Ну да, вчера тут написали про передачу об антисемитизме в Украине в "60 мин", но она была показана 7 (!) лет назад. Не думаю, что термин "украинофобская" можно отнести к етой программе. Скорее поверю, что у нее вообще нет ниакой позиции по отношению к Украине, ну не представляем мы для них никакого интереса, к сожалению (или к счастью). Украина- ето ведь далеко не Китай :-)
Или у вас есть какие-то еще примеры? Если да, то приведите, please.
2001.04.30 | zhun
Kuchma crosses himself at this point, saying "Cross my heart"
60 minutes
Ukraine's Presidential Controversy
Was Kuchma Involved In Journalist's Death?
Former KGB Agent Says His Tapes Implicate Kuchma
(CBS) Up Next: April 29, 7 p.m. ET/PT
Caught On Tape: Denying each charge and swearing by the sign of the cross at one point, Ukrainian President Leonid Kuchma says the tapes that allegedly implicate him in a journalist's death, electoral fraud and massive political corruption are part of a conspiracy. Kuchma tells Steve Kroft that the presidential security officer who says he planted a bug in the president's office, Major Mykola Melnychenko, couldn't have acted alone. The tapes have fueled months of protests calling for Kuchma's resignation.
Kuchma says the incriminating parts of the tapes were probably edited by political enemies into the bugged conversations from speeches. "One individual cannot do this on his own. You need state-of-the-art equipment," Kuchma tells Kroft. "That is why you have very powerful people behind this," says Kuchma, dismissing Melnychenko's claim that he hid a recorder in the presidential office as "an explanation for simpletons." Melnychenko, a former KGB officer trained in electronic surveillance, says one of his jobs was to sweep the presidential offices for bugs.
One of the most incriminating conversations, says Melnychenko, is Kuchma and his Interior Minister talking about an outspoken journalist named Georgi Gongadze. A voice very much like Kuchma's can be heard saying: "[Gongadze] should be deported to Georgia, he needs to be kidnapped by Chechens and thrown away. Drive him out, strip him and leave him there without his pants." In September, Gongadze disappeared and a month-and-a-half later, a headless body believed to be Gongadze's, was found near the Ukrainian capital of Kiev. When asked if he ever made the threats on the tapes, Kuchma laughs, saying he may have said those things about someone, but not a journalist.
On another tape, Melnychenko says, Kuchma is heard saying that his cronies should demand protection money from all the businesses operating in Ukraine. Kuchma crosses himself at this point, saying "Cross my heart. I couldn't just say something like this. I reject this wholeheartedly."
"Kuchma is a very good actor," Melnychenko tells Kroft in his first television interview. Melynchenko has been hiding since November and was granted political asylum by the U.S. two weeks ago. Melnychenko says his tapes also prove Kuchma personally enriched himself with government money. "I have a tape of a conversation where sums are mentioned, three, 10, 17 million dollars. It's clear that these monies were going for his personal enrichment," he says.
Да он вообще никакой актер, но видно, что он чмо порядочное.
Даже спустя месяцы после скандала, даже зная, что у него нет другого выхода, Кучме не хватает смелости даже врать убедительно.
На вопрос "говорили ли вы то, что записано на пленках" нужно отвечать односложно и не моргнув глазом.
У меня натое впечатление, что Кучма почему-то не был готов к такому вопросу. Отсюда эта пауза, длиною в вечность, дурацкий ответ вопросом на вопрос...
Скорее всего, он действительно не ожидал, что журналист может обнаглеть до такой степени.. Не знаю, я в этот момент просто не мог смотреть на экран телевизора, настолько это было позорное и жалкое зрелище.
Ця пауза сдає все разом. Єдине що можна придумати в його захист–
Кучма слухав перекладача чи сам не одразу вїхав в питання.
На поліграфі вже б обісравсь.
Мастдай.
2001.04.30 | сергій
Кучма на передачі виглядає наче він чогось боїтся і бреше.
Особливо цікавий момент–
Запитання до Кучми
так шо, ви не казали зняти штани з гонгадзе і
викрасти?
Кучма мовчить секунду–дві,трохи пізніше налякано
хита головою, позначаючи НІ, але саме слово НІ не каже, замість того каже–
Ну для чого то мені було б ?
Невпевнено.
Час од часу дивится ліворуч від співбесідника.
Але й сам Мельниченко зиркав ліворуч теж один раз.
одна відповідь Мельниченка була не чотка–
Запитання–
Чому Ви кажете шо на руках Кучми кров Гонгадзе–
він шо наказав його вбити?
Мельніч.
Ні, він прямого наказу не віддавав.
Запитання–
Ну тоді яким чином він відповідальний?
Мельніченко–
він давав наказ.
–––––
Це на точно слово в слово, але близько до тексту.
Наші люди трохи повільно думають. І президент і сбушнік.
Зараз слухаю те, що ви прислали. До Мельниченко у цьому епізоді претензій нема. Він каже, що Кучма є відповідальний за смерть Гонгадзе, що наказав його морально знищити і т.ін.
Я думаю завтра ми будемо мати повний транскріпт і все побачимо.
Передача насправді цікава та нищівна для Кучми. Тут зі мною слухають співробітники, які гадки на мають про все це - вони в повному шоці.
По саундтреку схоже, що так.
Поставив записувати вдома. Подивлюся, бо справді може бути цікаво. А який голос "дублює" Кучму! У кращих традиціях кіна про мафію.
ПС. Мені тут щойно сказали, що не про мафію. Голос схожий на Сталіна у американському варіанті. Припливли.
2001.04.30 | Andrij
Кілька цікавих моментів
По перше, ви помітили, що Мельниченко вже відмовився від версії "магнітофон під диваном"? Мельниченко щось явно "темнить" відносно походження записів. Не зовсім зрозуміло чому.
По друге, Кучма сказав, що записи були зроблені використовуючи ще радянську систему прослуховання цієї кімнати. Виникають запитання: чому СБУ про цю систему нічого не знала, а ГОЛОБНЕ, хто міг знати про цю систему (тут відповідь здається очевидною -- КГБ, тобто Путін з товаріщами).
Тоді я вам виділив би місце де Мельниченко каже, що те як робився запис "це його таємниця", заперечуючи попередню версію. Крім того, я також явно чув слова про "стару систему прослуховання" кабінету Кучми.
Те що Мельниченко "не стверджує", це доволі дивно. Навіщо весь цей туман навколо? Як я й казав, Мельниченко не каже нам чогось дуже важливого.
