ЯК ВИПРАВИТИ УКРАЇНСЬКУ ПОДАТКОВУ СИСТЕМУ
03/07/2001 | Мартинюк
ЯК ВИПРАВИТИ УКРАЇНСЬКУ ПОДАТКОВУ СИСТЕМУ.
Якщо коротко , то українська податкова система базується на двох засадах, які немислимі для цивілізованих суспільств.
1. Визнання всіх платників податків наперед винними в злісному ухилянні від сплати цих податків. Внаслідок цього не податкова служба доводить вину платника, а навпаки кожен платник податку повинен із значними затратами часу та коштів постійно доводити свою невинність.
Іншими словами діяльність податкових служби України базується на невизнанні презумпції невинності платників податків.
2. Зневага до прав і статусу власника , зокрема власника приватного.
Це проявляється у широкомасштабному втручанні податкової адміністрації у внутрішні справи підприємства, які по великому рахунку не мають стосунку до наповнення бюджету.
У великій мірі це впровадження для приватних та госпрозрахункових підприємств таких форм звітності та обмежень, які походять з періоду тотального панування державної власності і відповідно тотального керування державою найдрібнішими аспектами діяльності підприємства.
Це всілякі обмеження щодо заробітної плати і взагалі фондів споживання, різні, часом доволі безглузді нормативи, які регулюють внутрішні питання роботи підприємства, амортизацію, розмір готівки у касі , тощо. Як приклад можна назвати обов’язкові звіти про "використання робочого часу" та "наявність електронної техніки на підприємстві і таке подібне.
Наприклад встановлення касових апаратів з функціями контролю на робочих місцях продавців на Заході викликане в першу чергу бажанням власника проконтролювати свого найманого продавця. Дрібні торгівці, які є самі власниками свого бізнесу або обходяться без касового апарату, або ж використовують дешевші касові апарати з виключно обліково - бухгалтерськими функціями. Намагання української держави приставити контрольні касові апарати навіть до бабусь у переходах переконливо свідчить що ця держава вважає всяку торгівлю своєю власністю.
Фактично бухгалтер в Україні перетворений у представника держави на підприємстві. На таку думку наводить аналіз затрат робочого часу середнього бухгалтера. Близько 75% свого робочого часу такий бухгалтер витрачає на складання і своєчасне подання у державні органи найрізноманітнішої інформації про своє підприємство.
Податкова адміністрація разом з іншими державними органами , уповноваженими до втручання у внутрішні справи підприємства та збирання інформації про його діяльність, таким чином виконують невластиві їм і не передбачені Законами України функції власника цього підприємства.. Фактично за цим псевдодержавним фасадом приховується анонімний нелегітимний власник, якого ми зазвичай називаємо то мафією, то олігархами, то ще якось.
Аби вийти із цього порочного русла розвитку ( вірніше занепаду) потрібно здійснити дві речі.
=====================================================================
1. Перейти від описаних вище прямих методів податкового контролю за платниками податків, до непрямих, так як це заведено в розвинутих демократичних країнах. Непрямі методи це коли податковий інспектор лічить кількість поверхів на особняку та кількість нулів на марці "Мерседеса" які належать суб’єкту оподаткування.
Досвід дуже багатих країн свідчить що врешті-решт це виявляється найефективнішим способом наповнення державної скарбниці.
В Україні , незважаючи на парламентську заборону, податкова адміністрація вже давно та інтенсивно використовує ці непрямі методи. Потрібно лише їх "легалізувати" і заборонити "прямі" форми , які, по своїй суті є грубим порушенням прав власника і економічно шкідливим втручанням у внутрішні справи підприємства.
Очевидно що такий перехід з прямих на непрямі методи контролю повинен йти паралельно з періодом податкової амністії, де невеликі податкові майнові "заначки" ( 10-15 тис $) повинні взагалі прощатися ( інакше заставлять платити за квартири, телевізори та дідусеві книги), а більші оподатковуватися по якійсь зменшеній ставці - наприклад 5-10%.
