МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

ужесточение штрафов абсолютно бесполезно

12/25/2007 | kotygoroshko
Ужесточение дорожных штрафов мало влияет на статистику ДТП
Поправки в КоАП, связанные с ужесточением штрафов за нарушения Правил дорожного движения, пока оказались малоэффективными.

С августа за обгон по встречной полосе грозит лишение прав, однако количество выездов на «встречку» за четыре месяца сократилось всего на 0,2%. Число аварий по вине водителей снизилось на 0,5%, пишет QX9.

Заместитель начальника ГИБДД РФ Владимир Кузин оптимистично утверждает, что, хотя показатели не очень значительны, закон влияет на самосознание водителей. Эксперты же полагают иначе: глава Московской коллегии правовой защиты автомобилистов Виктор Травин заявляет, что эти доли процента появились благодаря статистической погрешности либо из-за инспекторов-взяточников, не составляющих протоколы. По его мнению, ужесточение штрафов абсолютно бесполезно.

С 1 января 2008 года штрафы за многие нарушения существенно увеличатся. Напомним, Владимир Путин поставил перед МВД задачу снизить смертность в ДТП к 2012 году в полтора раза.

http://news.mail.ru/society/1539949/

Відповіді

  • 2007.12.25 | stesin

    Впливає не сума штрафу, а неминучість покарання

    Збільшаться штрафи - збільшаться хабарі, які збирають даішники з пересічних громадян.

    А по зустрічній смузі ті хто їздив, ті й їздитимуть.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.12.25 | Большой Брат

      Re: Впливає не сума штрафу, а неминучість покарання

      +++А по зустрічній смузі ті хто їздив, ті й їздитимуть.+++
      ===Добавлю: кто сможет заплатить, или холуи при власти...===
    • 2007.12.25 | kotygoroshko

      суди чи міліція можуть забепечити неминучість?

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.12.25 | stesin

        Вони зобов'язані. Інша справа - що влада нездатна їх примусити

    • 2007.12.25 | 123

      А збільшення хабарів не означає зменшення зловживань?

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.12.25 | stesin

        Аж ніяк. Відкупались за $500, відкупатимуться і за $2500

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2007.12.25 | 123

          І за $25000 відкупатимуться? Всі-всі?

          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2007.12.25 | kotygoroshko

            нє, тільки ті, хто не купить калаша або шмайсера

          • 2007.12.25 | stesin

            Ні, не всі.

            Дєпутани і чиновники не платитимуть взагалі. Власники авто від $50000 і дорожче - відкупатимуться. Сідати в тюрму будуть виключно бідні.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2007.12.25 | 123

              Платитимуть менша кількість, отже. А порушуватимуть?

              stesin пише:
              > Дєпутани і чиновники не платитимуть взагалі. Власники авто від $50000 і дорожче - відкупатимуться. Сідати в тюрму будуть виключно бідні.

              Чому сідатимуть в тюрму? Лишатимуться без прав на місяць, для першого разу.

              Якщо порушуватимуть. А якщо не порушуватимуть - то не "сідатимуть".
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2007.12.26 | stesin

                А ви поїздіть по Києву і подивіться - хто і чому порушує.

                По-перше, організація дорожнього руху в надзвичайно багатьох місцях є безглузда до ідіотизму. З яких міркувань розставлено ті чи інші знаки - не здогадаєшся. Режим роботи світлофорів також налагоджений "як попало". Дорожна розмітка - ой сльози. В реально небезпечних місцях для розвороту, наприклад, жодного регулювання ні знаками, ні світлофорами немає, водночас по місту є безліч безглуздих заборон, які створюють незручності водіям і спричиняють втрати часу і нервів. Їздити щоби ось АБСОЛЮТНО нічого не порушувати є практично неможливим.

                ДАІ навмисне засобами організації дорожнього руху ставить водіїв в такі умови, щоби кожний в будь-який момент міг зненацька виявитись порушником.

                По-друге, даішніки не цураються відвертого "розводу". Найсвіжіший приклад: пізній вечір, широка вулиця, Т-подібне перехрестя. Я їду зліва направо вздовж горизонтальної палички букви Т. Ніжка букви Т - це не проїзжа частина, а в'їзд у двір. Подвійна осьова навпроти в'їзду має розрив, поруч з розривом - пішоходний перехід. Мені треба розвернутися.

                Що зробив би нормальний київський водій? Крутнувся б через подвійну осьову, де стояв, та поїхав би. Я ж, культурний, доїхав до розриву в осьовій, там розвернувся, їду. Позаду з'являється даішна машина, блимає синім маячком, спиняє мене.

                Інспектор мені: "Суть свого порушення ви усвідомлюєте?" Кажу, мовляв, ні. Після того він починає мене розводити, що нібито я розвернувся там, де не можна. Де ж, кажу, не можна? Розрив в осьовій - є, знаків, які б забороняли розворот - немає. В чому річ? І тут він мені з серйозним видом починає розказувати, що я здійснив розворот В ЗОНІ ПІШОХОДНОГО ПЕРЕХОДУ. Ні, кажу, яка ще зона? Заборонено розворот НА ПЕРЕХОДІ, а поняття "зони" стосується тільки заборони зупинки і стоянки, а ніяк не розвороту! Кажу, пишіть протокол, я так і напишу, що ви чи то правил дорожнього руху не знаєте, чи то свідомо розводите мене на бабло. Відпустив, звичайно. А хтось же поведеться.

                Іншого разу недавно, на трасі біля Вінниці, зненацька вискакує з узбіччя інспектор і спиняє мене. Я і не швидко їхав, нічого не порушував, але різко гальмувати не хотів, тож спокійно спинився і метрів може 30 здав до нього заднім ходом. Причину зупинки він мені пояснити не зміг (певно план по штрафах просто горів), але став мене розводити, що мовляв "на дорогах для автомобілів заборонено їздити заднім ходом". Де тут, кажу, знак, що це автомагістраль або "дорога для автомобілів" (синій такий)? Немає. Проста собі дорога, тут і комбайн зустріти можна. Так він мені ще голову морочив, мовляв "а для чого ж, для поїзда чи що".

