Re: Ще у цій багнюці ми не валялися. Враження після перерви.
Мене довго не було. Приїхала. Зайшла на форум і знайшла оце.
Прочитала по діагоналі. На більше не стало ні терпіння, ні бажання, ні, слава богу, часу.
Інформація настільки випадає з форумної тематики, що аж голова паморочиться від напруги при спробі її зварити. Якийсь паралельний світ. Містика. У мене є сусід. У минулому геніальний піаніст, але після того, як на Всесоюзному конкурсі він у 18 років геніально зіграв Брамса, йому здається, що він Ісус і Магомет в одній особі. З Мельниченком Ви, пане Стасе, присадили, але щось тут є, а саме -
рецепт як позбутися Кучми. От тільки, де взяти в Україні 10 євреїв чоловічої статі, які б погодилися прочитати над ним молитву-заклинання?
Вітаю з поверненням і даю пораду: ніколи не читайте Ходаса, якщо маєте інші справи.
Про цього самозваного барона людина однієї з ним національності Глузман сказав: "Не люблю професійних євреїв". Такі "професіонали" є серед кожної нації, зокрема, можемо бачити таких професійних українців в особах, наприклад, Бойка чи Корчинського. В колі близьких друзів Ходас навіть не приховує, що всі свої історії він просто вигадує а в ті, що вигадали інші, не вірить. Це його професія така - міфолог. Він так гроші заробляє.
Сторінка Барона зроблена дуже, дуже, дуже добре. Як для Харкова, то, від якості сторінки, її дезайну, мій подив можна помножити ще на два. Якість свідчить про професіоналізм автора. Свистович пише про те, що Ходас є "професійним євреєм". Це мені, наприклад, зрозуміти легше, ніж зсіст сторінки Ходаса. Розповідь про отця Меня - приманка для тих, хто ще пам"ятає цю історію. Доводів У Барона - зась, ЗЕРО. Одні натяки. А от його антоганізм з Рабіновичем пре, як гриб з-під асфальту. Ще є купа містики. Крім того, Ходас ваяв сторінку з картинками з місяць. Свистович за такий час теж фотки підібрати зможе. Та навіщо. Він просто хотів застерігти і поділився тим, що знав.
Взагалі я не розумію, чому майданівці так холодно сприйняли допис Стаса. Тут є про що поговорити. Видно всім просто ліньки читати багато. Як вірно підмітив свого часу Роман Шарп, майданівці більше полюбляють пимати ніж читати.
2001.11.15 | Михайло Свистович
А що доводять його фото? Лише те, що йде гризня за лідерство в юдейських громадах.
Що Путін зустрічався з якимсь там хабадником. Те саме, що мене сфотографувати на мітингу, дпе я розмовляю з полковником Савченком, і сказати, що це доказ моєї співпраці з міліцією.
Я не збираюся нічого доводити, не збираюся витрачати час на розвінчання маячні Ходаса. Просто я його знаю і цього достатньо, щоб посміятися з його писанини.
До Вашого відома, Ходас часто сам пише або замовляє антисемітські статейки, а потім дає їм гнівну відповідь і просить під це (боротьбу з антисемітизмом) гроші.
Врешті решт, як нормально можна ставитись до людини, яка сама себе називає (і вимагає цього від інших), і представляється бароном. Від скромності не помре, а ось від манії величі - можливо.
Цей Ходас так підставив нас під час акцій УБК, що ми витратили купу часу на виправдання замість того, щоб організовувати протести. Він виступив на мітингу зі своєю антихабадською промовою, а потім наші телефони (зокрема, в офісі Чемериса) розривалися від дзвінків обурених громадян. І треба було такому статися, що ні лідери акції, ні я як прес-секретар не чули цього виступу, бо відлучилися по справах на короткий час. Ми не знали, що відповідати, бо ж ніхто не називав його прізвища (ось такий він "відомий"), і лише белькотіли, що це випадково вирвався оратор, що він не представляє УБК тощо. Цю істерію розвивав ще один професійний іудей, відомий провокатор Найман, який завжди відшукає в діях опозиції (ще у 80-90 роки), в лавах якої періодично сам перебуває, антисемітські заклики (якщо не сам їх організує чи підбурить), а потім поширює цю інформацію.