Очевидно також, що заможні і дуже заможні люди повинні змиритися з цим як з меншим злом, порівняно з теперішньою фактичною "реприватизацією" їхнього бізнесу податковою та іншими державними службами.
2. Податкова служба повинна раз і назавжди бути виведеною із арсеналу силових важелів політичного і не зовсім політичного керування державою. Вона повинна бути передана у розпорядження міністерства фінансів. Всі силові дії стосовно неплатників податків списання, конфіскації, арешти майна та рахунків, повинні проходити через судові процедури, а виконувати їх повинні не податківці, а представники судових та правоохоронних органів.
Якщо коротко , то українська податкова система базується на двох засадах, які немислимі для цивілізованих суспільств.
1. Визнання всіх платників податків наперед винними в злісному ухилянні від сплати цих податків. Внаслідок цього не податкова служба доводить вину платника, а навпаки кожен платник податку повинен із значними затратами часу та коштів постійно доводити свою невинність.
Іншими словами діяльність податкових служби України базується на невизнанні презумпції невинності платників податків.
2. Зневага до прав і статусу власника , зокрема власника приватного.
Це проявляється у широкомасштабному втручанні податкової адміністрації у внутрішні справи підприємства, які по великому рахунку не мають стосунку до наповнення бюджету.
У великій мірі це впровадження для приватних та госпрозрахункових підприємств таких форм звітності та обмежень, які походять з періоду тотального панування державної власності і відповідно тотального керування державою найдрібнішими аспектами діяльності підприємства.
Це всілякі обмеження щодо заробітної плати і взагалі фондів споживання, різні, часом доволі безглузді нормативи, які регулюють внутрішні питання роботи підприємства, амортизацію, розмір готівки у касі , тощо. Як приклад можна назвати обов’язкові звіти про "використання робочого часу" та "наявність електронної техніки на підприємстві і таке подібне.
Наприклад встановлення касових апаратів з функціями контролю на робочих місцях продавців на Заході викликане в першу чергу бажанням власника проконтролювати свого найманого продавця. Дрібні торгівці, які є самі власниками свого бізнесу або обходяться без касового апарату, або ж використовують дешевші касові апарати з виключно обліково - бухгалтерськими функціями. Намагання української держави приставити контрольні касові апарати навіть до бабусь у переходах переконливо свідчить що ця держава вважає всяку торгівлю своєю власністю.
Фактично бухгалтер в Україні перетворений у представника держави на підприємстві. На таку думку наводить аналіз затрат робочого часу середнього бухгалтера. Близько 75% свого робочого часу такий бухгалтер витрачає на складання і своєчасне подання у державні органи найрізноманітнішої інформації про своє підприємство.
Податкова адміністрація разом з іншими державними органами , уповноваженими до втручання у внутрішні справи підприємства та збирання інформації про його діяльність, таким чином виконують невластиві їм і не передбачені Законами України функції власника цього підприємства.. Фактично за цим псевдодержавним фасадом приховується анонімний нелегітимний власник, якого ми зазвичай називаємо то мафією, то олігархами, то ще якось.
Аби вийти із цього порочного русла розвитку ( вірніше занепаду) потрібно здійснити дві речі.
=====================================================================
1. Перейти від описаних вище прямих методів податкового контролю за платниками податків, до непрямих, так як це заведено в розвинутих демократичних країнах. Непрямі методи це коли податковий інспектор лічить кількість поверхів на особняку та кількість нулів на марці "Мерседеса" які належать суб’єкту оподаткування.
Досвід дуже багатих країн свідчить що врешті-решт це виявляється найефективнішим способом наповнення державної скарбниці.
В Україні , незважаючи на парламентську заборону, податкова адміністрація вже давно та інтенсивно використовує ці непрямі методи. Потрібно лише їх "легалізувати" і заборонити "прямі" форми , які, по своїй суті є грубим порушенням прав власника і економічно шкідливим втручанням у внутрішні справи підприємства.
