ОПОЗИЦІЯ МАЄ ШАНС!
04/01/2001 | Остап
ОПОЗИЦІЯ МАЄ ШАНС!
Та чи скористається?....
Вчора і сьогодні я мав переговори з нашими регіональними представниками ( по бізнесу ).
Торкались політичних тем.
Загальне враження таке - ПОВТОРНИЙ АРЕШТ ТИМОШЕНКО - ЦЕ ПЕРЕБОР.
Люди наелектризовані вкрай! ( Матюки по-телефону в адрес "папи" від врівноважених, загалом, людей).
Якщо опозиція зуміє скористатись помилкою влади, то можемо добряче просунутись у побудові демократичної України.
Та чи скористається?....
Вчора і сьогодні я мав переговори з нашими регіональними представниками ( по бізнесу ).
Торкались політичних тем.
Загальне враження таке - ПОВТОРНИЙ АРЕШТ ТИМОШЕНКО - ЦЕ ПЕРЕБОР.
Люди наелектризовані вкрай! ( Матюки по-телефону в адрес "папи" від врівноважених, загалом, людей).
Якщо опозиція зуміє скористатись помилкою влади, то можемо добряче просунутись у побудові демократичної України.
Відповіді
2001.04.01 | сергій
ШАНС Є!!! АЛЕ ПОТРІБНА ПОЛІТИЧНА ВОЛЯ І ОПЕРАТИВНІСТЬ
Особисто мене повторний арешт Пані Тимошенкопереконав що треба її підтримати.
Якщо апаратчики її так бояться, то я починаю її опозиційну діяльність розглядати серьозно, незважаючі на звинувачення у корупціі.
Ті що її зарештували мене переконали таким чином.
Падлюки поставили охоронців від тендітної жіночки!
Порушили чинне законодавство, не попередили адвокатів і винесли судове рішення поклавши
болта на процедурні строки!!!
Ганьба гестапо що воює із українськими жінками
шляхом застосування автоматчиків!
А також ОСОБЛИВО коментар Ющенка, отой що щойно було опубліковано мене теж переконав.
Пан Ющенко зробив заяву повну гідності.
Цікаво, чому не зробив більше?
Далі я послухав по БіБіСі Малінковича.
Він сказав, що П. Тімошенко небеспечна для уряду, бо може згуртувати опозицію і звинувачив її в корупції. Дещо протиречливо.
Але як паскудний малінкович проти Юлі, то
я буду тепер ЗА.
Прийшов час виступити за звільнення Пані Тімошенко.
Оголосить, де та лікарня і треба назначити час маніфестації.
2001.04.01 | Shooter
Тимошенко шкода
Проте> Порушили чинне законодавство, не попередили адвокатів і винесли судове рішення поклавши
> болта на процедурні строки!!!
Не зовсім. Адвокат Тмошенко згадує, що згідно карно-процесуального кодексу (?) Президія Київського міськсуду могла діяти так, як вона діяла. Інша справа, що в Конституції записані загальні права, котрі, як вважає адвокат, були порушені під час повторного арешту.
Доречі, з прочитаного (ЗН) випливає, що Тимошенко могли в будь-який момент заарештувати і не за відміною рішення Замковенка, а як, наприклад, звинувачену у повторному злочині - повторному хабареві.
Резюме. Юля - сьогодні позитив. Але сьогодні ж платить за свої ж помилки/злочини.
Інша річ, що за них не платять сьогодні тюрмою десятки-сотні дальших високопоставлених злодіїв.
Мда...
2001.04.01 | ilia25
Re: Тимошенко шкода
Shooter писав(ла):> Резюме. Юля - сьогодні позитив. Але сьогодні ж платить за свої ж помилки/злочини.
>
> Інша річ, що за них не платять сьогодні тюрмою десятки-сотні дальших високопоставлених злодіїв.
Избирательное применение закона -- это одна из форм беззакония. И прошлые "ошибки" Тимошенко не могут служить оправданием действиям властей.
Потом еще не известно, действительно ли она совершала то, что ей инкриминируют. Тем более, что по нашему законодательству у любого бизнесмена можно найти кримнал.
Ну и самое главное. Прошлое -- это прошлое, и очевидно, что сейчас Тимошенко действует как настоящий патриот Укрианы. И именно от этого имеет все неприятности с властями.
2001.04.01 | Shooter
Re: Тимошенко шкода
Я з Вами абсолютно згоден в області моралі і несадіння в тюрму високопоставлених злодіїв.Проте це не є правовим арґументом в справі Тимошенко. На жаль.