                Загалом, оце штрафування шляхом чисто психологічного розводу - дуже, дуже поширена практика. І, до речі, якщо вони відчувають, що ти не ведешся на розвод, маєш аргументовану позицію і грошей не даси - миттю втрачають до тебе інтерес і відпускають. Їм просто немає часу довго з тобою розбиратись, їм горить, бо знають - за той час що з тобою розбиратиметься, міг би 3-5 більш легких жертов обскубти.

                А радари для вимірювання швидкості... це просто пісня... скільки раз спостерігав всякі виверти на цю тему. Раз було на трасі, їду собі з дозволеною швидкістю + 8-10 км/год, мене обганяє якийсь мерс, з-за автобусної зупинки виходить даішник, міряє швидкість мерса, а спиняє... мене. І дивиться тоді на мене чесними очима як нічого й не було. І нічого не доведеш, бо він - влада, він законно може з тобою вчинити що завгодно, що йому заманеться. Закон "Про міліцію" йому повністю руки розв'язав. А мені їхати треба... довелось дати грошей, бо залупатись - то пов'яже "за опір працівнику міліції".

                Або як нема попутного мерса, то міряють машину, яка летить в зустрічному напрямку, а спиняють тебе. А один даішник - не забуду ніколи!!! - на абсолютно пустій трасі, вересневим сонячним суботнім ранком, міряв... сільскогосподарський літак Ан-2, який опилював поле поруч з трасою. І показував жертвам 120 км/год. Я тоді, чесно кажучи, поспішав, їхати було далеко, то їхав з перевищенням, але не 120 а 160-170. Ото якби він показав мені мою швидкість - дав би йому грошей, бо як то кажуть "ну впіймав, впіймав". А оскільки швидкість була не моя, а він мені - дорога-то пуста, жодної машини! - каже, так "а якщо не твоя, то чия тоді?" Ну думаю, і правда - а чия ж, дійсно? Не моя точно, але де на пустій дорозі 120 км/год в цей самий момент він намалював? Но розкусив його, з літаком, то посміялись з ним вдвох і я поїхав собі далі.

                По-третє, бідні якраз порушують рідко. У них старенькі авта, не застраховані, ото людина їде і труситься, щоби не дай Б-же якого бентлі чи лексуса не зачепити. Бо байдуже, хто насправді винен, а винним зроблять все одно тебе (з тих же корупційних причин).

                Найчастіше порушують якраз власники нових авто люкс-класу, які вважають, що вхопили Б-га за бороду і їм все дозволено, і навіть закони фізики на них не діють. І що їм ті штрафи, які б вони не були? копійки, лишній засіб відчути себе крутим, успішним і багатим.

                Так що грошові штрафи - це зло в умовах сучасної України. В Європі люди інші, інший менталітет - вони економні, трусяться за кожну копійку навіть забезпечені люди. А Україна - не Європа, тут слов'янський менталітет... "що нам ті копійки".
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2007.12.26 | kotygoroshko

                  схоже на анекдот

                  stesin пише:
                  > Або як нема попутного мерса, то міряють машину, яка летить в зустрічному напрямку, а спиняють тебе. А один даішник - не забуду ніколи!!! - на абсолютно пустій трасі, вересневим сонячним суботнім ранком, міряв... сільскогосподарський літак Ан-2, який опилював поле поруч з трасою. І показував жертвам 120 км/год. Я тоді, чесно кажучи, поспішав, їхати було далеко, то їхав з перевищенням, але не 120 а 160-170. Ото якби він показав мені мою швидкість - дав би йому грошей, бо як то кажуть "ну впіймав, впіймав". А оскільки швидкість була не моя, а він мені - дорога-то пуста, жодної машини! - каже, так "а якщо не твоя, то чия тоді?" Ну думаю, і правда - а чия ж, дійсно? Не моя точно, але де на пустій дорозі 120 км/год в цей самий момент він намалював? Но розкусив його, з літаком, то посміялись з ним вдвох і я поїхав собі далі.

                  такий:
                  Этy истоpию pассказал мой однакашник yехавший в США.
                  Дело было лет 5-6 томy назад. Штат Hевада. Пyстыня. Доpога, если
                  остановиться и выйти, то создается впечатление что начинается она незнамо
                  где и yходит тyда. Пейзаж, пpи ближайшем pассмотpении,
                  pазнообpазием не балyет, пyстыня все таки.
                  Посpеди всей этой кpасоты, два местных ГАИшника занимаются непойми чем.
                  Скyка. Где то в окpyге спpятан военный аэpодpом и над yнылой местностью
                  пpолетают, пpавда pедко но иногда и достаточно низко, истpебители и
                  штypмовики. Может боевые yчения, а может испытания, вобщем военная тайна.
                  Блюстители поpядка оказались людьми твоpческими и дабы pазвлечься pешили
                  выяснить, а с какой такой скоpостью эти железяки летают? Благо pадаp под
                  pyкой, а вpемени свободного хоть отбавляй.
                  Резyльтат - два тpyпа и подбитая машина.
                  Пpоведенное pасследование показало. В век технического пpогpесса боевые
                  машины настолько напичканы электpоникой, а скоpости боевых самолетов
                  настолько велики, что большинство pешений пpинимается боpтовым компьютеpом
                  (человек пpосто не yспевает на таких скоpостях одновpеменно yпpавлять,
                  обpабатывать постyпающyю инфоpмацию, целиться, стpелять и т.д.). Компьютеp
                  полyчил инфоpмацию о слежении, воспpинял ее как потенциальнyю yгpозy и дал
                  командy на подавление наземной огневой точки пpотивника.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2007.12.26 | Раціо

                    котигорошко таки не допер, що тут не анекдот.ру

                    шо з людями читання мацкальських сайтів робе, просто жах.
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2007.12.26 | kotygoroshko

                      з дятлами важко сперечатись, це не з анекдот.ру

                      а з омен.ру

                      не знаєте - то не 3,14здіть
                • 2007.12.26 | 123

                  Мої спостереження цього не підтверджують

                  stesin пише:
                  > Найчастіше порушують якраз власники нових авто люкс-класу, які вважають, що вхопили Б-га за бороду і їм все дозволено, і навіть закони фізики на них не діють. І що їм ті штрафи, які б вони не були? копійки, лишній засіб відчути себе крутим, успішним і багатим.