Щодо слів Кучми -- я згоден, людина забрехалась. АЛЕ, мене білше цікавило те як він пояснив походження записів. Погодьтеся, це доволі цікава версія, якщо Кучма думає що його записували за допомогою КГБешної системи.
Кучма маю справити враження що за майором стоять бля СИЛИ бля. Страшні і іх багато.
Все це розроблено з радниками і потім редаговано.
Кучма не каже імпровізаційно, він каже розроблений текст. Мельніченко може приховувати тіки свою технологію. Де саме і як ховав диктофона чи скажімо що він скористувався секретними шляхами, а розголосити він не може, бо тоді поруше Закон.
Все ж прозоре, хіба не видно?
Так, Мельніченко охвіцер розвідки.
Можливо писалося з відома Кучми, можливо все пишется, а можливо Мельніченко допуск користуватися системою прослушки, але включав її коли хтів. Це все не дуже важливе.
Як би я був Кучмою, то записував би все в своєму кабінеті, бо це важливі речі, переговори і таке інше. Потім можна послухати, подумати.
А можна і не писати, але мати таку можливість.
Інколи включати. Це і є держтаємниця– читайте в Законі.
Поки що по подіях–
явно що кучму хтось тримає за яйця.
Більше того тепер мельниченко вже почав компанію проти Кучми тут, в америці.
Він і слідству проти цуркісів допоможе і поп торгівлі зброєю вже пройшовсь мабуть і ще буде багато чого.
Але волі нам від цього не буде. Бо ми не можемо міліон листівок по 10 копійок роздати людям, або навіть продати якщо текст цікавий куплять.
Воля тіки тим буде хто виборює її.
Міліон листівок привів би стільки людей що було б не важливо навіть хто і як записував касети.
Як би там не було, але Мельниченко повинен закінчувати з цією штірліціадою. Це вже починає нервувати -- рік пройшов, а Микола й досі нам версії плете. НАВІЩО? Нехай каже де дістав записи.
Я думаю, що переоцінююте Кучму. У мене таке враження, що у цієї людини просто на долі написано постійно фотографуватися з оголенним задом. Згадайте як він "ляпнув" про крадіжки російського газу. Це ж яким дебілом треба бути.
Коли я дізнався про три роки записів, то для себе зробив висновок, що записування в кабінеті розмов було погоджено з Кучмою. Ці записи були викрадені. Але, скоріше всього, з певного моменту, може за три місяці до оприлюднення їх, коли визрів план оприлюднення, додатково був встановлений цифровий магнітофон самим Мельниченком. Ці записи і пішли в маси першими. Інші записи, скоріше всього, є переписом з інших носіїв, тобто копії записів, які робило СБУ для самого Кучми.
Попередні записи дійсно можуть містити державну таємницю, оскільки проводилися на зустрічах високопоставлених гостей з ока на око без відома цих гостей.
Хоча для мене не є так важливими самі механізми, як незаперечність правдивості самих записів і їх змісту.
...це очевидно, особливо, якщо взяти до уваги ДЕ стояв один з мікрофонів!
2001.04.30 | Chubynsky
Re: А де саме майор казав про ПІД ДИВАНОМ?
Про "під диваном" майор казав, якщо не помиляюсь, у тому найпершому "інтерв"ю", що його брав Головатий енд компані. Тільки це в його словах називалося "м"який куточок".
2001.04.30 | Котигорошко
Re: Кучма на передачі виглядає наче він чогось боїтся і бреше.
Так, дивились вліво, бо зліва сидів перекладач. Але правда також те, що Кучма дуже боявся і справді виглядало так що бреше. Також виглядало так, що ніби то і Кучмі совість не дає явно брехати, тому всі відповіді що він брехав він давав після паузи, і відповідав нечітко. Це враження не тільки моє, а і пересічних людей, які нічого не тямлять в українській політиці.
Також, хочу звернути увагу на те, що способи отримання засобів не цікавлять в США, якщо Мельниченко здобув їх незаконно, він повинен відповідати за законом, але Кучму це не звільняє від відповідальності. Виглядає так, що Кучма за касети теж не відповідальний, а тільки за дії про які іде мова на касетах. Взагалі то, влада мала б почати слідство за інформацією від касет, перевірити факти злочинів і причетність Кучми та інших до цих злочинів.
Взагалі то передача була дуже різкою. Трохи тенденційною, в передачі використовували кадри із хроніки, де Кучма виглядає непривабливо.
Кидається в очі різниця між Кучмою та Гонгадзе, Кучмою і Мельниченко, Кучмою і Чорноволом. Всі опоненти Кучми справляють враження здорової частини суспільства, в той же час Кучма виглядав як якась тварюка, дійсно як таракан.
І ще момент. Там показали кадри зустрічі Кучми і Клінтона, я думаю, що це вже камінь в город демократів, я так зрозумів, що згадали і про те, що хтось фінансував цей режим.
Я думаю, що наслідки передачі будуть, оскільки ця передача має великий рейтинг серед людей хто цікавиться політикою.
Всі статті в газетах про Кучму - дитячі забави на фоні передачі...
ВОЗМОЖНО ли, что Мельниченко работая на русских или на олигархов, сидит в USA, НО его еще не раскололи?
Как же его так умно отправили в "свободное плавание" со всеми его кассетами, что никаких бандитско-москальских хвостиков за ним не тянется, а сам он, проф, не колется?
Что-то не верится...
Или американцы УЖЕ его раскололи но не трезвонят об этом? Более вероятно, но если так, то зачем американцам теперь, ПОСЛЕ отставки Ющенко, форсировать наезд на Кучму, вследствия чего Украина тепленькая падает в объятия "Вовки-Чекиста"?
Тогда остается связка Мельниченко - американские спецслужбы? Уже здоровее, но похоже их план не сработал так как хотелось ... Стратеги ...
Или Мельниченко - украинские спецслужбы? ...
Или Мельниченко - Юля???
Опять же, почему не раскололи до сих пор?
Кстати, не думаете ли вы, что St*inger скоро здесь появится? :)
Чим менше фактів, тим ширше поле для побудови версій.
Тільки кожен наступний факт звужує коло.
Після надання політичного притулку НІЯКИХ нових фактів. Всі фантазії залишаються в силі.
Инфо (не перевірена) для St*ingera.
----
Відразу після прийняття в ВР рішення про недовіру Ющенку, Путін провів закрите засідання з членами рос. уряду.
