МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Метод ВІД ПРОТИВНОГО

12/18/2001 | Isoлятор
Дивлюсь я на рідну Вкраїну, на рекламні борди (дошки тобто) усіляких партій і політичних течій, на жалюгідно склепані кліпи (часом дивитися соромно…) і думку гадаю: ЗА КОГО?

А всё на самом деле просто. І дивно, що така думка ще не озвучена на “Майдані” і не впроваджується в широку суспільну свідомість: голосувати треба за тих, кого не рекламують!

Думка впроваджується доволі нескладно, і починати треба вже зараз. Лоґіка така. 1. Жити погано. Хто в цьому винний? Звичайно, влада. (З цим положенням погоджуються всі, з ким я на подібні теми розмовляв – хоч я особисто маю трохи іншу точку зору. :):) 2. Ті, хто при владі, бажають залишити все, як є (це теж ні в кого сумнівів не викликає). 3. Влада повністю контролює електронні ЗМІ. (І це ясно!.) 4. Отже, всі партії, які активно циркулюють в теле- та радіопередачах та рекламуються в ефірі, отримали такі привілеї тільки тому, що вже давно домовилися з нинішніми можновладцями. Звідси єдиний можливий висновок: за такі партії та блоки – НЕ ГОЛОСУВАТИ. Віддати голос тим, кого радіо та телебачення якщо і згадували, то без особливого натхнення.

Короткий та нескладний доказ, але, на жаль, як вже за тиждень встиг переконатися, більшості українців такі думки в голову не приходять. Отже, треба їх туди привести. До речі, якщо вони набудуть такого поширення, що на них не можна буде не звертати уваги, це може мати несподіваний наслідок: справжня опозиція дістанеться нарешті до електронних ЗМІ. А “гарант” підпише-таки закон про обов’язкові передвиборчі теледебати…

Відповіді

  • 2001.12.18 | Рoман ShaRP

    Re: Так, але пересічним нічого не доведеш --а їх більше (-)

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2001.12.18 | Фарбований Лис

      Це не означає, що не треба доводити... (-)

    • 2001.12.19 | Isoлятор

      "Найпробивніший" арґумент

      Звучить приблизно так:

      Вони нас півроку своїми, вибачте, рекламами діставали, а тепер ми ще за них мусимо голосувати???
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2001.12.19 | Адвокат ...

        У якости прототипу -- годиться, але...

        ... звідки вони це почують, де побачать?

        Адже, сама собою така думка у пересічній голові не заведеться. Бо в голові тій -- тирса. :):

        Отже, впровадження у життя Вашого пляну потребує ресурсів ЗМІ, а, може, й тих самих біґ бордів. :(:
      • 2001.12.19 | Олександр

        Re: "Найпробивніший" арґумент

        >Вони нас півроку своїми, вибачте, рекламами діставали, а >тепер ми ще за них мусимо голосувати???
        Згайдаймо один із законів Мерфі: "Реальна цінність товару обернено пропорційна рекламній метушні навколо нього". :)


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".