МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Минобразования угрожает натравить на Могилянку Генпрокуратуру

07/08/2008 | obkom.net.ua
http://obkom.net.ua/news/2008-07-08/1326.shtml

Министерство образования и науки Украины обратится с представлением в Генеральную прокуратору, если ректор Киево-Могилянской академии и в дальнейшем будет игнорировать новые правила вступления в высшие учебные заведения. Об этом сегодня сообщил министр образования и науки Иван Вакарчук на пресс-конференции.

Министр отметил, что он лично обращался к ректору Киево-Могилянской академии с просьбой разрешить абитуриентам сдавать вступительные экзамены на том языке, на котором они получали образование. «Если выпускник изучал в средней школе немецкий, французский или испанский язык, он не может себе позволить поступить в академию поскольку там стоит барьер - лишь английский язык на вступительных экзаменах. Такой пункт противоречит Конституции и равным правам для всех выпускников», - отметил министр.

И.Вакарчук также напомнил, что все абитуриенты, права которых нарушаются при вступительной кампании, имеют право и обязательство обращаться в суд.

РБК-Украина

08 Июля 2008 13:26

Відповіді

  • 2008.07.08 | Трясця

    Підтримую Могілянку

    Вони б ще російську здавали. Зараз англійська - ЄДИНА міжнародна наукова мова. Її і треба здавати. Щось права НЕДОЛУГОЇ людини затьмарюють в МОН права ОСВІЧЕНОЇ людини.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.07.08 | Iryna_

      +1000000

      про французську з іспанською - маразм
      виконання цієї вимоги зруйнує учбовий процес там

      давайте ще говорити що неприйом в хореографічне училище тих хто не вивчав в школі балет є порушенням прав людини
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.07.08 | Torr

        Shooter, ось він який ваш И.Вакарчук . Ганьба (Вакарчуку)!!!

  • 2008.07.08 | ziggy_freud

    англійська - суттєва складова бренду Могилянки

    obkom.net.ua пише:
    > Министр отметил, что он лично обращался к ректору Киево-Могилянской академии с просьбой разрешить абитуриентам сдавать вступительные экзамены на том языке, на котором они получали образование. «Если выпускник изучал в средней школе немецкий, французский или испанский язык,

    якщо випускників з гарним знанням цих мов буде багато, можливо, і варто запровадити викладання деяких предметів французами чи німцями. Щодо іспанців дуже сумніваюсь. Але 99% відсотків грамотних науковців володіє общепанятним, тобто English. Попри всю нелюбов деяких франкофонів до мови-агресора...

    > он не может себе позволить поступить в академию поскольку там стоит барьер - лишь английский язык на вступительных экзаменах. Такой пункт противоречит Конституции и равным правам для всех выпускников», - отметил министр.

    а якщо хтось здобував освіту казахською? Чи молдовською? Когось доведеться мовноязично дискримінувати. Щоб забезпечити якість освіти.

    > И.Вакарчук также напомнил, что все абитуриенты, права которых нарушаются при вступительной кампании, имеют право и обязательство обращаться в суд.

    еге-ж. Один мій товарищ оскаржив результати вступних в суді. Ще за Совєтів. Йому сказали: "Добре. Ми тебе візьмемо" І після першого семестра вигнали. На законних підставах - нездача заліків...
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.07.08 | псевдоквази

      Re: англійська - суттєва складова бренду Могилянки

      Могилянка - це ж, здається, приватний заклад, а не державний?! Чого ж тоді Вакарчукові треба? А от є такий дуже специфічний заклад - Соломонів університет, так про те ніхто не чи-чирк, чого б це?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.07.09 | Iryna_

        Re: англійська - суттєва складова бренду Могилянки

        псевдоквази пише:
        > Могилянка - це ж, здається, приватний заклад, а не державний?! Чого ж тоді Вакарчукові треба? А от є такий дуже специфічний заклад - Соломонів університет, так про те ніхто не чи-чирк, чого б це?

        Могилянка зараз державний заклад
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.07.09 | псевдоквази

          Re: англійська - суттєва складова бренду Могилянки

          Iryna_ пише:
          > Могилянка зараз державний заклад

          А чого це так зробилося і коли?
          А якщо глянути на цю тему взагалі, так знову ж таки повертаємося до філософського питання: що нам потрібно і що важливіше - так звана справедливість чи еффективність? Оскільки сама система освіти відіграє загалом косметичну роль, то у нас завжди роблять вибір на користь "справедливості". В такому разі все логічно, і в рамках такої системи вимоги Вакарчука таки "справедливі". Звичайно, Могилянка має змогу потім відрахувати тих, хто самостійно не вивчить англійську у 1-му семестрі, і це буде "справедливо", хоч і неефективно, але ж ефективність не є приоритетом системи.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.07.09 | ziggy_freud

            вершина справедливості - видати всім однакові дипломи

            це помітив ще Гюстав ЛєБон. Латинська та англо-американська системи.

