МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Прокоментуйте, будь ласка, програму Б”ЮТІ.

01/06/2002 | Михайло Свистович
Тільки попрошу вас зробити це швидше, оскільки в неї будуть вноситися правки, щоб я встиг передати ваші зауваження до комісії, яку очолює мій хороший знайомий.


ПЕРЕДВИБОРНА ПРОГРАМА ВИБОРЧОГО БЛОКУ "ВИБОРЧИЙ БЛОК ЮЛІЇ ТИМОШЕНКО".

Традиційні політичні ідеології, створені понад сто років тому, подарували світу такі основоположні поняття, як громадянське суспільство, демократія, права людини, рівність усіх форм власності, включаючи приватну, соціальна захищеність. Але накопичене віками людське невдоволення, економічні та політичні кризи, військові конфлікти, тероризм - залишилися. Потрібні нові рушійні сили, які дадуть нову динаміку позитивного розвитку. Ми пропонуємо дві складові, які наблизять нас до цієї мети.

Протягом останнього сторіччя світ, розвиваючи технічну та ринкову сферу, суттєво зруйнував духовне буття людства. Ми ставимо перед собою мету не на словах, а конкретними справами зробити розвиток духовності нашим пріоритетом. Це перша складова нового прогресу.

Друга складова - це воля до справедливості не як гасло, а як науковий метод удосконалення суспільства, заснований на системному виявленні, оприлюдненні і врегулюванні існуючих конфліктів на всіх рівнях суспільного життя. І тоді Україна, втіливши ці дві складові нового прогресу, виконає свою історичну місію і якістю життя своєї нації доведе, що здатна бути взірцем духовності та еталоном побудови максимально справедливого суспільства.

Саме навколо цієї ідеї може об'єднатися український народ, свідомо роз'єднаний, ошуканий, багаторазово зраджений безвідповідальною владою.


1. ДУХОВНЕ ЖИТТЯ.

1.1. Головний конфлікт, між бажанням поліпшити життя та послідовним нехтуванням духовності. Ми подолаємо цей конфлікт таким чином:

1.1.1. Законодавчу базу України звіримо з вищими духовними цінностями людства.

1.1.2. На добровільній основі запровадимо духовну освіту в школі.

1.1.3. Об'єднаємо зусилля держави і конфесій у боротьбі проти наркоманії, СНІДу, дитячої безпритульності, проституції, злочинності та інших суспільних хвороб.

1.1.4. Захистимо національну культуру та мову, які стануть чинниками консолідації громадян України.

1.1.5. Гарантуємо вільний розвиток мов і культур усіх етносів, представники яких традиційно живуть в Україні.

1.1.6. Інтелект нації повинен стати єдиною зброєю України в боротьбі за своє гідне місце в світі. Ми зробимо цю зброю досконалою.

1.1.7. Засоби масової інформації - це потужний інструмент моделювання людської свідомості, руйнації або відродження духовності. Вони не можуть бути тільки елементом бізнесу. Ми запропонуємо новий розділ у Конституції, який привнесе в цю сферу реальну свободу слова, справедливість і духовність.


2. ПОЛІТИЧНЕ ЖИТТЯ.

2.1. Головний конфлікт: тотальне злиття влади і капіталу в злочинний конгломерат.

Володіючи ЗМІ, фінансами й адміністративним ресурсом, цей конгломерат послідовно проводить у життя винятково свої інтереси, які в більшості випадків суперечать інтересам людей. Як наслідок люди відсторонені від реальної влади і не можуть вплинути на якість свого життя. Ми врегулюємо цей конфлікт наступним чином:

2.1.1 Організуємо ефективну систему навчання людей тому, як здійснювати владу Зробимо цю систему важливим елементом усіх освітніх програм.

2.1.2. Внесемо зміни до Конституції, які встановить ефективний розподіл гілок влади та збалансують їх права та обов'язки .

2.1.3. Замінимо декларативний контроль над владою - дієвим Опозиція стане одним з найважливіших інструментів контролю суспільства над владою. Ми перетворимо парламентську опозицію на державний інститут, статус якого буде визначений в Конституції. Парламентська опозиція одержить виключне право вносити кандидатури керівників Рахункової палати, Центвиборчкому, Генеральної прокуратури, ключових комітетів Парламенту, матиме право створювати спеціальні слідчі комісії, ініціювати всеукраїнський референдум та процедуру імпічменту. Наглядова рада одного з державних телеканалів перейде під контроль опозиції.