                  Ось цього. При цьому абсолютно не підтверджують.

                  Та й авто люкс-класу в нас все ж відносно мало на дорогах. Якби порушували тільки вони - ситуація на дорогах була б зразковою у порівнянні з тим, що є зараз, бо це б означало зменшення кількості порушень на порядок.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2007.12.26 | stesin

                    Перепрошую ви певно не в Києві живете?

                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2007.12.26 | 123

                      Мої спостереження з Харкова

                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2007.12.26 | stesin

                        Мої - Київ, самісінький центр. Тож дійсно не слід узагальнювати

                        Втім, я й не претендував на узагальнення моїх персональних спостережень на всеньку Україну :)
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2007.12.27 | Pavlo Z.

                          Re: Мої - Київ, самісінький центр. Тож дійсно не слід узагальнювати

                          stesin пише:
                          > Втім, я й не претендував на узагальнення моїх персональних спостережень на всеньку Україну :)
                          Але спостереження тут приводяться для аргументації проекту загальноукраїнських правил про неприйнятність штрафів в усій Україні, чи не так? Чи правила стосуватимуться лише Липок?:)
                          згорнути/розгорнути гілку відповідей
                          • 2007.12.27 | stesin

                            Павле, ви не праві. Спостереження про парк авто - це одне.

                            Павле, ви не праві. Спостереження про парк авто - це одна історія, а схема системного впорядкування роботи МВС і ДАІ - інша, паралельна. Я розумію, що вам щось в моїх висловлюваннях певно не подобається, але ж то не привід змішувати, вірно?
                  • 2007.12.26 | Раціо

                    От в Америці основними штрафувальниками є страховики

                    Штрафи як такі особливо нікого не лякають, але будь-який інцидент впливає на вартість страховки, буває дуже боляче для гаманця.
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.12.25 | Navigator

      Арбайт, дісціплін... унд контроль!

      Істина правда. В Європі скрізь фотокамери стоять на дорогах.
      Мій знайомий їхав з німцем по автобану. Викинув пусту пачку з-під сигарет у вікно автомобіля.
      Німець автоматично :"Сам платити будеш."
      Через десять хвилин :"Віу-віу-віу".
      Поліція.
      Штраф.
      Наш:"То не я!"
      Німець :"Не заперечуй, а плати..."
      Арбайт, дісціплін... унд контроль!
    • 2007.12.25 | catko

      десь так воно і є. теж маю порівняня

      коли в києві ввели евакуювання машин за неправильну стоянку то ті евакуатори з часом обсіли постійні хлібні місця і платоспроможні машини а не ті місця де дійсно неправильна парковка заважає рухові. тобто 300-500 грн за неправильну парковку нікого не злякало в принципі (як ставили так і ставлять) але менти собі на ікорочку почали заробляти.
      а от коли знайомий двірник дядя вася нарешті озвірів що незважаючи на знаки йому виїзд з двору постійно блокують автами і нема як контейнер зі сміттям для мусоровозки викотити та й тій мусоровозці де стати - і почав колоти колеса порушникам попередньо повісивши обяву "машини не ставити - шиномонтаж тільки через 5 км" - каже що вже рік не ставлять. здавалось би гроші "штрафу" менші (залатати колесо 50 грн) але ж не ставлять.
  • 2007.12.25 | 123

    Наступного разу Ваш пост без позначки лінку буде витерто

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.12.25 | kotygoroshko

      в мене тут таких десятки тут було

      в чому саме проблема?
  • 2007.12.25 | Pavlo Z.

    Навіть досвідчений водій не заведе двигун авто,

    якщо в бензобаку немає бензину.
    Все повинно бути ТІЛЬКИ у комплексі - приблизно так, як я тут писав у серпні ц.р.:
    "Одночасно:
    - значно підвищуються штрафи за порушення ПДР
    - зарплатня даішників установлюється не менше 1000 баксів
    - створюються поза межами ДАІ (наприклад у Департаменті внутр. безпеки МВС та облуправлінь міліції) підрозділи прихованого спостереження («підсадні качки»), які їздять у цивільному, на звичайних авто і вичисляють а) порушників у потоці машин б)даішників, що беруть хабарі
    - за перший же хабар – звільнення з ДАІ, розжалування у рядові і кримінальна відповідальність як за будь який хабар.
    - Нижня планка хабара в КК не встановлюється. Хоч гривню прийняв – відповідай за хабар!"
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.12.25 | Navigator

      Re: Навіть досвідчений водій не заведе двигун авто,

      Естонці так і зробили.
      З тих пір ДАІ у них не бере.
      До речі, чутки про нашу унікальність в хабарозалежності сильно перебільшені... Є прості засоби лікувати ту манію.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.12.25 | stesin

        Ні, не так. У них ДАІ фінансується з бюджету а не зі штрафів!

        У ДАІ має бути 1 єдине джерело фінансування і добробуту: бюджет.

        Добробут гаішника не може залежати від того, скільки бабла він зібрав на дорозі!

        От тільки тоді...
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2007.12.25 | Pavlo Z.

          А де у мене - і тут взагалі - про "фінансування ДАІ зі штрафів"?

          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2007.12.25 | stesin

            Не у вас, а у ініціаторів підвищення!

            Там за умовчанням припускається, що виручка від штрафів йтиме до позабюджетних фондів ДАІ, як то і було раніше.

            А ви лише зараз почали скільки-небудь деталізувати оці популістські заяви. І то не досить зграбно.