            латинська (Франція) заснована на справедливому доступі до знань, англо-американська - на підготовці ефективних фахівців. Воно так було 100 років тому, і зараз теж так.

            псевдоквази пише:
            > А якщо глянути на цю тему взагалі, так знову ж таки повертаємося до філософського питання: що нам потрібно і що важливіше - так звана справедливість чи еффективність?

            вершиною справедливості буде всім бажаючим видати однакові дипломи. Незалежно від витрачених зусиль та розумових здібностей. Такою "справедливою" була хіба що шкільна освіта в СРСР. І то були винятки. Хтось вчився в фізмат, а хтось в спортивній.

            > Оскільки сама система освіти відіграє загалом косметичну роль, то у нас завжди роблять вибір на користь "справедливості". В такому разі все логічно, і в рамках такої системи вимоги Вакарчука таки "справедливі". Звичайно, Могилянка має змогу потім відрахувати тих, хто самостійно не вивчить англійську у 1-му семестрі, і це буде "справедливо", хоч і неефективно, але ж ефективність не є приоритетом системи.

            одне маленьке зауваження. Людина з гарними лінгвістични здібностями може досить швидко вивчити свою четверту мову. Тобто знаючи укр, рос, нім, додати до них англійську відносно просто. Хто дожив до 18ти з одною мовою, в цьому сенсі вже безнадійний...
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.07.09 | псевдоквази

              Re: вершина справедливості - видати всім однакові дипломи

              ziggy_freud пише:

              > вершиною справедливості буде всім бажаючим видати однакові дипломи. Незалежно від витрачених зусиль та розумових здібностей. Такою "справедливою" була хіба що шкільна освіта в СРСР. І то були винятки. Хтось вчився в фізмат, а хтось в спортивній.
              >
              Отож і воно, що за 17 років та радянщина не подолана, та й, здається, більшість і не розуміє, що в цій "справедливості" поганого.

              > одне маленьке зауваження. Людина з гарними лінгвістични здібностями може досить швидко вивчити свою четверту мову. Тобто знаючи укр, рос, нім, додати до них англійську відносно просто. Хто дожив до 18ти з одною мовою, в цьому сенсі вже безнадійний...

              І я так вважаю, та й прикладів досить - практично всі шведи, ірландці або голландці. Не можу не згадати як там писав студентові Ландау: "Англійська мова - дуже легка! Навіть досить тупі англійці добре володіють англійською." :)
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.07.09 | Сергій Вакуленко

                Re: вершина справедливості - видати всім однакові дипломи

                псевдоквази пише:

                > І я так вважаю, та й прикладів досить - практично всі шведи, ірландці або голландці.

                Ірландці — напевно, а от щодо шведів і нідерландців то є велике перебільшення.
          • 2008.07.09 | vsv

            Державний

            А в сязи с тем, что он государственный - выполнение законов никто еще не отменял. Да, пробуй доказать. что-то, но изволь выполнять. Знаете формулу: Закон плох - но он закон.
            Бардак в стране - от невыполнения законов, и посему я лично давно бы ректора отправил погулять во Владимирском садике.
            Как говорил Крылов: И там речей не тратить по пустому, где нужно власть употребить.
            При том, что я противник этой системы тестирования.
  • 2008.07.08 | igorg

    Абсолютна дурня. Могилянка є унікальним ВНЗ

    що цілком заслуговує на повну академічну автономію. ВНЗ де проблем з корупцією найменше якщо не сказати що відсутня. Пан міністр не задавався запитанням, а як же будуть вчитися студенти якщо є викладання англійською? Адже їх доведеться відрахувати вже в першому семестрі.
    Таки непереборна логіка системи: душити тих хто відірвався.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.07.08 | Torr

      Re: Абсолютна дурня. Могилянка є унікальним ВНЗ

      igorg пише:
      > Таки непереборна логіка системи: душити тих хто відірвався.

