!! УВАГА - РЕАЛЬНА НЕБЕЗПЕКА !!
11/27/2001 | Мартинюк
!! УВАГА - РЕАЛЬНА НЕБЕЗПЕКА !!
Шановні колеги ! 29 листопада Верховна Рада України планує розглянути у другому читанні проект
Податкового Кодексу (текст проекту, підготовлений до розгляду, знаходиться на сайті Інституту
Конкурентного Суспільства - www.ics.org.ua ).
В результаті аналізу тексту, підготовленого до другого читання, можна зробити наступні висновки:
Редакція проекту Кодексу фактично ліквідує існуючу систему спрощеного оподаткування суб'єктів
малого підприємництва, яку могли використовувати і ряд NGO's. Наслідки, що прогнозуються -
згортання легальної активності мільйону дрібних підприємців та активізація тіньової економіки, бо
не розмір податків, а в першу чергу практика та принципи податкового адміністрування
породжують "податковий тиск".
Організації третього сектору (Неурядові неприбуткові організації - NGO) "фіксуються" у сьогоденному
стані - без втрати статусу неприбутковості дозволено отримувати тільки членські та благодійні
внески. Ні про яку діяльність NGO на наступні п’ять років, яка могла б забезпечити певну
остойчивість сектору, можна й не замислюватись (планується мораторій на зміни у
податковому законодавстві). Наслідки, що прогнозуються - при скороченні донорської
допомоги різке скорочення третього сектору, на арені громадського життя будуть
залишатися ерзац-громадські організації, що будуються за адміністративним принципом
або за партійними ознаками, а також організації, що обслуговують інтереси олігархів.
Громадянське суспільство надовго стане тільки красивою мрією на тлі загального
"одобрям’с".
Для ілюстрації принципів, на яких було складено редакцію Податкового Кодексу до другого
читання - у додатку витяг з Порівняльної таблиці до проекту Закону України "Податковий
Кодекс України" (станом на 19 листопада 2001 року).
І всі ці зміни проштовхуються під гаслами - "Народ вимагає змін у податковому азконодавстві".
Чи такі зміни у законодавстві очікуються ?..
Пропонуємо за час, що залишився до голосування проекту Податкового Кодексу, надіслати
телеграми на ім’я Голови Верховної Ради України, на голів фракцій, комітетів або народних
депутатів, з якими Ви працюєте або виборцями яких Ви є з оцінкою наявної редакції Податкового
Кодексу і вимагати не приймати проект Податкового Кодексу у другому читанні, а доопрацювати
його з урахуванням реальних потреб суспільства, а не лише чиновників.
З повагою,
Віце-Президент Інституту Конкурентного Суспільства
Дмитро Ляпін
Інститут Конкурентного Суспільства
вул.Предславинська 28, оф. 521
Київ 01150
тел/факс: (044) 269-6141; 269-6756.
E-mail: office@ics.org.ua
www.ics.org.ua
ДОДАТОК
Витяг з Порівняльної таблиці до проекту Закону України "ПОДАТКОВИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ"
(станом на 19 листопада 2001 року)
Зауваження та пропозиції до проекту Податкового Кодексу
Висновки,
обгрунтування
Н.д.Гудима О.М. (Округ №123)
Н.д.Черновецький Л.М. (Округ №219)
Податковий кодекс повинен чітко визначати принципи побудови системи
оподаткування в Україні.
Відхилено
Н.д.Баулін П.Б. (Округ №76)
Викласти ч. (2) ст.1002 в редакції: "Єдиним законом про податки, збори,
обов'язкові платежі є Податковий кодекс і всі суб'єкти, об'єкти, база
оподаткування, тощо, визначаються тільки цим документом".
Відхилено
Н.д.Антоньєва Г.П. (Округ №98)
У пункті а) частини (1) статті 1037 "а) сплачувати належні суми податків у
порядку та у строки, встановлені цим Кодексом та іншими
нормативно-правовими актами з питань оподаткування;" після слова
"Кодексом" поставити крапку з комою, решту речення вилучити
Відхилено
Н.д.Філіпчук Г.Г. (Округ №203)
Спеціальна система оподаткування повністю знищує спрощену систему
оподаткування. Пропонує підприємцям і державі повернутися в "гарне
минуле", яке збагачувало службовців всіх рівнів ДПА. Запропонований як
основа оподаткування єдиний податок існує і діє згідно спрощеної системи.
Не зрозуміло, для чого тоді розроблений цілий розділ ХV "Спеціальні
податкові режими"? Єдиний податок використовується підприємцями, які не
торгують на ринках.
Сотні тисяч підприємців, які торгують на ринках, щоб вижити, вибирають
фіксований патент згідно ст.14 Декрету КМ від 26.12.1992р. №13-92 "Про
прибутковий податок з громадян".