            Фактично збільшення штрафів приведе до збільшення сум хабарів - раз.

            Дерти ті хабарі будуть не з тих, хто порушує правила, а з тих, хто не може себе захистити від даішного свавілля - два.

            Штат контролерів це, до речі, буде хто саме? І хто контролюватиме контролерів, щоби вони просто не змушували даішників ділитись виручкою?

            ГОЛОВНИЙ НЕДОЛІК ПІДВИЩЕННЯ ШТРАФІВ В ТОМУ, ЩО "РИНОК" ШТРАФУВАЛЬНИХ "ПОСЛУГ" ЗНОВУ СТАЄ ІНВЕСТИЦІЙНО ПРИВАБЛИВИМ, ЧЕРЕЗ ЗРОСТАННЯ ДИРЕКТИВНО ВСТАНОВЛЕНИХ ЦІН.

            Єдиний правильний вихід - формулювати покарання за порушення ПДР - в основному - взагалі в негрошових термінах. Наприклад, позбавлення прав за виїзд на зустрічну смугу чи за проїзд на червоний - на 6 місяців. І так далі.

            А фінансування ДАІ - високе, зауважу, тобто достатнє для того, щоб людина за 50 навіть за 500 гривень хабаря ризикувати не схотіла - має бути 100% з бюджету. Незалежно від того, будуть грошові штрафи чи не буде їх взагалі.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2007.12.25 | Pavlo Z.

              Я теж ініціатор, але не відповідаю за дурість інших ініціаторів

              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2007.12.26 | stesin

                Чим ініціювати похід по граблях, краще б вчилися чомусь...

                Чому в депутати знову попали невігласи, які з усіх можливих шляхів вирішення проблеми завжди неодмінно виберуть найгірший?

                Спитайте в фахівців-правознавців врешті решт, якщо самому важко замислитись. Відомий століттями і багаторазово статистикою доведений факт: підвищення суворості покарання НЕ призводить до зменшення кількості правопорушень. Лише невідворотність покарання (навіть не дуже жорсткого) діє на свідомість людей. Цей принцип, до речі, відображено в законодавстві, у вигляді механізму строку давності правопорушення.

                Тема "жорсткість" vs. "невідворотність" взагалі стала банальної ще, здається, за часів римського права.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2007.12.26 | Pavlo Z.

                  Коректніше, колего:) Щодо навчання у мене як і щодо виховання

                  - все ОК.:))
                  stesin пише:
                  > Чому в депутати знову попали невігласи, які з усіх можливих шляхів вирішення проблеми завжди неодмінно виберуть найгірший?
                  А я при чому? І тема також:))
                  > Спитайте в фахівців-правознавців врешті решт, якщо самому важко замислитись. Відомий століттями і багаторазово статистикою доведений факт: підвищення суворості покарання НЕ призводить до зменшення кількості правопорушень. Лише невідворотність покарання (навіть не дуже жорсткого) діє на свідомість людей. Цей принцип, до речі, відображено в законодавстві, у вигляді механізму строку давності правопорушення.
                  Ви, бачу, прихильник принципу "або-або". Я ж бачу сенс в "і жорсткість, і не відворотність" - перечитайте ще раз мої пункти http://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1198582271&first=1198687232&last=1198672577
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2007.12.27 | stesin

                    Щодо "колеги" маю певні сумніви, але по суті

                    Pavlo Z. пише:
                    > - все ОК.:))

                    Радий за ваше відчуття високої самооцінки. Втім, той факт, що ви працюєте на Бродського, просто примушує замислитись, наскільки це ваше відчуття є адекватним.

                    > Ви, бачу, прихильник принципу "або-або". Я ж бачу сенс в "і жорсткість, і не відворотність"

                    Так, я прихильник реальних рішень. Тому саме або так - або так. "і так і так одночасно" буває тільки в мріях.
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2007.12.27 | Pavlo Z.

                      Колега? - по форуму звісно. Чи не так?

                      stesin пише:
                      > Втім, той факт, що ви працюєте на Бродського, просто примушує замислитись, наскільки це ваше відчуття є адекватним.
                      Авас? Яке це має відношення до теми?
                      > > Ви, бачу, прихильник принципу "або-або". Я ж бачу сенс в "і жорсткість, і не відворотність"
                      >
                      > Так, я прихильник реальних рішень. Тому саме або так - або так. "і так і так одночасно" буває тільки в мріях.
                      Я вам говорю про основи переговорного процесу, демократичного прийняття рішень і плюралізму взагалі, а це - максимальне використання іншої пропозиції в проекті рішення.
                      Бо після битви за "або" - "або" частіше всього виходить "ніяк".
    • 2007.12.25 | stesin

      Фактично ви пропонуєте приватизувати ДАІ, так?

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.12.25 | Pavlo Z.

        Тю!

        З чого взяли?!
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2007.12.25 | stesin

          Це ж ви прив'язуєте підвищення з/п в ДАІ до підвищення штрафів?

          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2007.12.25 | Pavlo Z.

            Ну то й що? З.п. - з бюджету, штрафи - в бюджет!

            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2007.12.25 | stesin

              Варто лиш вважати штрафи статтєю доходу - вони відразу перетворя

              Варто лиш вважати штрафи статтєю доходу - вони відразу перетворяться на різновид ПРИМУСОВО НАВ'ЯЗАНИХ ПЛАТНИХ ПОСЛУГ. Як це зараз фактично і є.

              Грунт для корупції дуже простий - я плачу половину вартості примусової послуги, але тобі, інспектор, особисто.

              Відчуваєте чим пахне?

              Всього лиш тим, що раз штрафи вдесятеро - то й хабарі вдесятеро. Хто ж тут утримається, якщо раніше по 20 грн давали, а тепер стали по 200 давати? Тут уже ризик абсолютно осмислений - при таких ставках хабаря відкупитись від внутріщньої безпеки доволі просто, вони ж теж люди.