Єдине, що вдалось вивідати журналістам, це те що "мова йшла про роботу в регіонах".
> Чим менше фактів, тим ширше поле для побудови версій.
На жаль так. Але якщо побудувати ВСІ версії, а потім вбивати їх новими фактами одну по одній, то може щось і вийде? :)
> Відразу після прийняття в ВР рішення про недовіру Ющенку, Путін провів закрите засідання з членами рос. уряду.
> Єдине, що вдалось вивідати журналістам, це те що "мова йшла про роботу в регіонах".
Інтерпретація? Неоднозначна.
Аврал? Партсобраніє? "Что делать шеф, что делать?"
Принаймні у цьому разі, на тих хто сидить, та смикає за ниточки ніби-то не схоже?
? писав(ла):
> Інтерпретація? Неоднозначна.
> Аврал? Партсобраніє? "Что делать шеф,
> что делать?"
> Принаймні у цьому разі, на тих хто
> сидить, та смикає за ниточки ніби-то не
> схоже?
>
> Чи?
Знову теж саме - немає фактів.
Можна покладатися тільки на свою інтуіцію і розшукувати факти.
BTW, а російська преса мовчить (з приводу "60 мін"). Як Зоя Космодем"янська.. Ще не визначились під яким соусом брехать?
Празнік, канєшна, але ж:
"Заключенные ярославской колонии получили дипломы мастеров-парикмахеров"
або
"Жители Бангкока смогут дышать свежим воздухом за $4"
є в новинах, а "СВS 60 мін" нема? Невже це їх так не цікавить.
Ой лі?
А взагалі то ви праві, більше не засмічую ефіру :)
Президент Кучма вийшов на широку міжнародну інформаційну арену. Найпопулярніша інформаційна програма США, Сі-Бі-Ес "60 Хвилин", присвятила йому 15-хвилинний сюжет своєї недільної передачі. Рейтинг "60 Хвилин" у всьому світі настільки високий, що для того, щоб попасти в її кадри, частіше за все необхідно бути або рідкісним героєм, або не менш рідкісним негідником. Ось що сказав Стів Крофт, ведучий передачі, відносно Кучми (репліки Кучми і майора Мельниченко даються в зворотному перекладі з англійської).
"Коли Леонід Кучма був обраний президентом колишньої радянської соціалістичної республіки України, Вашингтон влаштував йому королівський прийом. Але зараз виявилося, що співробітник охорони встановив "жучки" в кабінеті Кучми і записав бесіди, які викривають президента у всьому – від хабарів і корупції до викрадення і вбивства".
Крофт Кучмі: "Це ваш голос на плівці?"
Кучма: "Я не виключаю, що були взяті деякі фрази з моїх розмов (речей – рос.), але потім вони були відредаговані. Так можна зробити будь-який текст".
Крофт: "З цим не згідний колишній співробітник КДБ, який говорить, що це він записав плівки".
Мельниченко: "Я можу з упевненістю сказати, що не бачив більшого негідника, ніж Кучма".
Крофт: "Останній раз, коли президент країни був спійманий на тому, що на секретних плівках записали те, про що він потім пожалів, був Річард Ніксон. Це, з його власним слів, примусило його піти у відставку. Тепер президент найбільшої і найбільш стратегічно важливої країни в Європі потрапив в аналогічне положення. Однак даний політичний скандал набагато більш драматичний. У ньому беруть участь зниклий журналіст, обезголовлений труп, багатомільйонні хабарі і сотні часів секретних звукозаписів, які, якщо будуть визнані справжніми, укажуть на участь українського президента Леоніда Кучми в широкому колі злочинів від масової політичної корупції до вбивства".
Крофт: "Коли сім років тому Леонід Кучма був обраний президентом України, Вашингтон влаштував йому прийом, гідний королів. Він обіцяв відвести найважливішу з колишніх радянських республік від Москви у бік Заходу, знищити тисячі ядерних боєзарядів і обіцяв стати голосом демократії. Але голос, що звучить на цих звукозаписах, які, як вважається, зроблені в президентському офісі, розкриває лідера, що знаходиться в центрі кримінальних змов, який більше зацікавлений у владі, хабарях і знищенні своїх політичних ворогів".
Кучма: "Більшість людей з політичного керівництва України і мене як президент вважаємо, що це провокація проти України".
Крофт: "Хоч поки ніхто не зміг з абсолютною упевненістю довести, що записи справжні і не зазнали редагування, але немає і свідоцтв, що заслуговують довіри, які доводять протилежне".
Крофт: "Скільки у вас цих плівок?"
Мельниченко: "Сотні годин".
Крофт: "Найбільш серйозні обвинувачення на адресу Кучми, зафіксовані на плівках, вказують на причетність Кучми до вбивства журналіста на ім'я Георгій Гонгадзе, який регулярно виступав проти корупції на вищому політичному рівні і навіть не соромився опонувати президенту Кучмі обличчя до обличчя. У вересні минулого року Гонганзе сказав друзям, що за ним стежить служба безпеки, після чого зник".
Мельниченко: "Наказ був відданий Кучмою. Таким чином, він несе відповідальність за вбивство Гонгадзе".
Крофт: "Спочатку люди Кучми намагалися заперечувати, що Мельниченко взагалі існує, стверджували, що людина під цим ім'ям ніколи не працювала в службі безпеки і що плівки є повною фабрикацією. Але ця офіційна версія швидко розвалилася, після того як були знайдені відеозаписи, на яких майора Мельниченко показано в оточенні Кучми. Деякі особи також підтвердили, що їх бесіди з президентом, записані на плівках, дійсно мали місце. Наприклад, Тарас Чорновіл".
Черновіл: "Я абсолютно упізнаю нашу бесіду. Це точно моя бесіда з президентом. Всі нюанси, всі паузи, всі інтонації. Нічого не вирізано і нічого не додано".
Крофт Кучмі: "Це ваш голос на плівці?"
Кучма: "Ви знаєте, що сьогодні немає проблеми підробити чий-небудь голос. Я не виключаю, що, ймовірно, були взяті деякі уривки з моїх розмов (речей - російською), а потім вони зазнали редагування".
Крофт: "Коли ми розмовляли з Кучмою на його дачі на Чорному морі, він визнав, що майор Мельниченко працював в його охороні, але був лише маленьким гвинтиком у великій змові, мета якого – усунути його від влади".
Кучма: "За цим стоять дуже впливові люди".