Очевидно що такий перехід з прямих на непрямі методи контролю повинен йти паралельно з періодом податкової амністії, де невеликі податкові майнові "заначки" ( 10-15 тис $) повинні взагалі прощатися ( інакше заставлять платити за квартири, телевізори та дідусеві книги), а більші оподатковуватися по якійсь зменшеній ставці - наприклад 5-10%.
Очевидно також, що заможні і дуже заможні люди повинні змиритися з цим як з меншим злом, порівняно з теперішньою фактичною "реприватизацією" їхнього бізнесу податковою та іншими державними службами.
2. Податкова служба повинна раз і назавжди бути виведеною із арсеналу силових важелів політичного і не зовсім політичного керування державою. Вона повинна бути передана у розпорядження міністерства фінансів. Всі силові дії стосовно неплатників податків списання, конфіскації, арешти майна та рахунків, повинні проходити через судові процедури, а виконувати їх повинні не податківці, а представники судових та правоохоронних органів.
Відповіді
2001.03.07 | Ihor
Re: ЯК ВИПРАВИТИ УКРАЇНСЬКУ ПОДАТКОВУ СИСТЕМУ
Мартинюк писав(ла):> ЯК ВИПРАВИТИ УКРАЇНСЬКУ ПОДАТКОВУ СИСТЕМУ.
>
> Якщо коротко , то українська податкова система базується на двох засадах, які немислимі для цивілізованих суспільств.
>
> 1. Визнання всіх платників податків наперед винними в злісному ухилянні від сплати цих податків.
>
> 2. Зневага до прав і статусу власника , зокрема власника приватного.
>
Ще є третя засада.
3. Головою податкової інспекції мусить бути особа яка не розуміє звітів на державній мові.
Може б Вася Пупкін розвернув би тему
- Зібралися міністри і братва, і давай сперечатися хто більшої хуйні народу натворив, хто впровадив найбільш ідоітський закон, і тут по порядку ...суд, міліція, податковці, президент, Волков, Суркіс, ....
2001.03.07 | Максим'як
Re: Вигнати Азарова і поставити Мороза.
Українське податкове законодавство чи українська податкова система.Намалюємо між цими двома означеннями великий знак нерівності.
1-й аргумент. Я його вже приводив тут, але може варто нагадати.
Якщо буде коли-небудь такий гіпотетичний суд, як Нюрбергський процес, наприклад, щоб встановити міру злочину перед українським народом, то Азарова злочини, за тяжкістю, переважать всі інші.
Азарівську ідеологію збору податків, за її руйнівним ідеологічним впливом на український народ, можна тільки порівняти із впливом фашистської ідеології на німецький народ.
Азаров є співучасником сотень мільйонів економічних злочинів, які були вчинені і продовжуються робити щоденно в Україні. Саме він штовхає до злочину всіх, без винятку, громадян, від продавця газет до директорів великих компаній, та відбирає потім свій відсоток вкраденого. Азаров грабує Україну, грабує український народ. Це його щоденна робота.
Азаров поставив кожного, хто прийшов до підприємництва, перед вимогою:
Вкради і поділися, або я тебе знищу.
Створення партії - це перехід на новий якісний рівень, щоб використати піраміду збирачів данини від рядового податківця до самого Азарова в політичних цілях.
Ні, ми не живемо в епоху кучмізму, ми не живемо в епоху потебеньківщини чи кравченкізму – ми живемо в епоху АЗАРОВЩИНИ. В епоху заміни ідеології державності на ідеологію економічного злочину.
Запеклий російський шовініст, Азаров недавидить все українське-національне, він перетворив всю Україну в російське кріпацьке село.
2-й аргумент.
Я не маю точних даних, але так, загальні оцінки, показують, що кількість дрібних підприємств в Україні менше на два порядки, ніж в Європі. При азарівській системі контролю і збору податків в перспективі потрібно буде сотні тисяч податківців, а може й мільйони.
