МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Прокинемося, а залізниці (як і держави) - немає

06/04/2008 | Майдан-ІНФОРМ
Мені здається, що Україну ніхто не загарбає, не знищить, не сплюндрує, а все це ми можемо зробити самі. Такі думки мене вперто почали переслідувати після того, із чим я зіткнувся в Апостоловському районі на Дніпропетровщині 26 травня цього року. А якщо бути точнішим, - то в Ниві Трудовій. Саме там відбулися (і відбуваються далі) такі події, які свідчать, по-перше, про те, що комусь дуже й дуже вигідно, щоб у нашій молодій державі не було ясності в діях властей, по-друге, - щоб ми не переобтяжували свої голови різними тривожними думками, а потихесеньку чекали від когось там нагорі якихось рішучих кроків. І щоб при цьому самі нікуди не совали свого носа, а просто чекали собі, та й все. До яких пір, питаєте? Та до тих, коли до свідомості, врешті, дійде: „Ми ж у себе на Батьківщині – мов чужинці!”. Але коли дійде, то мало чого справді нашого може залишитися в Україні.

А в Ниві Трудовій за допомогою працівників фірми «Шляхпостач» із села Радушного Криворізького району Дніпропетровської області керівники з фірми «Айтемс» ріжуть залізницю довжиною понад 13 кілометрів, яка за документами належить державі та Апостоловському комбікормовому заводу і з’єднує Ниву Трудову із самим Апостоловим. Працівники ж райвідділу внутрішніх справ у ці дії не втручаються. Хоча є вже рішення сесії Нивотрудівської сільради від 15 травня 2008 року, в якому, зокрема, записано: «Заборонити будь-яким особам здійснювати демонтаж під’їзної залізничної колії: місто Апостолове – село Нива Трудова без розробленого та узгодженого згідно з вимогами чинного законодавства проекту ліквідації зазначеної під’їзної залізничної колії, а також розроблених та узгоджених заходів щодо охорони, рекультивації земель та охорони навколишнього природного середовища територіальної громади».

Більше того, існує ЗАЯВА ПРО СКОЄННЯ ЗЛОЧИНУ від 29 травня 2008 року, підписана головою сільради Віктором ШУТЬКОМ і депутатом сільради Костянтином ТЕРЬОХІНИМ (директором ВАТ «Апостолівський комбікормовий завод»). Там, зокрема, йде мова про таке:

«Ухвалою Апостоловського районного суду від 28.05.2008 р. накладено арешт на залізничну під’їзну колію від станції Апостолове до с. Нива Трудова Апостолівського району Дніпропетровської області, заборонено будь яким особам здійснювати демонтаж під’їзної залізничної колії.

Один екземпляр зазначеної ухвали було вручено під пидпис Кобець В.Г. - начальнику Апостоловського районного відділу УМВС України у Дніпропетровській області 28.05.2008 р.

Листами Голови Фонду державного майна України Семенюк В.П. від 27.05.2008 р. на ім’я Генерального прокурора України Медведька О.І. та Міністра внутрішніх справ України Луценка Ю.В. пропонується терміново втрутитись та вжити негайних заходів з метою запобігання протиправному знищенню державного майна, а саме залізничної під’їзної колії від станції Апостолове до с. Нива Трудова Апостоловського району Дніпропетровської області.

Нехтуючи зазначеним, не виконуючи рішення суду щодо арешту майна, 29.05.2008 р. здійснюються заходи щодо демонтажу залізничної колії. Зазначені дії здійснюються при невтручанні органів внутрішніх справ… Наслідками цих злочинних дій щодо демонтажу під’їзної колії є втрата державою десятків мільйонів гривень, погіршення соціально-економічного, екологічного стану Апостоловського району та громади села Нива Трудова».