2.1.4. Розірвемо злочинний зв'язок влади й капіталу, запровадивши спеціальний механізм фінансування партій. Джерелом фінансування стане визначена законом частина існуючого податку, що надходитиме адресне за вказівкою платника податку безпосередньо на рахунок підтримуваної ним партії (блоку) зі зменшенням для громадянина, який політичне визначився, загального обсягу податку. Заборонимо фінансування партій та виборчих кампаній юридичними особами.

2.1.5. Забезпечимо розвиток реального місцевого самоврядування, бо більшість поточних справ громадян вирішується не в Києві, а в їхньому селі, селищі, місті. Сільські, селищні, міські голови й відповідні ради будуть захищені від сваволі губернаторів і міністрів.

2.1.6. Забезпечимо перехід до професійної армії та ухвалення нової військової доктрини стримування на основі використання сучасних технологій.


3. ПРАВОВА СФЕРА.

3.1. Головний конфлікт: суперечність між декларованим правом громадян на правосуддя й практичною неможливістю для більшості реалізувати це право. Від правосуддя відлучені найбідніші верстви населення, яким воно найбільш потрібне. Ми розв'яжемо цей конфлікт таким чином:

3.1.1. Зробимо правосуддя повністю доступним для всіх громадян, зі скасуванням судового мита та запровадженням інституту безкоштовних гарантованих державою адвокатських послуг для тих, хто цього потребує.

3.1.2. Запровадимо ефективну правову освіту в школах.
3.1.3. Незалежність судів забезпечимо особливим порядком їх фінансування. Бюджетні кошти автоматично надходитимуть судам за нормативом щоденних відрахувань від доходів бюджетів.

3.1.4. Для очищення судочинства від зловживань і корупції створимо Дисциплінарні комісії із фахових юристів, сформовані на принципах дії суду присяжних. Комісії матимуть право накладати на суддів, винних у грубому порушенні процесуальних норм, законів та Конституції, весь діапазон стягнень - від догани аж до відсторонення від посади. Надамо право звертатися до цих комісій широкому колу зацікавлених осіб.

3.1.5. Переглянемо адекватність кримінального покарання. Ув'язнення передбачатиметься лише за тяжкі злочини проти особи й суспільства. Переважним покаранням та інші злочини стане штраф, конфіскація майна та примусові роботи різної тривалості.


4. ЕКОНОМІЧНЕ ЖИТТЯ.

4.1. Перший конфлікт: між інтересами суспільства І приватного капіталу в сфері володіння засобами виробництва. Ми розв'яжемо цей конфлікт наступним чином:

4.1.1. Закріпимо власність держави на володіння природними монополіями й об'єктами стратегічного значення. Прибуток цих підприємств надходитиме в доходну частину бюджету.

4.1.2. Запровадимо принципово нову, ефективну модель управління державною власністю, з залученням на засадах відкритого тендеру підприємницьких структур, здатних ефективно управляти власністю на умовах, взаємовигідних для них та суспільства.

4.1.3. Проведемо інвентаризацію державної власності на дату початку приватизації та простежимо за законністю зміни форм власності до цього дня.


4.2. Другий конфлікт: відсутність справедливого розподілу прибутку між власниками контрольного пакету акцій та іншими акціонерами. Для його розв'язання ми:

4.2.1. Запровадимо регулярний розподіл прибутку в повному обсязі у вигляді дивідендів між усіма без винятку власниками акцій.


4.3. Третій конфлікт: між декларативною обов'язковістю сплати податку та існуванням законодавче закріплених можливостей для ухиляння від цього обов'язку.

4.3.1. Розв'яжемо конфлікт шляхом реформи податкової системи з радикальним зменшенням податкового навантаження та одночасним розширенням бази оподаткування, законодавче перекриємо всі можливості для ухиляння від податків.


4.4. Четвертий конфлікт: між неготовністю національного капіталу брати участь у рівній конкуренції з транснаціональним капіталом, і нав'язуваними умовами саме такої конкуренції. Розв'яжемо конфлікт шляхом:

4.4.1. Подолання державного рекету, введення заборони на проведення податкових перевірок підприємств частіше, ніж раз у три роки.

