МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Знову по роботі відомства Рудьковського

08/13/2007 | Boroda__
Сьогодні по ТВ пройшла інформація про конкурс на оренду вагонів-ресторанів, оголошеному Українською залізницею. При цьому бадьоро була озвучена орієнтовна орендна платня – 250-300 тисяч гривень в рік (і це без урахування платні за розміщення персоналу вагонів-ресторанів в купейному вагоні).
Беремо калькулятор або счети – як хто хоче – і рахуем.
Виходить, що з розрахунку за ОДНУ РОБОЧУ ДОБУ (без урахування днів простою) орендар вагону-ресторану повинен заплатити не менше однієї тисячі гривень!!! І це – без урахування витрат на продукти, на зарплату, на податки – і так далі!!! Хай через вагон-ресторан за день пройдуть 40-50 чоловік (за теперішніх часів і це багато) – значить з кожного відвідувача потрібно додатково (в порівнянні із звичним закладом типу кафе або ресторану) «здерти» 20-25 грн.
Два питання:
1. Хто ж при таких поборах і, відповідно, таких цінах ходитиме у вагони-ресторани?
2. А не чи не здається відомству пана Рудьковського, що такі цифри «на порожньому місці» - це занадто? Невже для вагонів-ресторанів потрібен спеціальний локомотив? Давайте і в літаках введемо обов'язкове меню гривень так під 200 за порцію. Ну, в автобусах можна трохи менше – так десь гривень 50…

Вони що – нас за ідіотів приймають – транспортні клерки з вовчими апетитами?

Відповіді

  • 2007.08.14 | Lewko

    Re: Знову по роботі відомства Рудьковського

    Boroda__ пише:
    > ...
    > Виходить, що з розрахунку за ОДНУ РОБОЧУ ДОБУ (без урахування днів простою) орендар вагону-ресторану повинен заплатити не менше однієї тисячі гривень!!! І це – без урахування витрат на продукти, на зарплату, на податки – і так далі!!! Хай через вагон-ресторан за день пройдуть 40-50 чоловік (за теперішніх часів і це багато) – значить з кожного відвідувача потрібно додатково (в порівнянні із звичним закладом типу кафе або ресторану) «здерти» 20-25 грн.
    > Два питання:
    > 1. Хто ж при таких поборах і, відповідно, таких цінах ходитиме у вагони-ресторани?
    > 2. А не чи не здається відомству пана Рудьковського, що такі цифри «на порожньому місці» - це занадто? Невже для вагонів-ресторанів потрібен спеціальний локомотив? Давайте і в літаках введемо обов'язкове меню гривень так під 200 за порцію. Ну, в автобусах можна трохи менше – так десь гривень 50…
    > Вони що – нас за ідіотів приймають – транспортні клерки з вовчими апетитами?
    Звичайна практика звичайного монополіста. За ідіотів вони нас не мають, просто: "А де ж ти дінешся?"

    Описане не могло б виникнути без відповідної с_в_і_д_о_м_о_ї_ політики держави (законодавців і уряду), адже Укрзалізниця є взірцевим прикладом штучно створеної монополії (н_е_ природної тобто).

    Цікаво, які фізичні обставини заваджають видавати ліцензії на залізничні перевезення _конкуруючим_ приватним фірмам, які б пускали власні потяги по коліях державної Укрзалізниці? Ця остання при таких порядках, не займаючись перевезеннями безпосередньо, могла б ще й виконувати функції залізничного диспетчера та нагляду за безпекою руху.

    НМД, заваджає лише наявний лівацько-державницький менталітет.
  • 2007.08.14 | Koala

    Якраз тут - не дуже страшно

    Страшніше було б, коли б "оголосили" конкурс за 1000грн/рік - але про нього стало б відомо вже по результатах. А так - ніхто не звернеться, і їм доведеться знижувати вартість.
    Крім того, надбавка в 20-25грн на особу не враховує вартості приміщення для звичайного ресторану. Тому не 20-25, а 10-15 максимум.
  • 2007.08.14 | привид Романа ShaRP'а

    А может просто не хотят никому отдавать



Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".