадити тих, хто вірою й правдою щомісяця справно клав на рахунок своїх кревних 125 баксюків і нічого зайвого не питав. Чутка гласила: з 1 червня усіх, УСІХ "безмежників", будь ти на розцінках 1999, ачи 2005 року – нема різниці, силоміць переведуть у нові тарифи, під гордим йменням "ЮеМСі Безлімітний Новий 2006". Їхня суть проста: як і раніше, тобі пропонують щомісяця платити тих самих (похибкою через коливання річного курсу доляра знехтуємо), отже, тих самих 125у.йо., а навзамін дадуть теж ніби 4000 хвилин на місяць, однак з невеличким але: 3000 хвилин можна використовувати на розмови у мережі УМЗ (Український мобільний зв'язок – для тих, хто не в курсі), себто на номери ЮеМСі, Сім-Сім, Джинс, і йно 1000 хвилин – на всі решта телефони (звичайні міські, інших постачальників стільникового зв'язку).

Вирішив перевірити чутку власними руками, позаяк є (чи вже був?) власником отого "старого" необмеженого ЮеМСі. Оскільки жодних прямих телефонів для подібного роду довідок ніде не зазначено, то звернувся до анонімного "експерта" компанії, яка "ніколи не може увійти в зону досяжности" через іменну сторінку www.umc.ua: є там така ланочка "Запитати експерта" (http://www.umc.ua/ukr/ask_expert.php). Сисе писиво й пропоную до вашої уваги. Гадаю, читач дарує, що з житейських міркувань числа своїх особових[2] (їх маю два на пару з діловим соратником) я трохи за ХХХреслив :))

Юрко ЗЕЛЕНИЙ (050-ХХХ-ХХ-ХХ)
23.05.2006 15:11

До: umc@umc.com.ua
Підмет: інше

Доброго дня, пане експерте!

Скажіть, будь ласка, чи правдиві ті чутки, що з 1 червня 2006 року власники пакетів "ЮМС Безлімітний (старий)", "ЮМС Безлімітний Новий" тощо будуть силоміць переведені на пакет "ЮМС Безлімітний 2006"?

Я звертався з цим питанням до довідкової служби "111" (безкоштовна довідка для користувачів УМЗ – прим. Ю'З') і отримав відповідь, що переводитись будуть лише ті користувачі, яким надійшов до цього часу відповідний лист про примусову зміну пакету – раз мені до цього часу такого листа не надходило, значить я залишаюся у своєму звичному пакеті (на цю мить я користуюся пакетом "ЮМС Безлімітний", т.зв. "старий").

Разом з тим, оператор довідки "111" не змогла пояснити, на яких підставах, за яких критеріїв і кому саме надходять подібні листи, і чи не може вийти так, що припис про примусову зміну тарифного пакету мені надійде пізніше і зненацька, що потягне за собою моральну, ділову ітп шкоду.

Чи не були б Ви так добрі прояснити це питання, а ще краще дати якісь настанови, поради, чого НЕ треба робити, аби не потрапити в халепу, себто під примусову зміну пакету?

Наперед вдячний,
Юрко ЗЕЛЕНИЙ



UMCSite Ask Expert Form

Шановний Юрій!

Ваш лист був уважно розглянутий у Департаменті Абонентського Обслуговування ЗАТ "УМЗ". У відповідь повідомляємо наступне. У зв’язку із введенням змін в тарифній політиці компанії, з 01.06.2006 року Вашы мобільны (правопис збережено –- прим. Ю'З') номери 8050ХХХХХХХ, 8050ZZZZZZZ будуть переведені до тарифного пакету “UMC-Безлімітний Новий 2006”.

Умовами документів, які регламентують взаємовідносини між абонентами та ЗАТ “УМЗ”, визначено у яких випадках ЗАТ “УМЗ” має право змінювати тарифи та умови надання послуг.

Вищезазначені умови регламентуються відповідно до:

п.5 та п.12 частини 1 ст.38 Закону України “Про телекомунікації” від 18 листопада 2003 року №1280-IY;
п.14 та 16 частини 1 ст.39 Закону України “Про телекомунікації” від 18 листопада 2003 року №1280-IY;
п.2.1.3 Договору про надання послуг мобільного зв’язку ЗАТ “УМЗ”;
п.5.1.2 та п.5.1.3. Умов користування мережами мобільного зв’язку ЗАТ “УМЗ”.
Слід додати, що інформацію про введення Нових тарифів було оприлюднено на сайті ЗАТ “УМЗ” 17.05.2006 року.

Таким чином, ЗАТ “УМЗ” вчасно Вас проінформувало про зміну умов у наданні послуг та зміну тарифів.

