МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Wizzair проти українців?

12/23/2009 | Майдан-ІНФОРМ
Повідомлення "Української Правди":
http://life.pravda.com.ua/problem/4b3128b7290ec/

Про це заявив один з пасажирів рейсу.

"Спочатку рейс затримали приблизно на три години, тому що вранці аеропорт був закритий і цей літак не прибув вчасно із Східної Європи", - розповів він.

"До полудня польоти поновилися. Ближче до третьої години дня всі пройшли реєстрацію, і пасажирів у звичайному режимі запросили на посадку. Після того як усі розташувалися в літаку, капітан раптом оголосив, що рейс скасовано", - зазначив співрозмовник.

За його словами, причину скасування, а також хто ухвалив таке рішення, капітан не назвав, а обидва аеропорти - лондонський і київський - в цей час працювали.

"З літаком теж все було в порядку, тому що в нього на наших очах зайшли інші пасажири і він полетів у Познань", - заявив пасажир.

За його словами, "Wizzair просто вирішила, що польський рейс їй зараз потрібніше українського, і плювати на те, що наступний рейс до України тільки через кілька днів".

"Спочатку бортпровідники намагалися викурити київських пасажирів із салону, відкривши навстіж двері та влаштувавши протяг. Їм довелося закрити двері після того, як вагітна пасажирка, яка сиділа біля входу почала вимагати припинити знущання", - сказав співрозмовник.

"Зрозумівши, що ніхто з пасажирів літак залишати не збирається, співробітники Wizzair викликали поліцію, яка зайшла в літак із собаками і змусила всіх покинути борт", - зазначив він.

За словами співрозмовника, "для видворення особливо незговірливих пасажирів застосували газовий балончик".

"У результаті пасажири опинилися фактично на вулиці без інформації про те, коли ж вдасться полетіти. Оператор call-центру Wizzair в Україні порекомендував полетіти через 10 днів - 28 грудня, запропонувавши перебронювати квиток", - сказав пасажир.

"На питання про надання готелю та харчування, представник Wіzzair відповів, що такий сервіс буде надано виключно тим пасажирам, які встигли перебронювати свої квитки на 21 грудня", - розповів він.

За його словами, весь "аеропорт Luton був забитий пасажирами скасованих рейсів Wizzair та інших компаній, які спали на підлозі".

Як відомо, раніше 61 пасажир авіакомпанії "Wizzаir" з України застряг в аеропорту Венеції через негоду.

sean

Відповіді

  • 2009.12.23 | Englishman

    Виключно проти українців?

    За його словами, весь "аеропорт Luton був забитий пасажирами скасованих рейсів Wizzair та інших компаній, які спали на підлозі".
  • 2009.12.23 | Чучхе

    У користуванні лоукостами є певний елемент ризику

  • 2009.12.23 | Sean

    От знайшовсь перший захисник

    з мила випав:

    Subject: Богдан Губський вимагає позбавити ліцензії авіакомпанію Wizzair за хамське ставлення до українських громадян
    From: БЮТ
    Date: Wed, December 23, 2009 7:05 am
    To: БЮТ

    ПРЕС-СЛУЖБА НАРОДНОГО ДЕПУТАТА БОГДАНА ГУБСЬКОГО

    Богдан Губський вимагає позбавити ліцензії авіакомпанію Wizzair за хамське ставлення до українських громадян

    Народний депутат, член фракції БЮТ Богдан Губський вимагає від Мінтрансу відреагувати на інцидент зі скасованим рейсом Лондон-Київ авіакомпанії Wizzair і у різі необхідності позбавити компанію ліцензії на роботу в Україні.

    Як повідомляли вітчизняні і закордонні ЗМІ, 21 грудня у Лондоні стався безпрецедентний випадок з українськими пасажирами рейсу авіакомпанії Wizzair Лондон-Київ. Без попередження авіакомпанія відмовилась здійснювати перевезення, а також надати готель та харчування людям, які змушені були в аеропорту очікувати на наступний рейс.

    Богдан Губський також вимагає від компанії Wizzair компенсувати пасажирам всі збитки, в тому числі моральні, за неповагу і зневажливе ставлення до українських громадян.

