МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Ніхто не зауважив? Вбиств на дорогах побільшає (/)

03/06/2009 | Shooter
http://life.pravda.com.ua/surprising/49b1179515793/

Тимошенко дозволила їздити у населених пунктах на швидкості 70 км/год
Кабінет Міністрів заборонив проводити контроль технічного стану транспортних засобів між періодичними технічними оглядами та зняв швидкісні обмеження на автодорогах.

Такі зміни внесені до Правил дорожнього руху постановою кабінету міністрів, повідомляє "Радіо Свобода" з посиланням на прес-службу уряду.

Прем'єр-міністр Юлія Тимошенко, зокрема, зауважила, що на сьогодні на швидкісних дорогах існують необ'єктивні обмеження швидкості.

"Дивна ситуація: швидкісна дорога, обмеження 80-90, а насправді в нормальних країнах там можна рухатися зі швидкістю 120-130 кілометрів на годину", - сказала вона.

Змінами до Правил дорожнього руху передбачено, що в населених пунктах рух транспортних засобів дозволяється зі швидкістю 70 кілометрів на годину, у населених пунктах на дорогах, що мають шість і більше смуг в обох напрямках, - 80 кілометрів на годину.

В населених пунктах на дорогах, що мають шість і більше смуг в обох напрямках руху та встановлений бетонний або інший відбійник - 90 кілометрів на годину.

Транспортним засобам (крім автобусів, мікроавтобусів, вантажних автомобілів та авто, яким керують водії зі стажем до 2 років) на автомагістралях дозволяється рух зі швидкістю 130 кілометрів на годину, на інших дорогах поза межами населених пунктів - 110 км/год, на дорогах, що проходять через населені пункти, позначені знаком 5.47 - 90 км/год.

За словами Тимошенко, додаткові обмеження швидкості руху можуть бути встановлені виключно при проведенні дорожніх робіт.

"Якщо на дорозі немає ремонтних робіт - прописати пряму заборону встановлювати знак "40", - наголосила прем'єр та додала: якщо ремонтні роботи проводяться, то запроваджувати обмеження лише на певній ділянці цієї дороги.

************

Черговий ідіотизм. Обмеження 110 поза населеними пунктами та 70 (!) в населених пунктах В ЖОДНІЙ НОРМАЛЬНІЙ КРАЇНІ НЕ ІСНУЄ.

Більше того - скажімо, в населених пунктах в ЄУ лише в одній країні (одна з країн Балтії) максимальна швидкість є 60 км/год, а в решті - 50 км/год.

...чекай свіжих трупів :(

Відповіді

  • 2009.03.06 | saha

    Не верзи дурниць

    Нормальні обмеження.
    Доречі ПРАВИЛА ДР приписують водію вибирати швидкість руху в залежності від обстановки навколо.

    Там абсолютно правильні обмеження поставили.
    А знаки типу 40 коли рядом немає жодної машини для ремонту і ремонтників не має, затрахали.

    Да і 60 рухатись по проспекту перемоги якось дурнувато ні ????
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.03.06 | Свинья на радуге

      Re: Не верзи дурниць

      saha пише:
      > Да і 60 рухатись по проспекту перемоги якось дурнувато ні ????
      Безусловно. А вот 70 км/ч по спальному микрорайону - самое оно, ага.
    • 2009.03.06 | Shooter

      Пардон, але дурниці верзеш ти

      saha пише:
      > Нормальні обмеження.
      > Доречі ПРАВИЛА ДР приписують водію вибирати швидкість руху в залежності від обстановки навколо.

      Але НЕ ВИЩЕ максимально встановленої величини.

      > Да і 60 рухатись по проспекту перемоги якось дурнувато ні ????

      Так - і тому для проспекту Перемоги, який є багатополосний і який має (де-не-де) підземні переходи, можна встановити обмеження 70.

      Але не для звичайних доріг, однополосних в одному напрямку, в населених пунктах.

      Повторюся: в усіх країнах ЄУ, крім однієї, максимум на звичайних дорогах в населених пунктах - 50 км/год, в одній - 60 км/год. І вже давно доказано практикою - кожних "зайвих" 10 км в масштабі держави приносить зайвих кілька тисяч/десятків тисяч смертей.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.03.06 | kotygoroshko

        зверніть увагу на якість доріг в Європі і у нас

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.03.06 | Shooter

          + також якість авто

          Суттєво гірші дороги та гірші в середньому авто (менш стійкі на трасі) - відповідно, швидкість би мала бути ще менша...