Сподіваємось, що надані пояснення будуть сприяти розумінню та вирішенню ситуації, що склалася.

При повторному зверненні просимо зберігати історію листування .



З повагою,
Центр Обслуговування Абонентів ЗАТ "УМЗ".
Наш E-mail : umc@umc.com.ua
Юрко ЗЕЛЕНИЙ (050-ХХХ-ХХ-ХХ)
24.05.2006

До: umc@umc.com.ua

Вельми поважне панство!

Ваші посилання на пункти закону та договору безсумнівні і тут хазяїн - барін.

З приводу Вашого іншого твердження, цитую, "Слід додати, що інформацію про введення Нових тарифів було оприлюднено на сайті ЗАТ “УМЗ” 17.05.2006 року", то мушу зазначити, що це чорна брехня!

На сторінці umc.ua немає ЖОДНИХ, повторюю ЖОДНИХ відомостей про переведення клієнтів зі старих пакетів розцінок на нові. Є лише просто опис пакету "ЮМС Безмежний Новий 2006".

Аби Ви роззули очі, надсилаю панству відбиток поточної сторінки новин за ланкою umc.ua/ukr/news.php, зроблений 24 травня 2006 р. о 22:24:01. Іронія долі та, що там ВЗАГАЛІ НЕМА ніяких вістей від 17.05.2006 року, а остання новина датована 15 травням 2006 року.



Вже мовчу про те, що я, як клієнт, зовсім не зобов'язаний (якщо це не так, то вкажіть на підставі чого) стежити за тим, що викладається на сторінці umc.ua, а тому поява на ній новини зовсім НЕ означає, же "Таким чином, ЗАТ “УМЗ” вчасно Вас проінформувало про зміну умов у наданні послуг та зміну тарифів".

Я цілком свідомий, що змагатися з такою махіною, як УМЗ - собі дорожче і тільки дарма нерви палити, тому затівати якоїсь судової тяганини не збираюся. Однак надати якомога ширшого розголосу про цю злодійську брехню з Вашого боку, про обман поважних клієнтів, які чемно оплачують рахунки – це пообіцяти можу. А люди най вже самі собі роблять висновки і покарають компанію за такий огидний, нічим не обґрунтований вчинок гривнею. Тихо і без галасу.

Зі сподіваннями на розуміння та вирішення ситуації, що склалася,

Юрко ЗЕЛЕНИЙ
Клієнт УМЗ. Покищо.



На цей лист від УМЗ надійшла більш, ніж скромна відповідь:



Шановний Юрій!

У нашому попередньому листі Вам була надана повна відповідь на Ваше запитання."



І все. Жодних вибачень, перепрошень чи бодай якихось инших пігулок, аби підсолодити своє кидалово. Однак наступного дня до деяких баранів безрогих видко щось таки дійшло, і 25 травня компанія зглянулася та надіслала мені та низці знайомих-"безмежників" повідомлення такого змісту (абракадабра збережена):

Uvazhaemyj abonent! S 01.06.2006 Vash tarif budet izmenjon na "Bezlimitnyj 2006" Dopolnitelnuju info. Pro novyj tariff mozhno poluchit po nomeru 130 –besplatno.UMC

От спасіба! Запхайте собі отой "130-besplatno" десь, щоб аж повилазило!

Ми – не французи, тому через таке, з точки зору людської логіки, несусвітне рішення на вулиці палити шини не вийдемо. Ми – не араби Парижу, а тому ґетто-розбірок з биттям осідків та вивісок УМЗ не влаштовуватиме. Ми зробимо просто.



Виспів.

Крім людсько-логічної точки зору пояснити подібний крок з точки зору підприємницької теж важко: здавалося б, навіщо ось так бездумно кидати нехай, може, най і не численних, але перевірених і чемних користувачів? Я розумію, що є шахраї, які роблять з тими "безлімітними" пакетами свої дільця, але чому від цього повинні страждати пересічні споживачі – відмикайте від зв'язку шахраїв, а не усіх!