              Повернімось до початку дискусії. Грошові штрафи не працюють - з точки зору громадянина, це просто примусові платні послуги за директивно встановленою ціною. Просто заплати і їдь собі далі. А в кого немає грошей - той попав фактично за борги(!!!). Тобто: багатий знову відкупиться, "крутелик" взагалі не платитиме, а чорний день настане все тому ж пересічному бідолазі, якому й так непереливки живеться.

              Принципово важлива саме невідворотність покарання і його осмисленість. Примусова платна послуга не сприймається, як покарання - навпаки, якщо за ризик життям співгромадян держава хоче з тебе всього лише якихось там грошей, то це не держава, а якась повія чи що.

              Забирати права за порушення, взагалі гребуючи грішми і не згадуючи про них - ось воно покарання. Саме таке покарання виказує в державі владу, а не повію чи там рекет. А за їзду без прав - у воронок і на 15 діб адміністративного арешту (якщо не було ДТП).
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2007.12.25 | Pavlo Z.

                Вдруге прошу: читайте уважно ВСЕ, а не вибірково.

                Осбливо зверніть увагу на виділене як для вас слово "ТІЛЬКИ" і три останні пункти пропозицій, які унеможливлюють хабарі.
                "Все повинно бути ТІЛЬКИ у комплексі - приблизно так, як я тут писав у серпні ц.р.:
                "Одночасно:
                - значно підвищуються штрафи за порушення ПДР
                - зарплатня даішників установлюється не менше 1000 баксів
                - створюються поза межами ДАІ (наприклад у Департаменті внутр. безпеки МВС та облуправлінь міліції) підрозділи прихованого спостереження («підсадні качки»), які їздять у цивільному, на звичайних авто і вичисляють а) порушників у потоці машин б)даішників, що беруть хабарі
                - за перший же хабар – звільнення з ДАІ, розжалування у рядові і кримінальна відповідальність як за будь який хабар.
                - Нижня планка хабара в КК не встановлюється. Хоч гривню прийняв – відповідай за хабар!" http://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1198582271&first=1198593498&last=1198577181
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2007.12.25 | stesin

                  Не гідно владі опускатись до грошових штрафів, якщо це влада

                  Все одно залишаюсь при своїй думці. Не гідно владі опускатись до грошових штрафів, якщо це дійсно влада, а не узаконений рекет.

                  Там, де йдеться про життя і здоров'я абсолютно невинних сторонніх законослухняних людей, сама можливість відкупитися має бути в принципі відсутня.

                  А як тільки в ці відносини вплутуються гроші - миттєво відбувається підміна поняття покарання поняттям примусової платної послуги за директивною ціною. Відкрийте очі, замислитесь, ви ж мисляча людина - зараз це так як раз і є.

                  Підвищення штрафів приведе виключно до підвищення інвестиційної привабливості ринку штрафувальних послуг, і до полегшення хабарникам можливості тихо відкупитись (нехай і за вищу ціну). Тобто ефект буде зворотнім. Тому що прекраснодушні мрії про "ТІЛЬКИ в комплексі" мріями і залишаться, а в реальності все буде ось так просто і цинічно, як я вам і намагаюсь пояснити.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2007.12.25 | Pavlo Z.

                    Практика - критерій істини. Я пропоную те, що вже працює в інших

                    країнах Європи та США. Можливі модифікації - типу штрафні бали до страхового полісу чи розмір штрафу відповідно до доходу порушника, але принцип один: попередження - штраф (прямий або опосередкований через страховку) - тюрма.
                    Можливо, я зміню свою точку зору, якщо Ви дасте чітку і перевірену практикою альтернативу по пунктах: як ЗАБЕЗПЕЧИТИ безхабарність і дотримання правил дор.руху його учасниками.
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2007.12.26 | stesin

                      Моєю метою є не "безхабарність" а безпека і порядок на дорогах.

                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2007.12.26 | Pavlo Z.

                        У мене теж. Ваші пропозиції: по пунктах, будь ласка?:)

                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2007.12.26 | stesin

                          Пропозиції

                          1. Сформувати в МВС нормальну систему атестації кадрів. До складу атестаційної комісії ввести людей "ззовні" - правознавців, тощо. Щоби кумовству запобігти. Врахувати при атестації оперативні дані ВБ МВС, СБУ тощо.

                          2. Провести в усьому МВС сувору атестацію і кадрову чистку. Повторювати раз на 2 роки.

                          3. Разом з чисткою, розігнати непрофільні допоміжні підрозділи. Їх функції - покласти на сторонні організації через тендери. Позбутися непрофільних активів. Провести повну інвентаризацію всього майна і активів МВС. Осмислити, оптимізувати.

                          4. Тих службовців, хто пройшов атестацію, і залишився працювати - підвищити в званні.

                          5. Встановити пристойну сітку окладів, щоби втратити роботу було страшніше, ніж брати хабарі.

                          6. Оголосити набір до МВС випускників цивільних навчальних закладів (1 рік навчання специфіки - і до роботи).

                          7. Переглянути, упорядкувати повністю всю нормативну базу МВС (накази, інструкції та ін).

                          8. Описати ділові процеси міністерства. Критично переглянути, оптимізувати їх, закріпити нормативно. Встановити контрольні показники процесів. Розгорнути комп'ютерну систему управління діловими процесами, впровадити "зверху вниз" від Центрального Апарату і до кожного райвідділу.

                          9. Переглянути інститут платних послуг МВС, їх перелік і ціни на них. Осмислити, прийняти певні рішення. В жодному разі не припускати фінансування МВС від платних послуг чи штрафів - виключно з бюджету! І премїї за добру роботу - теж з бюджету. Повний комунізм коротше.