    «Ми повинні змусити поважати Україну та її громадян. А авіакомпанії, яка допустила хамську поведінку по відношенню до українців, потрібно дати гарного прочухана» - зазначив Губський.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.12.23 | GreyWraith

      Хай би свою шефиню повчив...

      ... поваги до украiнцiв.
    • 2009.12.23 | ziggy_freud

      в кого з конкурентів інвестував Губський?

      Sean пише:
      > «Ми повинні змусити поважати Україну та її громадян. А авіакомпанії, яка допустила хамську поведінку по відношенню до українців, потрібно дати гарного прочухана» - зазначив Губський.

      та скільки завгодно може бути питань до лоу-костів; але з нашім середнім рівнем прибутків в багатьох випадках це єдиний реальний спосіб подорожувати. Альтернатива - пару днів на перекладних замість пари годин в літаку. Або "хай-кост" авіалінії на порядок дорожче.

      кого дуже цікавить репутація авіаліній, може позбавити си гемороя і платити за кожний рейс на пару сотень більше. А для кого ця пара сотень критична, хай оцінює ризики. До речі, в "хай-кост" теж бувають майже шарові акційні квитки. І схожі проблеми з посадкою.

      сабж: в кого з конкурентів Візз вклав гроші Губський?
  • 2009.12.23 | observеr

    дуже схоже на замовну кампанію від конкурентів

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
  • 2009.12.23 | Sean

    версія віззайру (л)

    http://www.unian.net/ukr/news/news-353667.html
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.12.23 | Mykyta

      Слабка відмазка

      Я не розумію, чому слота на Київ не було, а на Познань знайшовся. Чомусь Візз вирішила про це промовчати, тобто спровокувати ще більшу кількість підозр.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.12.23 | Englishman

        Так, слабка

        Нехай перед всім аеропортом звітуються, чому вони люблять поляків, і не люблять всіх іншіх.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.12.23 | Mykyta

          Re: Так, слабка

          При чому тут весь аеропорт? Перед пасажирами, яких викинули з літака, могли б і прозвітувати - в них же контракт з компанією, нє?
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2009.12.23 | Englishman

            а при тому,

            що рейси повідміняли в купі іншіх міст Європи, і тільки наші відмовилися покинути літак (це взагалі-то не жарти, їм повезло, що їх звідти просто вигнали). Тих же британців, французів, німців постраждало значно більше, проте я щось не бачив ідіотських обвинувачень у стилі "Візейр проти німців, французів, британців" навіть у місцевій жовтій пресі.

            Mykyta пише:
            > При чому тут весь аеропорт? Перед пасажирами, яких викинули з літака, могли б і прозвітувати - в них же контракт з компанією, нє?

            З чого ви взяли, що перед ними не прозвітувалися? Про це навіть автор нічого не казав.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2009.12.23 | Mykyta

              Re: а при тому,

              Englishman пише:
              > я щось не бачив ідіотських обвинувачень у стилі "Візейр проти німців, французів, британців" навіть у місцевій жовтій пресі.

              Я такого і не писав. Але вважаю, що Візейр поводиться не найкращим чином (якщо Вас заспокоїть, то як і деякі інші компанії, наприклад British Airways. Мав нагоду побувати в такій ситуації - нікому б не побажав).

              > З чого ви взяли, що перед ними не прозвітувалися? Про це навіть автор нічого не казав.

              Читайте уважніше вихідне повідомлення.

              "За його словами, причину скасування, а також хто ухвалив таке рішення, капітан не назвав"

              "У результаті пасажири опинилися фактично на вулиці без інформації про те, коли ж вдасться полетіти. Оператор call-центру Wizzair в Україні порекомендував полетіти через 10 днів - 28 грудня, запропонувавши перебронювати квиток"
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2009.12.23 | Englishman

                Re: а при тому,

                Mykyta пише:

                > Читайте уважніше вихідне повідомлення.
                >
                > "За його словами, причину скасування, а також хто ухвалив таке рішення, капітан не назвав"

                Треба пасажиру звикати, що інформація про те, "хто ухвалив таке рішення", не є обов"язковою до оголошення.