А все це – як побічний наслідок двохразової приватизації «Криворіжсталі». Першого разу, на щастя, залізницю, так би мовити, не пустили на аукціоні з молотка, а залишили у державній власності, передавши уже згадуваному комбікормовому заводу. Відповідно до наказу Фонду держмайна України від 14 лютого 1997 року №12/282-АО його регіональне відділення прийняло відповідне рішення 7.12.2001 року №12/7-5228. Коли ж приватизовували вдруге, то з’явилася необхідність повторно врегулювати статус-кво АПК «Нивотрудівський» разом із залізницею. Чому? Та тому, що (як свідчить про це акт прийому-передачі майна з балансу ВАТ «Міттал Стіл Кривий Ріг» на баланс Державного підприємства «Кривбасшахтозакриття» від 23 серпня 2006 року) «Ват «Міттал Стіл Кривий Ріг» та Державне підприємство «Кривбасшахтозакриття, виконуючи наказ міністра промислової політики України №232 від 29.06.2006 року за участі комісії, здійснили прийом-передачу майна агропромислового комплексу, який розташований за адресою: с. Нива Трудова Апостольського району Дніпропетровської області і не увійшло до статутного фонду ВАТ «Криворіжсталь» в процесі корпоратизації». Але (що дуже важливо) цим наказом №232 залізницю залишили у користуванні комбікормового заводу, а на утримання її передали підприємству «Кривбасшахтозакриття». А потім це все майно (за балансовою вартістю 22 мільйони 443 тисячі 469 гривень з копійками) продавалося-перепродавалося і навіть (що робити заборонено) розривали цілісний комплекс і окремо продавали залізницю, не особливо турбуючись про те, аби документи були завірені нотаріусом. До того ж, ті 22 мільйони згодом перетворилися у 4 мільйони з лишком, три з лишком… Та й взагалі невідомо, як можна було державну власність, не маючи на те права, продавати і перепродавати?

А результаті таких перепродаж залізниця «кочувала» із «Кривбасшахтозакриття» через ТОВ «Апостоловагромаш» в ТОВ «Рантьє», а потім – у приватне підприємство «Айтемс». Тому, мабуть, 26 травня цього року, коли я прибув на місце вищезазначених подій і спитав: «Що ви тут робите?», людина, яка назвала себе заступником директора фірми „Айтемс” Вадимом Геннадійовичем КОЛЕСНІКОВИМ, відповіла: „Я забираю своє”. Після уточнюючого запитання „А для чого ви рейки знімаєте?” була відповідь: „А в другому місці будемо ставити”. З боку людей, що його супроводжували, лунали погрози на мою адресу, були навіть намагання відібрати фотоапарат. Того ж дня туди аж через три години з часу повідомлення від голови сільради у Апостолівський райвідділ міліції про те, що відбувається, прибуло три міліціонери на автомобілі. Їм було вручено рішення сесії сільради від 15 травня, однак ніяких рішучих дій з їх боку щодо захисту державного майна все ж не помічалося. Навпаки, один з них у присутності численних свідків зателефонував кудись і сказав, що ніби районна прокуратура оскаржила це рішення сільради. Та це ж були тільки слова, а не сам документ. Більше того, як з’ясувалося пізніше, це рішення насправді ніхто не скасовував. Навпаки (як вище вже зазначалося), ухвалою Апостоловського районного суду від 28 травня 2008 року на залізничну колію було накладено арешт і «заборонено будь-яким особам здійснювати демонтаж під’їзної залізничної колії».

Події розгортаються й далі. За останньою інформацією вирізано вже близько одного кілометра колії, а влада фактично бездіє. Що буде далі, нікому не відомо, хоча до відома поставлено всіх, кого можливо: в тому числі – Генпрокуратуру України, Міністерство внутрішніх справ і Фонд державного майна. Більше того, туди були здійснені поїздки. Тож після всього цього я й стверджую, що нас ніхто не загарбає і не сплюндрує. Бо ми самі себе знищуємо. І ось так одного ранку прокинемося – а залізниці немає, її вирізали. А це означатиме, що немає й держави. Вона ж не захищає нас і своє майно. Хіба не так? І тоді останнє слово залишиться за УКРАЇНСЬКИМ НАРОДОМ.

Сергій ЗІНЧЕНКО, редактор часопису «Промінь Просвіти», м. Кривий Ріг

Відповіді

  • 2008.06.04 | rada-niva

    Re: Прокинемося, а залізниці (як і держави) - немає


    Відкритий лист начальнику Апостолівського РВ УМВС Кобцю В.Г.