2001.04.01 | Остап
Тимошенко є лідером партії, що має фракцію у ВР, цього не достатньо?
Тимошенко є лідером партії, що має фракцію у ВР.Невже цього не достатньо, щоб на час слідства обмежитись підпискою про невиїзд?
До чого тут "можливий кримінал" у її колишніх діях?
Режим, наразі, переслідує Юлю, як політичну постать.
Відбирання телефона, завішування вікон в лікарні, обшук - це агонія ....
2001.04.02 | Shooter
Для чого? Для Юстиції? Вона цього не бачить.
> Режим, наразі, переслідує Юлю, як політичну постать.Я цілком з Вами згоден. Але де-юре переслідує на кримінальній базі, а не як лідера Батьківщини.
За ВСЕ приходить час розплати. Сприймайте ситуацію так, що сьогодні Юля платить за свої позавчорашні гріхи.
На жаль.
2001.04.02 | Остап
Які "гріхи" ??? Де судове рішення?
Shooter писав(ла):.
>
> За ВСЕ приходить час розплати. Сприймайте ситуацію так, що сьогодні Юля платить за свої позавчорашні гріхи.
>
Які "гріхи" ??? Де судове рішення?
Наразі маємо категорії "вірю - не вірю " у те, що
Юля вчинала кримінальний злочин.
Великі гроші - то ще не злочин.
2001.04.02 | St*inger
Подвійні стандарти
Зверніть увагу, що по відношенню до Г.Суркіса, А. Волкова, В.Пінчука, .... теж немає жодних судових рішень.Але це не заважає, навіть самому ж борцю за справедлисвість Shooter`у вживати по відношенню до них епітет "бандюки". :-))
2001.04.02 | helper
Re: ОПЕРАТИВНІСТЬ... "Медіком"
Лікарня , в якій знаходиться Юля називається "Медіком" знаходиться на Мінському масиві. Їхати 99 автобусом від метро "Мінська" до зупинки "Діагностичний центр". Там на 2 поверсі , здається...2001.04.01 | Максим'як
ОПОЗИЦІЯ ШАНС ВИКОРИСТАЄ!
І це вже цього тижня.Я, думаю, Кучма не залізний, та його оточення є випадкове і переслідує різні цілі.
Він є в безвиході, вчорашня історія із Мілошивечим багато означає. Я думаю, це справило сильне враження на таких як Кучма і Лукашенко.
Я відчуваю, що буде переломний момент в найближчі 10 днів. Можливі сильні реверанси в сторону демократії.
Юлю пробували використати проти олігархів, пробували продати їй свободу за більш-менш поміркований курс. Скоріше всього Ющенко виступав посередником з власної ініціативи, виторговуючи для неї особливу позицію. Вона сказала:"Ні", думаю, Ющенко і вона розуміють один одного з пів-слова.
Виходячи з цього, Ющенко може піти у ва-банк, поставивши ультиматум Кучмі, може вже його поставив. Кучма розуміє, що якщо Ющенко складе повноваження, то спокою в Україні вже не буде, поки він буде при владі. Кучма може свої кримські вагання чи нерішучість до демократії спробувати втілити і піти на уступки. Я думаю, що він має такі вагання, але він боїться і не знає, яка поведінка повинна його бути. Це цілком нові обставини в яких він зараз перебуває. Я переслухав ті записи, там його оточення суцільні раби, в їхні поради він витирає ноги, репліки криються матом. Можна підозрівати розвиток психічних розладів, впадання в запої та істерику.
Але сам Кучма не зміниться, він не може змінитися. Він не є такий дурний, щоб не розуміти, що його шкура тріщить по-швах. Тому він спасає себе. Далі буде довгий процес, але, вірю, прогресивний.
Врешті, ми пригадуємо розвал Союзу, що наче був із бетону - "нерушимий".
Гниле все.
2001.04.01 | Technar
V mene tezh take vrazhennya
Hoch ya i daleko zaraz, ale 1991 v Ukraini dobre pam'yatayu. Duzhe bagato paralelej...Hochu spytatu vsih hto boit'sya povtorennya pomylok togo chasy - vy b vidmovilysya vid borot'by todi yakbu znali vse shcho bulo potim? Ya - ni. Bo do togo bulo shche GIRSHE.
2001.04.01 | Остап
Перемен! Требуют наши сердца. ( В.Цой)
Перемен! Требуют наши сердца. ( В.Цой 1984)Студенти на Хрещатику 1990
УБК -2001 !!
Саме так, пане, Технар. Гірше не буде.
2001.04.02 | Адвокат ...
Re: ОПОЗИЦІЯ МАЄ ШАНС!