Довелось виясняти через інших членів УБК, хто це виступав. А потім ми довго сміялись, коли дізналися, що головним юдофобом виступив сам юдей по віросповіданню. На наступні дзвінки ми вже знали як відповідати, але ж справа була зроблена: всім, хто телефонував до того, не передзвониш. Вони не залишали своїх телефонів, доводилося згадувати прізвища, потім шукати їхні телефони, потім виправдовуватися (а вони ще й не вірили, що жид може виступати проти жидів). Коротше, це було жахливо.
Пане Гуро, якщо Вам подобається жити в уявному ірреальному світі, вірити у міфи, то вірте. Але ж боротьба з фантомами ніколи не дасть позитивного результату. Прикро, що такі як Ходос, воюючи за владу і вплив над своїми одноплемінниками, вигадують для виправдання своїх дрібних меркантильних планів всесвітні змови та роздувають неіснуючі загрози. Але ще прикріше, коли на це ведуться українці, і в ірпінських електричках продають книжку Ходоса,рекламуюючи її словами: "Єврейський синдром. Правда про геноцид українського народу".
До речі, саме такі як Ходос і є для мене найкращим доказом, що реально всесвітньої жидо-масонської змови не існує, бо я знаю як вони вигадують інші речі, тому екстраполюю це й на решту того, що виходить з їхніх вуст. Попустіться, не потрапляйте до полону маній та фобій. Життя чудове і дивовижне!
Йому сама пана-гаспадіна Карачаєвський-Вовк дало "титул", а сам Карачаєвський-Вовк (я не сам вигадав це прізвище, чесно!) є чи то "претендент на український престол", чи то просто "представник українських монархістів", сам живе в Франції, теж досить ексцентрична особа.
Відносно антисемитських видань, так, була справа наскільки мені відомо з харківською "українською" "газетою""Нова Україна", яка фінансувалася з кола близького до барона, але писали туди дійсно "щирі" українці, під гаслом "дивиться які антисеміти" барон жваво доїв американських хасидів, продавав їм казки за $$, доки вони не прислали раббіна до барона. Раббін і барон розгорнули великий еврейський анекдот, який не закінчився ще і досі, дивитися трохи соромно, бо туди йдуть всі "всесвітні змови", хасиди думають, що за $$ барон мусить віддати їм синагогу, барон відповідає аристократично "пасасëте!", цитата з баронських пригод:
На першому поверсі синагоги хасидській раббін робить щось з Торою (чи читає, чи проповідує), з'являється барон:
-Eй, Москович (це раббін) коли молишся, не забувай що на другому поверсі мій офіс, тому між тобою і Богом сиджу я!
А врешті решт барон єдина особа яка гроші з Заходу везла до України, а не навпаки
2001.11.15 | Гура
:-) (-)
2001.11.16 | Аля
Свистовичу
Уважаемый г-н Свистович!
Я самое отношусь очень негвтивно к "профессиональным евреям", отнюдь не к евреям как нации. Единственное, о чем хотелось бы сказать: никогда не смогу забыть выступление "непрофессионального еврея" Славика Глузмана ( я вправе называть его Славиком, а не Семеном) на СТБ накануне выборов Кучмы. Тогда этот вполне профессиональный интеллигент и не менее профессиональный диссидент, коим мы, его знакомые и друзья, некогда гордились, с пеной у рта доказывал, что при Q-чмо "жить стало лучше, жить стало веселей" и, что не менее важно, очень у нас теперь хорошо с демократией: честно говоря, я испытала горький запах предательства. Понимаю, что не совсем по теме, но прошу: не идеализируйте Глузмана.