                          10. Грошові штрафи за порушення ПДР скасувати. Єдина міра покарання - позбавлення права керування транспортним засобом на певний термін. Забезпечити інспекторів засобами документальної фіксації порушень (фото, відео). Без документальної фіксації факту порушення - вибачте, обмежтеся усним попередженням порушника. Посвідчення вилучається в обмін на квиток, і здається в канцелярію районного управління ДАІ, разом з підтверджуючим документом, все. Квиток дає право керувати авто до 23:59 того дня, коли він був виписаний. Якщо п'яний - просто експертиза, забрали права, жодних квитків. Пройшов термін позбавлення - або людина сама забирає посвідчення, особисто, або - поштою гарантованим листом. Їзда без прав, якщо їх вилучено за порушення - 15 діб арешту.

                          11. Контроль за хабарництвом - оперативний силами ВБ МВС, СБУ (в тому числі і над ВБ МВС).

                          12. Розробити норми чисельності і щільності дорожних патрулів. Укомплектувати штат "польових" даішників.

                          13. Грошей не шкодувати, щоби були ситі, довольні, позитивні - і через те добрі і справедливі :)

                          14. Організувати нормальну роботу зі зверненнями громадян, на прохання громадян переглядати ті чи інші заходи організації руху (розташування знаків, режим роботи світлофорів тощо).

                          А загалом ви краще пана Василя Цушка спитайте і його заступників (яких наразі знімають з посад), що там і як там, в МВС. Багато цікавого дізнаєтесь, гарантую. Тілько бережіть волосся, бо дибки стане.
                          згорнути/розгорнути гілку відповідей
                          • 2007.12.26 | kotygoroshko

                            варто було б згадати російських імператорів

                            хтось із них, чи не катерина бува, був видав наказ щоб держслужбовцям зовсім не платили жалування, оскільки іт і так непогано живуть на хабарі


                            власне, тут думка вже проскочила була, що підвищення штрафів = підвищенню зарплат ментів-хабарників, таксою котрих є половина від потенційної ставки штрафу

                            ну і тоді потрібно сказати, що мєнти НЕ ДРУЗІ безпеки дорожнього руху, а ВОРОГИ
                            тому що ставитимуть тупі заборони і обмеження будь де, і чергуватимуть біля тих знаків, а на "нерибні" місця, чхатимуть, як і завжди
                            згорнути/розгорнути гілку відповідей
                            • 2007.12.26 | stesin

                              Абсолютно згоден з вашим висновком.

                          • 2007.12.26 | ОРИШКА

                            Я буду за вас голосувати. Чесно. Починайте.

                            згорнути/розгорнути гілку відповідей
                          • 2007.12.26 | Pavlo Z.

                            Так, а де механізм гарантування невідворотності покарання?

                            Тобто того, на чому ви робите головний наголос.:))
                            stesin пише:

                            > А загалом ви краще пана Василя Цушка спитайте і його заступників (яких наразі знімають з посад), що там і як там, в МВС. Багато цікавого дізнаєтесь, гарантую. Тілько бережіть волосся, бо дибки стане.
                            Коректніше, колего, ще раз прошу:). Поменше апломбу і фраз "через губу" - повірте, я не мальтшик і бачив у своєму житті достатньо для того, щоб не дивуватися ЖОДНИМ речам у владі.
                            Шануймося:)
                            згорнути/розгорнути гілку відповідей
                            • 2007.12.27 | stesin

                              Творення є акт волі

                              Pavlo Z. пише:
                              > Тобто того, на чому ви робите головний наголос.:))

                              Розумієте, Павле, при правильно вибудованій системі невідворотність сама по собі з'явиться, буквально з нізвідки ;)

                              > stesin пише:
                              >
                              > > А загалом ви краще пана Василя Цушка спитайте і його заступників (яких наразі знімають з посад), що там і як там, в МВС. Багато цікавого дізнаєтесь, гарантую. Тілько бережіть волосся, бо дибки стане.
                              > Коректніше, колего, ще раз прошу:). Поменше апломбу і фраз "через губу" - повірте, я не мальтшик і бачив у своєму житті достатньо для того, щоб не дивуватися ЖОДНИМ речам у владі.

                              Який в сраці "апломб"? Про що ви, Павле? Я вам спокійно і без жодних емоцій кажу: якби Цушко ще років на 5-7 залишився, то був би шанс. І, доречі, той факт, що він переконаний соціаліст, якраз тут став би не просто в пригоді, а був би абсолютно доцільним. Але ж оскільки сталося інакше, замість Цушка прийшов Луценко, то шанс втрачено. В Луценка інша система цінностей, він того не робитиме, що я тут частково розписав. Він інше робитиме... І де ви в моїх словах вбачаєте "через губу"?

                              > Шануймося:)

                              Домовились :)
              • 2007.12.25 | kotygoroshko

                Re: Варто лиш вважати штрафи .... - згоден з кожним словом!

                на 100%

                stesin пише:
                > Варто лиш вважати штрафи статтєю доходу - вони відразу перетворяться на різновид ПРИМУСОВО НАВ'ЯЗАНИХ ПЛАТНИХ ПОСЛУГ. Як це зараз фактично і є.
                >
                > Грунт для корупції дуже простий - я плачу половину вартості примусової послуги, але тобі, інспектор, особисто.
                >
                > Відчуваєте чим пахне?
                >
                > Всього лиш тим, що раз штрафи вдесятеро - то й хабарі вдесятеро. Хто ж тут утримається, якщо раніше по 20 грн давали, а тепер стали по 200 давати? Тут уже ризик абсолютно осмислений - при таких ставках хабаря відкупитись від внутріщньої безпеки доволі просто, вони ж теж люди.
                >
                > Повернімось до початку дискусії. Грошові штрафи не працюють - з точки зору громадянина, це просто примусові платні послуги за директивно встановленою ціною. Просто заплати і їдь собі далі. А в кого немає грошей - той попав фактично за борги(!!!). Тобто: багатий знову відкупиться, "крутелик" взагалі не платитиме, а чорний день настане все тому ж пересічному бідолазі, якому й так непереливки живеться.
                >
                > Принципово важлива саме невідворотність покарання і його осмисленість. Примусова платна послуга не сприймається, як покарання - навпаки, якщо за ризик життям співгромадян держава хоче з тебе всього лише грошей, то це не держава, а якась повія чи що.
                >
                > Забирати права за порушення, взагалі гребуючи грішми і не згадуючи про них - ось воно покарання. Саме таке покарання виказує в державі владу, а не повію чи там рекет. А за їзду без прав - у воронок і на 15 діб адміністративного арешту (якщо не було ДТП).
    • 2007.12.25 | Николай Чернигов

      Есть еще одна составляющая

      Pavlo Z. пише:
      > - значно підвищуються штрафи за порушення ПДР

      Давно пора

      > - зарплатня даішників установлюється не менше 1000 баксів

      Не буду спорить о конкретной сумме, но неужели общественную пользу от гаишника Вы оцениваете в 5-10 больше, чем, например, от дворника?