Опозиція має не тільки шанс зараз. Вона матиме шанси кожного тижня, кожного дня. Бо, опозиція -- то живе, природнє. А Кучма з бандою -- то мертве.Мертвому важко збагнути живого. Тому у опозиції завжди буде шанс, а в Кучми -- головний біль ( від надмірної дози горілки, чи від ліків,-- неважливо ).
...Кучмократія ще доволі міцна, але, як казав Ґорбачов, процес, того, вже пішов не спиниш. Кучманоїди, як на мене, на останньому своєму таємному зібранні прийняли рішення покращити своє ж таки досягнення останніх двох тижнів і підняти загальний коефіціент власного ідиотизму зразу на 10%. Відповідальним, здається, були призначені Обиход та Долганов. Обидва впорались на відмінно...
Можу зпрогнозувати, що коефіціент власного ідиотизму кучмократії і надалі зростатиме. Ваньковаляніє -- як горілка, штука азартна і наркотична водночас.
Тож опозиція завжди матиме хоч один шанс на день.
2001.04.02 | SpokusXalepniy
"Живые" и "мертвые".
Адвокат ... писав(ла):> ... опозиція -- то живе, природнє. А Кучма з бандою -- то мертве.
>
> Мертвому важко збагнути живого. Тому у опозиції завжди буде шанс, а в Кучми -- головний біль ( від надмірної дози горілки, чи від ліків,-- неважливо ).
>
> ... Кучманоїди, як на мене, на останньому своєму таємному зібранні прийняли рішення покращити своє ж таки досягнення останніх двох тижнів і підняти загальний коефіціент власного ідиотизму зразу на 10%. Відповідальним, здається, були призначені Обиход та Долганов. Обидва впорались на відмінно...
>
> Можу зпрогнозувати, що коефіціент власного ідиотизму кучмократії і надалі зростатиме. Ваньковаляніє -- як горілка, штука азартна і наркотична водночас.
>
Кто дурной и кто идиот? Кто живой и кто мертвый?
По-моему, наблюдается обратное.
Кучма еще и какой живой.
Он сейчас играет в свою игру. Интриги, подляны, ваньковаляніє, острые (как в рулетке) ощущения власти, беспрерывные мелкие победы-поражения с неизменным выигрышем, пусть небольшим, при выходе из любой ситуации. Все это вы называете "мертвым", да еще - "идиотизмом" ?
Тогда обратим свои взоры на "живых" и "умных". Одни сидят в тюрьме (Юля), других заставляют жить и поступать против совести (Ющенко), третьи - уже давно в могиле (Вячеслав и Ко), четвертые - затихли по углам или разводят философствования на пустом месте (тот же Попович), пятые - в страхе попрятались по квартирам (основная масса журналистов), шестые, как квочки высиживают яйца действий оппозиции, которые периодически разбивают об их собственные головы и т.д. и т.п.
Именно таким, а не власти, как раз впору залить горе алкоголем. А власти как раз наоборот - ей впору время от времени напиваться от очередных успехов!
Так, кто "живой", а кто "мертвый"?
Кто "умный", а кто "дурень" ?
2001.04.02 | Адвокат ...
Re: "Живые" и "мертвые". Або про владний сказ.
Спочатку про владний сказ. Це така хвороба, що костить не корів, а можновладців. Ви доволі влучно навели клініку цієї хвороби на прикладі кучмоноїдів. Тож, пора звернутися до владних мужів з іноземних держав із застереженням про потенційну шкідливість контактів з Кучмою і Ко для їхнього політичного здоров'я, бо біольоґія цієї хвороби не вивчена.Щодо живих та меретвих. Сказ -- хвороба руйнівна, як рак. Скажений можновладець -- приречений, але може накоїти багато біди. Епідемія сказу серед наших можновладців набула нечуваного розповсюдження. Це небезпечно. Але небезнадійно. Скажений ( хворий ) можновладець, на відміну від здорової паскуди, руйнує систему, в якій живе і працює, шляхом продукування надмірної кількости шуму, що призводить до деґрадації комунікаційної інфраструктури.
А щоб підсолодити собі останні ( він це добре усвідомлює ) деньки скажений можновладець з подвоєною енерґією дурІт, хизується, тішеться "премогами" і п'є оковиту.
2001.04.02 | сергій
зауваження щодо кучми, алкоголю і опозиціонерів
Навіть нехай це буде заклик своєрідний.Шановні, з власного досвіду–
не вживайте алкоголь. Нехай наші вороги спиваются до смерті і цірозу пустої голови.
Не потрібен нам алкоголь.
