МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Може когось цікавить доля київської міської електрички?

02/11/2009 | Чучхе
Може когось цікавить доля київської міської електрички - цього масштабного проекту, анонсованого "розумним мером"?

Так от: вона буде "десь за два-три місяці". Тільки це буде дуже дивна електричка. Вона не їздитеме по Києву, а тільки з правого берега Дніпра на лівий. І назад. Як пором.

Начальник «Укрзализныци» Михаил Костюк пообещал, что через 3—3,5 месяца в Киеве откроют движение электропоездов с Троещины до Петровки. Это позволит жителям столичного спального района добираться за 15—20 минут с левого берега Днепра на правый. Электрички будут курсировать каждые четверть часа. Пока задержка за обустройством платформ для посадки и высадки пассажиров — этим заняты железнодорожники, а городские строители строят подъезды для троллейбусов. Правда, ранее обещали открыть платформы на Дарнице и Левобережной, однако решили пока подождать — мол, перевезти Троещину пока целесообразнее. Цена проезда не превысит двух гривен. Ранее обещали, что в первом квартале 2009 года будет открыто движение городской электрички по маршруту Дарница—Вигуривщина, Киев-Днепровский—Оболонь, Киев-Петровка—Борщаговка.

Второе же полукольцо, соединяющее Борщаговку и Дарницу с юга, будет включено в проект только после введения в эксплуатацию нового железнодорожного моста. Юго-Западная железная дорога планировала открыть движение городской электрички в часовом промежутке с 6.00 до 9.00 и с 17.00 до 21.00 с интервалом 15 минут. Городской электропоезд будет рассчитан приблизительно на 1 тыс. пассажиров.


До речі, шановні кияни - хто з вас бачив хоч коли-небудь електрички на Троєщині? Колія там іде південніше, по Радужному масиву, а найближча станція Городня на Русанівських садах - туди навіть під"їхати неможливо

Відповіді

  • 2009.02.11 | omela

    Навіть не на Райдужному, а ще південніше

    через Русанівські сади вона проходить.

    До існуючої станції Городня з Троєщини нереально (цілу Воскресенку тре переїхати, через Райдужний проїзду нема) - хіба з Воскресенки старої, і то пішки дістатись. А будувати нову станцію - типу ближче до Троєщини - немає сенсу: до Троєщини, якщо навпростець, вона практично буде не ближча за Городню, але заразом занадто близько до Городні (на віддалі 1 станції метро - неприйнятно для електрички). То простіше таки докінчити той злощасний міст.

    КДМА займається окозамилюванням.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.02.11 | Хвізик

      Re: Навіть не на Райдужному, а ще південніше

      omela пише:
      > через Русанівські сади вона проходить.
      >
      > До існуючої станції Городня з Троєщини нереально (цілу Воскресенку тре переїхати, через Райдужний проїзду нема) - хіба з Воскресенки старої, і то пішки дістатись. А будувати нову станцію, типу ближче до Троєщини немає сенсу: вона практично буде не ближча за Городню. То простіше таки докінчити той злощасний міст.
      мосту там ніколи не буде - він вперся в русанівські сади, які ніхто ніколи не відселить,а мостобуд, який займався його зведенням, на грані банкрутства.
      навіть не тіште ся мріями
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.02.11 | omela

        Re: Навіть не на Райдужному, а ще південніше

        Хвізик пише:
        > мосту там ніколи не буде - він вперся в русанівські сади, які ніхто ніколи не відселить,а мостобуд, який займався його зведенням, на грані банкрутства.
        > навіть не тіште ся мріями

        За Омельченка це питання якось просувалось та вирішувалось. А значить може бути вирішене в перспективі за бажання. Але те що нинішня адміністрація набагато безпорадніша за попередника то є факт життя.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.02.11 | omela

          в будь-якому разі це вигідніше обійшлося б

          ніж вирішувати електричкою. В принципі, якщо конче не чіпати сади, можна й електричкою вирішити: умовно перенести Городню ближче до Десенки - там де майже є під'їзд до залізниці з Райдужного, а той трамвай з Бальзака туди якось продовждити (за прямою лінією на південь).
      • 2009.02.11 | Iryna_

        і сам міст не того... напартачили

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
  • 2009.02.11 | Свинья на радуге

    Вот парадокс.

    Чучхе пише:
    > перевезти Троещину пока целесообразнее.
    Тем не менее, в январе сняли 58-й автобусный маршрут Троещина-Дорогожичи - как написано на остановках, "из-за резкого снижения пассажиропотока". Наверное, у меня что-то с глазами, но я ежедневно видел его плотно упакованным.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.02.11 | omela

      Re: Вот парадокс.

      Угу. А колись ще 31 тролейбус їхав аж до Шулявської.

      P.S. Можна здогадуватись, мотивували тим, що позаяк всі на Петрівці висідають...
  • 2009.02.12 | Привіт

    Для чого ж іще потрібні журналісти - нагадайте йому

    на шпальтах своєї газети (якщо правда те, що мені про цей нікнейм розказували). Йому точно принесуть - я знаю його прес-секретаря. Газета по-київськи в Ані на столі кожен день.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.02.12 | omela

      Re: Для чого ж іще потрібні журналісти - нагадайте йому

      Привіт пише:
      > (якщо правда те, що мені про цей нікнейм розказували)

      Це секрет Полішинеля.
    • 2009.02.12 | Чучхе

      А що вам ще про цей нікнейм розказували



Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2018. Архів пітримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг". E-mail: news@maidan.org.ua