Шукайте генерала
====================
Колишній "службіст" Олександр Скіпальський вбачає у багатьох політичних
"завихреннях" руку Євгена Марчука і закликає створити спеціальну комісію для
розслідування Марчукових діянь
=================================================
РЕШТУ СТАТТІ читаєте у розділі "ПРЕСА" нашого серверу "Майдан"
Бачите, Скипальський теж привселюдно і нагло юзає мою версію. Значить, виходить так, що я працюю не тільки на Кучму, але й на МНС.:-))))
Марчук?
Наврядчи...
Наврядчи таку сильну, сплановану і потенційно небезпечну для себе гру Росія організувала лише для того, щоб привести до влади Марчука. Можливо, у Путіна є серьозні підстави вважати Марчука надійною для Росії людиною. Не знаю. Не впевнений.
Швидше Марчука так само використовують - створюють ілюзію його причетності, натякають на свою підтримку, а врешті-решт просто "кинуть" його.
Я думаю що Путиненко - це буде хтось зовсім новий і маловідомий. Варто пошукати серед голів обласних відділень СБУ...
Може хтось має досьє?:-)
> Швидше Марчука так само використовують - створюють ілюзію його причетності, натякають на свою підтримку, а врешті-решт просто "кинуть" його.
Да-да. Это такой человек, что вы его сильно используете. Что-то пока свидетелей его "использования" нет. За все 10 лет.
Я во многом согласна со Скипальским, кроме того, что Марчук работает по заданию российских спецслужб. Я уже об этом писала - этот человек работает только на себя.
У кого-то (в том числе и москалей) могут быть иллюзии о том, что его можно использовать в качества союзника, но их ждет разочарование. Он неоднократно кидал всех своих союзников.
Этот человек стремится к верховной власти, воспринимая власть не как атрибуты, а как возможность полного управления процессами.
Мне интересны комментарии нынешнего УНА-УНСО по поводу этого интервью - особенно относительно Корчинского и событий 1995 года.
Пані:-)
Бог з ним, з Марчуком.
Мені чомусь здається що він такий самий нікчема як Л.Д. Але це абсолютне ІМНО.
Просто цікаво.
Ви і далі категорично спростовуєте будь-який російський слід в "гонгадзегейті"?
St*inger писав(ла):
> Просто цікаво.
> Ви і далі категорично спростовуєте будь-який російський слід в "гонгадзегейті"?
Я не могу ничего категорически отрицать - у меня, как и у вас, недостаточно информации для каких-либо категорических суждений.
Я не исключаю, что русские могли попытаться подключиться к этому делу уже после 28 ноября. Скорее всего это и было сделано по той самой схеме, которую описывает Скипальский (имиджемейкеры).
Я оцениваю как крайне маловероятную гипотезу о том, что русские сами все начали.
Одно из возражений по существу ваших аналогий с Белоруссией - ну кто ж проводит ДВЕ такие операции одновременно? Ни одна спецслужба не будет этого делать. Сначала закончить одну (Белоруссия), потом взяться за другую (Украина).
Пані писав(ла):
> Я не могу ничего категорически отрицать - у меня, как и у вас, недостаточно информации для каких-либо категорических суждений.
Уффф... Нарешті!!! А я думав, що ми від Вас не дочекоємось цієї фрази
2001.02.22 | St*inger
Re: Русский след
"Сначала закончить одну (Белоруссия), потом взяться за другую (Украина)."
Ні!
В тому то вся й справа що ні!
Тепер ця схема (навмисне вбивство журналіста чи політика, які конфліктують з владою і волають на кожному куті що їх переслідують з метою "підставити" владу)
рахуйте вже відіграна. Все стало очевидним і зрозумілим. Я впевнений що до Кравченко це дійшло ще 15 листопада, коли він почав ховати тіло. Більше такого НІДЕ вже не буде. Всі, кого це стосується, будуть дуже сильно "фільтрувати базар".
І робити самотужки (про всяк випадок) аудіозаписи всіх своїх розмов - для самого себе. Для алібі. Якби Кучма, дурень, колись здогадався писати сам себе, то зараз достатньо було б викинути будь-яку розмову ПІСЛЯ зникнення Гонгадзе між Кучмою і Кравченком. Але біда Кучми що такого запису в нього НЕМАЄ.