Нам потрібна Вільна від комуногебістів та апаратчиків–кланами бандитів
НАША УКРАЇНА!
2001.04.02 | Адвокат ...
!!!
Цироз порожньої голови -- це !!! ( Мої вітання )Щодо алкоголю, теж ідея на мільйон долярів. Бо серед бандюків та кучмоноїдів величезна кількість виробників алкоголю. Ідея без обробробки та проробки: бойкот лікеро-горільчаних виробів та пива тих виробників, що підтриують Кучму. Хоча б у продовж одного місяця.
2001.04.02 | сергій
я не вживаю горилчані вироби вже два роки. цілком свідомо
ніколи не мав проблем з цим, як те пияцтво, алеясність мислення оценив як більш важливе.
тіки комуноїди пиячать та жалюгідні жертви
промивки мозку.
як себе поважаєш – не будеш задурювати голову
в смітник пляшку і назавжди!!!!
2001.04.02 | Andriyko
То надто м'яко - ...
висунути гасло боротьби з пияцтвом. Треба бути радикальнішим! Я вже давно кажу, що програма максимум - це, скорочено, "геть - вибори - демократія - свобода - лігалайз" :)Тим часом, працівники СБУ в кабінеті у "шефа" доповідають: "Як стало відомо з поінформованих оперативних джерел, касетний скандал було інспировано світовою наркомафією, що сподівається перетворити Україну на Голландію та нажитися на встановленні державної монополії та суворого контролю за маріхуаною. Посилання на сайт так званих опозиціонерів з'явилося на порталі www.yahooka.com".
2001.04.02 | Гура
За Юлию Тимошенко нужно бороться!
Режим прекрасно понимает опасность Юлии Тимошенко. И не только потому, что она лидер оппозиции. Это человек, умеющий трезво, коструктивно мыслить. Она умеет видеть суть проблемы. Она понимает, что общество - организм, который живет по определенным законам, что менять весь аппарат бессмысленно, главнее - изменить правила игры, то есть законы и создать условия для их реализации. Поэтому не нужно зацикливаться на анализе действий Ющенко. Оппозиции и Украине нужна Тимошенко. Нужно организовать специальную кампанию в ее поддержку.2001.04.02 | Адвокат ...
Боротися треба за Україну, за її волю
І Юлія Тимошенко тут є вельми до часу.Небезпека для кучмократії з її боку зовсім не в тім, що вона добре мислить, знає, що, коли і як робити, і вміє працювати. Її небезпека в тім, що вона може жити і працювати, як кучмоноїд, а може і як нормальна людина. А вони можуть лише як кучмоноїди. Тож, у їхній уяві, вона -- пацюкоїд, а всі вони -- потенційні й безґлузді жертви її спотвореного генотипу. Лячно їм, сердешним!
Ось чому, вони, попри льоґіку та неписані і доси непрорушні правила, вже двічи опреділили її на цуґундер. Бо саме в'язниця -- то є найбільший сором, найстрашніший кощмар для тієї публіки. Але ж вона -- не вони. Що скаженому можновладцеві лихо, нормальному політикові -- трамплін.
Безумовно, пані Юлію треба підтримувати. Вона -- готовий лідер політичної опозиції.
Окрім того, вирвавши її з кіхтів обиходо-беньок, опозиція зробить велике добро -- започаткує реальну правову реформу, зламає інерцію сталінсько-брєжнєвської системи. А це, IMHO, зараз ще більш важливо, аніж прогнати сраним віником Кучму з мар'їнінського палацу.
Свободу Юлії Тимошенко! Свободу в'язням сумління! Потебеньківщину -- на смітник історії! Кучмістан -- на мило!
2001.04.02 | Гура
Задачи оппозиции
У оппозиции сейчас может быть только один лидер - Юлия Тимошенко. Но сейчас нужно не лидера искать, а слабые места власти, конструктивную программу действий, с которой садиться за стол переговоров. Нужно найти компромиссный вариант, который бы устроил критическую массу влиятельных фигур, чтобы было с чего-то начинать. Нужно что-то типа временного или переходного правительства под новую программу, пока будут приниматься поправки к конституции по изменению государственного устройства. Нужно принять мудрое решение, чтобы не упустить момент и не поторопиться одновременно и чтобы олигархи не перехватили инициативу. Нужно все продумать и заинтересовать всех ключевых людей на всех уровнях власти, на которых можно повлиять. Митинги нужны, но это только как вспомогательний инструмент. На работу с простыми людьми (агитация) ни хватит ни времени ни людей. Нужны хорошие тактики, стратеги, логики, юристы. Можно привлекать проверенных людей к работе. Украина сейчас в очередной критической точке. Поражение демократов обернется победой олигархов и начнется второй этап передела собственности и власти.2001.04.02 | АВ
Re: Задачи ...
