МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Співвідношення надприродних можливостей бога-Отця та його сина

07/03/2002 | Карло
Ісус бувало, сам демонстрував деякі дива, а інколи звертався до бога-отця і закликав його на допомогу, діючи як наводчик для важкої батареї, викликав "вогонь на себе". Більше того, він казав, що будь хто, хто повірить у бога, теж здатен творити чи викликати дива. Звідти питання - чи мав Ісус надприродні властивості безпосередньо, чи він тільки був посередником і просив бога-отця проявити їх і таким чином, тільки бог-отець мав надприродні властивості. Чи може зараз той, хто вірить у бога, творити за його допомогою дива?

Відповіді

  • 2002.07.03 | Anatoliy

    Re: Співвідношення надприродних можливостей бога-Отця та його сина

    Пане Карпо!
    Гадаю що мною нижченаписане є Вам повна відповідь.
    З повагою, Анатолій
    ЦІЛИТЕЛЬСЬКІ ПРАКТИКИ ПРАВОСЛАВ”Я

    СИСТЕМА ПРИРОДНОГО ЦІЛИТЕЛЬСТВА МЕТОДОМ ПОКЛАДАННЯ РУК


    Покладання рук на тіло людини чи тварини , щоби зменшити больові відчуття,- настільки ж древнє, як і інстинкти. Відчуваючи біль, більшість людей кладе руки на хворе місце, або потирає його руками. Коли дитина падає і розбиває коліно, вона хоче щоб мама поклала руки до коліна, коли в дитини висока температура, вона хоче щоб мама поклала свою долоню на її чоло. Людський дотик передає любов, тепло і зцілення. В народі не дарма кажуть:-Як рукою зняло, -це як раз про зцілюючий дотик мами, цілителя, волхва. Покладання рук на хворі місця є першоосновою всіх технік зцілювання.
    Живе тіло людини чи тварини випромінює енергію. Ця енергія є життєвою силою і має стільки назв, скільки є людських цивідізацій. Полінезійські Хуна називають цю цілительну енергію “Мана”, в Індії її називають “Прана”, на івриті- “Раух”, в країнах ісламу- “Баррака”, в Китаї- “Ци”, в Японії- “КИ”. Я гадаю, що древні слов”яни цю енергію також називали “Ки”. Це слово навіть закарбовано в назві нашого святого міста Київ. Якщо не помиляюсь, на санскриті КИ-ЮВ (а саме так наше місто називалося декілька тисячоліть назад і саме так сьогодні його називають поляки) це ЕНЕРГЕТИЧНЕ, або СВЯТЕ МІСЦЕ.
    Японці, які повторно відкрили цей метод цілитильства для всього людства назвали його “REIKI”. Рейкі – це частина кожного з нас. Колись це був загальновідомий метод цілительства і ніхто не думав, що цей метод, ця енергія буде втрачена. На початку історії Землі, в цивілізації, котри ми сьогодні називаємо Лемурійці, або Му діти проходили навчання Рейкі І в першому класі середньої школи, Рейкі ІІ –в старших класах, а Рейкі ІІІ було обов”язковою підготовкою для педагога та лікаря. Коли люди культури, в якій зародилася практика Рейкі покинули континент Му і колонізували інші континенти, вони принесли з собою також і цю цілительську систему. Земні катаклізми, котрі знищили спочатку континент Му, а потім Гіперборею та Атлантиду, привели до повного хаосу в культурі, через який ця цілительська система залишилася знанням тільки деяких осіб. Цими особами в древній Русі-Україні були волхви. Коли в дев”ятнадцятому віці одна особа з Японії стала шукати коріння методики цілительства волхвів, Будди та інших, вона знайшла іх в древніх залишках ранньої шиваїстської культури, в езотеричних вченнях Тибету.
    Історія традиційного Рейкі починається в двадцятих роках дев”ятнадцятого сторіччя з Мікае Усуї, котрий був буддиським монахом в Японії. Допитливий розум цього ченця, котрий все своє життя вивчав коріння буддизму та метод, яким Будда зцілював людей і тварин, привів його в Тибет де в “Лотосовій сутрі”, тексті, написаному на санскриті в першому чи другому сторіччі до н.е., він знайшов що шукав. Він почав вивчати санскрит і йому відкрилася формула. Зовсім не складна. Він сказав собі, “Добре, я знайшов її. Але тепер мені треба її відтворити, адже вона була написана більше ніж 2000 років тому. Для цього мені потрібно пройти випробування”. Цим випробуванням був тритижневий період медитації, посту та молитв на горі Корияма в Японії. Він вибрав місце для медитації і поклав перед собою 21 камінець, щоб відмічати дні, які він просидів в медитативному стані. В останній ранок своєї медитації, а саме на вранішній зорі, Усуї побачив, що до нього наближується сяюча куля. Його першою реакцією було втекти, але він передумав. Він вирішив прийняти те, що наближувалося, у відповідь на його медитацію, навіть якщо це приведе до смерті. Це світло вдарило його в третє око і він на деякий час втратив свідомість. Потім він побачив “мільйони райдужних сфер”, а потім символи Рейкі, як на екрані. Коли він розглядав кожний з символів, йому йшла інформація як ним користуватися для активації енергії зцілення та передачі (настройки) цієї енергії іншим. Це була перша ініціація (настройка) Рейкі , надчутливе повторне відкриття древнього методу.