Фіксований патент вигідний підприємцям і Державі, тільки не працівникам
ДПА… Бо в разі сплати фіксованого податку, платник такого податку
звільняється від ведення обов’язкового обліку доходів і витрат згідно ст.14
Декрету КМ України від 26.12.1992р. №13092. Пропонуючи Вам, депутатам
Верховної Ради України, на розгляд новий податковий кодекс, працівники
ДПА України в розділі ХV "Спеціальні податкові режими" випадково "забули
чи упустили" розглянути можливість використання і фіксованого патенту.
Тому шановні панове депутати Верховної Ради України дуже велике
прохання до Вас, щоб в другому читанні був врахований і введений в
податковий кодекс в розділі ХV фіксований патент. Його зміст повинен бути
таким, як в ст.14 Декрету КМ України від 26.12.1992р. №13-92 "Про
прибутковий податок з громадян".
Відхилено
Кабінет Міністрів України
Частину 23 статті після слів “будь-які доходи, одержані резидентами або
нерезидентами від будь-яких видів їхньої діяльності на території України”
доповнити словами “її континентальному шельфі, виключній (морській)
економічній зоні”.
Враховано
================================
Dmitry Lyapin
Institute of Competitive Society
Predslavinska str. 28, office 521
Kyiv 01150
Tel/fax: (044) 269-6141; 269-6756.
E-mail: office@ics.org.ua
www.ics.org.ua
Для ілюстрації принципів, на яких було складено редакцію Податкового Кодексу до другого
читання - у додатку витяг з Порівняльної таблиці до проекту Закону України "Податковий
Кодекс України" (станом на 19 листопада 2001 року).
І всі ці зміни проштовхуються під гаслами - "Народ вимагає змін у податковому азконодавстві".
Чи такі зміни у законодавстві очікуються ?..
Пропонуємо за час, що залишився до голосування проекту Податкового Кодексу, надіслати
телеграми на ім’я Голови Верховної Ради України, на голів фракцій, комітетів або народних
депутатів, з якими Ви працюєте або виборцями яких Ви є з оцінкою наявної редакції Податкового
Кодексу і вимагати не приймати проект Податкового Кодексу у другому читанні, а доопрацювати
його з урахуванням реальних потреб суспільства, а не лише чиновників.
З повагою,
Віце-Президент Інституту Конкурентного Суспільства
Дмитро Ляпін
Інститут Конкурентного Суспільства
вул.Предславинська 28, оф. 521
Київ 01150
тел/факс: (044) 269-6141; 269-6756.
E-mail: office@ics.org.ua
www.ics.org.ua
ДОДАТОК
Витяг з Порівняльної таблиці до проекту Закону України "ПОДАТКОВИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ"
(станом на 19 листопада 2001 року)
Зауваження та пропозиції до проекту Податкового Кодексу
Висновки,
обгрунтування
Н.д.Гудима О.М. (Округ №123)
Н.д.Черновецький Л.М. (Округ №219)
Податковий кодекс повинен чітко визначати принципи побудови системи
оподаткування в Україні.
Відхилено
Н.д.Баулін П.Б. (Округ №76)
Викласти ч. (2) ст.1002 в редакції: "Єдиним законом про податки, збори,
обов'язкові платежі є Податковий кодекс і всі суб'єкти, об'єкти, база
оподаткування, тощо, визначаються тільки цим документом".
Відхилено
Н.д.Антоньєва Г.П. (Округ №98)
У пункті а) частини (1) статті 1037 "а) сплачувати належні суми податків у
порядку та у строки, встановлені цим Кодексом та іншими
нормативно-правовими актами з питань оподаткування;" після слова
"Кодексом" поставити крапку з комою, решту речення вилучити
Відхилено
Н.д.Філіпчук Г.Г. (Округ №203)
Спеціальна система оподаткування повністю знищує спрощену систему
оподаткування. Пропонує підприємцям і державі повернутися в "гарне
минуле", яке збагачувало службовців всіх рівнів ДПА. Запропонований як
основа оподаткування єдиний податок існує і діє згідно спрощеної системи.
Не зрозуміло, для чого тоді розроблений цілий розділ ХV "Спеціальні
податкові режими"? Єдиний податок використовується підприємцями, які не
торгують на ринках.
Сотні тисяч підприємців, які торгують на ринках, щоб вижити, вибирають
фіксований патент згідно ст.14 Декрету КМ від 26.12.1992р. №13-92 "Про
прибутковий податок з громадян".
Фіксований патент вигідний підприємцям і Державі, тільки не працівникам
ДПА… Бо в разі сплати фіксованого податку, платник такого податку
звільняється від ведення обов’язкового обліку доходів і витрат згідно ст.14
Декрету КМ України від 26.12.1992р. №13092. Пропонуючи Вам, депутатам
Верховної Ради України, на розгляд новий податковий кодекс, працівники
ДПА України в розділі ХV "Спеціальні податкові режими" випадково "забули
чи упустили" розглянути можливість використання і фіксованого патенту.