      от-от, ще А.С.Пушкін писав:
      "души прекрасные порывы..."
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.07.09 | vsv

        Относительно унікальности ВНЗ

        В области физики - химии - слабоподотовленные бакалавры и магистранты, слабее КГУ. В области истории - археологии - уступают тому же КГУ. Остальное не знаю. С первыми - сам имел дело, со вторыми мой родственник.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.07.09 | ziggy_freud

          наскільки відомо мені,

          соціологію там викладають приблизно на рівні КНУ, тобто скоріше добре; психологію останні 15 років тільки збираються викладати по-людські.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.07.10 | vsv

            Re: наскільки відомо мені,

            Так в чем же уникальность? В рекламе и саморекламе?
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.07.10 | ziggy_freud

              давайте заяву п. міністра і мовноязичіє розглянемо окремо від

              якості підготовки в самій Могилянці. Як на мене, вони скоріше ВНЗ, ніж фабрика дипломів. Знаю деяких грамотних викладачів та випускників.

              щодо іспитів, я сам спостерігав, як міняється контингент на деяких факультетах, коли відміняють іспит з іноземної. Стає менше розумних, і більше (геть політкоректність) пальцатих недомажорів.

              З студентами, які можуть читати англійською, працювати цікавіше. Хоча нормальні українські підручники вже є, варто звертатись і до першоджерел...
        • 2008.07.11 | Сергій Вакуленко

          Я теж погано знаю Могилянку

          Тобто переважно з відгуків колеґ.

          Отже, історики студентів хвалять: працювати з ними цікаво; ба більше — до занять треба готуватися, бо инакше можна осмішитися.

          Знаю теж про запрошення гарних лекторів з-за кордону (кажу "гарних", бо особисто їх знаю).

          Із другого боку, не знаю за всі роки існування Могилянки жодного її випускника, який би чимось відзначився в моїй (філологічній) галузі. А вже можна було б когось такого сподіватися... Далі: на конференціях (чи вже за кордоном, чи в Україні) учасників з Могилянки я майже не бачу, а ті, що були, нічим не вразили. Книжки з мовознавства, друковані Могилянкою/могилянцями, мають рівень, нічим не ліпший від пересічного в Україні.
        • 2008.07.12 | igorg

          Щодо унікальності варто пролистати назад сторінки

          цього форуму. Про Могилянку можна говорити й хороше й погане, але вона має своє власне неповторне обличчя, власну репутацію і репутацію непогану. Й саме ця унікальність й українськість була і є причиною нападів на неї :).
          Що виграє Могилянка від загального порядку вступу? Що виграємо ми, суспілсьтво? Рівно нічого. Просто впаде рівень до середнього рівня вступника пересічного ВНЗ. Здається про корупцію у Могилянці мова не йде? То для чого такі крайнощі, лише аби задовольнити амбіції чиновників МОН? Не дорого вийде?
        • 2008.07.15 | solomia

          Re: Относительно унікальности ВНЗ

          "На початку 1992 року ... Приїжджаю до Львова... Іван Олександрович Вакарчук, не вагаючись, розкриває всі секрети процесу проведення тестування, методів шифрування, перевірки, дешифрування. Ми повною мірою в перший рік використали цей досвід львів"ян... Саме тоді я зрозумів, що в Україні є ректори, які по-справжньому вболівають за розвиток вищої освіти, а не живуть власними амбіціями."
          зі статті В"ячеслава Брюховецького "Ректор" (Patriae decori civibus еducandis. Львів, 2007).
          отож, справа не в "унікальності Могилянки", не в ній вперше запровадили тестування! А таким чином даємо зелене світло двомовності?!!!
          Думаю, що "унікальні могилянці" врешті решт мали б зрозуміти позицію Міністра, а не збирати підписи, часом і неграмотно підписаних людей...
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.07.15 | sama

            Re: Относительно унікальности ВНЗ

            Дотепер мала Брюховецького за порядну людину.Він дійсно створив хороший вуз, причому без зайвої ПІАрності.Не словом, а ділом... Чому б йому не висловитися з приводу конфлікту?Ну як можна не розуміти, що як тільки стане хтось хоч трошки рівнішим з рівних, відразу голопупинські національні університети знайдуть і свою особливість. На мою думку, Могилянка маючи свої, без сумніву , хороші традиції зможе і за загальними критеріями і набрати і навчити студентів. Шкода, що підтримка, яка так потрібна Вакарчуку , з боку Могилянки відсутня.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.07.15 | sama

              Re: Относительно унікальности ВНЗ

              http://www.pravda.com.ua/news/2008/7/14/78770.htm
              Трохи самовпевнено написано про Могилянські тести. І не кращі вони і не якісніші. Вони були покликані виявити хороший середній рівень вступника з ряду предметів - а решту Могилянка додасть, і з цією задачею справлялися. Дійсно, до честі Могилянців, про хабарі при вступі не чула.Тим більш дивна їх теперішня позиція.
    • 2008.07.08 | Iryna_