3-й аргумент.
Амністія для злодіїв. Мова про 10-20 тис.дол легалізації не потребує юридичних вирішень. Скоро народ із заробітків почне привозити такі гроші.
ЗВІЛЬНІТЬ УКРАЇНУ ВІД АЗАРОВА І АЗАРОВЩИНИ!!
А тепер кілька слів, про українське податкове законодавство.
Податки не є великими. Дуже низький рівень доходів населення. Хоч ПДВ можна було б опустити на кілька відсотків. Податок з прибутку в Європі платять, зазвичай з 1 відсотка прибутку, решта прибутку вкладають в розвиток виробництва, сировину іт.д. (це не оподатковується і у нас). Залишати гроші на в офшорках, зрозуміло - це є ідеологія злодія, сховати подалі, на чорний день – хто знає, що буде завтра. Вкрав я – в мене вкрадуть. В наших злодіїв розуму, як в білки – більшість їхніх сховків буде з часом пограбовано, і залишаться вони з нічим.
Нарахування на заробітну плату є приємлемі для України. В Німеччині, наприклад, нарахування на зарплату є 2/3 (максим.) 1/3 (мін.) на руки. 1/3 із 2/3 платить працедавець.
2001.03.08 | Дон Румата
Re: ЯК ВИПРАВИТИ УКРАЇНСЬКУ ПОДАТКОВУ СИСТЕМУ
Народ !А вас не берёт жуть при мысли о том, что на небосклоне появилась новая «звезда»
кровавого цвета?
Азаровская ПАРТИЯ имеет в своём распоряжении ВООРУЖЁННОЕ ФОРМИРОВАНИЕ -
налоговую полицию. Многочисленную, повсеместную, официально вооружённую, организованную, обученную и дисциплинированную АРМИЮ , НЕПОСРЕДСТВЕННО подчинённую руководителю политической партии – и больше НИКОМУ !
(Кто встречал этих «качков» – надолго запомнил : наглые рожи, лоснящиеся от самодовольства и сознания собственной власти и абсолютной безнаказанности. По виду и поведению – банда, по сути – армия . Пистолеты – в наплечных кобурах, но в арсеналах – и автоматы, и ещё кое-что).
Что сказано в Законе насчёт вооружённых формирований в составе или в подчинении политических партий ?
У коммунистов есть такая армия ? У социалистов ? У остальных ?
А у Азарова ЕСТЬ ! И недооценить или прозевать этот фактор – пагубно !
Думаю, надо обратить внимание на этот «нож в рукаве» у одного из главных фигурантов нынешней смуты и помнить о нём, а по возможности – обсудить и обдумать, как его затупить или выбить.
Любая армия должна быть вне политики. Или – любая в ней принимать участие. Но это – уже другая категория. Гражданской войны.
2001.03.08 | SpokusXalepniy
Во-первых и во-вторых
Дон Румата писав(ла):> Азаровская ПАРТИЯ имеет в своём распоряжении ВООРУЖЁННОЕ ФОРМИРОВАНИЕ -
> ...
> У коммунистов есть такая армия ? У социалистов ? У остальных ?
> А у Азарова ЕСТЬ ! И недооценить или прозевать этот фактор – пагубно !
> Думаю, надо обратить внимание на этот «нож в рукаве» у одного из главных фиг....
Во-первых, это не армия, а ограниченный контингент...
Во-вторых, не у Азарова как лидера партии, а у Азарова как главного налогового инспектора.
Вот на "большом суде" у его солдатика и будут спрашивать - ты скажи, любезный, когда Азаров приказывал тебе стрелять, он был в какой фуражке? С таким тризубцом на фоне... или вот в такой с маленьким козырьком и с металическими бляшечками по бокам?
Ах, не помнишь?
Объявляем решение: дело прекратить за отсутствием...