          а так...:(
  • 2009.03.06 | kotygoroshko

    бубликоголова лярва не сказала одного

    що за якісю доріг Україна може відноситися до класу світових срак типо Пакистану, але аж ніяк до нормальних країн
  • 2009.03.06 | 123

    Я теж зауважив

    Shooter пише:
    > http://life.pravda.com.ua/surprising/49b1179515793/
    >
    > Тимошенко дозволила їздити у населених пунктах на швидкості 70 км/год
    > Кабінет Міністрів заборонив проводити контроль технічного стану транспортних засобів між періодичними технічними оглядами та зняв швидкісні обмеження на автодорогах.
    >
    > Такі зміни внесені до Правил дорожнього руху постановою кабінету міністрів, повідомляє "Радіо Свобода" з посиланням на прес-службу уряду.
    >
    > Прем'єр-міністр Юлія Тимошенко, зокрема, зауважила, що на сьогодні на швидкісних дорогах існують необ'єктивні обмеження швидкості.
    >
    > "Дивна ситуація: швидкісна дорога, обмеження 80-90, а насправді в нормальних країнах там можна рухатися зі швидкістю 120-130 кілометрів на годину", - сказала вона.
    >
    > Змінами до Правил дорожнього руху передбачено, що в населених пунктах рух транспортних засобів дозволяється зі швидкістю 70 кілометрів на годину, у населених пунктах на дорогах, що мають шість і більше смуг в обох напрямках, - 80 кілометрів на годину.
    >
    > В населених пунктах на дорогах, що мають шість і більше смуг в обох напрямках руху та встановлений бетонний або інший відбійник - 90 кілометрів на годину.
    >
    > Транспортним засобам (крім автобусів, мікроавтобусів, вантажних автомобілів та авто, яким керують водії зі стажем до 2 років) на автомагістралях дозволяється рух зі швидкістю 130 кілометрів на годину, на інших дорогах поза межами населених пунктів - 110 км/год, на дорогах, що проходять через населені пункти, позначені знаком 5.47 - 90 км/год.
    >
    > За словами Тимошенко, додаткові обмеження швидкості руху можуть бути встановлені виключно при проведенні дорожніх робіт.
    >
    > "Якщо на дорозі немає ремонтних робіт - прописати пряму заборону встановлювати знак "40", - наголосила прем'єр та додала: якщо ремонтні роботи проводяться, то запроваджувати обмеження лише на певній ділянці цієї дороги.
    >
    > ************
    >
    > Черговий ідіотизм. Обмеження 110 поза населеними пунктами та 70 (!) в населених пунктах В ЖОДНІЙ НОРМАЛЬНІЙ КРАЇНІ НЕ ІСНУЄ.
    >
    > Більше того - скажімо, в населених пунктах в ЄУ лише в одній країні (одна з країн Балтії) максимальна швидкість є 60 км/год, а в решті - 50 км/год.

    Мені теж здавалося, що в тих країнах Європи про які я знаю - 50, але я не був певен.
  • 2009.03.06 | Боровик

    Re: Ніхто не зауважив? Вбиств на дорогах побільшає (/)

    Як на мене, то правил дорожнього руху та і дорожнього руху як такого вже ніхто не зіпсує...
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.03.07 | Schwarzkopf

      Re: Ніхто не зауважив? Вбиств на дорогах побільшає (/)

      На автомагісталях Швеції обмеження швидкості- 80 км/год, на де-яких ділянках дозволяєтся 90км/год.
  • 2009.03.06 | Сахаров

    Re: Ніхто не зауважив? Вбиств на дорогах побільшає (/)

    Я завважив, бо влітку їжджу на велосипеді тими самими міськими вулицями. І якщо при 60 виникають складнощі, то при 70 у мене шансів лишиться небагато. Про велосипедистів у нас взагалі не думають, а, якби ситуація на дорогах була нормальною, були б велосипедні доріжки, хай навіть не усюди, а на певних маршрутах, я впевнений що чимало людей сіли би на велосипеди.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.03.07 | odesa

      Велосипед і мопед на нашій дорозі - то самогубство!

      Сахаров пише:
      > Я завважив, бо влітку їжджу на велосипеді тими самими міськими вулицями. І якщо при 60 виникають складнощі, то при 70 у мене шансів лишиться небагато. Про велосипедистів у нас взагалі не думають, а, якби ситуація на дорогах була нормальною, були б велосипедні доріжки, хай навіть не усюди, а на певних маршрутах, я впевнений що чимало людей сіли би на велосипеди.