Крофт: "Хто ці люди?"
Кучма: "Нам би самим хотілося це знати".
Крофт: "Вам не подобався журналіст Гонгадзе?".
Кучма: "Я можу поклястися, що не знав цього журналіста Гонгадзе".
Крофт: "Український парламент далеко не упевнений в цьому. Він вимагає повного і об'єктивного розслідування обставин зникнення Гонгадзе. Розслідування, яке досі проводилося прокуратурою, як представляється, більше зацікавлене в захисті режиму Кучми, ніж у встановленні правди. Місцевий патологоанатом, який декілька місяців тому встановив, що виявлене обезголовлені тіло належить Гонгадзе, був покараний, а саме тіло забрали".
"Кримінальна обстановка в республіці залишає бажати кращого", - з усмішкою відповідає Кучма.
Крофт: "Доказом цьому є сам режим Кучми. Його колишній прем'єр-міністр в цей час знаходиться у в'язниці в Сан-Франциско і звинувачується в спробі відмити 114 мільйонів доларів. І це тільки невелика частина мільярдів доларів у вигляді хабарів і урядових фондів, які, як підозрюють, пішли в офшори на рахунки чиновників, багатих українських бізнесменів і, можливо, президента Кучми".
Мельниченко: "У мене є запис розмов, в яких згадуються суми в три мільйона доларів, десять мільйонів доларів, сімнадцять мільйонів доларів. З цих бесід ясно, що ці гроші не попали державі. Вони пішли до Кучми".
Крофт: "Мельниченко також записав плівку, на якій Кучма дає вказівку своїм податковим інспекторам страхати партійних функціонерів в'язницею, якщо він не виграє майбутні вибори".
Звучить фрагмент плівки Мельниченко (в перекладі з англійського): "Ти повинен послати всіх своїх податкових інспекторів в райони і попередити їх, що ті, хто програє вибори в районах, більше працювати не будуть. Ти повинен сісти з кожним головою і сказати йому: "Або ти згниєш у в'язниці – оскільки у мене є більш ніж досить бруду на кожного з вас, або даси голоси".
Крофт у Кучми: "Це також фабрикація?"
Кучма: "Мені треба подивитися, хоч би послухати цю плівку".
Крофт: "Ви ніколи не чули цієї плівки?"
Кучма: "Ні".
Крофт: "А плівку, де ви говорите, що ваші помічники повинні вимагати, щоб кожна компанія України платила гроші?"
Кучма: "Я можу перехреститися, що не міг такого сказати" (хреститься).
Крофт: "Український народ не вважає гру Кучми дуже переконливої. Коли стало відомо, що він має намір покласти вінок до могили українського поета, десять тисяч демонстрантів вийшли на вулиці, щоб зажадати його відставки. Сталися найбільші зіткнення з поліцією з часу отримання Україною незалежності. Відносини зі Сполученими Штатами і Західною Європою стали напруженими. Єдиним лідером, який погодився публічно обнятися з Кучмою, був Володимир Путін".
Мельниченко: "Якщо зі мною щось трапиться, люди дізнаються, що записано на плівках".
Крофт: "Шанси, що з майором Мельниченко трапиться щось погане, поменшали. Після того як в квартиру, де ховався Мельииченко, намагалися вломитися невідомі люди, уряд США надав йому політичний притулок. Мельниченко і його сім'я знаходяться зараз в США. Тут також знаходяться і плівки..."
На цьому передача про Кучму закінчується. Її побачили сотні мільйонів глядачів в десятках країн світу. Залишається питання: а що далі? Враховуючи авторитет "60 Хвилин", можна з упевненістю передбачити, що перед західною громадською думкою "гарант" вже не відмиється. На міжнародній арені він – прокажений. З ним жоден лідер великої західної країни не ризикне публічно зустрітися. Крім Росії. У Москві ясно розуміють, що для особистого порятунку Кучма готовий розпродати свою країну. У кінцевому результаті це може коштувати Україні незалежності.
Касетні баталії ще довго можуть розбурхувати Україну. Важливо, щоб за цей час загнаний в кут президент не зміг нанести своїй країні неприйнятний збиток. У свій час політбюро ЦК КПРС ухвалило секретне рішення, яке обмежує кількість чарок, що мав право випити Хрущов на державних прийомах. На думку державних мужів, зайва чарка робила Микиту Сергійовича некерованим, а тому небезпечним для країни. Чи не варто розглянути законопроект, що обмежує право Кучми на розпродаж стратегічних об'єктів України? Незалежно від кількості випитого напередодні, уранці Хрущов прокидався тверезим. Кучма знаходиться в стані найсильнішого психологічного стресу постійно. Для нього ставка – особиста безпека. Для України – збереження незалежності.
--------------
Відповіді
2001.04.29 | YND
Pomylka!!! Pomylka???
CBS "60 min" mae najbil'sh ukrainophobs'ku reputaciyu sered amerykans'koi media... Yaka durist' !2001.04.29 | сергій
Може вони вирішили спростувати таку репутацію?
Надіюся.2001.04.29 | Etc..
якщо і ...фоби, то дуже пасивні :)
Десь казали що останній раз ці "60 min""з"їли" Україну
в 1994 році. Оце так дієта...
Втім вам з манхатану видніше ...
2001.04.29 | сергій
Хто тут ще з манхетену?
ЙНД, Ви?Я теж тут.
2001.04.29 | Englishman
Re: Pomylka!!! Pomylka???
Ну да, вчера тут написали про передачу об антисемитизме в Украине в "60 мин", но она была показана 7 (!) лет назад. Не думаю, что термин "украинофобская" можно отнести к етой программе. Скорее поверю, что у нее вообще нет ниакой позиции по отношению к Украине, ну не представляем мы для них никакого интереса, к сожалению (или к счастью). Украина- ето ведь далеко не Китай :-)Или у вас есть какие-то еще примеры? Если да, то приведите, please.
2001.04.30 | zhun
Kuchma crosses himself at this point, saying "Cross my heart"
60 minutesUkraine's Presidential Controversy
Was Kuchma Involved In Journalist's Death?
Former KGB Agent Says His Tapes Implicate Kuchma
(CBS) Up Next: April 29, 7 p.m. ET/PT
Caught On Tape: Denying each charge and swearing by the sign of the cross at one point, Ukrainian President Leonid Kuchma says the tapes that allegedly implicate him in a journalist's death, electoral fraud and massive political corruption are part of a conspiracy. Kuchma tells Steve Kroft that the presidential security officer who says he planted a bug in the president's office, Major Mykola Melnychenko, couldn't have acted alone. The tapes have fueled months of protests calling for Kuchma's resignation.