Звідки Ви взяли, що я ідеалізую Глузмана? Я знав, що він не такий як його малюють ще до президентських вибопів. Справа в тому, що вся наша ірпінська громадсько-політично-правозахисна тусовка (це так я називаю наше середовище) займалося справою однієї нещасної бабусі, яку шахрайка-чиновниця при мовчазному потуранні влади позбавила житла і зробила своєю рабинею. І Глузман, коли звернулися до нього, відмовився їй допомогти (та й не лише він, бо в Філарета я вирвав після півмісячного ходіння в робочий час, наживши неприємності на роботі, листа на її підтримку лише тоді, коли вже збирався заїхати метровим осетром з його кухні по морді, а в Костенка, пообіцявши зіпсувати його президентську кампанію і змалювавши детальний план, як я це збираюся зробити).
Я навів слова Глузмана через те, що, якби написав це від себе, мене б могли звинуватити тут в антисемітизмі.
2001.11.13 | Гура
Спасибо! Полезная информация
Советую всем почитать - всегда полезен взгляд под другим углом на проблемы, который вскрывает незаметные, но важные механизмы происходящих явлений.
На самом деле, убийство Меня - это попытка убить все хорошее в людях, потому что он действительно был умнейший человек, который олицетворял собой духовность и человечность. Слишком это противоречит "службе мамоне" и фарисейству. (Кстати, одного такого фарисея я знаю - это глава укртелекома и укрдержзв"язку. И таких у кучмы бойцов, готовых цинично обдирать гоев во славу папы (нью-номенклатурная обойма) - десятки.) ...
А Барон похож на Караченцева... :-)
2001.11.14 | Ярослав
Та не вірю я тому барону!
Це як на допиті - добрий слідчий і поганий слідчий, а мета в них одна.
От сиджу, читаю "Еврейский вопрос глазами американца " Девіда Дюка і волосся стає дибки:
- Следует задаться вопросом, почему широкая публика не может иметь открытого доступа к прочтению Талмуда. Ответ, вероятно, можно найти в том факте, что еврейские организации, которые надзирают над такими писаниями, не хотят, чтобы они были хорошо известны, и только когда начинаешь читать талмудические книги, то понимаешь причину их страхов.
Из Талмуда:
Только евреи являются людьми, неевреи — это животные (Баба Мециа 114а — 114в) .
Независимо от того, является ли это убийство кьютина (нееврея) кьютином, или израильтянина кьютином, они подвергаются суровому наказанию, но за убийство кьютина (нееврея), израильтянином, не предусмотрено никакого наказания. (Санхедрин 57а)
Лучшие из неевреев должны быть убиты. (Вавилонский талмуд)
Если еврей испытывает искушение совершить зло, то он должен пойти в тот город, где его никто не знает, и совершить зло там. (Моэд Каштан 17а)
Плоть неевреев — это плоть ослов, а выделения их похожи на выделения лошадей.
Если нееврей ударит еврея, то нееврей должен быть убит. Убить еврея — это ударить бога. (Санхедрин 58 в).
То, что еврей получает воровством от кьютина (нееврея), он может сохранить. (Санхедрин 57а)
Неевреи находятся вне защиты закона, и Бог отдает их деньги Израилю». (Баба Коми 37в)
Евреи могут использовать ложь (увертки ) для того, чтобы перехитрить нееврея. (Баба Коми 113а)
Все дети неевреев — животные. (Йевамот 98а)
(Эти законы никто не собирается отменять, их изучают в Синагогах и самое страшное, что учить этот нацистский маразм заставляют детей.)
…Среди других вещей, Иисус Христос (в Талмуде) описывался как шарлатан, совратитель и злодей. В Талмуде Иисус Христос обвиняется в том, что он имелполовые сношения со своим ослом, а Дева Мария описывается как шлюха(Talmud, Sanhedrin (1935). Soncino Edition, 105a-b. p.726)
Знакомый раввин подтвердил, что цитаты были подлинными, но утверждал, что данные взгляды не поддерживаются в настоящее время большинством евреев.