Тому шановні панове депутати Верховної Ради України дуже велике
прохання до Вас, щоб в другому читанні був врахований і введений в
податковий кодекс в розділі ХV фіксований патент. Його зміст повинен бути
таким, як в ст.14 Декрету КМ України від 26.12.1992р. №13-92 "Про
прибутковий податок з громадян".
Відхилено
Кабінет Міністрів України
Частину 23 статті після слів “будь-які доходи, одержані резидентами або
нерезидентами від будь-яких видів їхньої діяльності на території України”
доповнити словами “її континентальному шельфі, виключній (морській)
економічній зоні”.
Враховано
================================
Dmitry Lyapin
Institute of Competitive Society
Predslavinska str. 28, office 521
Kyiv 01150
Tel/fax: (044) 269-6141; 269-6756.
E-mail: office@ics.org.ua
www.ics.org.ua
Для ілюстрації принципів, на яких було складено редакцію Податкового Кодексу до другого
читання - у додатку витяг з Порівняльної таблиці до проекту Закону України "Податковий
Кодекс України" (станом на 19 листопада 2001 року).
І всі ці зміни проштовхуються під гаслами - "Народ вимагає змін у податковому азконодавстві".
Чи такі зміни у законодавстві очікуються ?..
Пропонуємо за час, що залишився до голосування проекту Податкового Кодексу, надіслати
телеграми на ім’я Голови Верховної Ради України, на голів фракцій, комітетів або народних
депутатів, з якими Ви працюєте або виборцями яких Ви є з оцінкою наявної редакції Податкового
Кодексу і вимагати не приймати проект Податкового Кодексу у другому читанні, а доопрацювати
його з урахуванням реальних потреб суспільства, а не лише чиновників.
З повагою,
Віце-Президент Інституту Конкурентного Суспільства
Дмитро Ляпін
Інститут Конкурентного Суспільства
вул.Предславинська 28, оф. 521
Київ 01150
тел/факс: (044) 269-6141; 269-6756.
E-mail: office@ics.org.ua
www.ics.org.ua
ДОДАТОК
Витяг з Порівняльної таблиці до проекту Закону України "ПОДАТКОВИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ"
(станом на 19 листопада 2001 року)
Зауваження та пропозиції до проекту Податкового Кодексу
Висновки,
обгрунтування
Н.д.Гудима О.М. (Округ №123)
Н.д.Черновецький Л.М. (Округ №219)
Податковий кодекс повинен чітко визначати принципи побудови системи
оподаткування в Україні.
Відхилено
Н.д.Баулін П.Б. (Округ №76)
Викласти ч. (2) ст.1002 в редакції: "Єдиним законом про податки, збори,
обов'язкові платежі є Податковий кодекс і всі суб'єкти, об'єкти, база
оподаткування, тощо, визначаються тільки цим документом".
Відхилено
Н.д.Антоньєва Г.П. (Округ №98)
У пункті а) частини (1) статті 1037 "а) сплачувати належні суми податків у
порядку та у строки, встановлені цим Кодексом та іншими
нормативно-правовими актами з питань оподаткування;" після слова
"Кодексом" поставити крапку з комою, решту речення вилучити
Відхилено
Н.д.Філіпчук Г.Г. (Округ №203)
Спеціальна система оподаткування повністю знищує спрощену систему
оподаткування. Пропонує підприємцям і державі повернутися в "гарне
минуле", яке збагачувало службовців всіх рівнів ДПА. Запропонований як
основа оподаткування єдиний податок існує і діє згідно спрощеної системи.
Не зрозуміло, для чого тоді розроблений цілий розділ ХV "Спеціальні
податкові режими"? Єдиний податок використовується підприємцями, які не
торгують на ринках.
Сотні тисяч підприємців, які торгують на ринках, щоб вижити, вибирають
фіксований патент згідно ст.14 Декрету КМ від 26.12.1992р. №13-92 "Про
прибутковий податок з громадян".
Фіксований патент вигідний підприємцям і Державі, тільки не працівникам
ДПА… Бо в разі сплати фіксованого податку, платник такого податку
звільняється від ведення обов’язкового обліку доходів і витрат згідно ст.14
Декрету КМ України від 26.12.1992р. №13092. Пропонуючи Вам, депутатам
Верховної Ради України, на розгляд новий податковий кодекс, працівники
ДПА України в розділі ХV "Спеціальні податкові режими" випадково "забули
чи упустили" розглянути можливість використання і фіксованого патенту.
Тому шановні панове депутати Верховної Ради України дуже велике
прохання до Вас, щоб в другому читанні був врахований і введений в
податковий кодекс в розділі ХV фіксований патент. Його зміст повинен бути
таким, як в ст.14 Декрету КМ України від 26.12.1992р. №13-92 "Про
прибутковий податок з громадян".