      повторюю щодо корупції в Могилянці

      дуже шустрий кум родичів довго шукав кінці, як всунути доньку в Могилянку

      не знайшов, засунув в мединститут в своєму облцентрі
  • 2008.07.09 | Мацяльця

    Питання до адептів Могилянки:

    Що це є таке и чим воно вирізняється?
    У природничих науках, математиці чи теоретичній фізиці? Щось не чув. У літературі - можливо. Але успіхи у мовній політиці примушують чогось сумніватися: "виші", "студіювання", "гелікоптери" та "слухавки" - це все на що вони здатні? Випускники є гарними знавцями англійської мови? Охоче вірю, але навряд чи вони її знають краще ніж бл. 600 млн. її природних носіїв. Наскільки я розумію, Могилянка головно штампує чиновників для Укр. держави. Якщо так, тоді добре видно пана по халявах.
  • 2008.07.09 | Сын пошел на отца (Нардеп Вакарчук против министра Вакарчука)

    VIP

    Подпись: «Славко Вакарчук – твой сын»!

    http://vip.glavred.info/?/articles/2008/07/09/144045-19
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.07.09 | Torr

      Re: VIP

      прикро, що знову хтять все звести до сімейного скандалу.
      ОБОРОНА МОГИЛЯНКИ - СПРАВА ВСЕНАРОДНА!
    • 2008.07.10 | solomia

      Ганебно Могилянці використовувати такі методи!

      але ж це не правда, Славко точно не підписував і не висилав підтримку електронною поштою!!! кому потрібна брехня? Невже Могилянка хоче таким дешевим трюком здобути популярність? розсварити батька з сином, знаючи, що не підписав Святослав!
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.07.10 | vsv

        Re: VIP

        Это как подтверждение выше заднному мною вопросу о рекламе.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.07.10 | Трясця

          Відокремимо мух від котлет

          Намагання Могилянки зберегти перевагу англійської мови цілком виправдані. Інші мови (крім рідної, певна річ) для НЕФІЛОЛОГІВ та НЕЛІТЕРАТОРІВ не потрібні як засоби здобування наукової освіти. А рівень освіти в Могилянці можна обговорювати та критикувати. Я не вважаю себе компетентним з цього питання, але впевнений, що Могилянка, принаймні, не найгірший ВНЗ у країні. Так що варто починати не з неї.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.07.10 | vsv

            Re: Відокремимо мух від котлет

            Так ведь не с нее начинают, а она пытается доказать, что закон государства для нее - это фигня. Мы сами мол устанавливаем свои законы. Любой юрист и нормальный человек знает формулу "Закон плох, но он закон". А уж Могилянка должна была бы ее знать, как свои пять пальцев. Поэтому то и живут на западе лучше, чем мы, что соблюдают эту формулу. Доказывай, что закон плох, пытайся изменить его, но пока он действует - соблюдай. И все тут. Так и отделим мух от мяса.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.07.10 | псевдоквази

              Кто платит, тот и заказывает музыку!

              Не знаю, по каким мотивам Могилянка стала государственным ВУЗом, но раз уж стала, то куда деваться от соблюдения закона, хоть даже и соблюдения в форме "итальянской забастовки".
              А самореклама - неизменная составляющая деятельности любого западного университета, так что в этом плане Могилянка вполне в струе. Пока. правда, если только я не ошибаюсь, никто из могилянских выпускников не прославил Украину... но продолжаем надеяться, у других заведений с этим тоже не очень по крайней мере.
            • 2008.07.10 | Трясця

              Re: Відокремимо мух від котлет

              Шановний VSV, правило (а хіба Вакарчук дотримався закону, коли "хворим" дітям начальства відмінив іспити?), за яким будь-яка іноземна мова годиться при вступі, дуже погане. Англійська мова має бути наріжним каменем будь-якої вищої освіти, незалежно від ВНЗ! Якщо Могилянка бореться за це, треба її підтримати. А то закарпатці почнуть як іноземну здавати угорську, буковинці - румунську, а кримчани - російську. Я впевнений, що має бути одна державна мова, знання з якої мусить продемонструвати КОЖНИЙ абітурієнт, незалежно від того, закінчив він україномовну школу чи ні. А другою, ОБОВ"ЯЗКОВОЮ, мовою повинна бути англійська, бо, не знаючи її, не можна бути ані державним чиновником, ані науковцем, ані військовим, ані навіть спортивним функціонером. Ці мови і треба перевіряти на іспитах або на тестуванні. Решту мов - лише ДОДАТКОВО, при вступі до спеціальних ВНЗ, де ЗАЗДАЛЕГІДЬ відомі відповідні спеціальні вимоги. Ці регуляції повинні працювати неухильно, без винятків.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.07.10 | vsv