      Так у Європі повсюдно є велосипедні доріжки (переважно - на тротуарах), там їздити велосипедом цілком безпечно! Там повсюдно у містах обмеження - 50 км/год, на трасах - 110 - 130 (крім Німеччини, де обмежень на автобанах немає), народ їздить акуратно, поступливо (крім Чехії, Польщі і Франції), ДТП майже не трапляються (пройшов 14000 км, бачив 3 ДТП, з яких лише 1 - зіткнення двох автівок). Одразу після Європи їхати Україною страшнувато, за тиждень - поступово звикаєш. Дозвіл їздити містом 70 виглядає на повний ідіотизм, а от щодо обмеження "40" - зміни цілком слушні. Низька якість частини наших доріг чи не на користь справі безпеки: хоч би й хотів, сильно не розженешся, то мимоволі їдеш повільніше...
      Загалом, декларовані зміни скидаються на передвиборчий популузм.
    • 2009.03.07 | Jfk

      Re: Ніхто не зауважив? Вбиств на дорогах побільшає (/)

      У більшості країн Европи стандарт такий :

      Автомагістраль: 130 (в дощ - 110)
      Звичайна дорога: від 80 до 110, по знаках
      Населений пункт (загальна норма): 50
      Населений пункт (внутріміська магістраль, відмічена спеціальними знаками, типу Киівських Проспекту Перемоги або Бажана): 80.
      В місцях щільної житлової забудови, підвищеноі щільності пішохідних потоків, навколо шкіл - 30 (по знаках)

      Загальноміського стандарту в 70 по всіх вулицях звичайно, немає. Але і вулиці у Європі удвічі-втричі вужчі Украінських.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.03.13 | 123

        Re: Ніхто не зауважив? Вбиств на дорогах побільшає (/)

        Jfk пише:
        > Загальноміського стандарту в 70 по всіх вулицях звичайно, немає. Але і вулиці у Європі удвічі-втричі вужчі Украінських.

        Це Ви порівнювали що з чим? Центральні вулиці старих європейських міст з проспектами Києва? Не всі дороги в українських населених пунктах такі ж широкі, як ці проспекти.
  • 2009.03.13 | saha

    Все для людини. Людини з радаром(\)(л)

    http://obkom.net.ua/articles/2009-03/13.0951.shtml

    Україна, звичайно, не Росія, але народи наші братерські хоча б тому, що мають дві класичні спільні біди. Одна з них – дороги. А друга…

    Ось міністр внутрішніх справ Юрій Луценко, як кажуть, прокинувся, виступивши з критикою ухваленого 5 березня рішення уряду про зміни до Правил дорожнього руху. Цими змінами, зокрема, було дещо збільшено максимальні швидкості транспорту. Наприклад, після набуття ними чинності, у населених пунктах допускатиметься рух зі швидкістю 70 кілометрів на годину.

    Тож міністр, виступаючи вчора в Полтаві, почав явно з подачі своїх підлеглих лякати нас кривавими картинами можливих наслідків вищезгаданих нововведень. Тисячі загиблих, переповнені морги і все таке. Словом, вимагає міністр і його міністерство повернути усе як було. Одне питання: він розумів, що сказав? Ну, в тому, що розуміли підлеглі, які підказували, я не сумніваюся. Але чи замислювався над суттю питання сам міністр?

    Ви знаєте, що означає цифра 16,67? Це швидкість 60 км/год тільки у метрах в секунду, округлена до другого знака після коми. Чи можна вважати швидкість 16,67 м/c абсолютно безпечною? В жодному разі. Бо від зіткнення на такій швидкості будь-кому буде непереливки. То чому ж закон не вимагає від транспорту їздити зі швидкістю, скажімо, 3 км/год? Буде ж значно безпечніше! А ще краще запровадити норму, щоб перед кожним транспортним засобом бігла людина, попереджаючи перехожих про небезпеку. Століття тому такі вимоги до перших автомобілістів ставилися. Але ж людство тому і винайшло автомобілі та інші механічні транспортні засоби, щоб доставляти пасажирів і вантажі з пункту А до пункту В швидше, ніж кіньми або пішки.

    Чим швидше рухається транспорт, тим більша пропускна здатність доріг, що економічно доцільно. Однак чим більша швидкість, тим більша й небезпека, що недоцільно з усіх точок зору. Отже, слід знайти баланс, визначити швидкість, що забезпечує ефективний рух транспорту за прийнятних (підкреслюю, прийнятних, а не абсолютних) параметрів безпеки.

    Колись було вирішено, що таким балансом для руху в населених пунктах буде швидкість 60 км/год. З того часу багато чого змінилося. Наприклад, набули широкого поширення системи, що значно підвищують ефективність гальмування. І цілком можливо, що зазначене обмеження швидкості застаріло і може бути змінене. Але коректно оцінити доцільність таких змін неможливо без відповідних розрахунків.

    Та ні уряд, що ухвалює рішення про зміни правил, ані міністр, що ці зміні заперечує, жодних розрахунків не наводять.