Відхилено
Кабінет Міністрів України
Частину 23 статті після слів “будь-які доходи, одержані резидентами або
нерезидентами від будь-яких видів їхньої діяльності на території України”
доповнити словами “її континентальному шельфі, виключній (морській)
економічній зоні”.
Враховано
================================
Dmitry Lyapin
Institute of Competitive Society
Predslavinska str. 28, office 521
Kyiv 01150
Tel/fax: (044) 269-6141; 269-6756.
E-mail: office@ics.org.ua
www.ics.org.ua
Для ілюстрації принципів, на яких було складено редакцію Податкового Кодексу до другого
читання - у додатку витяг з Порівняльної таблиці до проекту Закону України "Податковий
Кодекс України" (станом на 19 листопада 2001 року).
І всі ці зміни проштовхуються під гаслами - "Народ вимагає змін у податковому азконодавстві".
Чи такі зміни у законодавстві очікуються ?..
Пропонуємо за час, що залишився до голосування проекту Податкового Кодексу, надіслати
телеграми на ім’я Голови Верховної Ради України, на голів фракцій, комітетів або народних
депутатів, з якими Ви працюєте або виборцями яких Ви є з оцінкою наявної редакції Податкового
Кодексу і вимагати не приймати проект Податкового Кодексу у другому читанні, а доопрацювати
його з урахуванням реальних потреб суспільства, а не лише чиновників.
З повагою,
Віце-Президент Інституту Конкурентного Суспільства
Дмитро Ляпін
Інститут Конкурентного Суспільства
вул.Предславинська 28, оф. 521
Київ 01150
тел/факс: (044) 269-6141; 269-6756.
E-mail: office@ics.org.ua
www.ics.org.ua
ДОДАТОК
Витяг з Порівняльної таблиці до проекту Закону України "ПОДАТКОВИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ"
(станом на 19 листопада 2001 року)
Зауваження та пропозиції до проекту Податкового Кодексу
Висновки,
обгрунтування
Н.д.Гудима О.М. (Округ №123)
Н.д.Черновецький Л.М. (Округ №219)
Податковий кодекс повинен чітко визначати принципи побудови системи
оподаткування в Україні.
Відхилено
Н.д.Баулін П.Б. (Округ №76)
Викласти ч. (2) ст.1002 в редакції: "Єдиним законом про податки, збори,
обов'язкові платежі є Податковий кодекс і всі суб'єкти, об'єкти, база
оподаткування, тощо, визначаються тільки цим документом".
Відхилено
Н.д.Антоньєва Г.П. (Округ №98)
У пункті а) частини (1) статті 1037 "а) сплачувати належні суми податків у
порядку та у строки, встановлені цим Кодексом та іншими
нормативно-правовими актами з питань оподаткування;" після слова
"Кодексом" поставити крапку з комою, решту речення вилучити
Відхилено
Н.д.Філіпчук Г.Г. (Округ №203)
Спеціальна система оподаткування повністю знищує спрощену систему
оподаткування. Пропонує підприємцям і державі повернутися в "гарне
минуле", яке збагачувало службовців всіх рівнів ДПА. Запропонований як
основа оподаткування єдиний податок існує і діє згідно спрощеної системи.
Не зрозуміло, для чого тоді розроблений цілий розділ ХV "Спеціальні
податкові режими"? Єдиний податок використовується підприємцями, які не
торгують на ринках.
Сотні тисяч підприємців, які торгують на ринках, щоб вижити, вибирають
фіксований патент згідно ст.14 Декрету КМ від 26.12.1992р. №13-92 "Про
прибутковий податок з громадян".
Фіксований патент вигідний підприємцям і Державі, тільки не працівникам
ДПА… Бо в разі сплати фіксованого податку, платник такого податку
звільняється від ведення обов’язкового обліку доходів і витрат згідно ст.14
Декрету КМ України від 26.12.1992р. №13092. Пропонуючи Вам, депутатам
Верховної Ради України, на розгляд новий податковий кодекс, працівники
ДПА України в розділі ХV "Спеціальні податкові режими" випадково "забули
чи упустили" розглянути можливість використання і фіксованого патенту.
Тому шановні панове депутати Верховної Ради України дуже велике
прохання до Вас, щоб в другому читанні був врахований і введений в
податковий кодекс в розділі ХV фіксований патент. Його зміст повинен бути
таким, як в ст.14 Декрету КМ України від 26.12.1992р. №13-92 "Про
прибутковий податок з громадян".
Відхилено
Кабінет Міністрів України
Частину 23 статті після слів “будь-які доходи, одержані резидентами або
нерезидентами від будь-яких видів їхньої діяльності на території України”
доповнити словами “її континентальному шельфі, виключній (морській)
економічній зоні”.
Враховано
================================
Dmitry Lyapin
Institute of Competitive Society
Predslavinska str. 28, office 521
Kyiv 01150
Tel/fax: (044) 269-6141; 269-6756.