                Иностранный

                Но, ... тогда необходимо отменить все иные инязыки в школах. И не вижу в этом смысла. Сам, в школе, Ин-те, аспирантуре учил франзуский. Пришлось выучить англ., необходимость заставила. Сегодня я правлю тексты на английском, написанные моими сотрудниками, которые учили всегда его. Аналогично, мой директор, кот. учил немецкий, правит английские тексты своих сотрудников - "англичан". Более того, 90 % окончивших эти языки не используют, они им и нужны не были. Стоит ли из за этого устраивать бардак? И нарушать закон? Ведь в принципе каждый фак найдет, чтобы он хотел дополнительно тестировать. Либо всех отпустить - по закону, либо всем одинаковые условия - по тому же месту.
              • 2008.07.10 | vsv

                Правило есть правило

                Я хочу одного: жить в стране где выполняются законы, так как это происходит в нормальных странах. Наша же ментальность базируется на принципе: на верху не соблюдают закон, почему я должен его соблюдать? В этом то наше и отличие. Еще молодым 30 лет назад, я попал в Германию и немцы мне сказали: увидишь человека, перебегающего дорогу на красный свет - твой соотечественник. Сами они могли, на моих глазах, стоять у светофора у глухого переулка из которого за день 5-10 машин выезжало и ждать зеленого, и при этом никто не думал - а канцлер переходит на красный.
                Не секрет, что у нас наверху законы не соблюдают, но может - если внизу и на малом их начнут соблюдать, то тогда появиться возможность и уверенность в требованиях к соблюдению законов и выше. Если мы соблюдаем законы то можем и требовать этого от других, и тех кто это не выполняет - отстранять.
                А теперь о ВУЗах. Мое мнение таково - любой ВУЗ, который выдает диплом гособразца, независимо от того частный он или государственный, обязан подчиняться законам государства. В противном случае имеет право выдать диплом собственного образца и добиваться его признания на равне с гособразцом.
                К Могилянке у меня нет никакой неприязни, но и не ставлю ее выше других в особое положение, не вижу причин.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2008.07.10 | Трясця

                  Який закон?

                  Чи існує такий закон, що жодний ВНЗ не має права встановлювати свої правила прийому, а ВСІ ВНЗ зараховують студентів ВИКЛЮЧНО за однаковими прозорими правилами? Якщо так, то тоді давайте дотримуватися цього закону В УСІХ ВНЗ без виключення, і тоді я згоден з Вашою німецькою аналогією. Але Інститут міжнародних відносин НЕ підкоряється цьому закону. Більше того, ВСІ ректори, користуючись ВИКЛЮЧЕННЯМ із закону, можуть приймати будь-якого Андрія Ю. без іспитів, визнавши його довідку про важку хворобу, яка раптом минула перед візитом до ректора, але завадила йому здавати тестування. Причому Андрію Ю. довідку дадуть, а мешканцю села Голодне - ні. Тобто, закон де-факто не працює. А я (ректор Могилянки), за Вашою логікою, маю бути чесним і чистим, і виконувати не закон, ні, а його найнезручнішу для мене частину? Перепрошую, але так не буває, і так не буде. Повертаючись до аналогії з Німеччиною, зазначу, що там запроторять до тюрми навіть сина канцлера, якщо той грубо порушить правила дорожнього руху. Ясно, що й мешканець якогось Швайндорфа правила виконуватиме. А як виконує у нас правила Андрій Ю. чи громадянин К., який вбив на своїй автівці міліціонера?

                  Висновок. Або буде ОДНОЗНАЧНИЙ закон, єдиний для всіх, або бардак, який ми всі спостерігаємо. Так чому впорядкування починати з найневиннішого порушення - заміною не потрібних у навчанні мов на потрібну?

                  А тепер по суті питання про вивчення мов. Ну що це за кокетство? Ви вивчили англійську мову самотужки, бо Ви людина здібна й наполеглива, а БІЛЬШІСТЬ наших абітурієнтів не знають ЖОДНОЇ мови(включно з українською або російською)! Так давайте обов"язковою англійською ОБМЕЖИМО право НЕДОЛУГИХ на освіту, бо на практиці маємо обмеження БІДНИХ!!
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2008.07.10 | псевдоквази

                    Re: Який закон?

                    Тут вже пішла філософська дискусія, де є 2 позиції:
                    1. Мені (ректорові Могилянки) треба виконувати закон, хоч би інші його й не виконували.
                    2. Коли всі інші будуть виконувати закон, то я теж почну це робити (а ні - так ні, як в анекдоті).
                    Голосуємо чи як? Чи спитаємо ректора?
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2008.07.10 | Simpleton

                      А чи був хлопчик? Нe пeвeн, чи могла Вeрховна Рада прийняти цeй

                      закон на цій сeсії. А до сих пір іспити бyли у кожній конторі по-своєму.