Следует заметить, что все раввины изучают Талмуд. Каким образом реагировали бы евреи, если бы христианские проповедники изучали бы «Майн Кампф» Гитлера как часть священного писания, но оправдывали бы это тем, что данная книга не оказывает влияния на их современные позиции?
Він голова єврейської релігійної громади міста Харків (скажімо,дуже ліберального напрямку), сидить в найбільшій в Європі хоральній синагозі, ходить в ярмурці (кіпє), їсть кошерно, обрізаний.
Навіть хасидський раббін Москович казав:"Якби Ходос не був євреєм я б сказав, що він нацист", примічайте: "якби"!
Він охоче катається по Україні , рветься до мікрофонів на всяких мітингах і зборах, як правило там де його не знають, а коли його ( ну як відмовити бідному єврею) випускають на трибуну, то починає нести ахінею в стилі "Адольф Гітлер". Народ ахає , але будучи в шоці не зганяє Ходоса ( все ж таки єврей - ще скажуть що антисеміти єврею рот затикають...)
Цікава є назва першої частини його опусу - "Моя боротьба" що в перекладі на німецьку співпадає з назвою програмного труду Гтлера "Main Kampf"
Мартинюк писав(ла):
> >
> Цікава є назва першої частини його опусу - "Моя боротьба" що в перекладі на німецьку співпадає з назвою програмного труду Гтлера "Main Kampf"
Відповіді
2001.11.13 | Л.К.
Re: Ще у цій багнюці ми не валялися. Враження після перерви.
Мене довго не було. Приїхала. Зайшла на форум і знайшла оце.Прочитала по діагоналі. На більше не стало ні терпіння, ні бажання, ні, слава богу, часу.
Інформація настільки випадає з форумної тематики, що аж голова паморочиться від напруги при спробі її зварити. Якийсь паралельний світ. Містика. У мене є сусід. У минулому геніальний піаніст, але після того, як на Всесоюзному конкурсі він у 18 років геніально зіграв Брамса, йому здається, що він Ісус і Магомет в одній особі. З Мельниченком Ви, пане Стасе, присадили, але щось тут є, а саме -
рецепт як позбутися Кучми. От тільки, де взяти в Україні 10 євреїв чоловічої статі, які б погодилися прочитати над ним молитву-заклинання?
2001.11.13 | Михайло Свистович
Вітаю з поверненням і даю пораду: ніколи не читайте Ходаса, якщо маєте інші справи.
Про цього самозваного барона людина однієї з ним національності Глузман сказав: "Не люблю професійних євреїв". Такі "професіонали" є серед кожної нації, зокрема, можемо бачити таких професійних українців в особах, наприклад, Бойка чи Корчинського. В колі близьких друзів Ходас навіть не приховує, що всі свої історії він просто вигадує а в ті, що вигадали інші, не вірить. Це його професія така - міфолог. Він так гроші заробляє.2001.11.13 | Гура
Он фото предоставил, а где док-ва Ваших слов? (-)
2001.11.13 | Л.К.
Re: 2 копійки.
Сторінка Барона зроблена дуже, дуже, дуже добре. Як для Харкова, то, від якості сторінки, її дезайну, мій подив можна помножити ще на два. Якість свідчить про професіоналізм автора. Свистович пише про те, що Ходас є "професійним євреєм". Це мені, наприклад, зрозуміти легше, ніж зсіст сторінки Ходаса. Розповідь про отця Меня - приманка для тих, хто ще пам"ятає цю історію. Доводів У Барона - зась, ЗЕРО. Одні натяки. А от його антоганізм з Рабіновичем пре, як гриб з-під асфальту. Ще є купа містики. Крім того, Ходас ваяв сторінку з картинками з місяць. Свистович за такий час теж фотки підібрати зможе. Та навіщо. Він просто хотів застерігти і поділився тим, що знав.Взагалі я не розумію, чому майданівці так холодно сприйняли допис Стаса. Тут є про що поговорити. Видно всім просто ліньки читати багато. Як вірно підмітив свого часу Роман Шарп, майданівці більше полюбляють пимати ніж читати.
