Критика організаційно-засадних альтернатив до В.Ю.+450
06/14/2001 | Shooter
>організаційно-засадні
1. ющенко – наш прем’єр (а може й президент)
2. попередньо узгоджений склад уряду буде запропонований до виборів; також кандидати на генпрокурора, голову сбу, керівників інших центральних органів влади
3. узгодження урядових кандидатур здійснюватиметься за такою процедурою: відкрито, кандидати висуватимуться партіями з аргументаціями на їх підтримку, враховуватиметься кваліфікація, знання, моральні фактори, відсутність сумнівних рішень та зв’язків на попередніх роботах, публічність фігури, світогляд.
4. розподіл комітетів та інших постів у вр відповідно до фінансового та електорального внеску партії в блок
Думаю, сьогодні потрібно зупинитися на п.№1.
Всі решта - згоден, але після виборів. Коли вийде на яво "елкторальна ціна" кожного з "об'єктів електорального права".
Перед виборами є можливою "тиха догода" про майбутню співпрацю між 2 "опозиційними загонами" (Мороз, Тимошенко) і 2 "умовно опозиційними ванз" (Ющенко, об'єднані праві). Чому не можна йти "на повідку у Донія" і "голосно" домовлятися всім згаданим вже? Бо такий шлях би в 3-4 рази зменшив шанси (і результат) на виборах "умовно опозиційних" політичних сил.
Якщо опозиція/умовна опозиція піде на вибори 4 окремими згаданими "загонами" (умовно), то є великий шанс, що за результатми виборів в "пропорціній частині" сума 4 складників буде більшістю.
Інша річ - "тиха догода на місцях" про "покриття" мажоритарних округів і про тактику "в останні дні" перед виборами з метою забезпечити проходження кандидата однієї зі згаданих політичних сил. + незначна "корекція" згаданих домовленостей на рівні центрального керівництва.
1. ющенко – наш прем’єр (а може й президент)
2. попередньо узгоджений склад уряду буде запропонований до виборів; також кандидати на генпрокурора, голову сбу, керівників інших центральних органів влади
3. узгодження урядових кандидатур здійснюватиметься за такою процедурою: відкрито, кандидати висуватимуться партіями з аргументаціями на їх підтримку, враховуватиметься кваліфікація, знання, моральні фактори, відсутність сумнівних рішень та зв’язків на попередніх роботах, публічність фігури, світогляд.
4. розподіл комітетів та інших постів у вр відповідно до фінансового та електорального внеску партії в блок
Думаю, сьогодні потрібно зупинитися на п.№1.
Всі решта - згоден, але після виборів. Коли вийде на яво "елкторальна ціна" кожного з "об'єктів електорального права".
Перед виборами є можливою "тиха догода" про майбутню співпрацю між 2 "опозиційними загонами" (Мороз, Тимошенко) і 2 "умовно опозиційними ванз" (Ющенко, об'єднані праві). Чому не можна йти "на повідку у Донія" і "голосно" домовлятися всім згаданим вже? Бо такий шлях би в 3-4 рази зменшив шанси (і результат) на виборах "умовно опозиційних" політичних сил.
Якщо опозиція/умовна опозиція піде на вибори 4 окремими згаданими "загонами" (умовно), то є великий шанс, що за результатми виборів в "пропорціній частині" сума 4 складників буде більшістю.
Інша річ - "тиха догода на місцях" про "покриття" мажоритарних округів і про тактику "в останні дні" перед виборами з метою забезпечити проходження кандидата однієї зі згаданих політичних сил. + незначна "корекція" згаданих домовленостей на рівні центрального керівництва.
Відповіді
2001.06.15 | zinc
Re: Критика організаційно-засадних альтернатив до В.Ю.+450
просто мені здавалося, що, коли люди наперед знатимуть (хоч приблизно) хто буде хто, то їм буде легше визначитись на виборах. Наприклад, хтось охочіше голосуватиме за ющенка, а хтось за головатого на ген. прокурора, а хтось за тимошенко ще кудись тощо