2001.03.08 | Мартинюк
До речі про суміщення
Наскільки я знаю в Україні ще не було преценденту суміщення якихось помітних державних посад і керування політичною партією.Марчука навіть звільнили з посади з офіційними звинуваченням "за створення собі політичного іміджу"
Чи є хтось хто може сказати що кажуть стосовно цього українські закони. Наприклад "Закон про державну службу"?
2001.03.09 | Майдан-Інформ
Генерал-губернатор Малоросії Азаров
До речі з із всіх претендентів на місце Ющенка а потім Кучми, Азаров є персоною, яка можливо і є ставлеником Росії.Якщо брати класичні колонізаційні схеми 19 століття, то вони полягали у "вирощуванні" європейцями владної струтури, паралельної до традиційної існуючої.
Як правило це називалося генерал-губернаторство - поряд із місцевим султаном чи ханом появлялася адміністративно-силова структура майбутнього генерал-губернатора майбутньої колонії.
В Азарова зараз є важелі , які вже дозволяють твердити про ще одну владну структуру, паралельну до існуючої . Створення політичної структури (Партії Регіонів) лише посилило все це.
Сам Азаров, був "закинутий" в Україну саме тоді , коли в "гарячих точках" появилися Смірнов, Лучинський, та ряд інших "менеджерів" з Москви ( Таджикистан, Північний Кавказ).
На думку покійної Маряни Чорної це була акція, що здійснювалася по лінії ГРУ Міноборони тодішнього СРСР. Інші твердять, посилаючись на звязки Лучинського з "общаком" ЦК КПРС, що це була якась партійна "програма".
Як би там не було , роль Лучинського у розчищенні в Модавії дороги до влади проросійським комуністам очевидна.
До речі поінформовані люди, твердять що відомство Азарова , після входження спецслужб України у склад так званого Антитерористичного центру, літом минулого року провело широку кампанію по "освіженню" та "накопуванні" нового податкового компромату на політично активних громадян України з потенційно антиросійськими орієнтаціями.
Врешті минулим літом активізували свою активність не тільки податківці - чого варта одна лише історія про спостереження за Гонгадзе літом минулого року.
2001.03.09 | Technar
А Західна Україна?
В мене питання щодо Азарова на ролю генерал-губернатора або як пишуть Путіненка.Він ж слова українською мовою сказати не може. Невже москалі розраховують на те, що західна та й навіть центральна Україна це терпітиме?
Я б скоріше очікував щось нейтральніше.
Хоча за іншіми ознаками він є викапаний Путіненко.
2001.03.09 | Майдан-Інформ
Західна Україна?
Ще у 1989 році у Москві ( на рівні оточення Яковлева та Раїси Горбачова) говорили про те що від СРСР відійде Прибалтика і ... Західна Україна. Розкол України планувалося провести за релігійною ознакою.2001.03.09 | Пані
Перебудова Господня
Был такой роман во Всесвите, какой-то англоязычный автор, кажется, не помню год.Так вот там практически такой сценарий и был описан - кстати и визит папы Римского в Украину тоже.
Я довольно смутно припоминаю этот роман и журналы выкинули мы при очередном переезде. У кого есть доступ к старым номерам- найдите и прочитайте. Наверное, это было начало 90х.
2001.03.09 | Максим'як
Re: Західна Україна?
Скоріше всьго Азаров готує грунт для когось, із не дуже примітних, зараз. Його особа дійсно має дуже мало шансів на президентство.
Я вже не кажу про його татарський фейс, що є несприйнятим для українця на підсвідомому рівні.
Стосовно Західної України, то я справді чув про проект «балканізації західної України» теж десь в 1989 році в середовищі УГС-УРП.
Важко сьогодні сказати, чи це була правда, чи бажання загасити надмірну активність західняків збоку КГБ, але це супроводжувалося доволі хамськими заявами, словаків, румунів та мадярів.