2001.11.15 | Михайло Свистович
А що доводять його фото? Лише те, що йде гризня за лідерство в юдейських громадах.
Що Путін зустрічався з якимсь там хабадником. Те саме, що мене сфотографувати на мітингу, дпе я розмовляю з полковником Савченком, і сказати, що це доказ моєї співпраці з міліцією.Я не збираюся нічого доводити, не збираюся витрачати час на розвінчання маячні Ходаса. Просто я його знаю і цього достатньо, щоб посміятися з його писанини.
До Вашого відома, Ходас часто сам пише або замовляє антисемітські статейки, а потім дає їм гнівну відповідь і просить під це (боротьбу з антисемітизмом) гроші.
Врешті решт, як нормально можна ставитись до людини, яка сама себе називає (і вимагає цього від інших), і представляється бароном. Від скромності не помре, а ось від манії величі - можливо.
Цей Ходас так підставив нас під час акцій УБК, що ми витратили купу часу на виправдання замість того, щоб організовувати протести. Він виступив на мітингу зі своєю антихабадською промовою, а потім наші телефони (зокрема, в офісі Чемериса) розривалися від дзвінків обурених громадян. І треба було такому статися, що ні лідери акції, ні я як прес-секретар не чули цього виступу, бо відлучилися по справах на короткий час. Ми не знали, що відповідати, бо ж ніхто не називав його прізвища (ось такий він "відомий"), і лише белькотіли, що це випадково вирвався оратор, що він не представляє УБК тощо. Цю істерію розвивав ще один професійний іудей, відомий провокатор Найман, який завжди відшукає в діях опозиції (ще у 80-90 роки), в лавах якої періодично сам перебуває, антисемітські заклики (якщо не сам їх організує чи підбурить), а потім поширює цю інформацію.
Довелось виясняти через інших членів УБК, хто це виступав. А потім ми довго сміялись, коли дізналися, що головним юдофобом виступив сам юдей по віросповіданню. На наступні дзвінки ми вже знали як відповідати, але ж справа була зроблена: всім, хто телефонував до того, не передзвониш. Вони не залишали своїх телефонів, доводилося згадувати прізвища, потім шукати їхні телефони, потім виправдовуватися (а вони ще й не вірили, що жид може виступати проти жидів). Коротше, це було жахливо.
Пане Гуро, якщо Вам подобається жити в уявному ірреальному світі, вірити у міфи, то вірте. Але ж боротьба з фантомами ніколи не дасть позитивного результату. Прикро, що такі як Ходос, воюючи за владу і вплив над своїми одноплемінниками, вигадують для виправдання своїх дрібних меркантильних планів всесвітні змови та роздувають неіснуючі загрози. Але ще прикріше, коли на це ведуться українці, і в ірпінських електричках продають книжку Ходоса,рекламуюючи її словами: "Єврейський синдром. Правда про геноцид українського народу".
До речі, саме такі як Ходос і є для мене найкращим доказом, що реально всесвітньої жидо-масонської змови не існує, бо я знаю як вони вигадують інші речі, тому екстраполюю це й на решту того, що виходить з їхніх вуст. Попустіться, не потрапляйте до полону маній та фобій. Життя чудове і дивовижне!
2001.11.15 | Augusto
Ходос є "справжний" барон!