4.4.2. Зниження кредитної ставки до цивілізованого рівня.

4.4.3. Створення гарантованої державою програми інвестування в малий і середній бізнес.

4.4.4. Ліквідації тіньового сектору економіки й забезпечення легалізації національного капіталу.

4.4.5. Скасування прогресивного оподаткування доходів фізичних осіб, зокрема з метою створення умов для легального накопичення приватного капіталу для початку малого бізнесу.


4.5. П'ятий конфлікт: між декларованою підтримкою сільськогосподарського виробництва і його фактичною руйнацією. Подолаємо цей конфлікт наступним чином:

4.5.1. Сільськогосподарські угіддя будуть належати тільки громадянам України, які безпосередньо живуть і працюють на цій землі.

4.5.2. Юридичні особи не будуть мати права володіти сільськогосподарськими землями.

4.5.3. Законом захистимо тих, хто здає сільськогосподарські угіддя в оренду, від свавілля недобросовісних орендарів.

4.5.4. Встановимо об'єктивну, незалежну від сваволі чиновника оцінку вартості земельних наділів, за стартовою ціною не нижчою від рівня вартості землі в країнах Європейського союзу.

4.5.5. Створимо довгострокову програму гарантованого державою Інвестування в сільське господарство, запровадимо механізм підтримки та дотування сільськогосподарських підприємств.


5. СОЦІАЛЬНА СФЕРА.

5.1. Головний конфлікт, між декларуванням повноцінного соціального захисту І реальною беззахисністю громадян. Для розв'язання цього конфлікту ми:

5.1.1. Забезпечимо рівний доступ до систем освіти та охорони здоров'я для всіх громадян - незалежно від матеріального, соціального становища, чи місця проживання, з застосуванням принципово нової моделі фінансування.

5.1.2. Запровадимо ефективну систему суспільних робіт та перекваліфікації для безробітних.

5.1.3. Забезпечимо гідний рівень життя для кожного громадянина України, що включатиме комфортабельне житло, повноцінне харчування, транспортні засоби, предмети повсякденного побуту, - за рахунок підвищення оплати праці, а також відновлення довгострокового пільгового кредитування населення.

5.1.4. Збережемо на існуючому рівні вік можливого виходу на пенсію. Проведемо ефективну пенсійну реформу, поставимо обсяг пенсії в пряму залежність від робочого стажу, зарплатні та умов праці. Гарантуємо мінімальний розмір пенсії, не нижчий від прожиткового мінімуму.

5.1.5. Забезпечимо в чотирьохрічний термін повернення вкладникам заморожених заощаджень, а також коштів, вкрадених трастами.

5.1.6. Захистимо постраждалих від чорнобильської катастрофи та екологічних лих. Припинимо варварське вирубування лісів, розорювання й забудову охоронних зон навколо водойм. Забезпечимо всіх громадян України чистою питною водою і якісними харчами.

5.1.7. Гарантуємо молоді ефективну програму забезпечення першого робочого місця.

5.1.8. Запровадимо ефективну програму відшкодування матеріальних та моральних збитків депортованим народам та українцям, примусово виселеним у сусідніх державах з місць їхнього історичного проживання (зокрема, з земель Холмщини, Підляшшя, Лемківщини).


6. ЗОВНІШНЯ ПОЛІТИКА.

6.1. Головний конфлікт: між потужними потенційними можливостями присутності України в світі та її реальним низьким статусом на міжнародній арені. Для розв'язання цього конфлікту:

6.1.1. Покладемо нарешті в основу зовнішньої політики України принцип пріоритетності стратегічних національних інтересів.

6.1.2. Повною мірою використаємо в міжнародних стосунках фактор транзитних можливостей України. Транспортні системи України назавжди залишаться в державній власності як фактор посилення геополітичних позицій України в світі.

6.1.3. Забезпечимо здатність України гідно конкурувати в глобальному світовому просторі, насамперед через посилення її інтелектуального потенціалу, здійснення потужної інформаційної політики.

6.1.4. Докорінно змінимо концепцію роботи державних структур, які відповідають за зовнішньоекономічну діяльність.