    Мікае Усуї пішов з гори Корияма, знаючи, як зцілювати і як передавати методику цілительства іншим людям. Спускаючись з гори, він пережив те, що в народі кажуть чудесами. По-перше, ідучи з гори він поранив собі великий палець ноги, інстинктивно він взяв свій палець в руки. Його руки стали гарячими, біль припинилася і рана на пальці загої-
    лася. Потім коло підніжжя гори він зайшов у їдальню і замовив собі повний обід. Це рішення було не дуже мудрим після двадцятиодноденного посту. Але з”ївши його він не відчув нічого поганого. По-третє, жінка, котра його годувала мала зубну біль, і коли він приклав руки до її щелеп, біль вгамувалася. І на останок, коли він повернувся до свого монастиря, йому сказали, що його духовний наставник зліг з хворобою артриту, і він вилікував його саме покладанням рук на хворі місця.
    Саме Мікае Усуї назвав цю цілительну практику “Рейкі” і на подяку йому за повторне відкриття та поширення ми так і продовжуємо її називати.
    Мікае Усуї почав активно практикувати Рейкі в Японії в бідних кварталах Кіото. За тодішньою етикою Японії, суспільство мало підтримувати бідних та хворих людей. В цих кварталах він прожив декілька років і надавав допомогу бідняцтву. Зцілюючи кожного з цих людей, він просив людину почати нове життя і заробляти собі на існування , а не жебраку-вати. Але, нажаль, більшість поверталося до жебрацького існування і до тих хвороб, котрі у них були до зцілення. Справа в тому, що зцілюючи тіло, людина має зцілювати свій дух сама, змінюючи своє відношення до навколишнього середовища, управляючи своїми емоціями, викорінюючи з себе страх та його похідні. А саме цього і не було в бідняцьких кварталах Кіото. Дивлячись на це, він покинув бідняцькі квартали і став мадруючим цілителем, розповсюджуючи Рейкі серед людей та ініціюючи достойних людей у систему Рейкі. Мікае Усуї за час свого подвижницького життя підготував близько шістнадцяти майстрів Рейкі і пішов з життя у 1930 році, виконавши свою божественну місію. Після нього практика Рейкі отримала широке розповсюдження в Японії, були створені клініки Рейкі, розповсюдженню та навчанню практиці Рейкі було надано системного характеру. Після другої світової війни цілительська практика Рейкі отримала розповсюдження і у Старому світі і таким чином у восьмидесятих роках прийшла в Україну.
    РЕЙКІ І
    В системі Рейкі використовуються енергії життєвої сили Космосу, яка є скрізь. У людини, котра пройшла ініціацію в Рейкі, енергетичні канали тіла стають відкритими і звільненими від енергетичних блоків. З моменту ініціації людина не тільки отримує більше життєвої енергії для власного зцілення, але і під”єднується до джерела універсальної космічної енергії КИ. Це джерело іде від Всевишнього бога, або від Абсолюта. Отримавши першу ініціацію, людина стає провідником енергії КИ. З цього моменту вона стає цілитилем.
    Досить тільки звернутися до Всевишнєго з проханням дати енергію, як руки цілителя стають гарячими і в цей момент він зцілюючи себе, може проводити практики зцілювання інших. Процес ініціації дає людині безцінний подарунок , котрий назавжди змінює його життя на краще. Саме процес ініціації, а інакше посвячення, відрізняє Рейкі від інших методик покладання рук або лікування контактним методом. Треба запам”ятати, без ініціації людина не може використовувати цілительський метод Рейкі.
    Ініціація – це не сеанс цілительства, вона робить людину ЦІЛИТЕЛЕМ.
    В Рейкі І людина отримує тільки першу комбіновану ініціацію, котра дає можливість цілителю зцілювати все живе за допомогою методу покладання рук на хворі та пошкоджені місця. Цим методом цілитель зцілює себе, хворі місця інших людей і тварин та пошкодження рослин. Методика покладання рук на тіло людини, тварини та рослини викладається на семінарах, на яких також проводиться індивідуальна ініціація.
    РЕЙКІ ІІ
    В Рейкі ІІ цілитель отримує додаткову ініціацію та вивчає символи Рейкі ІІ. Ця ініціація дає можливість цілителю крім зцілювання методом покладання рук, давати енергію зцілювання на відстані, зцілювати блоки, які були створені багато років тому, а також у поперед-ніх інкарнаціях, давати гармонізуючу енергію на майбутні ситуації для себе та інших.. Зцілювання ситуацій, котрі були в минулому, дає можливість людині покращити, а загалом змінити свою карму. Гармонізація простіру людини та його енергетику у майбутньому, дає можливість отримати найкращий саме для себе та оточуючих плин життя, зробити своє життя , свою справу, своє оточення гармонійним.
    РЕЙКІ ІІІ
    В Рейкі ІІІ цілитель отримує додаткову ініціацію та вивчає символи Рейкі ІІІ. Ця ініціація робить цілителя МАЙСТРОМ РЕЙКІ. Вивчивши методику ініціацій, майстер Рейкі стає МАЙСТРОМ-УЧИТЕЛЕМ РЕЙКІ.