                      Гадаю, йдeться просто про наказ міністра. А "явно злочинні" ;) накази навіть у Чeрвоній армії нe були обовязковими до виконання.
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2008.07.10 | Torr

                        Re: А чи був хлопчик?

                        всім зрозуміло що англійська - дуже ефективний фільтр проти хлопчиків-мажорів. Чому Вакарчук прокуратурою погрожував - мені досі незрозуміло. Ну невже крісло міністра освіти може трансформувать львівського бандерівця на комуняку?!
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2008.07.11 | vsv

                          Ох ли английский?

                          Ну не надо же передергивать. Давайте посмотрим в глаза реалиям. В Киеве, детям бонз и пр. на порядок легче отлично знать английский, даже за счет частных занятий, кот. оплатят богатенькие родители. Сами дети как были бовдурами, так и будут. И надо ли так напирать на этот фактор? На периферии и при отсутствии в семье доходов иметь знания по языку на порядок сложнее, на мозги могут быть на порядок светлее. Это не просто, а из личного опыта. У меня был студент КГУ, работал с 3-го курса, англ. на нуле, голова и самоорганизация - выше всех похвал (из Тернопольской области). Студентом я его в каникулы выслал на 3 месяца на стажировку за бугор (скрывая что он студент, в каникулы). Он там собрал деньги, закончил курсы англ., к моменту окончания у него было 3 публикации в ISI, его выловили америк., пригласили, там он и защитил и успещно работает. Сейчас у меня двое таких же аспирантов, с Волыни и Тернополя, англ. на нуле был. А головы не пример, нашим киевлянам с лучшим знанием англ. Сейчас, прервали аспирантуру и сидят на стаже за рубежом, англ. нагоняют. Так что, надо - выучат. Я кстати приводил пример, с и нашим директором и свой. Хотя дети у меня закончили частные курсы, да, я мог оплатить.
                      • 2008.07.11 | vsv

                        Не правда

                        Симплетон, чувствуется, что устав армейский вы в руках не держали. Согласно уставу - приказ начальника сначала выполняется, а потом обсуждается.
                  • 2008.07.11 | vsv

                    Трясци

                    Абсолютно правильно, мы полностью подтверждаете мое высказывание. Вас сразу интересует выполняет ваш сосед закон или нет, а немца, голландца и пр. этот вопрос не интересует, он выполняет его. Вот и все. Такова наша ментальность. Ничего нового вы мне не сказали, это я слышу как сверху, так и снизу, а посему бардак будет расти и дальше.
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2008.07.11 | Трясця

                      Re: Трясци

                      Справа не в моїй скромній особистості. Мені вже нічого здавати не треба. Проте мої міркування притаманні більшості нашого народу. Якщо Янукович нахабно за підтримки Ющенка захоплює "Межигір"я", то мешканець І* села М* (реальна людина) так само нахабно захоплює шматок плавнів на город. З цим нічого не вдієш. Ви закликаєте людей з нищих щаблів бути моральними, в той час як вгорі творять бо-зна що. Але в нас не протестантстька Німеччина. Якщо Ю, Я, Т, Л крадуть, то селянин І* крастиме теж. Якщо Андрій Ю не вчиться, а його пересувають з курсу на курс, то НІХТО з тих, кому наука до дупи, а гроші є, вчитися не буде. А ті хлопці, про яких Ви нас проінформували, становлять виняток. Я теж таких знаю. Їх зараз на всю країну, скажімо, сотня. З них 80 вже налаштовані за кордон, а там їх з руками відірвуть. І я з Вами абсолютно згоден: бардак продовжуватиметься. Можна розводити філософські теревені, хто винен, курка чи яйце, але процес іде. Власне, його наслідки наявні: держава зникає з шаленою швидкістю. Замість неї створюється територія для захоплення Росією (не будемо занадто політкоректними). Не думаю, що в цьому винен саме ректор Могилянки (до речі, я навіть не знаю його прізвище).
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2008.07.11 | vsv

                        Re: Трясци

                        Так же как и вам, мне уже давно сдавать нечего и кто сейчас ректор Могилянки - понятия не имею. Согласен и с тем, что государство валится и запросто превратится в придаток России, чем порадует (на время) часть из нашего населения (правда недолго, радоваться будут, другое дело, что второй раз вырваться - ой, ой). Но уверен, что не придет добрый и справедливый царь, который сверху начнет делать все по закону, если мы сами не научимся соблюдать его, и тогда требовать этого с других. Уже давно, своему начальству, которое иногда, любит оправдать свои не совсем законнные действия тем, что так и на верху не соблюдают, я отвечаю - т.е. если иванов ворует, то и я должен воровать? Вы хотите нарушить КЗОТ - пожалуйста, но без моего согласия и с возможностью опротестовать эти действия. И часто помогает.
                      • 2008.07.12 | Рюген