                > "У результаті пасажири опинилися фактично на вулиці без інформації про те, коли ж вдасться полетіти. Оператор call-центру Wizzair в Україні порекомендував полетіти через 10 днів - 28 грудня, запропонувавши перебронювати квиток"

                Якщо ви часто літаєте, то вам має бути відомо, що це- цілком стандартна ситуація. Компанія просто не може нічого обіцяти у важких погодних умовах, тому може запропонувати лише найреальніші виходи на даний момент. І це стосується УСІХ пасажирів, а не тільки українців, на що робився наголос у статті.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2009.12.23 | Mykyta

                  Re: а при тому,

                  Englishman пише:

                  > Якщо ви часто літаєте, то вам має бути відомо, що це- цілком стандартна ситуація.

                  Літаю часто і по тому, наскільки така ситуація є стандартною для даної компанії, заношу її по-можливості в чорний список. Для мене це є цілком неприйнятна ситуація. Тим більше, коли пояснення компанії не відповідають її діям.

                  ПС. Так, наголос на тому, що Візейр поводиться нечемно саме з українцями, теж вважаю недоречним.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2009.12.23 | Shooter

                    Re: а при тому,

                    Mykyta пише:
                    > Englishman пише:
                    >
                    > > Якщо ви часто літаєте, то вам має бути відомо, що це- цілком стандартна ситуація.
                    >
                    > Літаю часто і по тому, наскільки така ситуація є стандартною для даної компанії, заношу її по-можливості в чорний список.

                    Cебто, коли через погодні умови к-сть рейсів скорочує аеропорт, Ви заносите перевізника в чорний список?

                    Englishman правий: в той же самий час в Європі було затримано/скасовано сотні рейсів. І чомусь "виганяти з літака" довелося лише українців...дивно, правда?
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2009.12.23 | Mykyta

                      Re: а при тому,

                      Shooter пише:

                      > Cебто, коли через погодні умови к-сть рейсів скорочує аеропорт, Ви заносите перевізника в чорний список?

                      Я такого не писав. Мої зауваження стосувались того, що люди, які мають контракт з компанією, були залишені без необхідної інформації і без забезпечення нічлігом і харчуванням, що прямо передбачено правилами перевезень. Це характеристика, нмд, не дуже хороших компаній.
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2009.12.23 | Englishman

                        Re: а при тому,

                        Mykyta пише:
                        > Shooter пише:
                        >
                        > > Cебто, коли через погодні умови к-сть рейсів скорочує аеропорт, Ви заносите перевізника в чорний список?
                        >
                        > Я такого не писав. Мої зауваження стосувались того, що люди, які мають контракт з компанією, були залишені без необхідної інформації і без забезпечення нічлігом і харчуванням, що прямо передбачено правилами перевезень. Це характеристика, нмд, не дуже хороших компаній.

                        Компанія написала, що відшкодувала витрати на проживання, і дала ваучери на харчування. Перевірити зацікавленим журналістам це досить просто.
                  • 2009.12.23 | Englishman

                    Re: а при тому,

                    Mykyta пише:
                    > Englishman пише:
                    >
                    > > Якщо ви часто літаєте, то вам має бути відомо, що це- цілком стандартна ситуація.
                    >
                    > Літаю часто і по тому, наскільки така ситуація є стандартною для даної компанії, заношу її по-можливості в чорний список.


                    В такому разі, якби ви мали летіти минулого тижня, в список ваш мали б потрапити майже всі європейські авіакомпанії.
                • 2009.12.23 | Сергій Вакуленко

                  Якщо оце — правда, перевізник повівся не надто стандартно

                  "До полудня польоти поновилися. Ближче до третьої години дня всі пройшли реєстрацію, і пасажирів у звичайному режимі запросили на посадку. Після того як усі розташувалися в літаку, капітан раптом оголосив, що рейс скасовано", - зазначив співрозмовник.

                  За його словами, причину скасування, а також хто ухвалив таке рішення, капітан не назвав, а обидва аеропорти - лондонський і київський - в цей час працювали.

                  "З літаком теж все було в порядку, тому що в нього на наших очах зайшли інші пасажири і він полетів у Познань", - заявив пасажир.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2009.12.23 | Englishman

                    а ви в курсі, що погодні умови можуть бути

                    несприятливі і в повітрі, а не тільки в пунках прильоту-відльоту? Плюс сам факт відкриття аеропорту на даний момент далеко не завжди означає, що авіакомпанія може (і має право) виконувати туди рейс?