    До того ж, треба б нагадати міністру деякі положення чинних Правил дорожнього руху. Він, боюся, пересувається виключно у супроводі своїх підлеглих з проблисковими маячками (у народі – «мигалками»), а тому міг забути.

    Так, відповідно до пункту 1.10 Правил, безпечна швидкість – це не 60 чи 90 км/год, а швидкість, за якої водій має змогу безпечно керувати транспортним засобом та контролювати його рух у конкретних дорожніх умовах. Відповідно до Правил:

    «12.1. Під час вибору в установлених межах безпечної швидкості руху водій повинен ураховувати дорожню обстановку, а також особливості вантажу, що перевозиться, і стан транспортного засобу, щоб мати змогу постійно контролювати його рух та безпечно керувати ним.

    12.2. У темну пору доби та в умовах недостатньої видимості швидкість руху повинна бути такою, щоб водій мав змогу зупинити транспортний засіб у межах видимості дороги».

    Думаю, після нагадування цих норм, стає зрозуміло, що обмеження 60 чи 70 км на годину мають більше значення для міліціонерів з радарами, оскільки безпека руху визначається дещо іншим.

    І складається враження, що міністр опікується перш за все інтересами своїх підлеглих. Або ж вважає нас, громадян, малограмотними і легковірними. Інакше запропонував би громадськості розрахунки, що підтверджують небезпечність збільшення дозволеної швидкості на 10 км/год. Якось та зрозуміємо, математику та фізику багато хто ще в радянській школі вивчав.

    Чим би міністру слід значно більше перейматися, так це забороною його підлеглим контролювати технічний стан транспорту між техоглядами. Адже у машини між техоглядами і гальма можуть зіпсуватися, і шини «полисіти». Закривати на таке очі дійсно небезпечно. Але сам факт прийняття урядом такого рішення означає визнання на найвищому державному рівні того факту, що міліція на дорогах нічим, крім хабарництва, не займається. Уряду й на думку не спало, що міліціонер може дійсно перевірити на дорозі технічний стан транспорту об’єктивно.

    Дожилися.

    Що ЩЕ від себе додам. Той хто критикує постанову уряду більш за все не має авто і не їздив ним дорогами України.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.03.13 | Shooter

      Вибачте, але це все - звичайне бла-бла-бла

      Мені вже надоїло повторювати банальне: висока швидкість повинна бути дозволена ЛИШЕ на відповідним чином облаштованій дорозі - яких в Україні мізер.

      Знову ж таки, європейська практика каже, що на автобанах швидкість є обмежена на 120 (наприклад, Бельгія, де майже всі автобани є освітлені - що значно полегшує їзду вночі) або 130 (наприклад, Австрія) та тільки в Німеччині (з однією з найкращих якістю автобанів) швидкість є необмеженою на автобанах.

      Проте, нагадаю сьогодні У ВСІХ, КРІМ ОДНІЄЇ пост-совіцької, країнах ЄУ, включаючи і Німеччину, максимальна дозволена швидкість в умовах населеного пункту на "звичайних" дорогах - 50 км/год, в одній (чи то Литва, чи Латвія) - 60 км/год. Минулого року таких країн було 2, від 1/2/2008 зниження з 60 км/год на 50 км/год відбулося в Словаччині.

      І це все, зауважу, при тому, що в Європі, в середньому, і придурків на дорогах менше, ніж в нас, і дороги суттєво кращі, і машини кращі.

      Натомість, зв'язок між збільшенням/зменшенням макс. швидкості, особливо в межах населених пунктів, та кількістю смертей є БАНАЛЬНО ОЧЕВИДНИМ - хоча би виходячи із збільшення/змешення гальмівного шляху.

      Чому потрібно пояснювати такі очевидні речі - незрозуміло :(
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.03.13 | kotygoroshko

        плюс в Європі на дорогах є півсмуги для велосипедів-мопедів

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.03.13 | AxeHarry

          Re: плюс в Європі на дорогах є півсмуги для велосипедів-мопедів

          + мабуть найголовніше :

          У Європах навряд чи можна відмазатись за $ від збитого пішохода, і іх поліцаі навряд чи страждають "ДАЙською сліпотою" коли у полі зору зявляєцця "модний номер" якому пох на правила - хоч там 50, хоч 60 , хоч 80 - бо воно всеодно перло за 160 і буде перти й далі. А також у тих же Європах поліцай за фразу "Ну шо, як будем рішать?" скоріше за все вилітає з служби з вовчим білетом.