Kuchma says the incriminating parts of the tapes were probably edited by political enemies into the bugged conversations from speeches. "One individual cannot do this on his own. You need state-of-the-art equipment," Kuchma tells Kroft. "That is why you have very powerful people behind this," says Kuchma, dismissing Melnychenko's claim that he hid a recorder in the presidential office as "an explanation for simpletons." Melnychenko, a former KGB officer trained in electronic surveillance, says one of his jobs was to sweep the presidential offices for bugs.
One of the most incriminating conversations, says Melnychenko, is Kuchma and his Interior Minister talking about an outspoken journalist named Georgi Gongadze. A voice very much like Kuchma's can be heard saying: "[Gongadze] should be deported to Georgia, he needs to be kidnapped by Chechens and thrown away. Drive him out, strip him and leave him there without his pants." In September, Gongadze disappeared and a month-and-a-half later, a headless body believed to be Gongadze's, was found near the Ukrainian capital of Kiev. When asked if he ever made the threats on the tapes, Kuchma laughs, saying he may have said those things about someone, but not a journalist.
On another tape, Melnychenko says, Kuchma is heard saying that his cronies should demand protection money from all the businesses operating in Ukraine. Kuchma crosses himself at this point, saying "Cross my heart. I couldn't just say something like this. I reject this wholeheartedly."
"Kuchma is a very good actor," Melnychenko tells Kroft in his first television interview. Melynchenko has been hiding since November and was granted political asylum by the U.S. two weeks ago. Melnychenko says his tapes also prove Kuchma personally enriched himself with government money. "I have a tape of a conversation where sums are mentioned, three, 10, 17 million dollars. It's clear that these monies were going for his personal enrichment," he says.
http://www.cbsnews.com/now/story/0,1597,13502-412,00.shtml
2001.04.30 | ilia25
Кучма хороший актер?
Да он вообще никакой актер, но видно, что он чмо порядочное.Даже спустя месяцы после скандала, даже зная, что у него нет другого выхода, Кучме не хватает смелости даже врать убедительно.
На вопрос "говорили ли вы то, что записано на пленках" нужно отвечать односложно и не моргнув глазом.
У меня натое впечатление, что Кучма почему-то не был готов к такому вопросу. Отсюда эта пауза, длиною в вечность, дурацкий ответ вопросом на вопрос...
Скорее всего, он действительно не ожидал, что журналист может обнаглеть до такой степени.. Не знаю, я в этот момент просто не мог смотреть на экран телевизора, настолько это было позорное и жалкое зрелище.
2001.04.30 | сергій
Іво падставілі.
Шо неясно?Падставілі.
Ця пауза сдає все разом. Єдине що можна придумати в його захист–
Кучма слухав перекладача чи сам не одразу вїхав в питання.
На поліграфі вже б обісравсь.
Мастдай.
2001.04.30 | сергій
Кучма на передачі виглядає наче він чогось боїтся і бреше.
Особливо цікавий момент–Запитання до Кучми
так шо, ви не казали зняти штани з гонгадзе і
викрасти?
Кучма мовчить секунду–дві,трохи пізніше налякано
хита головою, позначаючи НІ, але саме слово НІ не каже, замість того каже–
Ну для чого то мені було б ?
Невпевнено.
Час од часу дивится ліворуч від співбесідника.
Але й сам Мельниченко зиркав ліворуч теж один раз.
одна відповідь Мельниченка була не чотка–
Запитання–
Чому Ви кажете шо на руках Кучми кров Гонгадзе–
він шо наказав його вбити?
Мельніч.
Ні, він прямого наказу не віддавав.
Запитання–
Ну тоді яким чином він відповідальний?
Мельніченко–
він давав наказ.
–––––
Це на точно слово в слово, але близько до тексту.
Наші люди трохи повільно думають. І президент і сбушнік.
2001.04.30 | Technar
Не зовсім так
Зараз слухаю те, що ви прислали. До Мельниченко у цьому епізоді претензій нема. Він каже, що Кучма є відповідальний за смерть Гонгадзе, що наказав його морально знищити і т.ін.Я думаю завтра ми будемо мати повний транскріпт і все побачимо.
Передача насправді цікава та нищівна для Кучми. Тут зі мною слухають співробітники, які гадки на мають про все це - вони в повному шоці.
2001.04.30 | сергій
В контексті сша це бомба з наслідками.
Доречі ви не бачили саме відео?От там Кучма виглядає ДІСНО погано.
Аудіо то тіки 10%.
Кучму офіційно на самому САМОМУ
популярному каналі, в самій головній передачі тиждня показали хоч і без коментарів.
2001.04.30 | Technar
Agree 100%
По саундтреку схоже, що так.Поставив записувати вдома. Подивлюся, бо справді може бути цікаво. А який голос "дублює" Кучму! У кращих традиціях кіна про мафію.
ПС. Мені тут щойно сказали, що не про мафію. Голос схожий на Сталіна у американському варіанті. Припливли.
2001.04.30 | Andrij
Кілька цікавих моментів
По перше, ви помітили, що Мельниченко вже відмовився від версії "магнітофон під диваном"? Мельниченко щось явно "темнить" відносно походження записів. Не зовсім зрозуміло чому.По друге, Кучма сказав, що записи були зроблені використовуючи ще радянську систему прослуховання цієї кімнати. Виникають запитання: чому СБУ про цю систему нічого не знала, а ГОЛОБНЕ, хто міг знати про цю систему (тут відповідь здається очевидною -- КГБ, тобто Путін з товаріщами).
2001.04.30 | сергій
А де саме майор казав про ПІД ДИВАНОМ?
Щось я не певен шо це його слова.В CBS майор не заперечив діван, а сказав, що не скаже як писав, сказав, що про диван є в пресі.
Кучма теж тільки натякнув, що може писали старими методами.
2001.04.30 | Andrij
Треба транскрипт
Тоді я вам виділив би місце де Мельниченко каже, що те як робився запис "це його таємниця", заперечуючи попередню версію. Крім того, я також явно чув слова про "стару систему прослуховання" кабінету Кучми.2001.04.30 | сергій
я все це чув, правильно.