                    Всіх обставин ми не знаємо, проте чомусь ви готові вірити пасажирові, а не авіакомпанії.
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2009.12.23 | Сергій Вакуленко

                      Ви розумієте значення слова "якщо"?

                      Englishman пише:
                      > несприятливі і в повітрі, а не тільки в пунках прильоту-відльоту? Плюс сам факт відкриття аеропорту на даний момент далеко не завжди означає, що авіакомпанія може (і має право) виконувати туди рейс?

                      Тобто авіакомпанія спочатку запустила пасижирів до літака, а потім почала довідуватися, чи має вона право виконувати рейс?


                      > Всіх обставин ми не знаємо, проте чомусь ви готові вірити пасажирові, а не авіакомпанії.

                      А Ви чомусь навпаки. Навіть не знаючи всіх обставин.
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2009.12.23 | Englishman

                        Re: Ви розумієте значення слова "якщо"?

                        Сергій Вакуленко пише:
                        > Englishman пише:
                        > > несприятливі і в повітрі, а не тільки в пунках прильоту-відльоту? Плюс сам факт відкриття аеропорту на даний момент далеко не завжди означає, що авіакомпанія може (і має право) виконувати туди рейс?
                        >
                        > Тобто авіакомпанія спочатку запустила пасижирів до літака, а потім почала довідуватися, чи має вона право виконувати рейс?

                        Досить часто трапляється, що пасажирів запускають до літака, і потім просять вийти через неможливість виконати рейс. Я не розумію, чому це для вас звучить настільки шокуюче.



                        > > Всіх обставин ми не знаємо, проте чомусь ви готові вірити пасажирові, а не авіакомпанії.
                        >
                        > А Ви чомусь навпаки. Навіть не знаючи всіх обставин.

                        я взагалі-то на 100% впевнений тільки у тому, що "дискримінації українців" не було. А це було головним моментом статті.
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2009.12.23 | Сергій Вакуленко

                          То якраз нечасто трапляється

                          Englishman пише:
                          > Сергій Вакуленко пише:
                          > > Englishman пише:

                          > Досить часто трапляється, що пасажирів запускають до літака, і потім просять вийти через неможливість виконати рейс. Я не розумію, чому це для вас звучить настільки шокуюче.

                          Якщо той самий літак потім одразу вилетів до Польщі, питання виникають.


                          > > > Всіх обставин ми не знаємо, проте чомусь ви готові вірити пасажирові, а не авіакомпанії.

                          > я взагалі-то на 100% впевнений тільки у тому, що "дискримінації українців" не було. А це було головним моментом статті.

                          І знати всі обставини Вам для цього не треба?
  • 2009.12.24 | Englishman

    Мда... Соромно за Україну...

    На російському сайті хтось щось написав, і Порошенко вже лякає "висновками"...


    "Я не исключаю, что мною лично будут приглашены представители этой авиакомпании. Украина как государство сделает необходимые выводы, которые обеспечат защиту своих граждан и соответствующее поведение представителей авиакомпании по отношению к ним", - сказал он.

    Напомним, ранее издание Travel.ru со ссылкой на одного из пассажиров сообщило, что в пятницу, 18 декабря, в лондонском аэропорту Лутон пассажиров рейса W6902 Лондон - Киев авиакомпании Wizzair "выдворяли из самолета с помощью полиции, собак и газовых спецсредств"

    http://korrespondent.net/ukraine/events/1030045
  • 2009.12.24 | Englishman

    Доречі, а чому так сором"язливо прибрали джерело?

    Майдан-ІНФОРМ пише:
    > Про це заявив один з пасажирів рейсу.

    В оригіналі ж було так:
    "Про це заявив один з пасажирів рейсу, повідомляє Travel.ru."

    http://life.pravda.com.ua/problem/4b3128b7290ec/

    Нє?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
  • 2009.12.24 | texas aggie

    Re: Wizzair проти українців?