E-mail: office@ics.org.ua
www.ics.org.ua
Шановні колеги ! 29 листопада Верховна Рада України планує розглянути у другому читанні проект
Податкового Кодексу (текст проекту, підготовлений до розгляду, знаходиться на сайті Інституту
Конкурентного Суспільства - www.ics.org.ua ).
В результаті аналізу тексту, підготовленого до другого читання, можна зробити наступні висновки:
Редакція проекту Кодексу фактично ліквідує існуючу систему спрощеного оподаткування суб'єктів
малого підприємництва, яку могли використовувати і ряд NGO's. Наслідки, що прогнозуються -
згортання легальної активності мільйону дрібних підприємців та активізація тіньової економіки, бо
не розмір податків, а в першу чергу практика та принципи податкового адміністрування
породжують "податковий тиск".
Організації третього сектору (Неурядові неприбуткові організації - NGO) "фіксуються" у сьогоденному
стані - без втрати статусу неприбутковості дозволено отримувати тільки членські та благодійні
внески. Ні про яку діяльність NGO на наступні п’ять років, яка могла б забезпечити певну
остойчивість сектору, можна й не замислюватись (планується мораторій на зміни у
податковому законодавстві). Наслідки, що прогнозуються - при скороченні донорської
допомоги різке скорочення третього сектору, на арені громадського життя будуть
залишатися ерзац-громадські організації, що будуються за адміністративним принципом
або за партійними ознаками, а також організації, що обслуговують інтереси олігархів.
Громадянське суспільство надовго стане тільки красивою мрією на тлі загального
"одобрям’с".
Для ілюстрації принципів, на яких було складено редакцію Податкового Кодексу до другого
читання - у додатку витяг з Порівняльної таблиці до проекту Закону України "Податковий
Кодекс України" (станом на 19 листопада 2001 року).
І всі ці зміни проштовхуються під гаслами - "Народ вимагає змін у податковому азконодавстві".
Чи такі зміни у законодавстві очікуються ?..
Пропонуємо за час, що залишився до голосування проекту Податкового Кодексу, надіслати
телеграми на ім’я Голови Верховної Ради України, на голів фракцій, комітетів або народних
депутатів, з якими Ви працюєте або виборцями яких Ви є з оцінкою наявної редакції Податкового
Кодексу і вимагати не приймати проект Податкового Кодексу у другому читанні, а доопрацювати
його з урахуванням реальних потреб суспільства, а не лише чиновників.
З повагою,
Віце-Президент Інституту Конкурентного Суспільства
Дмитро Ляпін
Інститут Конкурентного Суспільства
вул.Предславинська 28, оф. 521
Київ 01150
тел/факс: (044) 269-6141; 269-6756.
E-mail: office@ics.org.ua
www.ics.org.ua
ДОДАТОК
Витяг з Порівняльної таблиці до проекту Закону України "ПОДАТКОВИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ"
(станом на 19 листопада 2001 року)
Зауваження та пропозиції до проекту Податкового Кодексу
Висновки,
обгрунтування
Н.д.Гудима О.М. (Округ №123)
Н.д.Черновецький Л.М. (Округ №219)
Податковий кодекс повинен чітко визначати принципи побудови системи
оподаткування в Україні.
Відхилено
Н.д.Баулін П.Б. (Округ №76)
Викласти ч. (2) ст.1002 в редакції: "Єдиним законом про податки, збори,
обов'язкові платежі є Податковий кодекс і всі суб'єкти, об'єкти, база
оподаткування, тощо, визначаються тільки цим документом".
Відхилено
Н.д.Антоньєва Г.П. (Округ №98)
У пункті а) частини (1) статті 1037 "а) сплачувати належні суми податків у
порядку та у строки, встановлені цим Кодексом та іншими
нормативно-правовими актами з питань оподаткування;" після слова
"Кодексом" поставити крапку з комою, решту речення вилучити
Відхилено
Н.д.Філіпчук Г.Г. (Округ №203)
Спеціальна система оподаткування повністю знищує спрощену систему
оподаткування. Пропонує підприємцям і державі повернутися в "гарне
минуле", яке збагачувало службовців всіх рівнів ДПА. Запропонований як
основа оподаткування єдиний податок існує і діє згідно спрощеної системи.
Не зрозуміло, для чого тоді розроблений цілий розділ ХV "Спеціальні
податкові режими"? Єдиний податок використовується підприємцями, які не
торгують на ринках.
Сотні тисяч підприємців, які торгують на ринках, щоб вижити, вибирають
фіксований патент згідно ст.14 Декрету КМ від 26.12.1992р. №13-92 "Про
прибутковий податок з громадян".
