МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

"Столичний експрес" зійшов з рейок

05/03/2007 | Майдан-ІНФОРМ
“Столичний експрес” Дніпропетровськ-Київ зійшов з рейок за півгодини до прибуття за розкладом до Києва, приблизно о 22-30.

Як повідомив УНІАН один з пасажирів поїзду, з рейок зійшов локомотив, перші три вагони повністю перевернулися, ще два зійшли з рейок.

Трагедія сталася поблизу станції Росава.

Інформації про постраждалих поки не має.

Відповіді

  • 2007.05.03 | Knyupa

    Re: "Столичний експрес" зійшов з рейок

    На гнилі рейки поставили "новий" зроблений за технологіями 80-их потяг.На наші гроші роблять гробики і нас туди садять.Рудьковському браво.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.05.06 | Юрій Шеляженко

      Там стрілку зламали, Ви що, не в курсі? Вагони ні до чого.

  • 2007.05.04 | catko

    мені ця історія про "теракт" нагадує "теракти" фсб в росії

    після чого почалась війна в чечні а путін став президентом.
    так само і тут чмо рудьковський запросто щось міг замутити щоб свою (а може і всієї гопкомпанії) шкуру порятувати.

    історія про теракт тут. занадто гладко все звучить.
    Під Києвом провели перший у СНД з/д-теракт?
    http://www.pravda.com.ua/news/2007/5/3/58266.htm
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.05.04 | Sean

      Може бути

    • 2007.05.04 | Хвізик

      всюди, де є соціалісти, є і теракти

      або вбивства журналістів
      або кидання бомб у опонентів

      мороза слід негайно заарештувати, бо його партія, то є насправді єдина сила, зацікавлена нині у терактах
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.05.04 | Linx

        Re: всюди, де є соціалісти, є і теракти

        Хвізик пише:
        > або вбивства журналістів
        > або кидання бомб у опонентів
        >
        > мороза слід негайно заарештувати, бо його партія, то є насправді єдина сила, зацікавлена нині у терактах
        В чому їх зацікавленість?
        І чому тільки Мороза?
        Давайте всіх социків Рудьковського, Волгу, Бокого, Вінського, Луценко...
        Чи останніх двох не чіпати бо в них раптово змінився світогляд з ультралівого на ультраправий?
  • 2007.05.04 | klim

    Re: "Столичний експрес" зійшов з рейок

    Скоріш за все, системну проблему списали на теракт, щоб уникнути відповідальності.
  • 2007.05.04 | igorg

    То недовчені соціялісти путають металістів і терористів

    А винуватий звісно стрілочник :). Чи то стрілка.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.05.05 | Вячеслав Хаврусь

      Цікаво було б знайти враження людей, які їхали експресом

      Хоч я ним регулярно користуюся, і якби був в Україні, то 2-го травня був би великий шанс, що я їхав би саме ним. Їздять ним під час вихідних переважно студенти, тож в інтернеті мали б бути від них відгуки про реальний опис подій. Бо судячи з нервової поведінки керівництва, там не все так гладко. І пасажири мали б добряче побитися під час сходу з рейок. І врахуйте падіння сумок з верхніх полиць для багажу. А з боку пасажирів я ніде не зустрічав жодної реакції.

      Сюди ж питання. Наскільки я знаю, є лише два потяги, які курсують за маршрутом Київ-Дніпро-Київ, запасних наче як нема. Один йде з Києва о 7-й ранку, а інший - о 17:45. Очевидно, в аварію потрапив потяг, який відправлявся з Києва о 7-й ранку, та повертався назад ввечері. Тепер мені цікаво, раз ранковий потяг покоцаний в аварії, то що ж тоді їздить на Дніпро о 7-й ранку? Звичайні плацкартні вагони, чи що? Хто їздив, напишіть враження!
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.05.06 | Горицвіт

        є така людина (/)