    Шановний Василь Григорович!

    До Вас звертається Нивотрудівська територіальна громада з проханням зупинити незаконний демонтаж державної залізничної колії Апостолове - Нива Трудова.
    В тім що вона належить державі немає сумнівів і тому підтвердженням є листи Фонду Державного майна про наявність яких Ви інформовані. Демонтаж залізничної колії є незаконним.
    Ви ж, Василь Григорович, є людина державна і кому ж як не Вам піклуватися за сьогодення і майбутнє нашої Держави – України.
    Ми звертаємось з надією, що Ви підтвердите високе звання «Людина Року».

    Майдан-ІНФОРМ пише:
    > Мені здається, що Україну ніхто не загарбає, не знищить, не сплюндрує, а все це ми можемо зробити самі. Такі думки мене вперто почали переслідувати після того, із чим я зіткнувся в Апостоловському районі на Дніпропетровщині 26 травня цього року. А якщо бути точнішим, - то в Ниві Трудовій. Саме там відбулися (і відбуваються далі) такі події, які свідчать, по-перше, про те, що комусь дуже й дуже вигідно, щоб у нашій молодій державі не було ясності в діях властей, по-друге, - щоб ми не переобтяжували свої голови різними тривожними думками, а потихесеньку чекали від когось там нагорі якихось рішучих кроків. І щоб при цьому самі нікуди не совали свого носа, а просто чекали собі, та й все. До яких пір, питаєте? Та до тих, коли до свідомості, врешті, дійде: „Ми ж у себе на Батьківщині – мов чужинці!”. Але коли дійде, то мало чого справді нашого може залишитися в Україні.
    >
    > А в Ниві Трудовій за допомогою працівників фірми «Шляхпостач» із села Радушного Криворізького району Дніпропетровської області керівники з фірми «Айтемс» ріжуть залізницю довжиною понад 13 кілометрів, яка за документами належить державі та Апостоловському комбікормовому заводу і з’єднує Ниву Трудову із самим Апостоловим. Працівники ж райвідділу внутрішніх справ у ці дії не втручаються. Хоча є вже рішення сесії Нивотрудівської сільради від 15 травня 2008 року, в якому, зокрема, записано: «Заборонити будь-яким особам здійснювати демонтаж під’їзної залізничної колії: місто Апостолове – село Нива Трудова без розробленого та узгодженого згідно з вимогами чинного законодавства проекту ліквідації зазначеної під’їзної залізничної колії, а також розроблених та узгоджених заходів щодо охорони, рекультивації земель та охорони навколишнього природного середовища територіальної громади».
    >
    > Більше того, існує ЗАЯВА ПРО СКОЄННЯ ЗЛОЧИНУ від 29 травня 2008 року, підписана головою сільради Віктором ШУТЬКОМ і депутатом сільради Костянтином ТЕРЬОХІНИМ (директором ВАТ «Апостолівський комбікормовий завод»). Там, зокрема, йде мова про таке:
    >
    > «Ухвалою Апостоловського районного суду від 28.05.2008 р. накладено арешт на залізничну під’їзну колію від станції Апостолове до с. Нива Трудова Апостолівського району Дніпропетровської області, заборонено будь яким особам здійснювати демонтаж під’їзної залізничної колії.
    >
    > Один екземпляр зазначеної ухвали було вручено під пидпис Кобець В.Г. - начальнику Апостоловського районного відділу УМВС України у Дніпропетровській області 28.05.2008 р.
    >
    > Листами Голови Фонду державного майна України Семенюк В.П. від 27.05.2008 р. на ім’я Генерального прокурора України Медведька О.І. та Міністра внутрішніх справ України Луценка Ю.В. пропонується терміново втрутитись та вжити негайних заходів з метою запобігання протиправному знищенню державного майна, а саме залізничної під’їзної колії від станції Апостолове до с. Нива Трудова Апостоловського району Дніпропетровської області.
    >
    > Нехтуючи зазначеним, не виконуючи рішення суду щодо арешту майна, 29.05.2008 р. здійснюються заходи щодо демонтажу залізничної колії. Зазначені дії здійснюються при невтручанні органів внутрішніх справ… Наслідками цих злочинних дій щодо демонтажу під’їзної колії є втрата державою десятків мільйонів гривень, погіршення соціально-економічного, екологічного стану Апостоловського району та громади села Нива Трудова».