Тому правило таке:
Якщо діяти ("мочити" -с) - то безцеремонно, нагло, одразу по двом напрямкам! Щоб ніхто не встиг опамятатися, подивитись навкруги і проаналізувати події в сусідній державі.
Я абсолютно впевнений що і до Мороза і до Головатого "білоруська паралель" дійшла хіба лише зараз. Через цілих (три!)
місяці після відомих подій .
St*inger писав(ла):
> "Сначала закончить одну (Белоруссия), потом взяться за другую (Украина)."
>
> Ні!
> В тому то вся й справа що ні!
Почему нет? Аргументируйте.
При всей отвратительности российских спецслужб идиотизмом и тупостью они не страдают. Проводить две операции в двух соседних странах по одному сценарию - это ж белыми нитками шито.
> І робити самотужки (про всяк випадок) аудіозаписи всіх своїх розмов - для самого себе. Для алібі. Якби Кучма, дурень, колись здогадався писати сам себе,
Вот тут вопрос неясный. Вы прочитали статью из "Известий", где речь шла о том, что Бессметный проговорился о таких записях? Есть в Прессе, пару дней назад.
Запись всех бесед президента в кабинете велась (или по крайней мере должна была производится, это давняя практика, именно "документированием" она и называется).
Вы найдите ту статью, прочитайте, и вернемся к этой теме, если захотите. Тема такого "документирования" будет всплывать еще не один раз.
Ось ось.
Хто ж міг отримати/купити згадані записи? Той, хто найбільш зацікавлений в дестабілізації ситуації в Україні. Щоб відігнати західних інвесторів і загнати
"непослушного брата" в "дружні обійми".
Тому в моєму списку на першому місці організації дійства стоїть ФСБ+російська братва (що часто - тісно переплетене, якщо не тотожне).
Відповіді
2001.02.21 | Пані
Это они меня начитались -:)))
Интересно почитать - если найдете линк, запостите, пожалуйста.ПС. Все назад - сама нашла. Это не новое - есть в разделе Преса - "Краеугольный камень" expert.ru
2001.02.21 | St*inger
Re: Это они меня начитались -:)))
Кожному своє.:-)))А у мене ідеї Кучма краде...
Треба щось робити з авторськими правами на версії.
Ато "абарзєлі", панімаєш...
:-))))
2001.02.22 | Майдан-Інформ
Скипальський намалював Марчуку роги...
Україна молода==================
Шукайте генерала
====================
Колишній "службіст" Олександр Скіпальський вбачає у багатьох політичних
"завихреннях" руку Євгена Марчука і закликає створити спеціальну комісію для
розслідування Марчукових діянь
=================================================
РЕШТУ СТАТТІ читаєте у розділі "ПРЕСА" нашого серверу "Майдан"
2001.02.22 | St*inger
Марчук?
Бачите, Скипальський теж привселюдно і нагло юзає мою версію. Значить, виходить так, що я працюю не тільки на Кучму, але й на МНС.:-))))Марчук?
Наврядчи...
Наврядчи таку сильну, сплановану і потенційно небезпечну для себе гру Росія організувала лише для того, щоб привести до влади Марчука. Можливо, у Путіна є серьозні підстави вважати Марчука надійною для Росії людиною. Не знаю. Не впевнений.
Швидше Марчука так само використовують - створюють ілюзію його причетності, натякають на свою підтримку, а врешті-решт просто "кинуть" його.
Я думаю що Путиненко - це буде хтось зовсім новий і маловідомий. Варто пошукати серед голів обласних відділень СБУ...
Може хтось має досьє?:-)
2001.02.22 | Пані
Re: Марчук?
St*inger писав(ла):> Швидше Марчука так само використовують - створюють ілюзію його причетності, натякають на свою підтримку, а врешті-решт просто "кинуть" його.
Да-да. Это такой человек, что вы его сильно используете. Что-то пока свидетелей его "использования" нет. За все 10 лет.
Я во многом согласна со Скипальским, кроме того, что Марчук работает по заданию российских спецслужб. Я уже об этом писала - этот человек работает только на себя.
У кого-то (в том числе и москалей) могут быть иллюзии о том, что его можно использовать в качества союзника, но их ждет разочарование. Он неоднократно кидал всех своих союзников.
Этот человек стремится к верховной власти, воспринимая власть не как атрибуты, а как возможность полного управления процессами.
Мне интересны комментарии нынешнего УНА-УНСО по поводу этого интервью - особенно относительно Корчинского и событий 1995 года.
