МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Анонс: Театр-студія "Арабески" запрошує...

03/09/2005 | otar
Театр-студія "Арабески" запрошує на

виставу КРИТИЧНІ ДНІ

14 березня (понеділок), 19:00 Молодий театр, вул. Прорізна, 17



Вистава за мотивами оповідання Дж.Д.Селінджера "Тупташка-невдашка"

Режисер, сценарист - Світлана Олешко Художник-постановник - Тамара Левшина Хореограф - Олександр Кравченко Композитор - Міколай Тшаска Слайд-шоу: Оператори - Влад Юрашко, Віка Юрашко, Олексій Радинський, Стас Стрілець Монтаж - Олександра Панченко Актори: Наталя Цимбал, Михайло Барбара, Валерія Полянськова, Павло Савельєв.

Прем'єра вистави "Критичні дні" відбулась у грудні 2003 року в Харкові. "Так жорстоко судити жінок можуть тільки жінки", писали у харківській пресі. Харківські театральні критики гостро засудили виставу, називаючи її брутальною, жорстокою, песимістичною. Зустріч харківських критиків з групою польських театральних менеджерів, режисерів та журналістів переросла у розлогу дискусію: поляки, на противагу харків'янам, стверджували, що вистава цілком вкладається в тенденції розвитку сучасного європейського театру. Вистава "Критичні дні" - це все, що ви не знали про жінок, але хотіли б дізнатися...

Вистава мала продовження у двох цілком незалежних проектах - візуальному проекті "Критичні дні" (фото, слайд-шоу, відео), який презентували публіці двічі у Харкові, а також у Києві та Єревані; і виданому компанією "Atlantic Records" компакт-диску разом з саундтреком до вистави.

У березні виставу побачать мешканці п'яти українських міст (Харків, Київ, Івано-Франківськ, Львів, Донецьк).

КРИТИЧНІ ДНІ Головна героїня вистави - молода жінка, яка за всіма соціальними ознаками є доволі успішною особою: заміжня, достатньо забезпечена чоловіком, щоб не працювати й мати прислугу, має дочку... Однак ми бачимо перед собою втомлену й знесилену людину, яка болісно переживає категоричну відсутність кохання у власному житті. Вона сама стає абсолютно нестерпною, жорстокою особою, яка не має ні крихти ніжності ні до власної дитини, ні до чоловіка, ні до решти оточуючих... Із розмови з подругою, колишньою однокурсницею з коледжу, в кінці вистави ми дізнаємось, що героїня живе лише одним найсвітлішим спогадом своєї недавньої юності - коротким романом з хлопцем, який загинув у Другій світовій війні. Ця жінка (як і багато інших) шукає причини виникнення власної внутрішньої порожнечі, хоче зрозуміти, як же вона дійшла до цього, що ж сталося з нею і з цілим світом? Власне цим питанням і завершується вистава: "Я ж була доброю дівчиною, - благально спитала вона, - правда ж, доброю?"

Світлана Олешко, автор сценарію та режисер: "Критичні дні" - це новий образ жінки, інтимний світ якої можна обговорювати. Раніше не прийнято було говорити вголос про місячні, волосся на ногах і під пахвами, про те, що жінка користується антиперспірантами та щоденними прокладками. Тепер сучасний світ перенаповнений "жіночими" речами, тобто світова промисловість виробляє у величезних кількостях продукцію нібито для жінок: косметика, одяг, прокладки... Однак, завалюючи жінку цим мотлохом, ніхто не хоче чути її голосу. Цей зовні комфортабельний, заповнений прокладками й тампаксами сучасний світ насправді зовсім не є затишним і комфортним, принаймні для перебування у ньому жіночих створінь, якщо крім використання прокладок вони ще на щось розраховують, наприклад, на любов чи на відсутність війни...

У виставі використані оригінальні фільми - слайд-шоу (5 короткометражних стрічок) та оригінальний музичний супровід (композитор М.Тшаска). Ці елементи вистави представлені як самостійні проекти: фільми і фото у вигляді виставки, музичний супровід у вигляді компакт?диску.

Міколай Тшаска, автор музики: Насправді проектів співпраці з театрами було чимало. Але це вдруге, коли музика до вистави відіграє таку важливу роль. Музика задає тон сценам, а не тільки їх ілюструє.

"Харьков: Что? Где? Когда?": Ми бачимо зустріч двох шкільних подруг - плітки, спогади, присмачені спиртним, примірки одягу. Все це супроводжується показом на екрані досить ризикованих фотографій - така собі суміш легкого порно, сімейного альбому і реклами. Фон, на якому неминуче проходить життя кожної жінки.

Квитки у касах Молодого театру: 228 85 68

Акредитація журналістів триває до 12.03.05 Контактна особа - Тетяна Олійник, 8 050 692 48 71, bonzy@ukr.net

Відповіді

  • 2005.03.15 | Anneken

    Дуже гарна вистава (-)



Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".