          До честі на жаль окремих ДАІшників - був неабияк вражений недавно - іхав посеред ночі пустим Києвом (50-60-70), на світлофорі ззаду запалилася "люстра", став, підійшов Даішник, провів "аусвайс-контроль", а потім каже - попереджую, у Вас згоріла ліва фара, завтра поміняйте , плюс Ви не зупинилися на знак СТОП (реально не помітив - недавно встановлено). Я почав казати "та вночі, нікого ж нема на дорозі, знак не помітив ..." (ну явно не хоцця мати клопіт з штрафом - бо 100% штраф мав би бути) - а Даішник ще раз - "Я вас попереджую на 1й раз, іжжайте, щасливоі дороги" - і ніяких навіть "намьоків" на "давайте щось будемо рішать". Може воно десь щось у ДАІ рухаєцця у кращу сторону?
      • 2009.03.13 | 123

        аргументи не цікавлять, ми ж вміємо гоняти

        а ті хто проти - виявляється, в них нема машин просто. в європі взагалі ні в кого нема машин - тому в них 50. а ще вони всі тупі лохи, як американці майже.

        до речі, чомусь не згадують аспект - у місті, хоч обмеження 50, хоч 80, на час прибуття з точки Х в точку У в 90% випадків це вплине не більше ніж на 10%. за умови дотримання правил, звісно.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.03.13 | kotygoroshko

      крім тих у кого є авто, є ще люди які мають мопеда

      saha пише:
      > Що ЩЕ від себе додам. Той хто критикує постанову уряду більш за все не має авто і не їздив ним дорогами України.




      і ті, хто мають мопеда (у мопедів швидкість з заводу обмежена 60 км на годину), можуть мати інший погляд на нововведення
  • 2009.03.13 | Sean

    Рахуйте трупи (/)

    http://blogs.pravda.com.ua/authors/liamets/49ba7fb35aede/

    13.03.2009 17:45___Сергій Лямець
    Считайте трупы
    Водители потирают руки. Наконец-то, "народный" премьер хоть что-то сделала для народа. Теперь можно будет на огромной скорости гонять по городу, и еще на большей – по трассе.

    Речь идет о главном пиар-ходе прошлой недели. Юлия Тимошенко внимательно и по-матерински выслушала страдающих водителей грузовиков, и решила изменить лимиты скорости на украинских дорогах. В сторону повышения, естественно.

    Для города, например, раньше был лимит 80 км/ч. Это прописанные в правилах 60 км/ч плюс допустимые 20 км/ч, за которые ГАИ еще не берет штраф. Теперь по городу можно гонять 90, а по многополосным дорогам с ограждениями – до 110 км/ч.

    А теперь вопрос. Вы когда-нибудь видели машину, которая проносится мимо вас на скорости 90? Это невероятно быстро. Ни о каком экстренном торможении речи быть не может. Особенно в городе, где сплошные пешеходные переходы. Может быть, метров через 300 машина остановится.

    А теперь представьте то же самое, но уже в спальном районе города, где гуляют бабушки и дети. По личным впечатлениям, там даже 50 км/ч выглядят устрашающе. Металлическое тело, которое движется с такой скоростью, уже выглядит "Маклареном" на треке Формулы-1. Как при этом называют Шумахера, сидящего за рулем, догадайтесь сами.

    В понедельник на Троещине я наблюдал, как Mitsubishi сбыл молодого парня прямо на пешеходном переходе. По всей трассе валялись гамбургеры и салат. Сам парень неподвижно лежал возле наездчика.

    Возможно, водитель даже не при чем. Но я заметил другое. Мимо места аварии, словно сумасшедшие, проносились троещинцы на "Тавриях" и "Мерседесах".

    Еще одно наблюдение. Изменения в правила еще не вступили в силу. Но народ уже "валит" 90-100 по центру города, "подмигивая" и подрезая. Дурдом вернулся на дороги.

    Да, в решении Тимошенко есть три позитивных момента. Первый – действительно, ГАИ всех достали со знаками "40". Эти знаки стоят где ни попадя, а после него почти гарантированно стоит "мальчик с полосатой палочкой". Второй момент: ездить 80 по Столичному шоссе или по проспекту Бажана – это дикость. Неплохое покрытие, четыре полосы в каждую сторону и отбойники действительно позволяют выдавать 110.

    Наконец, третий позитивный момент. Премьер действительно сделала благо дальнобойщикам, которых нещадно "стригут" ГАИшники.

    Но! Дальнобойщики – это профессионалы. Я видел минимум аварий с их участием. Большей частью, большие фуры подрезали легковушки. То есть, дальнобойщикам можно разрешать ездить быстрее, и от этого никто не пострадает.

    Зато 90% остальных водителей это не касается. Их мастерство и длится ровно до первого критического случая. Сейчас они Шумахеры, через минуту сами не подозревают, как С НИМИ могло произойти ТАКОЕ.