Йому сама пана-гаспадіна Карачаєвський-Вовк дало "титул", а сам Карачаєвський-Вовк (я не сам вигадав це прізвище, чесно!) є чи то "претендент на український престол", чи то просто "представник українських монархістів", сам живе в Франції, теж досить ексцентрична особа.Відносно антисемитських видань, так, була справа наскільки мені відомо з харківською "українською" "газетою""Нова Україна", яка фінансувалася з кола близького до барона, але писали туди дійсно "щирі" українці, під гаслом "дивиться які антисеміти" барон жваво доїв американських хасидів, продавав їм казки за $$, доки вони не прислали раббіна до барона. Раббін і барон розгорнули великий еврейський анекдот, який не закінчився ще і досі, дивитися трохи соромно, бо туди йдуть всі "всесвітні змови", хасиди думають, що за $$ барон мусить віддати їм синагогу, барон відповідає аристократично "пасасëте!", цитата з баронських пригод:
На першому поверсі синагоги хасидській раббін робить щось з Торою (чи читає, чи проповідує), з'являється барон:
-Eй, Москович (це раббін) коли молишся, не забувай що на другому поверсі мій офіс, тому між тобою і Богом сиджу я!
А врешті решт барон єдина особа яка гроші з Заходу везла до України, а не навпаки
2001.11.15 | Гура
:-) (-)
2001.11.16 | Аля
Свистовичу
Уважаемый г-н Свистович!Я самое отношусь очень негвтивно к "профессиональным евреям", отнюдь не к евреям как нации. Единственное, о чем хотелось бы сказать: никогда не смогу забыть выступление "непрофессионального еврея" Славика Глузмана ( я вправе называть его Славиком, а не Семеном) на СТБ накануне выборов Кучмы. Тогда этот вполне профессиональный интеллигент и не менее профессиональный диссидент, коим мы, его знакомые и друзья, некогда гордились, с пеной у рта доказывал, что при Q-чмо "жить стало лучше, жить стало веселей" и, что не менее важно, очень у нас теперь хорошо с демократией: честно говоря, я испытала горький запах предательства. Понимаю, что не совсем по теме, но прошу: не идеализируйте Глузмана.
2001.11.16 | Михайло Свистович
Re: Свистовичу
Шановна пані Алю!Звідки Ви взяли, що я ідеалізую Глузмана? Я знав, що він не такий як його малюють ще до президентських вибопів. Справа в тому, що вся наша ірпінська громадсько-політично-правозахисна тусовка (це так я називаю наше середовище) займалося справою однієї нещасної бабусі, яку шахрайка-чиновниця при мовчазному потуранні влади позбавила житла і зробила своєю рабинею. І Глузман, коли звернулися до нього, відмовився їй допомогти (та й не лише він, бо в Філарета я вирвав після півмісячного ходіння в робочий час, наживши неприємності на роботі, листа на її підтримку лише тоді, коли вже збирався заїхати метровим осетром з його кухні по морді, а в Костенка, пообіцявши зіпсувати його президентську кампанію і змалювавши детальний план, як я це збираюся зробити).
Я навів слова Глузмана через те, що, якби написав це від себе, мене б могли звинуватити тут в антисемітизмі.
2001.11.13 | Гура
Спасибо! Полезная информация
Советую всем почитать - всегда полезен взгляд под другим углом на проблемы, который вскрывает незаметные, но важные механизмы происходящих явлений.На самом деле, убийство Меня - это попытка убить все хорошее в людях, потому что он действительно был умнейший человек, который олицетворял собой духовность и человечность. Слишком это противоречит "службе мамоне" и фарисейству. (Кстати, одного такого фарисея я знаю - это глава укртелекома и укрдержзв"язку. И таких у кучмы бойцов, готовых цинично обдирать гоев во славу папы (нью-номенклатурная обойма) - десятки.) ...
А Барон похож на Караченцева... :-)
2001.11.14 | Ярослав
Та не вірю я тому барону!