      > - створюються поза межами ДАІ (наприклад у Департаменті внутр. безпеки МВС та облуправлінь міліції) підрозділи прихованого спостереження («підсадні качки»), які їздять у цивільному, на звичайних авто і вичисляють а) порушників у потоці машин б)даішників, що беруть хабарі

      Да такие структуры, в принципе и так есть. Еще бы работали!

      > - за перший же хабар – звільнення з ДАІ, розжалування у рядові і кримінальна відповідальність як за будь який хабар.

      А по закону другого и не предусмотрено.

      > - Нижня планка хабара в КК не встановлюється. Хоч гривню прийняв – відповідай за хабар!"

      Тоже самое.

      Подытоживая, хочу добавить, что главное - соблюдать закон. Что касается взяток, то если после введения новых штрафов на скамью подсудимых, а потом на нары, попадут с десяток гаишников и, ОЧЕНЬ ВАЖНО, с десяток водителей, эти взятки предлагающих, то система заработает.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.12.25 | stesin

        Щаззззз... как же.... Re: Есть еще одна составляющая

        Николай Чернигов пише:
        > > - зарплатня даішників установлюється не менше 1000 баксів
        >
        > Не буду спорить о конкретной сумме, но неужели общественную пользу от гаишника Вы оцениваете в 5-10 больше, чем, например, от дворника?

        Несомненно, да. От деяний гаишника зависят жизнь и здоровье участников дорожного движения, а также риски огромных материальных ущербов вследствие ДТП.

        > Да такие структуры, в принципе и так есть. Еще бы работали!

        Где они есть? пальцем покажите? назовите наименования подразделений?

        > Подытоживая, хочу добавить, что главное - соблюдать закон. Что касается взяток, то если после введения новых штрафов на скамью подсудимых, а потом на нары, попадут с десяток гаишников и, ОЧЕНЬ ВАЖНО, с десяток водителей, эти взятки предлагающих, то система заработает.

        Не попадут. Откупятся раз не за $500 и даже не за $2500, то стандартная такса украинского суда до недавних еще пор была $10000 за 1 год заключения, независимо от тяжести преступления. Значит, будут откупаться за $20000-$30000. Для владельцев автомобилей, купленных за $150000, это проблемы не составит. А если кого и посадят, то какого-нибудь дедушку на ржавых жигулях, который вовремя техосмотр не прошел, и предложил гаишнику 20 помятых гривен, вынутых из пенсии. Он бы может и не ехал никуда без техосмотра, но бабушка его уж очень упрашивала, к доктору отвезти.
  • 2007.12.25 | Ghost

    что за бред? кто такой QX9? кто такой ГИБДД? что такое КоАП?

    и почему Путин ставит нам задачи?
    поясните, пожалуйста, я ничего не понял...
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.12.25 | Раціо

      Просто котигорошко ще не допер, що Україна не Росія

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.12.25 | Ghost

        а, так это в России? ну и обсуждайте это на российских форумах

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2007.12.26 | kotygoroshko

          Тітанік втонув через дятлів, аналогічним нашим форумним

      • 2007.12.26 | kotygoroshko

        Re: Просто котигорошко ще не допер, що Україна не Росія

        Вам не всеодно, до чого допер котигорошко?

        ось думка українського водія: "Дмитрий | 25.12.2007 15:05
        После повышения штрафов станет лучше только гаишникам."

        http://autonews.ua/autobusiness/25/12/2007/20358.shtml
    • 2007.12.26 | kotygoroshko

      а хто такий "рагуль"? чи прикидатися ідіотом - це модно?тіпа зак

      ос під депутата ВР?



      http://autonews.ua/autobusiness/25/12/2007/20358.shtml
      Водитель-Пешеход | 25.12.2007 16:05
      В России уже через это прошли. И штрафы повысили, и прав лишать начали. И в итоге все вернулось "на круги своя", только с более высокими поборами со стороны ГИБДДшников. У нас то же самое будет. А также все, о чем было сказано выше. Наше ГАИ ничем не отличается от ихнего.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.12.26 | Ghost

        а кто такой "жлоб"? что жалко 80 грн за удовольствие поездить...

        ...с ветерком по встречной полосе на красный свет?
  • 2007.12.26 | kotygoroshko

    После повышения штрафов станет лучше только гаишникам.

    дивіться коментарі після статті на сторінці
    http://autonews.ua/autobusiness/25/12/2007/20358.shtml


    После Нового года Украина получит новые ПДД
    25 декабря 2007


    На прошлой неделе приступил к обязанностям новый министр МВД Украины Юрий Луценко. Среди приоритетных задач главного милиционера – наведение порядка на дорогах. Президент страны Виктор Ющенко в последнее время также настойчиво проявляет личную заинтересованность проблемами ГАИ.

    Велика вероятность того, что поправки в Закон об ответственности за нарушения правил дорожного движения, три года пылящиеся в Верховной Раде, будут приняты в ближайшем будущем. Что ждет автолюбителей? После анализа застрявшего в парламенте законопроекта выяснилось:

    Размер штрафов вырастет. Максимальный штраф будет составлять 1800 гривен - за пьянство за рулем. За превышение скорости гаишники планируют штрафовать лихачей на 170 гривен. Самым распространенным будет штраф на сумму 80-100 гривен.