    Відміна рейсу, навіть після того, як всі пасажири зайшли в літак і довго там сиділи - дуже рядова ситуація у багатьох компаній, навіть не lowcost. Зі мною це траплялося в США мінімум двічі. Одного разу (із Continental) рейс затримали десь на три години, потім ми десь годину сиділи в літаку, добиралися до злітної смуги. А потім капітан сказав, що від довго вже не спав, і летіти не має права. Ми ще майже годину добиралися назад до терміналу. Мені прийшлося ночувати біля аеропорту в готелі, причому за свої гроші, і ні про яку компенсацію мови не було. Нікого із поліцією при цьому із літака не виводив, люди були сердиті, але поводилися ввічливо. На жаль ця історія лише закріпить упереджене ставлення до українців у Європі.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.12.24 | Сергій Вакуленко

      Re: Wizzair проти українців?

      texas aggie пише:
      > На жаль ця історія лише закріпить упереджене ставлення до українців у Європі.

      Я не раз літав "українськими" рейсами. Українці загалом дисциплінованіші та тихіші за инших пасажирів. Бо не звикли наполягати на своїх правах й воліють уникнути конфліктів з усякими "органами".

      Вочевидь, іще до посадки було щось таке, чим спровоковано їхню відмову залишити літак (припущення на підставі власного пасажирського досвіду).
  • 2009.12.24 | DADDY

    "Укртатнафта" припинила поставку авіапалива Wizz Air(/)

    http://wwc.un.ua/ukr/secure/withnews.html?repeat=0&lenta=po&date=2009-12-24&lang=ukr&id=1328032

    Компанія "Укртатнафта" (Кременчуцький нафтопереробний завод, Полтавська область) припинила відвантаження авіапалива й заправлення літаків авіакомпаній групи компаній Wizz Air.

    Про це Українським Новинам повідомила прес-служба "Укртатнафти".

    "АТ "Укртатнафта" заявляє про виключення із числа своїх контрагентів авіакомпанії Wizz Air, а також про припинення відвантаження авіапалива на адресу вищезгаданого авіаперевізника й заправлення літаків даної компанії", - повідомила прес-служба.

    Таке рішення було зумовлено неприпустимою і неадекватною, на думку компанії, поведінкою працівників авіакомпанії Wizz Air стосовно пасажирів в аеропорті Luton (Лондон).

    "Укртатнафта" заявляє про свою принципову цивільну позицію й висловлює протест проти невмотивовано агресивних дій компанії Wizz Air стосовно власних пасажирів", - сказано в повідомленні.

    Компанія вважає дії Wizz Air недозволеною поведінкою, яку не можуть виправдати ніякі форс-мажорні обставини.

    Як повідомляло агентство, перший заступник міністра транспорту й зв'язку Василь Шевченко доручив голові Державної авіаційної адміністрації Олександру Давидову вивчити ситуацію із затриманням Wizz Air Hungary (Угорщина) рейса "Лондон - Київ".

    За повідомленнями ЗМІ, 18 грудня в Лондоні (Велика Британія) без попередження ця авіакомпанія відмовилася здійснювати перевезення, а також надати готель і харчування людям, змушеним в аеропорту чекати наступний рейс.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.12.24 | Englishman

      Клоуни

  • 2009.12.24 | Englishman

    Дещо про можливих замовників

    З коментрарів на Укрправді:

    Заказчики травли WizzAir начинают выходить из тени…
    Как известно группа Приват бизнесмена Игоря Коломойского владеет порядка 60% акций Укртатнафты. В ноябре группа Приват сконцентрировала контрольный пакет акций авиакомпании АэроСвит.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.12.24 | GreyWraith

      Ну от...

      Englishman пише:
      Как известно группа Приват бизнесмена Игоря Коломойского владеет порядка 60% акций Укртатнафты. В ноябре группа Приват сконцентрировала контрольный пакет акций авиакомпании АэроСвит.
      От би й побiгли мегапатрiоти з криками "наших б'ють!" пiдмахувати Коломойському.
    • 2009.12.24 | Стопудів

      Ага, це Коломойський із Губським

      повиганяли людей із літака.

      Думаю, нічого з Візейром не станеться - а трошечки прочуханки від медіа їм не завадить. )
  • 2009.12.24 | Абу

    отут, імхо, краще описано (л)



    http://zaua.org/pg/article/editorial/read/12435/Na_rejsi_aviakompaniji_wizz_air_pasazhyriv_byly_i_vykuruvaly_z_litaka_gazom__rozpovid_postrazhdalogo
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.12.24 | Englishman

      Ви самі в це вірите?

      Щось цуе не дуже схоже на те, що писали в першій статті?