Фіксований патент вигідний підприємцям і Державі, тільки не працівникам
ДПА… Бо в разі сплати фіксованого податку, платник такого податку
звільняється від ведення обов’язкового обліку доходів і витрат згідно ст.14
Декрету КМ України від 26.12.1992р. №13092. Пропонуючи Вам, депутатам
Верховної Ради України, на розгляд новий податковий кодекс, працівники
ДПА України в розділі ХV "Спеціальні податкові режими" випадково "забули
чи упустили" розглянути можливість використання і фіксованого патенту.
Тому шановні панове депутати Верховної Ради України дуже велике
прохання до Вас, щоб в другому читанні був врахований і введений в
податковий кодекс в розділі ХV фіксований патент. Його зміст повинен бути
таким, як в ст.14 Декрету КМ України від 26.12.1992р. №13-92 "Про
прибутковий податок з громадян".
Відхилено
Кабінет Міністрів України
Частину 23 статті після слів “будь-які доходи, одержані резидентами або
нерезидентами від будь-яких видів їхньої діяльності на території України”
доповнити словами “її континентальному шельфі, виключній (морській)
економічній зоні”.
Враховано
================================
Dmitry Lyapin
Institute of Competitive Society
Predslavinska str. 28, office 521
Kyiv 01150
Tel/fax: (044) 269-6141; 269-6756.
E-mail: office@ics.org.ua
www.ics.org.ua
Для ілюстрації принципів, на яких було складено редакцію Податкового Кодексу до другого
читання - у додатку витяг з Порівняльної таблиці до проекту Закону України "Податковий
Кодекс України" (станом на 19 листопада 2001 року).
І всі ці зміни проштовхуються під гаслами - "Народ вимагає змін у податковому азконодавстві".
Чи такі зміни у законодавстві очікуються ?..
Пропонуємо за час, що залишився до голосування проекту Податкового Кодексу, надіслати
телеграми на ім’я Голови Верховної Ради України, на голів фракцій, комітетів або народних
депутатів, з якими Ви працюєте або виборцями яких Ви є з оцінкою наявної редакції Податкового
Кодексу і вимагати не приймати проект Податкового Кодексу у другому читанні, а доопрацювати
його з урахуванням реальних потреб суспільства, а не лише чиновників.
З повагою,
Віце-Президент Інституту Конкурентного Суспільства
Дмитро Ляпін
Інститут Конкурентного Суспільства
вул.Предславинська 28, оф. 521
Київ 01150
тел/факс: (044) 269-6141; 269-6756.
E-mail: office@ics.org.ua
www.ics.org.ua
ДОДАТОК
Витяг з Порівняльної таблиці до проекту Закону України "ПОДАТКОВИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ"
(станом на 19 листопада 2001 року)
Зауваження та пропозиції до проекту Податкового Кодексу
Висновки,
обгрунтування
Н.д.Гудима О.М. (Округ №123)
Н.д.Черновецький Л.М. (Округ №219)
Податковий кодекс повинен чітко визначати принципи побудови системи
оподаткування в Україні.
Відхилено
Н.д.Баулін П.Б. (Округ №76)
Викласти ч. (2) ст.1002 в редакції: "Єдиним законом про податки, збори,
обов'язкові платежі є Податковий кодекс і всі суб'єкти, об'єкти, база
оподаткування, тощо, визначаються тільки цим документом".
Відхилено
Н.д.Антоньєва Г.П. (Округ №98)
У пункті а) частини (1) статті 1037 "а) сплачувати належні суми податків у
порядку та у строки, встановлені цим Кодексом та іншими
нормативно-правовими актами з питань оподаткування;" після слова
"Кодексом" поставити крапку з комою, решту речення вилучити
Відхилено
Н.д.Філіпчук Г.Г. (Округ №203)
Спеціальна система оподаткування повністю знищує спрощену систему
оподаткування. Пропонує підприємцям і державі повернутися в "гарне
минуле", яке збагачувало службовців всіх рівнів ДПА. Запропонований як
основа оподаткування єдиний податок існує і діє згідно спрощеної системи.
Не зрозуміло, для чого тоді розроблений цілий розділ ХV "Спеціальні
податкові режими"? Єдиний податок використовується підприємцями, які не
торгують на ринках.
Сотні тисяч підприємців, які торгують на ринках, щоб вижити, вибирають
фіксований патент згідно ст.14 Декрету КМ від 26.12.1992р. №13-92 "Про
прибутковий податок з громадян".
Фіксований патент вигідний підприємцям і Державі, тільки не працівникам
ДПА… Бо в разі сплати фіксованого податку, платник такого податку
звільняється від ведення обов’язкового обліку доходів і витрат згідно ст.14
Декрету КМ України від 26.12.1992р. №13092. Пропонуючи Вам, депутатам
Верховної Ради України, на розгляд новий податковий кодекс, працівники
ДПА України в розділі ХV "Спеціальні податкові режими" випадково "забули
чи упустили" розглянути можливість використання і фіксованого патенту.