    >
    > А все це – як побічний наслідок двохразової приватизації «Криворіжсталі». Першого разу, на щастя, залізницю, так би мовити, не пустили на аукціоні з молотка, а залишили у державній власності, передавши уже згадуваному комбікормовому заводу. Відповідно до наказу Фонду держмайна України від 14 лютого 1997 року №12/282-АО його регіональне відділення прийняло відповідне рішення 7.12.2001 року №12/7-5228. Коли ж приватизовували вдруге, то з’явилася необхідність повторно врегулювати статус-кво АПК «Нивотрудівський» разом із залізницею. Чому? Та тому, що (як свідчить про це акт прийому-передачі майна з балансу ВАТ «Міттал Стіл Кривий Ріг» на баланс Державного підприємства «Кривбасшахтозакриття» від 23 серпня 2006 року) «Ват «Міттал Стіл Кривий Ріг» та Державне підприємство «Кривбасшахтозакриття, виконуючи наказ міністра промислової політики України №232 від 29.06.2006 року за участі комісії, здійснили прийом-передачу майна агропромислового комплексу, який розташований за адресою: с. Нива Трудова Апостольського району Дніпропетровської області і не увійшло до статутного фонду ВАТ «Криворіжсталь» в процесі корпоратизації». Але (що дуже важливо) цим наказом №232 залізницю залишили у користуванні комбікормового заводу, а на утримання її передали підприємству «Кривбасшахтозакриття». А потім це все майно (за балансовою вартістю 22 мільйони 443 тисячі 469 гривень з копійками) продавалося-перепродавалося і навіть (що робити заборонено) розривали цілісний комплекс і окремо продавали залізницю, не особливо турбуючись про те, аби документи були завірені нотаріусом. До того ж, ті 22 мільйони згодом перетворилися у 4 мільйони з лишком, три з лишком… Та й взагалі невідомо, як можна було державну власність, не маючи на те права, продавати і перепродавати?
    >
    > А результаті таких перепродаж залізниця «кочувала» із «Кривбасшахтозакриття» через ТОВ «Апостоловагромаш» в ТОВ «Рантьє», а потім – у приватне підприємство «Айтемс». Тому, мабуть, 26 травня цього року, коли я прибув на місце вищезазначених подій і спитав: «Що ви тут робите?», людина, яка назвала себе заступником директора фірми „Айтемс” Вадимом Геннадійовичем КОЛЕСНІКОВИМ, відповіла: „Я забираю своє”. Після уточнюючого запитання „А для чого ви рейки знімаєте?” була відповідь: „А в другому місці будемо ставити”. З боку людей, що його супроводжували, лунали погрози на мою адресу, були навіть намагання відібрати фотоапарат. Того ж дня туди аж через три години з часу повідомлення від голови сільради у Апостолівський райвідділ міліції про те, що відбувається, прибуло три міліціонери на автомобілі. Їм було вручено рішення сесії сільради від 15 травня, однак ніяких рішучих дій з їх боку щодо захисту державного майна все ж не помічалося. Навпаки, один з них у присутності численних свідків зателефонував кудись і сказав, що ніби районна прокуратура оскаржила це рішення сільради. Та це ж були тільки слова, а не сам документ. Більше того, як з’ясувалося пізніше, це рішення насправді ніхто не скасовував. Навпаки (як вище вже зазначалося), ухвалою Апостоловського районного суду від 28 травня 2008 року на залізничну колію було накладено арешт і «заборонено будь-яким особам здійснювати демонтаж під’їзної залізничної колії».
    >
    > Події розгортаються й далі. За останньою інформацією вирізано вже близько одного кілометра колії, а влада фактично бездіє. Що буде далі, нікому не відомо, хоча до відома поставлено всіх, кого можливо: в тому числі – Генпрокуратуру України, Міністерство внутрішніх справ і Фонд державного майна. Більше того, туди були здійснені поїздки. Тож після всього цього я й стверджую, що нас ніхто не загарбає і не сплюндрує. Бо ми самі себе знищуємо. І ось так одного ранку прокинемося – а залізниці немає, її вирізали. А це означатиме, що немає й держави. Вона ж не захищає нас і своє майно. Хіба не так? І тоді останнє слово залишиться за УКРАЇНСЬКИМ НАРОДОМ.
    >
    > Сергій ЗІНЧЕНКО, редактор часопису «Промінь Просвіти», м. Кривий Ріг