Це як на допиті - добрий слідчий і поганий слідчий, а мета в них одна.От сиджу, читаю "Еврейский вопрос глазами американца " Девіда Дюка і волосся стає дибки:
- Следует задаться вопросом, почему широкая публика не может иметь открытого доступа к прочтению Талмуда. Ответ, вероятно, можно найти в том факте, что еврейские организации, которые надзирают над такими писаниями, не хотят, чтобы они были хорошо известны, и только когда начинаешь читать талмудические книги, то понимаешь причину их страхов.
Из Талмуда:
Только евреи являются людьми, неевреи — это животные (Баба Мециа 114а — 114в) .
Независимо от того, является ли это убийство кьютина (нееврея) кьютином, или израильтянина кьютином, они подвергаются суровому наказанию, но за убийство кьютина (нееврея), израильтянином, не предусмотрено никакого наказания. (Санхедрин 57а)
Лучшие из неевреев должны быть убиты. (Вавилонский талмуд)
Если еврей испытывает искушение совершить зло, то он должен пойти в тот город, где его никто не знает, и совершить зло там. (Моэд Каштан 17а)
Плоть неевреев — это плоть ослов, а выделения их похожи на выделения лошадей.
Если нееврей ударит еврея, то нееврей должен быть убит. Убить еврея — это ударить бога. (Санхедрин 58 в).
То, что еврей получает воровством от кьютина (нееврея), он может сохранить. (Санхедрин 57а)
Неевреи находятся вне защиты закона, и Бог отдает их деньги Израилю». (Баба Коми 37в)
Евреи могут использовать ложь (увертки ) для того, чтобы перехитрить нееврея. (Баба Коми 113а)
Все дети неевреев — животные. (Йевамот 98а)
(Эти законы никто не собирается отменять, их изучают в Синагогах и самое страшное, что учить этот нацистский маразм заставляют детей.)
…Среди других вещей, Иисус Христос (в Талмуде) описывался как шарлатан, совратитель и злодей. В Талмуде Иисус Христос обвиняется в том, что он имелполовые сношения со своим ослом, а Дева Мария описывается как шлюха(Talmud, Sanhedrin (1935). Soncino Edition, 105a-b. p.726)
Знакомый раввин подтвердил, что цитаты были подлинными, но утверждал, что данные взгляды не поддерживаются в настоящее время большинством евреев.
Следует заметить, что все раввины изучают Талмуд. Каким образом реагировали бы евреи, если бы христианские проповедники изучали бы «Майн Кампф» Гитлера как часть священного писания, но оправдывали бы это тем, что данная книга не оказывает влияния на их современные позиции?
2001.11.15 | Гура
Во-во - "хорошую религию придумали индусы" :-) (-)
2001.11.15 | miner
Re: Nazi punks fuck off!!! (-)
2001.11.15 | Augusto
Барон Ходос - єврей!
Він голова єврейської релігійної громади міста Харків (скажімо,дуже ліберального напрямку), сидить в найбільшій в Європі хоральній синагозі, ходить в ярмурці (кіпє), їсть кошерно, обрізаний.Навіть хасидський раббін Москович казав:"Якби Ходос не був євреєм я б сказав, що він нацист", примічайте: "якби"!
2001.11.15 | Мартинюк
Ходос це бомба сповільненої дії.
Він охоче катається по Україні , рветься до мікрофонів на всяких мітингах і зборах, як правило там де його не знають, а коли його ( ну як відмовити бідному єврею) випускають на трибуну, то починає нести ахінею в стилі "Адольф Гітлер". Народ ахає , але будучи в шоці не зганяє Ходоса ( все ж таки єврей - ще скажуть що антисеміти єврею рот затикають...)Цікава є назва першої частини його опусу - "Моя боротьба" що в перекладі на німецьку співпадає з назвою програмного труду Гтлера "Main Kampf"
2001.11.15 | Л.К.
Re: Точно!
Мартинюк писав(ла):> >
> Цікава є назва першої частини його опусу - "Моя боротьба" що в перекладі на німецьку співпадає з назвою програмного труду Гтлера "Main Kampf"