Тому шановні панове депутати Верховної Ради України дуже велике
прохання до Вас, щоб в другому читанні був врахований і введений в
податковий кодекс в розділі ХV фіксований патент. Його зміст повинен бути
таким, як в ст.14 Декрету КМ України від 26.12.1992р. №13-92 "Про
прибутковий податок з громадян".
Відхилено
Кабінет Міністрів України
Частину 23 статті після слів “будь-які доходи, одержані резидентами або
нерезидентами від будь-яких видів їхньої діяльності на території України”
доповнити словами “її континентальному шельфі, виключній (морській)
економічній зоні”.
Враховано
================================
Dmitry Lyapin
Institute of Competitive Society
Predslavinska str. 28, office 521
Kyiv 01150
Tel/fax: (044) 269-6141; 269-6756.
E-mail: office@ics.org.ua
www.ics.org.ua
Для ілюстрації принципів, на яких було складено редакцію Податкового Кодексу до другого
читання - у додатку витяг з Порівняльної таблиці до проекту Закону України "Податковий
Кодекс України" (станом на 19 листопада 2001 року).
І всі ці зміни проштовхуються під гаслами - "Народ вимагає змін у податковому азконодавстві".
Чи такі зміни у законодавстві очікуються ?..
Пропонуємо за час, що залишився до голосування проекту Податкового Кодексу, надіслати
телеграми на ім’я Голови Верховної Ради України, на голів фракцій, комітетів або народних
депутатів, з якими Ви працюєте або виборцями яких Ви є з оцінкою наявної редакції Податкового
Кодексу і вимагати не приймати проект Податкового Кодексу у другому читанні, а доопрацювати
його з урахуванням реальних потреб суспільства, а не лише чиновників.
З повагою,
Віце-Президент Інституту Конкурентного Суспільства
Дмитро Ляпін
Інститут Конкурентного Суспільства
вул.Предславинська 28, оф. 521
Київ 01150
тел/факс: (044) 269-6141; 269-6756.
E-mail: office@ics.org.ua
www.ics.org.ua
ДОДАТОК
Витяг з Порівняльної таблиці до проекту Закону України "ПОДАТКОВИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ"
(станом на 19 листопада 2001 року)
Зауваження та пропозиції до проекту Податкового Кодексу
Висновки,
обгрунтування
Н.д.Гудима О.М. (Округ №123)
Н.д.Черновецький Л.М. (Округ №219)
Податковий кодекс повинен чітко визначати принципи побудови системи
оподаткування в Україні.
Відхилено
Н.д.Баулін П.Б. (Округ №76)
Викласти ч. (2) ст.1002 в редакції: "Єдиним законом про податки, збори,
обов'язкові платежі є Податковий кодекс і всі суб'єкти, об'єкти, база
оподаткування, тощо, визначаються тільки цим документом".
Відхилено
Н.д.Антоньєва Г.П. (Округ №98)
У пункті а) частини (1) статті 1037 "а) сплачувати належні суми податків у
порядку та у строки, встановлені цим Кодексом та іншими
нормативно-правовими актами з питань оподаткування;" після слова
"Кодексом" поставити крапку з комою, решту речення вилучити
Відхилено
Н.д.Філіпчук Г.Г. (Округ №203)
Спеціальна система оподаткування повністю знищує спрощену систему
оподаткування. Пропонує підприємцям і державі повернутися в "гарне
минуле", яке збагачувало службовців всіх рівнів ДПА. Запропонований як
основа оподаткування єдиний податок існує і діє згідно спрощеної системи.
Не зрозуміло, для чого тоді розроблений цілий розділ ХV "Спеціальні
податкові режими"? Єдиний податок використовується підприємцями, які не
торгують на ринках.
Сотні тисяч підприємців, які торгують на ринках, щоб вижити, вибирають
фіксований патент згідно ст.14 Декрету КМ від 26.12.1992р. №13-92 "Про
прибутковий податок з громадян".
Фіксований патент вигідний підприємцям і Державі, тільки не працівникам
ДПА… Бо в разі сплати фіксованого податку, платник такого податку
звільняється від ведення обов’язкового обліку доходів і витрат згідно ст.14
Декрету КМ України від 26.12.1992р. №13092. Пропонуючи Вам, депутатам
Верховної Ради України, на розгляд новий податковий кодекс, працівники
ДПА України в розділі ХV "Спеціальні податкові режими" випадково "забули
чи упустили" розглянути можливість використання і фіксованого патенту.
Тому шановні панове депутати Верховної Ради України дуже велике
прохання до Вас, щоб в другому читанні був врахований і введений в
податковий кодекс в розділі ХV фіксований патент. Його зміст повинен бути
таким, як в ст.14 Декрету КМ України від 26.12.1992р. №13-92 "Про
прибутковий податок з громадян".