    Безцінний дар ПРИРОДНОГО ЦІЛИТЕЛЬСТВА МЕТОДОМ ПОКЛАДАННЯ РУК належить всьому людству і має бути розповсюджений серед всього цивілізованого світу. Як було згадано раніше, ця система, котра була повторно винайдена в 19 віці, була закарбована санскритом. А як відомо санскрит, це мова, це письмо древніх ОРІЇВ, прабатьківщиною яких була сучасна Україна, а центральною нацією яких є українці. Виходячи з цього, я хотів би наголосити- Рейкі є один з карбів українського народу і ця система має бути відтворена , розповсюджена серед українців якнайшвидше. Оволодіння цією системою всього українського народу дасть могутній поштовх до його духовного відродження, дасть могутній поштовх до відродження рідного Православ”я, дасть могутній поштовх всьому людству для входження його у велику космічну ієрархію.

    Анатолій Кондратьєв- майстер Рейкі
  • 2002.07.03 | Георгій Пінчук

    Re: Співвідношення надприродних можливостей бога-Отця та його сина

    Карло писав(ла):
    > Ісус бувало, сам демонстрував деякі дива, а інколи звертався до бога-отця і закликав його на допомогу, діючи як наводчик для важкої батареї, викликав "вогонь на себе". Більше того, він казав, що будь хто, хто повірить у бога, теж здатен творити чи викликати дива. Звідти питання - чи мав Ісус надприродні властивості безпосередньо, чи він тільки був посередником і просив бога-отця проявити їх і таким чином, тільки бог-отець мав надприродні властивості.

    (ГП) Івана 14:10 передає такі слова Христа: "Чи не віруєш ти, що Я - в Отці, а Отець - у Мені? Слова, що Я вам говорю, говорю не від Себе, а Отець, що в Мені перебуває, Той *ЧИНИТь ДІЛА ЦІ*" (виділено мною. --ГП). Ці слова свідчать, що між Отцем і Сином в усьому, і в словах і в ділах (у тому числі і творенні чудес) була (і є) абсолютна гармонія. Іншими словами, Христос не був тільки посередником, він був також і активним учасником здійснення чудес. Але він не робив їх на власний розсуд, а робив їх, виконуючи волю, бажання, свого небесного Отця.

    >Чи може зараз той, хто вірить у бога, творити за його допомогою дива?

    (ГП) Тут думки фахівців розбігаються :). Деякі християни, особливо православні і римо-католики (а також і деякі проітестанти) вважають, що так. Вони апелюють до таких слів Христа, як в Івана 14:12, де сказано, "Хто вірує в Мене, той учинить діла, які чиню Я, і ще більші від них він учинить." Дійсно, апостол Петро таки спромігся іти по воді, хоча не дуже твердо, оскільки не мав ще тоді достатньо віри (Матвія 14:22-33). Але інші християни висловлюють сумнів, що ці слова Христа стосуються нас, тих, хто живе зараз. Дійсно, в післяапостольські часи ніхто не продемонстрував здатність моментально опанувати іноземною мовою, або, скажімо, бігти поруч із колісницею, ще й спокійно розмовляючи при цьому, як Пилип в Діях 8:27-30. Можливо, чудесні дії і пророцтва потрібні були тільки в період "дитинства" християнської церкви. Вони тоді служили, як "наочна агітація," для дуже швидкого розповсюдження християнської ідеї по світу. Але згодом, коли церкви вже сформувалися і, важливо, Біблія була закінчена, чудеса відслужили свою службу і припинилися. Якщо це так, це відповідає словам апостола Павла у 1 Коринфян 13:8, "хоч пророцтва існують - та припиняться, хоч мови існують - замовкнуть..."


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".