    По сути, на прошлой неделе Тимошенко сняла овации за то, что вернула всю Украину на год назад. Во времена до введения высоких штрафов. А те времена характеризовались большим количеством аварий и смертей на дорогах.

    Вряд ли кто-то со мной поспорит, что в целом по городу скорости 80 км/ч более чем достаточно. Во вторник я общался с инспектором ГАИ, который оформлял штрафы на бульваре Леси Украинки. Мимо проносились машины со скоростью не меньше 110.

    "Когда повышали лимиты, со специалистами точно не посоветовались. Иначе пусть бы повышали, но убирали зазор в 19 км/ч. Только начала смертность на дорогах сокращаться", – сказал он.

    По оценке инспектора, смертность за последние месяцы упала минимум на 20%. "С нашими людьми нужно очень жестко, иначе начинают творить черти что", – подчеркнул он.

    Мои наблюдения говорят о том же. Что бы ни говорили обрадованные водители, но повышение штрафов вкупе со старыми ограничениями держали всех в узде. Количество аварий уменьшилось, и почти не стало трупов на дорогах. Бесили всех, разве что, вездесущие знаки "40", большинство из которых действительно нужно было поснимать.

    Напоследок хочу привести в пример Францию – как никак, мы стремимся в Европу. Да, там есть хорошо огороженные дороги внутри города, на которых можно ехать 110. Однако там все сделано для того, чтобы на эти дороги не попадали люди. Это не как у нас на Бажана – вроде, четыре полосы, но две из них забиты маршрутками.

    Зато по населенным пунктам все, как зайчики, ездят не больше 50 км/ч. Причем, это жесткие 50 км/ч, а не 70, как было бы у нас. А если пробка, все стоят. Я не видел ни одной попытки разогнаться больше 50 или объехать по встречной.

    Наконец, на автобанах максималка составляет 130 км/ч. И та же дисциплина.

    Да, проехать через Францию получается долго. Зато за несколько дней на дорогах я не видел НИ ОДНОЙ аварии. И, тем более, НИ ОДНОГО ТРУПА. А у нас – сами знаете.

    Как по мне, ради безопасности можно и "потормозить".
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.03.13 | saha

      Ще раз читаємо правила дорожнього руху


      «12.1. Під час вибору в установлених межах безпечної швидкості руху водій повинен ураховувати дорожню обстановку, а також особливості вантажу, що перевозиться, і стан транспортного засобу, щоб мати змогу постійно контролювати його рух та безпечно керувати ним.

      12.2. У темну пору доби та в умовах недостатньої видимості швидкість руху повинна бути такою, щоб водій мав змогу зупинити транспортний засіб у межах видимості дороги».
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.03.13 | 123

        та взагалі треба скасувати обмеження швидкості

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.03.13 | saha

          Для мене обмеження швидкості носить рекомендаційний

          характер ;).
          Але це не значить що не потрібно пропускати пішоходів на переході.
          Доречі хай менти стають біля переходу і штрафують тих хто не пропускає ;)
          Я тільки за ;) А то перейти дорогу не можливо.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2009.03.13 | AxeHarry

            Re: Для мене обмеження швидкості носить рекомендаційний

            До речі, у ПДР написано що пішоход теж має впевнитись що переходячи дорогу пішоходним переходом без світлофору він не створює мегапроблем у русі транспорту.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2009.03.13 | saha

              Але і стояти на переході по 15 хв поки всі пролетять не годиться

              так що це все залежить від культури водіїв.
              А новий швидкісний режим це скоріше забрали один з дохідних варіантів хабарів.
              чим погіршення ситуації на дорозі.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2009.03.13 | AxeHarry

                Re: Але і стояти на переході по 15 хв поки всі пролетять не годиться

                А може краще/простіше/вигідніше не робити нерегульований або наземний перехід там де треба стояти 15 хв щоб дочекатись розриву у русі транспорту?
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2009.03.13 | saha

                  Краще

                  так що в таких місцях покладемо лопати хай пішоходи риють собі тунелі?
            • 2009.03.13 | Shooter

              Re: Для мене обмеження швидкості носить рекомендаційний

              AxeHarry пише:
              > До речі, у ПДР написано що пішоход теж має впевнитись що переходячи дорогу пішоходним переходом без світлофору він не створює мегапроблем у русі транспорту.

              Це також ганіме правило. В нормальних країнах - саме пішохід "пан ситуації". Як самий вразливий учасник дорожнього руху.

              Це, у принципі, таке загальне "філософське" правило в нормальних суспільствах. В ненормальних працює "право крутого".
          • 2009.03.13 | Shooter

            Дозвольте поцікавитися - Вам відома країна, де обмеження ....