    Инспектор ГАИ обязан будет выписать постановление о штрафе, которое нужно оплатить в сберкассе, получив соответствующую квитанцию. Правда, не понятно, кто и как будет следить за выполнением этого наказания. Законодательная база, регулирующая действия судебных исполнителей, которые и должны заниматься подобными делами, очень слабая. Попросту говоря, может оказаться, что инспектор ГАИ выпишет штраф, но платить его никто не будет.

    Инспектор ГАИ сможет отбирать права. Правда, только у пьяных за рулем. Выпившему водителю будет выписан временный талон, а материалы дела отправят в суд. Если суд решит лишить водителя прав, они остаются в ГАИ. Если же решит только оштрафовать - виновник приносит квитанцию об уплате и забирает права назад. На вопрос, каким образом инспектор ГАИ будет определять, пьян водитель или трезв, ответа в законопроекте нет. Объективность наших гаишников, «на глазок» определяющих степень опьянения участников дорожного движения, общеизвестна.

    Инспектор ГАИ сможет отбирать техпаспорт. Водители, и вполне оправдано, считают номерные знаки своего автомобиля личной собственностью. Вместо них гаишники смогут по новому закону отбирать техпаспорт. Покажется им, что на автомобиле, к примеру, перебитые номера, они отберут техпаспорт. А без него - прямая дорога на штрафплощадку.

    Инспектор ГАИ будет начислять штрафные баллы. За незначительные правонарушения гаишники будут начислять штрафные баллы. Водители, которые набрали более 20 штрафных баллов в течение года, будут лишаться водительских прав на срок от шести месяцев до года.

    К тем же, кто ослушается и все же после этого сядет за руль, будет применяться статья криминального кодекса. Подобная балльная система успешно действует в Польше. Правила именно этой страны взяты разработчиками за основу нового законопроекта. Вся информация о штрафных баллах должна храниться в единой базе данных. Ее создание и поддержание требует значительных бюджетных средств. Впрочем, в проекте бюджета Украины на следующий год, который вот-вот проголосуют депутаты, такая расходная статья предусмотрена. Вернуть потраченные средства предполагают за счет увеличенных размеров штрафов. Разработчики объясняют необходимость внесения изменений в правила дорожного движения неэффективностью механизма юридической ответственности за их нарушения. Ни для кого не секрет, что суды завалены административными протоколами.

    Будет принята именно эта редакция законопроекта, или же другая - неизвестно. Понятно одно, ужесточать наказания за несоблюдение правил дорожного движения необходимо. Слишком впечатляет статистика дорожно-транспортных происшествий в нашей стране. За последний год на Украине в ДТП погибло в два раза больше людей, чем погибло украинцев за десять лет войны в Афганистане.





    Федор Лымарь
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.12.26 | Ghost

      в таких размерах (80-100 грн) - да, абсолютно бесполезно.

      как слону дробина.
      а если минимальный штраф будет эквивалентен 80-100 евро, а самый распространённый штраф - 800-1000 евро, вот тогда многие водители (в том числе и я!) вообще перестанут нарушать ПДД. что, собственно, и требуется.

      off: кстати, а кто такие "рагули"? не прикидываюсь, честное слово!
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.12.26 | catko

        в цьому випадку люди просто перестануть їздити

        а будуть їздити тільки членовози.
        тому що при європейських цінах на бензин та європейських штрафах але українських зарплатах (200-400 євро в місяць) як ви собі уявляєте сплату штрафу 1000 євро? що на пів року на казенні харчі садити за перевищення швидкості на 20 км.год?
        тричі ха.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2007.12.26 | Ghost

          за всю страну не скажу. я буду ездить не нарушая Правил.

          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.01.09 | stesin

            У вас не получится. Вас сделают нарушителем принудительно.

        • 2007.12.26 | Ghost

          соблюдать Законы - легко и приятно. попробуйте, Вам понравится!

          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2007.12.26 | ОРИШКА

            О чем вы все спорите? Могу вас заверить - весной Киев

            встанет. 5 см в час - будет нормальная скорость. Я живу на Саксаганского и каждый вечер ситуацию слышу собственными ушами - Жилянская, наша, Победы - все стоит, машины гудят, с 6 до 8 движения нет.
            А машин все прибывает, а паркингов все нет, а дороги все хреновее, а воздух все канцерогеннее...
            Хочу видеть, как по правилам все будут ползать :)
          • 2007.12.27 | catko

            скажіть це ментам і тим хто дороги типу ремонтує

        • 2007.12.27 | Pavlo Z.

          Люди їздитимуть. Перестануть їздити роззвіздяї:)

          catko пише:
          > що на пів року на казенні харчі садити за перевищення швидкості на 20 км.год?
          А навіщо перевищувати, якщо не хочеш на казенні харчі?
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2007.12.27 | catko

            покарання має бути адекватним порушенню

            перевищення на 20 км навіть технікою не завжди фіксується - похибка однако. і брати за похибку 1000 євро - брєд.
          • 2008.01.09 | stesin

            Ні. Просто даішники переналагодять радари на+10 км/год

  • 2007.12.26 | ОРИШКА

    Звонили родственники из Москвы. Как только штраф за

    встречку - 200$ - трафик стал полегче.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
  • 2007.12.27 | stesin

    Ще трохи про міліцію

    http://pk.kiev.ua/city/2007/12/27/100055.html

    Никто никого не поймал. Хотя казалось бы - мост! Куда с него сбежишь от здоровых тренированных дуболомов? Оказалось, лёгко! яхренеюдорогаяредакция... Зато пробку на мосту устроили тогда - мама не горюй.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.12.27 | kotygoroshko

      логічно, що не спіймалии саме того що озброєний

      він же міг знову встрелити

      очевидно, що як у ДАІшників завжди нема або машин або бензину, і тому вони колядують на нто і на то самостійно,

      так же і у Беркута нема патронів, хіба на футбольних стадіонах бьючи дітей та дівчат на патрони назбираєш?


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".