2001.02.22 | St*inger
Re: Марчук?
Пані:-)Бог з ним, з Марчуком.
Мені чомусь здається що він такий самий нікчема як Л.Д. Але це абсолютне ІМНО.
Просто цікаво.
Ви і далі категорично спростовуєте будь-який російський слід в "гонгадзегейті"?
2001.02.22 | Пані
Русский след
St*inger писав(ла):> Просто цікаво.
> Ви і далі категорично спростовуєте будь-який російський слід в "гонгадзегейті"?
Я не могу ничего категорически отрицать - у меня, как и у вас, недостаточно информации для каких-либо категорических суждений.
Я не исключаю, что русские могли попытаться подключиться к этому делу уже после 28 ноября. Скорее всего это и было сделано по той самой схеме, которую описывает Скипальский (имиджемейкеры).
Я оцениваю как крайне маловероятную гипотезу о том, что русские сами все начали.
Одно из возражений по существу ваших аналогий с Белоруссией - ну кто ж проводит ДВЕ такие операции одновременно? Ни одна спецслужба не будет этого делать. Сначала закончить одну (Белоруссия), потом взяться за другую (Украина).
2001.02.22 | Хай Вам ...
Re: Русский след
Пані писав(ла):> Я не могу ничего категорически отрицать - у меня, как и у вас, недостаточно информации для каких-либо категорических суждений.
Уффф... Нарешті!!! А я думав, що ми від Вас не дочекоємось цієї фрази
2001.02.22 | St*inger
Re: Русский след
"Сначала закончить одну (Белоруссия), потом взяться за другую (Украина)."Ні!
В тому то вся й справа що ні!
Тепер ця схема (навмисне вбивство журналіста чи політика, які конфліктують з владою і волають на кожному куті що їх переслідують з метою "підставити" владу)
рахуйте вже відіграна. Все стало очевидним і зрозумілим. Я впевнений що до Кравченко це дійшло ще 15 листопада, коли він почав ховати тіло. Більше такого НІДЕ вже не буде. Всі, кого це стосується, будуть дуже сильно "фільтрувати базар".
І робити самотужки (про всяк випадок) аудіозаписи всіх своїх розмов - для самого себе. Для алібі. Якби Кучма, дурень, колись здогадався писати сам себе, то зараз достатньо було б викинути будь-яку розмову ПІСЛЯ зникнення Гонгадзе між Кучмою і Кравченком. Але біда Кучми що такого запису в нього НЕМАЄ.
Тому правило таке:
Якщо діяти ("мочити" -с) - то безцеремонно, нагло, одразу по двом напрямкам! Щоб ніхто не встиг опамятатися, подивитись навкруги і проаналізувати події в сусідній державі.
Я абсолютно впевнений що і до Мороза і до Головатого "білоруська паралель" дійшла хіба лише зараз. Через цілих (три!)
місяці після відомих подій .
2001.02.22 | Пані
Re: Русский след
St*inger писав(ла):> "Сначала закончить одну (Белоруссия), потом взяться за другую (Украина)."
>
> Ні!
> В тому то вся й справа що ні!
Почему нет? Аргументируйте.
При всей отвратительности российских спецслужб идиотизмом и тупостью они не страдают. Проводить две операции в двух соседних странах по одному сценарию - это ж белыми нитками шито.
> І робити самотужки (про всяк випадок) аудіозаписи всіх своїх розмов - для самого себе. Для алібі. Якби Кучма, дурень, колись здогадався писати сам себе,
Вот тут вопрос неясный. Вы прочитали статью из "Известий", где речь шла о том, что Бессметный проговорился о таких записях? Есть в Прессе, пару дней назад.
Запись всех бесед президента в кабинете велась (или по крайней мере должна была производится, это давняя практика, именно "документированием" она и называется).
Вы найдите ту статью, прочитайте, и вернемся к этой теме, если захотите. Тема такого "документирования" будет всплывать еще не один раз.
2001.02.22 | Shooter
Re: Русский след
Ось ось.Хто ж міг отримати/купити згадані записи? Той, хто найбільш зацікавлений в дестабілізації ситуації в Україні. Щоб відігнати західних інвесторів і загнати
"непослушного брата" в "дружні обійми".
Тому в моєму списку на першому місці організації дійства стоїть ФСБ+російська братва (що часто - тісно переплетене, якщо не тотожне).