                        Размечтались:

                        Трясця пыше:
                        процес іде. Власне, його наслідки наявні: держава зникає з шаленою швидкістю. Замість неї створюється територія для захоплення Росією (не будемо занадто політкоректними). Не думаю, що в цьому винен саме ректор Могилянки (до речі, я навіть не знаю його прізвище).

                        Державы и не было. Была УССР, да выдохлась.
                        Не пойму, чем таким Украина может заинтересовать Россию? Разве только Слобожанщина и Новороссия, да и то, если сильно попросятся. России сейчас вообще никто не нужен, кроме нормальных, платежеспособных покупателей. Или Вы считаете, что Россия горит желанием содержать стариков, чьи дети вкалывают на плантациях от Польши до Португалии или носят в трусах контрабанду?
                        Совсем другое дело - вопросы безопасности. Россия будет отнюдь не в восторге, если на этой территории порасставляют ракеты. Вот и все.
  • 2008.07.12 | igorg

    І все ж цікаво, наскільки Міністр може дістати ректора

    Особливо Могилянки. Здається звідси саме оте що будуть звертатися до суду. Цікаво чи були колись такі прецеденти й чи багато буде бажаючих :)
  • 2008.07.15 | Василь Петрів

    Суть конфлікту не мови, а можливість перевірки ЗНО

    Абітурієнт, який не вивчав англійської, не може вступати на англійську філологію в жоден ВНЗ. І ніхто про обмеження прав не говорить. Могилянка, як і будь-який інший ВНЗ, має право вимагати знання тої чи іншої іноземної мови. Не подобається - іди вивчати, наприклад, право в той ВНЗ, який вимагає знання німецької чи не вимагає нічого.

    Мені здається, що справа зовсім в іншому.
    Результати ЗНО, як я вже неодноразово писав, ОГОЛОШЕНІ об'єктивними і справедливими ще до їх отримання. Вчителі навіть не мають права знати їх, ВНЗ повинні приймати без жодного аналізу. А Могилянка вирішила провести своє тестування і порівняти результати! Таке порівняння може привести до несподіваних висновків, тому так агресивно намагаються не допустити можливості перевірки результатів ЗНО.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.07.15 | псевдоквази

      Re: Суть конфлікту не мови, а можливість перевірки ЗНО

      Можливо, Ви маєте рацію! Все це добре вкладається в тенденцію МОН "централізувати" вступну кампанію та, можливо, також і всю пов*язану з цим корупційну складову.
    • 2008.07.15 | Torr

      Re: Суть конфлікту не мови, а можливість перевірки ЗНО

      Василь Петрів пише:
      > Мені здається, що справа зовсім в іншому.
      > Результати ЗНО, як я вже неодноразово писав, ОГОЛОШЕНІ об'єктивними і справедливими ще до їх отримання. Вчителі навіть не мають права знати їх, ВНЗ повинні приймати без жодного аналізу. А Могилянка вирішила провести своє тестування і порівняти результати! Таке порівняння може привести до несподіваних висновків, тому так агресивно намагаються не допустити можливості перевірки результатів ЗНО.

      Кажете ставлять під сумнів результати ЗНО?! Так це ж заколот!!!
    • 2008.07.24 | Василь Петрів

      Дійсно, суть конфлікту в можливості перевірки ЗНО

      УЦОЯО може "науково" пояснити все. Навіть те, що їхні власні оцінки порівнювати не можна. Так і написано: "До Українського центру оцінювання якості освіти надійшло багато запитань щодо порівняння результатів за шкалами від 100 до 200 балів і від 1 до 12 балів. Повідомляємо, що результати зовнішнього оцінювання за цими двома шкалами визначаються на основі різних методик і не можуть порівнюватися". Тому не треба, мовляв, дивуватися, що учень, який краще вчився у школі (вища оцінка у 12-бальній системі) може виявитися гірше підготовленим до навчання у ВНЗ. Методика!