Тимошенко? А Мороз?С "президентством" Тимошенко загнула, ей не нужно было говорить о желании стать президентом. Ей бы досталось больше капиталов и симпатий в роли вечной оппозиции или в роли парламентского лоббиста- разработчика №1.
Совокупность заявлений о президентстве и одновременной поддержке парламентской республики, да игнорирование судебной реформы - приводят меня к выводу:
Юлия - наследница Днепропетровского клана. Её двигают в Президенты - 2004. Она - за усиление президентской вертикали, изоляционизма Украины, узурпации экономической жизни страны и бесправия граждан. Мартынюк - лучше! Но почему _ей_ не приходят в голову мысли о прецедентном праве? С Джангировым -то...Очевидно, что ей нужно президентство. И значит - она Кучмист. А тюрма - диета...А процессы - инсценировка "для популяризации".
Разуверит меня только поддержка ею американской модели самоуправления обществом _уже и сейчас_ , а не после её президентства.
__________________________________
Задача оппозиции - её программа заботы о народе _явно_ лучше Кучмы!
2001.04.02 | Гура
Re: Задачи ...
АВ пишет:"Тимошенко? А Мороз?
С "президентством" Тимошенко загнула, ей не нужно было говорить о желании стать президентом. Ей бы досталось больше капиталов и симпатий в роли вечной оппозиции или в роли парламентского лоббиста- разработчика №1.
Совокупность заявлений о президентстве и одновременной поддержке парламентской республики, да игнорирование судебной реформы - приводят меня к выводу:
Юлия - наследница Днепропетровского клана. Её двигают в Президенты - 2004. Она - за усиление президентской вертикали, изоляционизма Украины, узурпации экономической жизни страны и бесправия граждан. Мартынюк - лучше! Но почему _ей_ не приходят в голову мысли о прецедентном праве? С Джангировым -то...Очевидно, что ей нужно президентство. И значит - она Кучмист. А тюрма - диета...А процессы - инсценировка "для популяризации"."
*********************************************************
Мороз, к сожалению не способен так мыслить, как Юлия. Юлия способна видеть алгоритм, слабые места в общественном механизме, она мыслит конструктивно и масштабно, а Мороз немного ограничен, хотя и честен, насколько таким может быть человек ТАМ.
Не нужно подозревать Юлию в таких страшных грехах, тем более, что она не проявляет во что бы то ни стало стать Президентом. Напротив, она говорит о себе, как помощнице Ющенко в будущем времени. Что касается одновременности, так не вижу никакого противоречия - вначале возможен компромиссный вариант - парламентско-президентская республика (как в Германии, где Президент выполняет в основном репрезентабельные фукции в гражданское время).
А вот слова об "усиление президентской вертикали, изоляционизма Украины, узурпации экономической жизни страны и бесправия граждан" - это беспардонный наезд, извините. Давайте подождем - на днях будет опубликована ее программа борьбы и будущей работы. Там и увидим - узурпатор Юлия или все-таки борец за права простых людей. (Я-то не сомневаюсь в последнем.)
2001.04.03 | АВ_
Re: Ну дай Бог...
Дай Бог, чтобы её желание стать Президентом (а в нынешних реалиях узурпация Президентской вертикалью власти есть вся совокупность перечисленных мной факторов) посредством помощи Ющенко - было просто оговоркой.Дай Бог, чтобы её программа предусматривала права личности и прецедентное право ( а от "закрытой" неправедно, да ещё и с мужем - следует ожидать логичной реформы правосудия, а не нынешней фикции).
В общем - дай ей Бог сил и средств. Думаю, что ни у кого нет идиосинкразии на Юлю, а есть неприятие её бездействия. Удач!
2001.04.02 | Гура
Виктор Небоженко о проблемах оппозиции
Хорошая статья Виктора Небоженка:http://www.demokratiya.org/read.php3?f=5&i=14&t=14
2001.04.02 | сергій
Ага, бля, Верховний суд скасував арешт Пані Тимошенко!!!!!
От тепер саме час рушати до лікарні!Нажаль я тааааааак далеееееко...:((
Ну, роскажіть, які підробиці?
От як прийдемо до влади потішимося!
Знайдемо ту наглядачку, що примусувала
Юлю роздягатися, знайдемо всіх та кожного!
І буде совіським апаратчикам та гестапо такий НЮРНБЕРГ що їм і не снилося!