    Майдан-ІНФОРМ пише:
    > Мені здається, що Україну ніхто не загарбає, не знищить, не сплюндрує, а все це ми можемо зробити самі. Такі думки мене вперто почали переслідувати після того, із чим я зіткнувся в Апостоловському районі на Дніпропетровщині 26 травня цього року. А якщо бути точнішим, - то в Ниві Трудовій. Саме там відбулися (і відбуваються далі) такі події, які свідчать, по-перше, про те, що комусь дуже й дуже вигідно, щоб у нашій молодій державі не було ясності в діях властей, по-друге, - щоб ми не переобтяжували свої голови різними тривожними думками, а потихесеньку чекали від когось там нагорі якихось рішучих кроків. І щоб при цьому самі нікуди не совали свого носа, а просто чекали собі, та й все. До яких пір, питаєте? Та до тих, коли до свідомості, врешті, дійде: „Ми ж у себе на Батьківщині – мов чужинці!”. Але коли дійде, то мало чого справді нашого може залишитися в Україні.
    >
    > А в Ниві Трудовій за допомогою працівників фірми «Шляхпостач» із села Радушного Криворізького району Дніпропетровської області керівники з фірми «Айтемс» ріжуть залізницю довжиною понад 13 кілометрів, яка за документами належить державі та Апостоловському комбікормовому заводу і з’єднує Ниву Трудову із самим Апостоловим. Працівники ж райвідділу внутрішніх справ у ці дії не втручаються. Хоча є вже рішення сесії Нивотрудівської сільради від 15 травня 2008 року, в якому, зокрема, записано: «Заборонити будь-яким особам здійснювати демонтаж під’їзної залізничної колії: місто Апостолове – село Нива Трудова без розробленого та узгодженого згідно з вимогами чинного законодавства проекту ліквідації зазначеної під’їзної залізничної колії, а також розроблених та узгоджених заходів щодо охорони, рекультивації земель та охорони навколишнього природного середовища територіальної громади».
    >
    > Більше того, існує ЗАЯВА ПРО СКОЄННЯ ЗЛОЧИНУ від 29 травня 2008 року, підписана головою сільради Віктором ШУТЬКОМ і депутатом сільради Костянтином ТЕРЬОХІНИМ (директором ВАТ «Апостолівський комбікормовий завод»). Там, зокрема, йде мова про таке:
    >
    > «Ухвалою Апостоловського районного суду від 28.05.2008 р. накладено арешт на залізничну під’їзну колію від станції Апостолове до с. Нива Трудова Апостолівського району Дніпропетровської області, заборонено будь яким особам здійснювати демонтаж під’їзної залізничної колії.
    >
    > Один екземпляр зазначеної ухвали було вручено під пидпис Кобець В.Г. - начальнику Апостоловського районного відділу УМВС України у Дніпропетровській області 28.05.2008 р.
    >
    > Листами Голови Фонду державного майна України Семенюк В.П. від 27.05.2008 р. на ім’я Генерального прокурора України Медведька О.І. та Міністра внутрішніх справ України Луценка Ю.В. пропонується терміново втрутитись та вжити негайних заходів з метою запобігання протиправному знищенню державного майна, а саме залізничної під’їзної колії від станції Апостолове до с. Нива Трудова Апостоловського району Дніпропетровської області.
    >
    > Нехтуючи зазначеним, не виконуючи рішення суду щодо арешту майна, 29.05.2008 р. здійснюються заходи щодо демонтажу залізничної колії. Зазначені дії здійснюються при невтручанні органів внутрішніх справ… Наслідками цих злочинних дій щодо демонтажу під’їзної колії є втрата державою десятків мільйонів гривень, погіршення соціально-економічного, екологічного стану Апостоловського району та громади села Нива Трудова».
    >