але ні один ні другий не стверджують.2001.04.30 | Andrij
Туман Мельниченка та КГБ
Те що Мельниченко "не стверджує", це доволі дивно. Навіщо весь цей туман навколо? Як я й казав, Мельниченко не каже нам чогось дуже важливого.Щодо слів Кучми -- я згоден, людина забрехалась. АЛЕ, мене білше цікавило те як він пояснив походження записів. Погодьтеся, це доволі цікава версія, якщо Кучма думає що його записували за допомогою КГБешної системи.
2001.04.30 | сергій
трохи інакше
Кучма маю справити враження що за майором стоять бля СИЛИ бля. Страшні і іх багато.Все це розроблено з радниками і потім редаговано.
Кучма не каже імпровізаційно, він каже розроблений текст. Мельніченко може приховувати тіки свою технологію. Де саме і як ховав диктофона чи скажімо що він скористувався секретними шляхами, а розголосити він не може, бо тоді поруше Закон.
Все ж прозоре, хіба не видно?
Так, Мельніченко охвіцер розвідки.
Можливо писалося з відома Кучми, можливо все пишется, а можливо Мельніченко допуск користуватися системою прослушки, але включав її коли хтів. Це все не дуже важливе.
Як би я був Кучмою, то записував би все в своєму кабінеті, бо це важливі речі, переговори і таке інше. Потім можна послухати, подумати.
А можна і не писати, але мати таку можливість.
Інколи включати. Це і є держтаємниця– читайте в Законі.
Поки що по подіях–
явно що кучму хтось тримає за яйця.
Більше того тепер мельниченко вже почав компанію проти Кучми тут, в америці.
Він і слідству проти цуркісів допоможе і поп торгівлі зброєю вже пройшовсь мабуть і ще буде багато чого.
Але волі нам від цього не буде. Бо ми не можемо міліон листівок по 10 копійок роздати людям, або навіть продати якщо текст цікавий куплять.
Воля тіки тим буде хто виборює її.
Міліон листівок привів би стільки людей що було б не важливо навіть хто і як записував касети.
2001.04.30 | Andrij
Re: трохи інакше
Як би там не було, але Мельниченко повинен закінчувати з цією штірліціадою. Це вже починає нервувати -- рік пройшов, а Микола й досі нам версії плете. НАВІЩО? Нехай каже де дістав записи.Я думаю, що переоцінююте Кучму. У мене таке враження, що у цієї людини просто на долі написано постійно фотографуватися з оголенним задом. Згадайте як він "ляпнув" про крадіжки російського газу. Це ж яким дебілом треба бути.
2001.04.30 | Гура
Re: трохи інакше
Яка вам різниця, де саме і як Мельниченко писав Кучму? Може це справді держтаємниця? Головне - здерти з Кучми маску і змусити піти.2001.05.01 | Максим'як
Re: Записи здійснювалися з відома Кучми!!!
Коли я дізнався про три роки записів, то для себе зробив висновок, що записування в кабінеті розмов було погоджено з Кучмою. Ці записи були викрадені. Але, скоріше всього, з певного моменту, може за три місяці до оприлюднення їх, коли визрів план оприлюднення, додатково був встановлений цифровий магнітофон самим Мельниченком. Ці записи і пішли в маси першими. Інші записи, скоріше всього, є переписом з інших носіїв, тобто копії записів, які робило СБУ для самого Кучми.Попередні записи дійсно можуть містити державну таємницю, оскільки проводилися на зустрічах високопоставлених гостей з ока на око без відома цих гостей.
Хоча для мене не є так важливими самі механізми, як незаперечність правдивості самих записів і їх змісту.
2001.05.01 | Гура
Цілком можливо
2001.05.01 | Ukrman
Записи НЕ здійснювалися з відома Кучми...
...це очевидно, особливо, якщо взяти до уваги ДЕ стояв один з мікрофонів!2001.04.30 | Chubynsky
Re: А де саме майор казав про ПІД ДИВАНОМ?
Про "під диваном" майор казав, якщо не помиляюсь, у тому найпершому "інтерв"ю", що його брав Головатий енд компані. Тільки це в його словах називалося "м"який куточок".2001.04.30 | Котигорошко
Re: Кучма на передачі виглядає наче він чогось боїтся і бреше.
Так, дивились вліво, бо зліва сидів перекладач. Але правда також те, що Кучма дуже боявся і справді виглядало так що бреше. Також виглядало так, що ніби то і Кучмі совість не дає явно брехати, тому всі відповіді що він брехав він давав після паузи, і відповідав нечітко. Це враження не тільки моє, а і пересічних людей, які нічого не тямлять в українській політиці.Також, хочу звернути увагу на те, що способи отримання засобів не цікавлять в США, якщо Мельниченко здобув їх незаконно, він повинен відповідати за законом, але Кучму це не звільняє від відповідальності. Виглядає так, що Кучма за касети теж не відповідальний, а тільки за дії про які іде мова на касетах. Взагалі то, влада мала б почати слідство за інформацією від касет, перевірити факти злочинів і причетність Кучми та інших до цих злочинів.
Взагалі то передача була дуже різкою. Трохи тенденційною, в передачі використовували кадри із хроніки, де Кучма виглядає непривабливо.
Кидається в очі різниця між Кучмою та Гонгадзе, Кучмою і Мельниченко, Кучмою і Чорноволом. Всі опоненти Кучми справляють враження здорової частини суспільства, в той же час Кучма виглядав як якась тварюка, дійсно як таракан.
І ще момент. Там показали кадри зустрічі Кучми і Клінтона, я думаю, що це вже камінь в город демократів, я так зрозумів, що згадали і про те, що хтось фінансував цей режим.
Я думаю, що наслідки передачі будуть, оскільки ця передача має великий рейтинг серед людей хто цікавиться політикою.
Всі статті в газетах про Кучму - дитячі забави на фоні передачі...
2001.04.30 | Technar
Саундтрек тут (подяка сергію!)
http://maidan.org.ua/audio/cbs60.wavНормальна якість. Також ставлю у пресу
2001.04.30 | ?
ВОЗМОЖНО ли, что Мельниченко работая на русских или на олигархов, сидит в USA, НО его еще не раскололи?
Как же его так умно отправили в "свободное плавание" со всеми его кассетами, что никаких бандитско-москальских хвостиков за ним не тянется, а сам он, проф, не колется?Что-то не верится...
Или американцы УЖЕ его раскололи но не трезвонят об этом? Более вероятно, но если так, то зачем американцам теперь, ПОСЛЕ отставки Ющенко, форсировать наезд на Кучму, вследствия чего Украина тепленькая падает в объятия "Вовки-Чекиста"?