      А Могилянка посміла засумніватися і перевірити! Ось "наукове" пояснення, що, як колись казали, рішення партії і уряду спираються на єдино правильну теорію. (Виділення в тексті заяви моє)

      З А Я В А
      Українського центру оцінювання якості освіти

      Українському центру оцінювання якості освіти стало відомо, що в Національному університеті «Києво-Могилянська Академія» під час проведення так званого внутрішнього конкурсного відбору абітурієнтів до складу університетських тестів були включені окремі завдання з української мови, історії України, хімії, математики та інших предметів, розроблені в Українському центрі оцінювання якості освіти та використані під час проведення зовнішнього незалежного оцінювання в 2008 р. Також були оприлюднені заяви керівників цього вищого навчального закладу про те, що абітурієнти, які складали тести під час «внутрішнього конкурсного відбору», не підтвердили результати, отримані ними під час зовнішнього оцінювання.

      З огляду на зазначене вище, Український центр оцінювання якості освіти вважає доцільним заявити про наступне.

      По-перше, використання тестових завдань, розроблених в Українському центрі оцінювання якості освіти, без нашої згоди є порушенням авторських прав і спонукає нас діяти відповідно до чинного законодавства.

      По-друге, тести для зовнішнього оцінювання, підготовка яких здійснюється в Українському центрі оцінювання якості освіти, є сукупністю тестових завдань, дібраних за певними правилами для вимірювання певного кількісного показника, визначеного програмами зовнішнього оцінювання та специфікацією тесту. Тому довільне використання цих завдань для тестування не може бути валідним.

      По-третє, умови проведення національного зовнішнього незалежного оцінювання, методика визначення його результатів докорінно відмінні від тих, що використовуються в Національному університеті «Києво-Могилянська академія». Зокрема, на виконання тільки тесту з української мови та літератури під час зовнішнього оцінювання його учасникам було надано 180 хвилин. На виконання ж комплексного тесту в Національному університеті «Києво-Могилянська академія» було передбачено 210 хвилин. Але впродовж цього часу абітурієнти університету повинні були дати відповіді на питання з семи предметів: української мови, англійської мови, основ правознавства, математики (обов’язково) та ще трьох предметів за власним вибором, включаючи питання з історії Києво-Могилянської академії.

      По-четверте. Довільно відбираючи завдання з тестів, розроблених в Українському центрі оцінювання якості освіти, і складаючи з них тести для внутрішнього конкурсного відбору, в Національному університеті «Києво-Могилянська академія» елементарно порушили баланс тестових завдань. Так, до математичної частини університетського тесту включено 90% завдань, що віднесені до категорії «дуже складні» й «складні».

      Таким чином, будь-яких підстав для порівняння результатів, отриманих абітурієнтами під час зовнішнього оцінювання та внутрішнього конкурсного відбору в Національному університеті «Києво-Могилянська академія», немає.

      Крім того, подібна практика суперечить елементарним законам тестології. Тому припускаємо, що цей крок керівники цього вищого навчального закладу здійснили лише для того, щоб знівелювати серед громадськості негативне враження від вступної кампанії, що була проведена цього року в Університеті, виправдати доцільність «внутрішнього конкурсного відбору».



      Український центр оцінювання якості освіти

      22 липня 2008 р.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.07.24 | sama

        Пане Василю,

        Як Ви думаєте, якщо сьогодні випускникам дати ті самі тести, вони повторять результати?
        Якщо результати виявляться відмінними, чи можна на цій підставі робити аналіз про рівень тестів?
        Мені здавалося , що Вакарчук і Брюховецький (його голос в Могилянці не останній)- люди "однієї крові", що змінилося від 2004? Чи не могли вони дискусійні проблеми вирішити на рівні обговорення. Адже їх конфлікт використовують інші з корисливою метою.
      • 2008.08.05 | Василь Петрів

        А ось і підтвердження від Брюховецького

        http://www.dt.ua/3000/3300/63637/
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.08.05 | igor

          Re: А ось і підтвердження від Брюховецького

          А в мене питання: скільки лекцій у Могилянці читають англійською? чому не можна людину приймати без англійської та українського (зилишивши екзамен з німецької тощо), а потім навчити її английської та української? Зараз ситуація така, що Могилянка зі своїми правилами якщо й залучає іноземців, то лише з української діаспори, але повністтю закриває залучення до себе росіян, французів та ін., хто не знає (поки) української. Я знаю студентів істориків та археологів - вони на 95% не знають англійської! А взагалі у державі правила та закони повинні бути одні для всіх.
        • 2008.08.05 | Solo

          Re: А ось і підтвердження від Брюховецького

          пане Петрів! якщо б ви уважно прочитали Брюховецького інтерв,ю, то побачили б у нього зовсім інші інтереси і далеко не вболівання за незалежне тестування! це амбіції, як і у Вас. бо Ви просто ображена людина, це свідчать Ваша підбірка публікацій. Схаменіться!


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".