            ...швидкости руху має "рекомендаціний" характер?

            Блін...шо нам правила...ми ж люді разкрепощьонниє - нам всьо побарабану...бити ж машинами будемо ми, а не нас.

            А в результаті - жодних обмежень ні для кого.

            І як абсолютно закономірний результат - глибока дупа. У всьому :(

            P.S. І ще як приклад: на 3-4 полосній дорозі в Брюселі, але де є пішоходні переходи, обмеження - 50 км/год (поїдете 55 і попадете на камеру - заплатите штраф таких 50 євро), де є потенційний доступ для пішоходів до дороги - 70, де "початок естакади" - 90 (+ тунелі), і лише на кусочках автобанів, які заходять в місто, дозволено їхати 120.

            І, мушу зауважити, ніяких протестів подібні обмеження серед водіїв не викликають.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2009.03.13 | saha

              Відповідь тут(л)

              http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1236964501&first=1236964944&last=1236952101
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2009.03.13 | Shooter

                Вибачте, але це смішно

                Давайте почнемо боротися із знаками 40 км/год тим, що почнем вбивати більше дітей на дорогах :(
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2009.03.13 | saha

                  Давайте не будемо перекручувати слова

                  я за обмеження швидкості(знаком) за 150 метрів перед пішоходним переходом хоч і до 40.
                  У нас дороги розмічені по іншому чим у європі. Бо розмічали КАЛІКИ.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2009.03.13 | Shooter

                    Немає що перекручувати

                    saha пише:
                    > я за обмеження швидкості(знаком) за 150 метрів перед пішоходним переходом хоч і до 40.

                    Вибачте, але знову смішно. 7-10 річні діти, чи 70-річні літні люди виключно переходять дорогу по переходах??

                    > У нас дороги розмічені по іншому чим у європі. Бо розмічали КАЛІКИ.

                    У нас майже все каліки роблять. В тому числі й приймають дурнуваті закони.
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2009.03.14 | saha

                      Отож

                      Shooter пише:
                      > saha пише:
                      > > я за обмеження швидкості(знаком) за 150 метрів перед пішоходним переходом хоч і до 40.
                      >
                      > Вибачте, але знову смішно. 7-10 річні діти, чи 70-річні літні люди виключно переходять дорогу по переходах??
                      Тобто їм порушувати правила можна????

                      Моїй малій 4х немає. Вона знає, що переходити можна тільки на переході, на зелене світло і потрібно дорослого тримати за руку.
                      А якщо до 70 не вивчили ПРД то хто їм лікар ;(

                      > > У нас дороги розмічені по іншому чим у європі. Бо розмічали КАЛІКИ.
                      >
                      > У нас майже все каліки роблять. В тому числі й приймають дурнуваті закони.
                      Отож а нам тут жити
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2009.03.14 | Shooter

                        Cаме.

                        saha пише:
                        > Shooter пише:
                        > > saha пише:
                        > > > я за обмеження швидкості(знаком) за 150 метрів перед пішоходним переходом хоч і до 40.
                        > >
                        > > Вибачте, але знову смішно. 7-10 річні діти, чи 70-річні літні люди виключно переходять дорогу по переходах??
                        > Тобто їм порушувати правила можна????
                        >
                        > Моїй малій 4х немає. Вона знає, що переходити можна тільки на переході, на зелене світло і потрібно дорослого тримати за руку.
                        > А якщо до 70 не вивчили ПРД то хто їм лікар ;(

                        Їй-богу, кумедний Ви. Ви розумієте різницю між дитиною та дорослим? Все ще надіюсь, що так...

                        Як і все ще надіюсь, що розумієте прямопропорційну залежність між збільшенням швидкости - збільшенням галмівного шляху - збільшення каліцтва та смертей на дорогах. Бо весь світ це розуміє, єдине в Україні - чомусь ні. :(

                        > > > У нас дороги розмічені по іншому чим у європі. Бо розмічали КАЛІКИ.
                        > >
                        > > У нас майже все каліки роблять. В тому числі й приймають дурнуваті закони.
                        > Отож а нам тут жити

                        А тому давайте підвищимо максимальну швидкість в місті до 150 км/год - щоб менше було мучитися.
          • 2009.03.13 | 123

            високі штрафи і бюджетна криза навчать вас поважати правила

            бюджетна криза змусить даїшників штрафувати безпредельщіков типу вас, а високі штрафи змусять вас рахуватися з перспективою бути оштрафованим.