Та скидається на те, що розгадка такого не виваженого, назвемо по модьньому, маркетинґового кроку криється в іншому. Ходить чутка, що розпочалися якісь підкилимні ігри, витоки яких знаходяться у власницьких колах компанії поза межами України, у висліді яких ЮеМСі має чи то продатися, чи то злитися з іншим стільниковим оператором і фактично припинити своє існування. Позаяк то робиться не зовсім за ринковими правилами, за якими навпаки, вигідно показувати високу прибутковість й успішність підприємства, аби виставити за нього якомога вищу ціну, то і робляться дії на зниження привабливості та здешевлення фірми, щоби заволодіти нею за безцінь. Не вірите? Запитайте в експерта на www.umc.ua ;о))

© Юрко ЗЕЛЕНИЙ



--------------------------------------------------------------------------------


Принагідні розтлумачення



[1] óсідок (невиправдано затерте) – чудова, логічна й недвозначна назва того, що здебільшого заведено називати як "охвис" :о)) Себто, осідок – місцина, де сидить, засідає, п'є каву та теревенить по телефону чи "асьці" учасник буржуазного способу виробництва. Є ще кілька наших мовних відповідників отому офісу, зокрема, управа чи правління – контора, звідкіля здійснюється керування, управління підприємством взагалі. Та все ж, аби не плутати ці слова у значенні "керівна група осіб", влучніше послуговуватися осідком.

Наприклад, якщо ми кажемо Голова Правління, то зрозуміло, що йдеться про керманича, який очолює цілу команду фахівців, завідуючих, розпорядників тощо. Або Військова Управа дивізії "Галичина" означала далеко не будівлю, приміщення, де засідало її командування, а саме гурт військовиків, котрі управляли цим бойовим з'єднанням. Воно і зрозуміло: який же, до дідька, в бойової дивізії може бути офіс? [повернутися]



[2] особовий (новотвір) – "мобілка". Останнє є таким собі "б/у", мовним "секонд-гендом", яке прийшло до нас з англійської за посередництва російської. Особовий (прикметниковий іменник) утворене не за описом дії мобільного зв'язку – тоді б це був радше стільниковий, або ж стільничка, стільник, так можна і до розкладу на атоми докотитися, – а від тої прикметної риси, коли певний номер належить чітко визначеній особі. Звісно, якщо людина живе самотньо, то для неї і звичайний телефон є особовим, але в разі переїзду до іншого житла, що тоді? Правильно, той номер залишається здебільшого собі на місці і нікуди не їде. Особовий же знаходиться з собою незалежно від місця перебування.

Цікаво порівняти, що у поляків, скажімо, такий вид слухавки/номеру називається komórka [комýрка], komórkowy [комуркóви], тобто комірка, комірковий. Натомість на німцях ви ніде не почуєте "мобілка", "телефон", у них все просто Händy [хьонді] (від нім. Hand [ханд], рука) – тобто ручний, "приручений" пристрій.

Автор відразу обумовлює, що не замахується на цілковиту істину і визнає, що як і стільник \ стільничка, так і особовий залишаються наразі пошуками, чернетковими варіянтами слова. Видається так, що коли ми говоримо про "мобільник" саме як про слухавку, то начебто ліпше вживати стільник, натомість коли мова йде суто про число, про номер (слухавки приходять і відходять, а номер залишається), то особовий звучить краще.

Якщо хтось винайде більш влучне визначення цьому поняттю, автор радо його залучить в обіг і надаватиме якомога гучнішого поширення. Як відомо, найкращим мірилом якости є час і життя, які щось обов'язково відкинуть, а щось таки приймуть. Так, однією з робочих "болванок" перед появою особового в дописувача цих рядків було инше слівце – присібник (бо ж завжди при собі; утворене подібно до посібник), але загал, за винятком окремих просунутих і знаних майстрів слова, виявися не готовим до такого запровадження. Покищо. [повернутися]


© Юрко ЗЕЛЕНИЙ, 29.05 | 09:21
http://www.sian-ua.info/index.php?module=pages&act=page&pid=4811

Відповіді

  • 2006.05.30 | UMC-протест

    Re: КИДАЛОВО від UMC або Плювати на громадську думку

    30 мая 2006 года, в 12.00 состоится акция протеста перед главным офисом Одесского представительства UMC.
    Цель акции – пресечь откровенное кидалово от мобильной компании " №1" (в кавычках).Приглашаем присоединиться всех абонентов UMC, кому надоело откровенное издевательство " родного" оператора.
    Место встречи – г.Одесса, ул. Пушкинская, 51 (дом с ангелами)
  • 2006.05.30 | Дедушка Масдай

    KYIVSTAR свой анлимитид сделает таким же

    Два "провідних оператори" всегда шли в ногу, когда речь шла об увеличении тарифов, введения оплаты за соединение, удоражание оплаты за соединение, и тп. Уверен, что и безлимитный пакет в июне-июле у Киевстара будет такой же.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.05.30 | saha

      ВСЕ на CDMA



Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2019. Сайт розповсюджується згідно GNU Free Documentation License.
Архів пітримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг". E-mail: news@maidan.org.ua