        "Друзья, это было что-то. Никогда не думала, что такое может со мной случиться! Я ехала в 4 вагоне - единственный вагон, кроме 7 и 8, который не лег набок. Первых три вагона и электропоезд сошли с рельс и упали набок. Остальные, кроме моего 4, 7и 8, очень сильно наклонились. Только у нас туалеты в вагоне не работали...а я в туалет очень хотела....пошла в третий вагон в туалет. Не успела натянуть штаны, как начало сильно кидать из стороны в сторону, звук жуткий, грохот, потом я упала на пол, который оказался не полом, а дверью от туалета. Первая мысль - вагон перевернулся и сейчас покатится вниз. Вторая мысль - срочно одеть штаны, пока не случилось чего похуже. Хорошо, что как раз успела в туалет сходить. Это было жуткое чувство лежать в перевернутом состоянии на двери туалета. Пытаешься подняться - и, почему-то, не можешь, тебя как грузом к двери прижимает и голова кружится. Потом я хладнокровно натянула на себя штаны, откатилась от двери и попыталась ее открыть - как бы поднять вверх, слава Богу, не заклинило!!! Потом я на руках выбралась в коридор, где проводница кричала, что у нее голова кружится (я думаю, там все в вагоне летали и друг на друга падали). Это слава Богу, что я была в туалете одна и на меня ничего и никто не падал и я головой не ударилась. Я была в белой пуховой куртке, поэтому только ноги в синяках. Страшнее всего было лежать на стеночке калачиком и чувствовать как под тобой поезд еще кренится вниз и думать, что умереть можешь в любой момент, ведь обычно поезда загараются, взрываются или катятся в пропасть. Я уже молилась и за себя и за всех людей, но, видимо, лицо у меня было такое страшное, что парень возле меня лежащий, спросил, не плохо ли мне. А потом на четвереньках он через меня переполз и дополз к двери между вогонами, оказалось, что 4 вагон наклонился совсем не много, поэтому он меня туда перетащил - благо, что я выпала из туалета - самой близкой к выходу комнаты. В 4 вагоне я дошла до своего места и взяла сумки - там люди не знали, что первых три вагона лежат на боку, они были в шоке. Потом нам проводница сказала выходить на противоположной стороне из вагона. Мы были где-то в 1,5 м. над землей, тоже наклонились. Поэтому сумки мы кидали и прыгали потом - ребята нас ловили. Вышли и ужаснулись увиденному. Второй вагон эвакуировался через крышу - т.е. стенку с окнами. Жутко было смотреть на эту железную гусеницу на боку, огромные колеса в воздухе. Было очень темно, 22.30, светили себе мобильными телефонами. Эвакуировали сами себя. С другой стороны, хорошо, что темно - потому что было бы очень страшно смотреть на перевернувшийся поезд при свете дня. В полукилометре от нас была станция, на которой случайно была электричка. Она нас подождала, все спасшиеся туда сели и нас очень долго везли до Киева. Приезхали мы домой уже после двух ночи. Никто не пострадал и не умер. В этом я усматриваю руку Божью."


        Звідси:
        http://banderivka.livejournal.com/148601.html#cutid1
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
  • 2007.05.04 | Пропозиція

    Re: "Столичний експрес" зійшов з рейок

    Як каже мій чоловік, біля кожної стрілки треба ставити камеру, як у Європі, бо стрілки переводяться автоматично, тому, випадково, між рейками може затиснути тварину, чи людину, або зловмисники нашкодити.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.05.04 | Сергей ГРУЗДОВ

      Re: "Столичний експрес" зійшов з рейок

      Камери, дійсно, треба. Бажано - просторі та з нормальним сантехнічним обладнанням.
    • 2007.05.04 | igorg

      Вважайте казково пощастило. А якщо скажімо на рейках опиниться

      КРАЗ, хоч би й пустий, то що буде з таким потягом? А що принципово заважає йому туди виїхати? Як на мене то це лише питання часу. Які засоби безпеки проти таких варіантів є? Здається тільки щастя машиніста. В принципі? попереду, на відстані гальмівного шляху, можна пустити спеціальну швидкісну мотодрезину і проблема буде вирішена. І витрати невеликі.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.05.04 | Сергей ГРУЗДОВ

        Re: Вважайте казково пощастило.

        К сожалению, ход Ваших мыслей правильный. По Украине надо передвигаться как по диким джунглям или по вражеской территории.
      • 2007.05.06 | Shooter

        Re: Вважайте казково пощастило. А якщо скажімо на рейках опиниться

        igorg пише:
        > КРАЗ, хоч би й пустий, то що буде з таким потягом? А що принципово заважає йому туди виїхати? Як на мене то це лише питання часу. Які засоби безпеки проти таких варіантів є?

        Прості - відсутність залізничних переїздів.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".