    > А все це – як побічний наслідок двохразової приватизації «Криворіжсталі». Першого разу, на щастя, залізницю, так би мовити, не пустили на аукціоні з молотка, а залишили у державній власності, передавши уже згадуваному комбікормовому заводу. Відповідно до наказу Фонду держмайна України від 14 лютого 1997 року №12/282-АО його регіональне відділення прийняло відповідне рішення 7.12.2001 року №12/7-5228. Коли ж приватизовували вдруге, то з’явилася необхідність повторно врегулювати статус-кво АПК «Нивотрудівський» разом із залізницею. Чому? Та тому, що (як свідчить про це акт прийому-передачі майна з балансу ВАТ «Міттал Стіл Кривий Ріг» на баланс Державного підприємства «Кривбасшахтозакриття» від 23 серпня 2006 року) «Ват «Міттал Стіл Кривий Ріг» та Державне підприємство «Кривбасшахтозакриття, виконуючи наказ міністра промислової політики України №232 від 29.06.2006 року за участі комісії, здійснили прийом-передачу майна агропромислового комплексу, який розташований за адресою: с. Нива Трудова Апостольського району Дніпропетровської області і не увійшло до статутного фонду ВАТ «Криворіжсталь» в процесі корпоратизації». Але (що дуже важливо) цим наказом №232 залізницю залишили у користуванні комбікормового заводу, а на утримання її передали підприємству «Кривбасшахтозакриття». А потім це все майно (за балансовою вартістю 22 мільйони 443 тисячі 469 гривень з копійками) продавалося-перепродавалося і навіть (що робити заборонено) розривали цілісний комплекс і окремо продавали залізницю, не особливо турбуючись про те, аби документи були завірені нотаріусом. До того ж, ті 22 мільйони згодом перетворилися у 4 мільйони з лишком, три з лишком… Та й взагалі невідомо, як можна було державну власність, не маючи на те права, продавати і перепродавати?
    >
    > А результаті таких перепродаж залізниця «кочувала» із «Кривбасшахтозакриття» через ТОВ «Апостоловагромаш» в ТОВ «Рантьє», а потім – у приватне підприємство «Айтемс». Тому, мабуть, 26 травня цього року, коли я прибув на місце вищезазначених подій і спитав: «Що ви тут робите?», людина, яка назвала себе заступником директора фірми „Айтемс” Вадимом Геннадійовичем КОЛЕСНІКОВИМ, відповіла: „Я забираю своє”. Після уточнюючого запитання „А для чого ви рейки знімаєте?” була відповідь: „А в другому місці будемо ставити”. З боку людей, що його супроводжували, лунали погрози на мою адресу, були навіть намагання відібрати фотоапарат. Того ж дня туди аж через три години з часу повідомлення від голови сільради у Апостолівський райвідділ міліції про те, що відбувається, прибуло три міліціонери на автомобілі. Їм було вручено рішення сесії сільради від 15 травня, однак ніяких рішучих дій з їх боку щодо захисту державного майна все ж не помічалося. Навпаки, один з них у присутності численних свідків зателефонував кудись і сказав, що ніби районна прокуратура оскаржила це рішення сільради. Та це ж були тільки слова, а не сам документ. Більше того, як з’ясувалося пізніше, це рішення насправді ніхто не скасовував. Навпаки (як вище вже зазначалося), ухвалою Апостоловського районного суду від 28 травня 2008 року на залізничну колію було накладено арешт і «заборонено будь-яким особам здійснювати демонтаж під’їзної залізничної колії».
    >
    > Події розгортаються й далі. За останньою інформацією вирізано вже близько одного кілометра колії, а влада фактично бездіє. Що буде далі, нікому не відомо, хоча до відома поставлено всіх, кого можливо: в тому числі – Генпрокуратуру України, Міністерство внутрішніх справ і Фонд державного майна. Більше того, туди були здійснені поїздки. Тож після всього цього я й стверджую, що нас ніхто не загарбає і не сплюндрує. Бо ми самі себе знищуємо. І ось так одного ранку прокинемося – а залізниці немає, її вирізали. А це означатиме, що немає й держави. Вона ж не захищає нас і своє майно. Хіба не так? І тоді останнє слово залишиться за УКРАЇНСЬКИМ НАРОДОМ.
    >
    > Сергій ЗІНЧЕНКО, редактор часопису «Промінь Просвіти», м. Кривий Ріг
  • 2008.06.04 | rada-niva