Відхилено
Кабінет Міністрів України
Частину 23 статті після слів “будь-які доходи, одержані резидентами або
нерезидентами від будь-яких видів їхньої діяльності на території України”
доповнити словами “її континентальному шельфі, виключній (морській)
економічній зоні”.
Враховано
================================
Dmitry Lyapin
Institute of Competitive Society
Predslavinska str. 28, office 521
Kyiv 01150
Tel/fax: (044) 269-6141; 269-6756.
E-mail: office@ics.org.ua
www.ics.org.ua
Для ілюстрації принципів, на яких було складено редакцію Податкового Кодексу до другого
читання - у додатку витяг з Порівняльної таблиці до проекту Закону України "Податковий
Кодекс України" (станом на 19 листопада 2001 року).
І всі ці зміни проштовхуються під гаслами - "Народ вимагає змін у податковому азконодавстві".
Чи такі зміни у законодавстві очікуються ?..
Пропонуємо за час, що залишився до голосування проекту Податкового Кодексу, надіслати
телеграми на ім’я Голови Верховної Ради України, на голів фракцій, комітетів або народних
депутатів, з якими Ви працюєте або виборцями яких Ви є з оцінкою наявної редакції Податкового
Кодексу і вимагати не приймати проект Податкового Кодексу у другому читанні, а доопрацювати
його з урахуванням реальних потреб суспільства, а не лише чиновників.
З повагою,
Віце-Президент Інституту Конкурентного Суспільства
Дмитро Ляпін
Інститут Конкурентного Суспільства
вул.Предславинська 28, оф. 521
Київ 01150
тел/факс: (044) 269-6141; 269-6756.
E-mail: office@ics.org.ua
www.ics.org.ua
ДОДАТОК
Витяг з Порівняльної таблиці до проекту Закону України "ПОДАТКОВИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ"
(станом на 19 листопада 2001 року)
Зауваження та пропозиції до проекту Податкового Кодексу
Висновки,
обгрунтування
Н.д.Гудима О.М. (Округ №123)
Н.д.Черновецький Л.М. (Округ №219)
Податковий кодекс повинен чітко визначати принципи побудови системи
оподаткування в Україні.
Відхилено
Н.д.Баулін П.Б. (Округ №76)
Викласти ч. (2) ст.1002 в редакції: "Єдиним законом про податки, збори,
обов'язкові платежі є Податковий кодекс і всі суб'єкти, об'єкти, база
оподаткування, тощо, визначаються тільки цим документом".
Відхилено
Н.д.Антоньєва Г.П. (Округ №98)
У пункті а) частини (1) статті 1037 "а) сплачувати належні суми податків у
порядку та у строки, встановлені цим Кодексом та іншими
нормативно-правовими актами з питань оподаткування;" після слова
"Кодексом" поставити крапку з комою, решту речення вилучити
Відхилено
Н.д.Філіпчук Г.Г. (Округ №203)
Спеціальна система оподаткування повністю знищує спрощену систему
оподаткування. Пропонує підприємцям і державі повернутися в "гарне
минуле", яке збагачувало службовців всіх рівнів ДПА. Запропонований як
основа оподаткування єдиний податок існує і діє згідно спрощеної системи.
Не зрозуміло, для чого тоді розроблений цілий розділ ХV "Спеціальні
податкові режими"? Єдиний податок використовується підприємцями, які не
торгують на ринках.
Сотні тисяч підприємців, які торгують на ринках, щоб вижити, вибирають
фіксований патент згідно ст.14 Декрету КМ від 26.12.1992р. №13-92 "Про
прибутковий податок з громадян".
Фіксований патент вигідний підприємцям і Державі, тільки не працівникам
ДПА… Бо в разі сплати фіксованого податку, платник такого податку
звільняється від ведення обов’язкового обліку доходів і витрат згідно ст.14
Декрету КМ України від 26.12.1992р. №13092. Пропонуючи Вам, депутатам
Верховної Ради України, на розгляд новий податковий кодекс, працівники
ДПА України в розділі ХV "Спеціальні податкові режими" випадково "забули
чи упустили" розглянути можливість використання і фіксованого патенту.
Тому шановні панове депутати Верховної Ради України дуже велике
прохання до Вас, щоб в другому читанні був врахований і введений в
податковий кодекс в розділі ХV фіксований патент. Його зміст повинен бути
таким, як в ст.14 Декрету КМ України від 26.12.1992р. №13-92 "Про
прибутковий податок з громадян".
Відхилено
Кабінет Міністрів України
Частину 23 статті після слів “будь-які доходи, одержані резидентами або
нерезидентами від будь-яких видів їхньої діяльності на території України”
доповнити словами “її континентальному шельфі, виключній (морській)
економічній зоні”.
Враховано
================================
Dmitry Lyapin
Institute of Competitive Society
Predslavinska str. 28, office 521
Kyiv 01150
Tel/fax: (044) 269-6141; 269-6756.
E-mail: office@ics.org.ua
www.ics.org.ua