Можна або підтримувати несправедливість, або боротися з нею.

Наш основний закон - Воля до справедливості

Відповіді

  • 2002.01.06 | SG

    Коментарі

    Хлопці і дівчата,

    Я тут написав враження, вони виділені в тексті ВЕЛИКИМИ ЛІТЕРАМИ. Повідомте, якщо збираєтесь передавати пропозиції до БЮТі, і якщо ці пропозиції треба більш красиво зорганізувати.

    *********************************************************************

    ПЕРЕДВИБОРНА ПРОГРАМА ВИБОРЧОГО БЛОКУ "ВИБОРЧИЙ БЛОК ЮЛІЇ ТИМОШЕНКО".

    ....

    Протягом останнього сторіччя світ, розвиваючи технічну та ринкову (ВИКРЕСЛИТИ "РИНКОВА", ДОДАТИ "ЕКОНОМІЧНУ") сферу, суттєво зруйнував духовне буття людства. Ми ставимо перед собою мету не на словах, а конкретними справами зробити розвиток духовності нашим пріоритетом. Це перша складова нового прогресу.

    Друга складова - це воля до справедливості не як гасло, а як науковий метод удосконалення суспільства, заснований на системному виявленні, оприлюдненні і врегулюванні існуючих конфліктів на всіх рівнях суспільного життя. І тоді Україна, втіливши ці дві складові нового прогресу, виконає свою історичну місію і якістю життя своєї нації доведе, що здатна бути взірцем духовності та еталоном побудови максимально справедливого суспільства.

    Саме навколо цієї ідеї може об'єднатися український народ, свідомо роз'єднаний, ошуканий, багаторазово зраджений безвідповідальною владою.


    1. ДУХОВНЕ ЖИТТЯ.

    1.1. Головний конфлікт, між бажанням поліпшити життя та послідовним нехтуванням духовності. Ми подолаємо цей конфлікт таким чином:

    1.1.1. Законодавчу базу України звіримо з вищими духовними цінностями людства.

    1.1.2. На добровільній основі запровадимо духовну освіту в школі.
    (МОЖЕ, "ГУМАНІТАРНО ДУХОВНУ", АБО "ГРОМАДСЬКО ДУХОВНУ"??? Я НЕ РОЗУМІЮ, ЧОМУ САМЕ "ДУХОВНУ", І ХТО НА ЦЕ ПОВЕДЕТЬСЯ.)

    1.1.3. Об'єднаємо зусилля держави і (РЕЛІГІЙНИХ) конфесій (ЗАМІСТЬ КОНФЕСІЙ, РЕЛІГІЙНИХ БЛАГОДІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ) у боротьбі проти наркоманії, СНІДу, дитячої безпритульності, проституції, злочинності та інших суспільних хвороб.

    1.1.4. Захистимо національну культуру та мову, які стануть чинниками консолідації громадян України.

    1.1.5. Гарантуємо вільний розвиток мов і культур усіх етносів (ЕТНІЧНИХ ГРУП), представники яких традиційно живуть в Україні.

    1.1.6. Інтелект нації повинен стати єдиною зброєю України в боротьбі за своє гідне місце в світі. Ми зробимо цю зброю досконалою.

    1.1.7. Засоби масової інформації - це потужний інструмент моделювання людської свідомості, руйнації або відродження духовності. Вони не можуть бути тільки елементом бізнесу. Ми запропонуємо новий розділ у Конституції, який привнесе в цю сферу реальну свободу слова, справедливість і духовність.


    2. ПОЛІТИЧНЕ ЖИТТЯ.

    2.1. Головний (ПОТОЧНИЙ) конфлікт: тотальне злиття влади і капіталу в злочинний конгломерат.
    (КЛАС!)

    Володіючи ЗМІ, фінансами й адміністративним ресурсом, цей конгломерат послідовно проводить у життя винятково свої інтереси, які в більшості випадків суперечать інтересам людей. Як наслідок люди відсторонені від реальної влади (, НЕ МОЖУТЬ НА НЕЇ ВПЛИНУТИ) і не можуть вплинути на якість свого життя. Ми врегулюємо цей конфлікт наступним чином:

    2.1.1 Організуємо ефективну систему навчання людей тому, як здійснювати владу Зробимо цю систему важливим елементом усіх освітніх програм.