    Re: Прокинемося, а залізниці (як і держави) - немає

    29.05.2008 р.
    ЗАЯВА
    про скоєння злочину
    Ухвалою Апостолівського районного суду від 28.05.2008 р. накладено арешт на залізничну під’їзну колію від станції Апостолове до с. Нива Трудова Апостолівського району Дніпропетровської області, заборонено будь яким особам здійснювати демонтаж під’їзної залізничної колії.
    Один екземпляр зазначеної ухвали було вручено під пидпис Кобець В.Г. - начальнику Апостолівського районного відділу УМВС України у Дніпропетровській області 28.05.2008 р.
    Листами Голови Фонду державного майна України Семенюк В.П. від 27.05.2008 р. на ім’я Генерального прокурора України Медведька О.І. та Міністра внутрішніх справ України Луценка Ю.В. пропонується терміново втрутитись та вжити негайних заходів з метою запобігання протиправному знищенню державного майна, а саме залізничної під’їзної колії від станції Апостолове до с. Нива Трудова Апостолівського району Дніпропетровської області.
    Нехтуючи зазначеним, невиконуючи рішення суду щодо арешту майна, 29.05.2008 р. здійснюються заходи щодо демонтажу залізничної колії. Зазначені дії здійснюються при невтручанні органів внутрішніх справ, яких було повідомлено про злочинні дії 29.05.2008 р. телефоном по номеру 02, а також повідомлений телефоном начальник Апостолівського районного відділу УМВС України у Дніпропетровській області Кобець В.Г.
    У заявника є підозра, що у цих злочинних діях приймають участь працівники підприємства «Шляхпостач» (с. Радушне Криворізького району Дніпропетровської області), інші особи. Зазначені дії здійснюються з використанням наступних транспортних засобів:
    грузовий автомобіль КАМАЗ державний номер АЕ6178 ВН
    Кран на базі грузового автомобілю державний номер АЕ 9317ВМ
    грузовий автомобіль ЗИЛ державний номер АЕ 2939 ВС
    грузовий автомобіль КРАЗ державний номер 6255ЯМ
    грузовий автомобіль КАМАЗ державний номер 08183 ВІ
    грузовий автомобіль МАЗ державний номер АЕ 8424ВО
    джип Hyundai державний номер АЕ 0373 ВН з працівниками фізичного захисту
    джип Toyota державний номер АТ 6606 АК з працівниками фізичного захисту
    ВАЗ 2107 державний номер 56171 АЕ з працівниками фізичного захисту
    Присутні також працівники міліції на автомобілі ВАЗ 2109 державний номер 1078, а також дільничний інспектор Кирилюк О.М., що не втручаються у зазначену ситуацію і яким відомо про накладення арешту на залізничну колію.
    Наслідками цих злочинних дій щодо демонтажу під’їзної колії є втрата державою десятків мільйонів гривень, погіршення соціально-економічного, екологічного стану Апостолівського району та громади села Нива Трудова.
    Враховуючи викладене, прошу перевірити зазначені відомості та порушити кримінальну справу по фактам невиконання рішення суду, крадіжки державного майна.
    Прошу розглянути зазначену заяву про скоєння злочину в порядку, передбаченому Кримінальним процесуальним кодексом України.
    Додаток: рішення суду, супровідна з підписами.

    29.05.2008 р.

    Сільський голова
    Нивотрудівської сільської ради В.В.Шутько


    Депутат
    Нивотрудівської сільської ради К.Є.Терьохін


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".