Сьогодні Західна Україна є дуже подавлена в розумінні політичної активності, вона вже не має сили транспортувати ідеї на схід, та й схід вже цього не потребує. Для цього є кілька причин:
1. Переїзд активної інтелігенції в Київ.
2. Виїзд на Захід на проживання та заробітки (практично в кожній другій родині поїхав хтось, це в основному суспільно-активні особи)
3. Але найголовніша причина, яка фактично згенерувала дві перші – це придушення національного підприємництва силами податкової.
Ці причини привели до різкої русифікації бізнесу в західноукраїнських містах. І тут нічого не можна вдіяти, бо податкова просто давить українських підприємців, а натомість, російськомовні мають привілейований статус. Був вже такий момент, що українські газети майже зникли, або були геть беззмістовними. Потім спохватилися, що палку перегнули і преса ожила. Професор Скочій розповідав по ТБ таку історію: «В кафе лунала на повну потужність російська попса, по власниці було видно, що та музика для неї суцільний жах. І вона сказала – прийшли, дали касету, крути, бо спалимо». Я вирішив перевірити, чи це правда, знайомих по барах не бракує. Спочатку люди віджартовувалися, але насправді все дійсно було правда. Людям просто соромно було признаватися. Розумієш, казали, то не просто бандити касети розносять, то за тим хтось стоїть, бо як щось не так, то за пару днів, податкова поліція розвалює фірму. Мало того, що платимо і податкові і бандитам кожного місяця, а тут ще цю бл... музику крутити треба.
Я переконаний, що Азаров і Кучма, це єдине ціле – команда, яка готує інтервенцію Росії на Захід, тобто Україну. Це підтверджує і витяжка із записів Мельниченка, коли Кучма дізнається, що якийсь-там район в Тернопільщині має чудові економічні показники, він дає розпорядження: «Прить-то им поумерте».
Але попри все, Західна Україна не піддасться духовній русифікації, цей напрямок, який розроблений в Москві і зараз втілюється, є повністю безперспективний. Ґени не ті.
2001.03.09 | ВАСЯ ПУПКІН
і кляте "русскоє радіо" зараз всюди по кабаках крутять...
Максим'як 09-03-2001 13:23 писав :3. Але найголовніша причина, яка фактично згенерувала дві перші – це придушення національного підприємництва силами податкової.
Ці причини привели до різкої русифікації бізнесу в західноукраїнських містах. І тут нічого не можна вдіяти, бо податкова просто давить українських підприємців, а натомість, російськомовні мають привілейований статус. Був вже такий момент, що українські газети майже зникли, або були геть беззмістовними. Потім спохватилися, що палку перегнули і преса ожила. Професор Скочій розповідав по ТБ таку історію: «В кафе лунала на повну потужність російська попса, по власниці було видно, що та музика для неї суцільний жах. І вона сказала – прийшли, дали касету, крути, бо спалимо». Я вирішив перевірити, чи це правда, знайомих по барах не бракує. Спочатку люди віджартовувалися, але насправді все дійсно було правда. Людям просто соромно було признаватися. Розумієш, казали, то не просто бандити касети розносять, то за тим хтось стоїть, бо як щось не так, то за пару днів, податкова поліція розвалює фірму. Мало того, що платимо і податкові і бандитам кожного місяця, а тут ще цю бл... музику крутити треба.
і кляте "русскоє радіо" зараз всюди по кабаках крутять... Тільки з"явилося це блядське радіо в нашому місті - моментально на нього всі кафе перейшли, бо у нього найпотужніший передавач. Ці дебільні приколи від Фамєнка уже в печінках сидять. Закликаю підприємців не давати рекламу в це радіо і не слухати його.
2001.03.10 | Максимяк
Re: і кляте "русскоє радіо" зараз всюди по кабаках крутять...
Стаїть 50-літня жінка за барною стойкою у вишитій сорочці, на стінах оформлення в українському національному стилі і лунає "русскоє радіо"?Таку картину можна побачити по всій Україні.