    2.1.2. Внесемо (ІНІЦІЮЄМО) зміни до Конституції, які встановить ефективний розподіл гілок влади та збалансують їх права та обов'язки (ЇХ ОБОВ"ЯЗКИ ЯК СЛУЖИТЕЛІВ ВИБОРЦІВ, А ТАКОЖ ЇХ ПРАВА).

    2.1.3. Замінимо декларативний контроль над владою - дієв(А) Опозиція стане одним з найважливіших інструментів контролю суспільства над владою. Ми перетворимо парламентську опозицію на державний інститут, статус якого буде визначений (ЗАХИЩЕНИЙ) в Конституції. Парламентська опозиція одержить виключне право вносити кандидатури керівників Рахункової палати, Центвиборчкому, Генеральної прокуратури, ключових комітетів Парламенту, матиме право створювати спеціальні слідчі комісії, ініціювати всеукраїнський референдум та процедуру імпічменту (, ТОБТО, ІНСТИТУЦІЙ ГРОМАДСЬКОГО КОНТРОЛЮ). Наглядова рада одного з державних телеканалів перейде під контроль (КРАЩЕ, "НАГЛЯД") опозиції.

    2.1.4. Розірвемо злочинний зв'язок влади й капіталу, запровадивши спеціальний механізм фінансування партій. Джерелом фінансування стане визначена законом частина існуючого податку, що надходитиме адресне за вказівкою платника податку безпосередньо на рахунок підтримуваної ним партії (блоку) зі зменшенням для громадянина, який політичне визначився, загального обсягу податку. Заборонимо фінансування партій та виборчих кампаній юридичними особами.
    (2.1.4. ВЗАГАЛІ НЕ РОЗУМІЮ, НА МОЮ ДУМКУ, ФІГНЯ. ПОДАТКИ Є ПЛАТОЮ ЗА ПОСЛУГИ ДЕРЖАВИ, І ТАК МАЮТЬ ВИКОРИСТОВУВАТИСЯ. ПАРТІЇ МАЮТЬ СТАТИ РУШІЙНОЮ ПОЛІТИЧНОЮ СИЛОЮ (НА ВІДМІНУ ВІД СИЛИ АДМІНРЕСУРСА), А ВОНИ Є ГРОМАДСЬКИМИ ОРГАНІЗАЦІЯМИ ЗА СУТТЮ. ГРОМАДЯНИ ХОЧУТЬ І БУДУТЬ КОНТРОЛЮВАТИ ПАРТІЇ, А НЕ МІНФІН, ЩО РОЗПОДІЛЯЄ ПОДАТКОВІ НАДХОДЖЕННЯ. Я ТАКОЖ НЕ РОЗУМІЮ, ЧОМУ БИ НЕ ФІНАНСУВАТИ ПАРТІЇ ЮРИДИЧНИМ ОСОБАМ.)


    2.1.5. Забезпечимо розвиток реального місцевого самоврядування, бо більшість поточних справ громадян вирішується не в Києві, а в їхньому селі, селищі, місті (ШЛЯХОМ ЗМЕНШЕННЯ ЧАСТИНИ ЦЕНТРАЛЬНИХ ПОДАТКІВ І ПЕРЕДАЧІ ДЕРЖАВНИХ ФІНАНСІВ ОРГАНАМ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ. СУТТЄВО ЗМЕНШИМО МІЖБЮДЖЕТНІ БАЛАНСУЮЧИ ВІДРАХУВАННЯ.). Сільські, селищні, міські голови й відповідні ради будуть захищені від сваволі губернаторів і міністрів. (ПЕРЕДАВАТИМЕМО ПОВНОВАЖЕНЯ ПРИЗНАЧЕНИХ ГУБЕРНАТОРІВ І МІНІСТРІВ ДО ОБРАНИХ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ.)

    2.1.6. Забезпечимо перехід до професійної армії та ухвалення нової військової доктрини стримування (І САМООБОРОНИ) на основі використання сучасних технологій. (ВПРОВАДИМО СИСТЕМУ ЗАКУПІВЕЛЬ НАЙСУЧАСНІШОЇ ВІЙСЬКОВОЇ ТЕХНІКИ ДЛЯ УКРАЇНСЬКОГО ВІЙСЬКА.)