Тогда остается связка Мельниченко - американские спецслужбы? Уже здоровее, но похоже их план не сработал так как хотелось ... Стратеги ...
Или Мельниченко - украинские спецслужбы? ...
Или Мельниченко - Юля???
Опять же, почему не раскололи до сих пор?
Кстати, не думаете ли вы, что St*inger скоро здесь появится? :)
2001.04.30 | НеДохтор
Re: Де факти ?
Чим менше фактів, тим ширше поле для побудови версій.Тільки кожен наступний факт звужує коло.
Після надання політичного притулку НІЯКИХ нових фактів. Всі фантазії залишаються в силі.
Инфо (не перевірена) для St*ingera.
----
Відразу після прийняття в ВР рішення про недовіру Ющенку, Путін провів закрите засідання з членами рос. уряду.
Єдине, що вдалось вивідати журналістам, це те що "мова йшла про роботу в регіонах".
2001.04.30 | ?
Re: Де факти ?
> Чим менше фактів, тим ширше поле для побудови версій.На жаль так. Але якщо побудувати ВСІ версії, а потім вбивати їх новими фактами одну по одній, то може щось і вийде? :)
> Відразу після прийняття в ВР рішення про недовіру Ющенку, Путін провів закрите засідання з членами рос. уряду.
> Єдине, що вдалось вивідати журналістам, це те що "мова йшла про роботу в регіонах".
Інтерпретація? Неоднозначна.
Аврал? Партсобраніє? "Что делать шеф, что делать?"
Принаймні у цьому разі, на тих хто сидить, та смикає за ниточки ніби-то не схоже?
Чи?
2001.04.30 | НеДохтор
Re: Де факти ?
? писав(ла):> Інтерпретація? Неоднозначна.
> Аврал? Партсобраніє? "Что делать шеф,
> что делать?"
> Принаймні у цьому разі, на тих хто
> сидить, та смикає за ниточки ніби-то не
> схоже?
>
> Чи?
Знову теж саме - немає фактів.
Можна покладатися тільки на свою інтуіцію і розшукувати факти.
2001.04.30 | ?
BTW, а російська преса мовчить (з приводу "60 мін"). Як Зоя Космодем"янська.. Ще не визначились під яким соусом брехать?
Празнік, канєшна, але ж:"Заключенные ярославской колонии получили дипломы мастеров-парикмахеров"
або
"Жители Бангкока смогут дышать свежим воздухом за $4"
є в новинах, а "СВS 60 мін" нема? Невже це їх так не цікавить.
Ой лі?
А взагалі то ви праві, більше не засмічую ефіру :)
2001.04.30 | NoName
Re: BTW, а російська преса мовчить (з приводу "60 мін"). Як Зоя Космодем"янська.. Ще не визначились під яким соусом брехать?
Коментувати власне нічого, бо інтерв`ю з майором робили ще в березні.А хотілось би свіженького.:-))
2001.05.01 | СГ
Хто ви? Чому хоч ніка не пишете??
.2001.04.30 | НеДохтор
УП: CBS News, "60 minutes" - переклад
На УП:http://www.pravda.com.ua/?10430-1-1
--------------
"60 Хвилин" про Кучму
Петро Лютий, УП, 30.04.2001, 18:51
версія для друку
Президент Кучма вийшов на широку міжнародну інформаційну арену. Найпопулярніша інформаційна програма США, Сі-Бі-Ес "60 Хвилин", присвятила йому 15-хвилинний сюжет своєї недільної передачі. Рейтинг "60 Хвилин" у всьому світі настільки високий, що для того, щоб попасти в її кадри, частіше за все необхідно бути або рідкісним героєм, або не менш рідкісним негідником. Ось що сказав Стів Крофт, ведучий передачі, відносно Кучми (репліки Кучми і майора Мельниченко даються в зворотному перекладі з англійської).
"Коли Леонід Кучма був обраний президентом колишньої радянської соціалістичної республіки України, Вашингтон влаштував йому королівський прийом. Але зараз виявилося, що співробітник охорони встановив "жучки" в кабінеті Кучми і записав бесіди, які викривають президента у всьому – від хабарів і корупції до викрадення і вбивства".
Крофт Кучмі: "Це ваш голос на плівці?"
Кучма: "Я не виключаю, що були взяті деякі фрази з моїх розмов (речей – рос.), але потім вони були відредаговані. Так можна зробити будь-який текст".
Крофт: "З цим не згідний колишній співробітник КДБ, який говорить, що це він записав плівки".
Мельниченко: "Я можу з упевненістю сказати, що не бачив більшого негідника, ніж Кучма".
Крофт: "Останній раз, коли президент країни був спійманий на тому, що на секретних плівках записали те, про що він потім пожалів, був Річард Ніксон. Це, з його власним слів, примусило його піти у відставку. Тепер президент найбільшої і найбільш стратегічно важливої країни в Європі потрапив в аналогічне положення. Однак даний політичний скандал набагато більш драматичний. У ньому беруть участь зниклий журналіст, обезголовлений труп, багатомільйонні хабарі і сотні часів секретних звукозаписів, які, якщо будуть визнані справжніми, укажуть на участь українського президента Леоніда Кучми в широкому колі злочинів від масової політичної корупції до вбивства".
Крофт: "Коли сім років тому Леонід Кучма був обраний президентом України, Вашингтон влаштував йому прийом, гідний королів. Він обіцяв відвести найважливішу з колишніх радянських республік від Москви у бік Заходу, знищити тисячі ядерних боєзарядів і обіцяв стати голосом демократії. Але голос, що звучить на цих звукозаписах, які, як вважається, зроблені в президентському офісі, розкриває лідера, що знаходиться в центрі кримінальних змов, який більше зацікавлений у владі, хабарях і знищенні своїх політичних ворогів".
Кучма: "Більшість людей з політичного керівництва України і мене як президент вважаємо, що це провокація проти України".
Крофт: "Хоч поки ніхто не зміг з абсолютною упевненістю довести, що записи справжні і не зазнали редагування, але немає і свідоцтв, що заслуговують довіри, які доводять протилежне".
Крофт: "Скільки у вас цих плівок?"
Мельниченко: "Сотні годин".