            нікуди ви не дінетесь, будете їздити як усі - 50 км/год
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2009.03.13 | saha

              Чому тільки 50 км на годину

              давайте як в англії 19 столітят перед самоходною машиною повинен йти чоловік і всіх попереджувати, що їде автомобіль.
              Адже по політичному устрою навряд чи ми зараз краще англії 19 століття, давайте туди рівнятися.
    • 2009.03.13 | saha

      Вот отличный комент на УП Лямцу

      Гражданин автофоб,
      Вы очень далеки от проблем автомобилистов, поэтому и пытаетесь очернить причинную постанову, даже понятно зачем – надои упадут у электроника:-)
      А то, что она запрещала ТО на дороге – Вас не заинтересовало? Аргумент против такого запрещения простой – а если у автомобиля красные габариты, он всех заслепляет китайскими противотуманками и дымит на всю дорого? Но ГАИ не ловят таких, они пользуются этим, чтобы собирать дань за аптечки и огнетушители с тех, кто не развелся легко на левую фотку визиря.
      Нечего контролировать скорость, пусть идут и ловят фуры на мосту Метро, в 4м ряду на Бажана (это о Ваших дифирамбах "проФФессионалам":-), пусть ловят маршруточников, исполняющих высадку людей где попало и забивающие проезды своими хаотическими парковками... Это Вас не волнует, Вам скорость подавай... Согласен – это САМОЕ ПРОСТОЕ И ТУПОЕ, ЧТО МОЖНО ДЕЛАТЬ ВИЗИРЕМ НА ПЛАН ПО СДАЧЕ И ФЕНОМ НА ЗАРПЛАТУ И ПРЕМИЮ СЕБЕ И НАЧАЛЬНИКУ.


      Я почти со всем согласен, но ГЛАВНОЕ в ситуациях на дорогах – это отсутствие одного момента! Он заключается в том, что я ни разу не слышал о том, что посадили гаишника за взятку! Взяток что, нет??? Нет фиксации??? Неужели нельзя прижать по максимуму беспредел гаишников? Вот после этого требуйте соблюдения правил!
      А то сегодня не нужно показывать даже права при нарушении правил – просто 50 или 100 грн в руку и "щасливо". Луценко что, не знает об этом? Смешно!
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.03.13 | Shooter

        Комєнт смішний і ганімий

        Все дуже банально: кожних 10 додаткових км збільшують гальмівний шлях - збільшення гальмівного шляху веде до збільшення жертв автонегод.

        Все решта - емоції.
  • 2009.03.13 | Мартинюк

    Приклад емоційного "непродуманого" рішення

    Як водій прекрасно розумію Тимошенко - вона кілька раз кудись не встигла через необхідність її водію дотримуватися правил - зараз вже не вдасться кататися під сирени і викидання на узбіччя всіх хто попався "під колеса". Потім вона поспілкувалася з автопротестувальниками і від них напевно почула про те що нові правила трохи ... тово. Вони дійсно трохи тово, але зовсім не в тій радикальній мірі, яка відображена в "революційному" рішенні Кабміну. так дійсно - деякі з правил потребують перегляду. Але з одночасними кардинальними заходами по якщо б не в пребудові доріг та шляхопроводів то принаймні по встановленню світлофорів та малюванні пішохідних переходів по всій Україні.
    Однак теперішня "політична еліта" яка приблизно співпадає із двома ( половиною) політблоками у Верховній Раді- регінали, тимошенківці та комуністи, у свій час вже підписали ( і затвердили своєю мовчанкою) смертний вирок єдиній людині яка була здатна будувати дороги в Україні - себто Кирпі.
    Тому єдине на що вони наразі здатні у цій сфері - це слова, навіть якщо це слова законів та інструкцій ДАІ.
    Зараз проти цього виступив Луценко. Не думаю що він так вже переживає за пішоходів - просто його зараз "здають" регіоналам як відступне по справі Пенчука та "Білого Лебедя". Але все одно приємно - навіть трохи пригадався полумяний Луценко часів УБК та помаранчевої революції.

    Але проблема полягає в тому що для її вирішення абсолютно не потрібні ніякі політичні та піарівські танці - потрібно всього-навсього навести лад - десь притиснути, десь послабити, десь дати грошей на проектування ,перебудову і банальне заасфальтовування вибоїн.

    Але в політичному клубі "могильників Кирпи" таке просто немислиме - за їхніми "понятіями" тратити бабло на якісь дороги здатні лише патологічні лохи і небезпечні козли "які заважають жити" - наприклад той же Кирпа.
  • 2009.03.13 | igorg

    Хто в Україні покаже швидкісну дорогу?

  • 2009.03.14 | ak1001

    дурість якась

    щвидкість руху транспорту у місті практично має бути прияв'язана до швидкості пішохода

    десь 5 - 50 здається

    на більший швидкості водій прости не встигне зреагувати


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".