      "В той день пасажири рейсу W6 902, що летів за маршрутом «Лутон – Київ», пройшли реєстрацію із запізненням на три години – літак пізно прилетів до аеропорту. Але коли всі вже розташувались в літаку і почали з нетерпінням чекати на відліт, раптом зайшла стюардеса і заявила, що робочий день скінчився – вони перепрацювали, тому всі вільні і можуть розходитись."
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.12.24 | Абу

        я вірю що (1) віззейр може створити проблеми

        (2) коломойський може допомогти віззейру з проблемами

        а по-суті в мене тільки одне питання - чи справді літак не міг летіти до Києва. якщо справді не міг - віззейр правий, і все це тільки викидання конкурента

        як постійний клієнт цієї авіакомпанії я можу сказати, що вони зробили гарну справу, особливо в перший рік роботи. Але траблів в них справді багато. Якщо скандал висосаний з пальця тільки для того щоб їх посунути - я на їх стороні, зокрема як новинар Майдану. Але чомусь мені здається що вони цілком могли підставитися і віддати перевагу іншому, не київському, рейсові в однакових умовах
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.12.24 | Englishman

          Re: я вірю що (1) віззейр може створити проблеми

          Абу пише:
          > як постійний клієнт цієї авіакомпанії я можу сказати, що вони зробили гарну справу, особливо в перший рік роботи. Але траблів в них справді багато. Якщо скандал висосаний з пальця тільки для того щоб їх посунути - я на їх стороні, зокрема як новинар Майдану. Але чомусь мені здається що вони цілком могли підставитися і віддати перевагу іншому, не київському, рейсові в однакових умовах

          Там насправді був великий "беклог" з пасажирів, що перед цим декілька днів чекали на свої рейси через непогоду. Тому для мене може бути зрозумілим, чому віддали перевагу тому ж польському рейсу перед українським (якщо причина була в цьому).
      • 2009.12.24 | Стопудів

        Те, що написано на ZaUA.org, написано зі слів очевидця

  • 2009.12.24 | Микола Гудкович

    Бачили очі, що купували? (л)


    "Час, вказаний у розкладі та інших документах не гарантується, і не є складовою частиною цього договору".

    http://blogs.pravda.com.ua/authors/golovan/4b336c8bc12ff/
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.12.24 | Стопудів

      це пишуть усі компанії в усіх квитках

      Справа не в часі - це часто буває з лоукостами.

      Заплющимо очі й на те, що вони запропонували забрати тих, хто залишився, аж через тиждень. Ну нема в них літаків, тобто він один )

      Але за те, що висадили українців на користь поляків, треба їх др*чити. Наступного разу не висадять.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.12.24 | Bayan

        Re: це пишуть усі компанії в усіх квитках

        Стопудів пише:
        > Але за те, що висадили українців на користь поляків, треба їх др*чити. Наступного разу не висадять.


        Дрючити є за що і Візeйр, і сeкюріті цього аeропорту.

        Авіалінію - за нeнадання вичeрпної інформації пасажирам про причини відміни польоту ("закінчився робочий дeнь" - цe нe причина, цe справeдливо мало викликати обурeння у будь-якої нормальної людини, хіба раби сприйняли б цe нормально).

        Ceкюріті - за очeвиднe пeрeвищeння сили у випадку, дe потрібно було застосувати дипломатичні пeрeговори за участи консульского працівника.
        Щоб нe ствeрджували "адвокати" на кшалт Енглішмeна - такі заходи ніколи нe були б застосовані ані проти західних європeйців, ані проти амeриканців.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.12.24 | Englishman

          Re: це пишуть усі компанії в усіх квитках

          Bayan пише:

          > Щоб нe ствeрджували "адвокати" на кшалт Енглішмeна - такі заходи ніколи нe були б застосовані ані проти західних європeйців, ані проти амeриканців.

          Ну і тих, хто на 100% впевнений, що серед пасажирів, що летіли з країни Євросоюзу, не було західних європейців, теж непогано було б дрюкнути. Заради профілактики ідіотизму.
  • 2009.12.24 | Englishman

    Коментар Візейра (л)



    http://korrespondent.net/ukraine/events/1030390
    згорнути/розгорнути гілку відповідей


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2018. Архів пітримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг". E-mail: news@maidan.org.ua