Крофт: "Найбільш серйозні обвинувачення на адресу Кучми, зафіксовані на плівках, вказують на причетність Кучми до вбивства журналіста на ім'я Георгій Гонгадзе, який регулярно виступав проти корупції на вищому політичному рівні і навіть не соромився опонувати президенту Кучмі обличчя до обличчя. У вересні минулого року Гонганзе сказав друзям, що за ним стежить служба безпеки, після чого зник".
Мельниченко: "Наказ був відданий Кучмою. Таким чином, він несе відповідальність за вбивство Гонгадзе".
Крофт: "Спочатку люди Кучми намагалися заперечувати, що Мельниченко взагалі існує, стверджували, що людина під цим ім'ям ніколи не працювала в службі безпеки і що плівки є повною фабрикацією. Але ця офіційна версія швидко розвалилася, після того як були знайдені відеозаписи, на яких майора Мельниченко показано в оточенні Кучми. Деякі особи також підтвердили, що їх бесіди з президентом, записані на плівках, дійсно мали місце. Наприклад, Тарас Чорновіл".
Черновіл: "Я абсолютно упізнаю нашу бесіду. Це точно моя бесіда з президентом. Всі нюанси, всі паузи, всі інтонації. Нічого не вирізано і нічого не додано".
Крофт Кучмі: "Це ваш голос на плівці?"
Кучма: "Ви знаєте, що сьогодні немає проблеми підробити чий-небудь голос. Я не виключаю, що, ймовірно, були взяті деякі уривки з моїх розмов (речей - російською), а потім вони зазнали редагування".
Крофт: "Коли ми розмовляли з Кучмою на його дачі на Чорному морі, він визнав, що майор Мельниченко працював в його охороні, але був лише маленьким гвинтиком у великій змові, мета якого – усунути його від влади".
Кучма: "За цим стоять дуже впливові люди".
Крофт: "Хто ці люди?"
Кучма: "Нам би самим хотілося це знати".
Крофт: "Вам не подобався журналіст Гонгадзе?".
Кучма: "Я можу поклястися, що не знав цього журналіста Гонгадзе".
Крофт: "Український парламент далеко не упевнений в цьому. Він вимагає повного і об'єктивного розслідування обставин зникнення Гонгадзе. Розслідування, яке досі проводилося прокуратурою, як представляється, більше зацікавлене в захисті режиму Кучми, ніж у встановленні правди. Місцевий патологоанатом, який декілька місяців тому встановив, що виявлене обезголовлені тіло належить Гонгадзе, був покараний, а саме тіло забрали".
"Кримінальна обстановка в республіці залишає бажати кращого", - з усмішкою відповідає Кучма.
Крофт: "Доказом цьому є сам режим Кучми. Його колишній прем'єр-міністр в цей час знаходиться у в'язниці в Сан-Франциско і звинувачується в спробі відмити 114 мільйонів доларів. І це тільки невелика частина мільярдів доларів у вигляді хабарів і урядових фондів, які, як підозрюють, пішли в офшори на рахунки чиновників, багатих українських бізнесменів і, можливо, президента Кучми".
Мельниченко: "У мене є запис розмов, в яких згадуються суми в три мільйона доларів, десять мільйонів доларів, сімнадцять мільйонів доларів. З цих бесід ясно, що ці гроші не попали державі. Вони пішли до Кучми".
Крофт: "Мельниченко також записав плівку, на якій Кучма дає вказівку своїм податковим інспекторам страхати партійних функціонерів в'язницею, якщо він не виграє майбутні вибори".
Звучить фрагмент плівки Мельниченко (в перекладі з англійського): "Ти повинен послати всіх своїх податкових інспекторів в райони і попередити їх, що ті, хто програє вибори в районах, більше працювати не будуть. Ти повинен сісти з кожним головою і сказати йому: "Або ти згниєш у в'язниці – оскільки у мене є більш ніж досить бруду на кожного з вас, або даси голоси".
Крофт у Кучми: "Це також фабрикація?"
Кучма: "Мені треба подивитися, хоч би послухати цю плівку".
Крофт: "Ви ніколи не чули цієї плівки?"
Кучма: "Ні".
Крофт: "А плівку, де ви говорите, що ваші помічники повинні вимагати, щоб кожна компанія України платила гроші?"
Кучма: "Я можу перехреститися, що не міг такого сказати" (хреститься).
Крофт: "Український народ не вважає гру Кучми дуже переконливої. Коли стало відомо, що він має намір покласти вінок до могили українського поета, десять тисяч демонстрантів вийшли на вулиці, щоб зажадати його відставки. Сталися найбільші зіткнення з поліцією з часу отримання Україною незалежності. Відносини зі Сполученими Штатами і Західною Європою стали напруженими. Єдиним лідером, який погодився публічно обнятися з Кучмою, був Володимир Путін".
Мельниченко: "Якщо зі мною щось трапиться, люди дізнаються, що записано на плівках".
Крофт: "Шанси, що з майором Мельниченко трапиться щось погане, поменшали. Після того як в квартиру, де ховався Мельииченко, намагалися вломитися невідомі люди, уряд США надав йому політичний притулок. Мельниченко і його сім'я знаходяться зараз в США. Тут також знаходяться і плівки..."
На цьому передача про Кучму закінчується. Її побачили сотні мільйонів глядачів в десятках країн світу. Залишається питання: а що далі? Враховуючи авторитет "60 Хвилин", можна з упевненістю передбачити, що перед західною громадською думкою "гарант" вже не відмиється. На міжнародній арені він – прокажений. З ним жоден лідер великої західної країни не ризикне публічно зустрітися. Крім Росії. У Москві ясно розуміють, що для особистого порятунку Кучма готовий розпродати свою країну. У кінцевому результаті це може коштувати Україні незалежності.
Касетні баталії ще довго можуть розбурхувати Україну. Важливо, щоб за цей час загнаний в кут президент не зміг нанести своїй країні неприйнятний збиток. У свій час політбюро ЦК КПРС ухвалило секретне рішення, яке обмежує кількість чарок, що мав право випити Хрущов на державних прийомах. На думку державних мужів, зайва чарка робила Микиту Сергійовича некерованим, а тому небезпечним для країни. Чи не варто розглянути законопроект, що обмежує право Кучми на розпродаж стратегічних об'єктів України? Незалежно від кількості випитого напередодні, уранці Хрущов прокидався тверезим. Кучма знаходиться в стані найсильнішого психологічного стресу постійно. Для нього ставка – особиста безпека. Для України – збереження незалежності.
--------------
2001.04.30 | сергій
це не повний текст.(–)