    3. ПРАВОВА СФЕРА.

    3.1. Головний (ПОТОЧНИЙ) конфлікт: суперечність між декларованим правом громадян на правосуддя й практичною неможливістю для більшості реалізувати це право. Від правосуддя відлучені найбідніші верстви населення, яким воно найбільш потрібне. Ми розв'яжемо цей конфлікт таким чином:

    3.1.1. Зробимо правосуддя повністю доступним для всіх громадян, зі скасуванням судового мита (СУПЕР!) та запровадженням інституту безкоштовних гарантованих державою адвокатських послуг для тих, хто цього потребує.

    3.1.2. Запровадимо ефективну (БЕЗ "ЕФЕКТИВНУ") правову освіту в школах.

    3.1.3. Незалежність судів забезпечимо особливим порядком їх фінансування. Бюджетні (ПОДАТКОВІ) кошти автоматично надходитимуть судам за нормативом щоденних відрахувань від (БЕЗ "НОРМАТИВОМ....ВІД") доходів бюджетів.

    3.1.4. Для очищення судочинства від зловживань і корупції створимо Дисциплінарні комісії із фахових юристів, сформовані на принципах дії суду присяжних. Комісії матимуть право накладати на суддів, винних у грубому порушенні процесуальних норм, законів та Конституції, весь діапазон стягнень - від догани аж до відсторонення від посади. Надамо право звертатися до цих комісій широкому колу зацікавлених осіб (НЕ "ЗАЦІКАВЛЕНИХ ОСІБ", А "ГРОМАДЯН").

    3.1.5. Переглянемо адекватність кримінального покарання. Ув'язнення передбачатиметься лише за тяжкі злочини проти особи й суспільства. Переважним покаранням та інші злочини стане штраф, конфіскація майна та примусові роботи різної тривалості. (ВПОРЯДКУЄМО СИСТЕМУ АМНІСТІЙ І ЗРОБИМО ТАК, ЩОБИ ЗЛОЧИНЦІ, ЩО ЗАПОДІЯЛИ ВЕЛИКОЇ ШКОДИ СУСПІЛЬСТВУ, БУЛИ ТАКИ СПРАВЕДЛИВО І ДО КІНЦЯ ПОКАРАНІ, А НЕ АМНІСТОВАНІ КОРУМПОВАНОЮ "ВЛАДОЮ".)


    4. ЕКОНОМІЧНЕ ЖИТТЯ.

    4.1. Перший конфлікт: між інтересами суспільства І приватного капіталу в сфері володіння засобами виробництва. Ми розв'яжемо цей конфлікт наступним чином:

    4.1.1. Закріпимо (НЕ "ЗАКРІПИМО", А "УТРИМАЄМО") власність держави на володіння природними монополіями й об'єктами стратегічного значення. Прибуток цих підприємств надходитиме в доходну частину бюджету. (А ЗБИТОК?? СПИСУВАТИСЯ ЗА РАХУНОК ПОДАТКІВ??? ПРО ПРИБУТОК МОЖНА ВЗАГАЛІ НЕ ЗГАДУВАТИ.)

    4.1.2. Запровадимо принципово нову, ефективну модель управління державною власністю, з залученням на засадах відкритого тендеру (НЕ "ТЕНДЕРУ", А "КОНКУРСУ") підприємницьких структур, здатних ефективно управляти власністю на умовах, взаємовигідних для них та суспільства.
    (ЦЕ, ВЗАГАЛІ ТО, ФІГНЯ, БО БУЛО Ж ТАКЕ ВЖЕ В РОСІЇ. ТАМ ЦЕ БУВ ПРЯМІСІНЬКИЙ ШЛЯХ ДО КРАЖІЖКИ (СІБНІКЕЛЬ). КРАЩЕ ОКРЕСЛИТИ КОНЦЕПЦІЮ КОНТРОЛЮ ЗА ФОНДОМ МАЙНА.)

    (А ДЕ ПУНКТ ПРО МОНОПОЛІЇ??? ПРО ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ?? ПРО ПРОТИДІЮ КОНГЛОМЕРАТАМ?)

    4.1.3. Проведемо інвентаризацію державної власності на дату початку приватизації та простежимо за законністю зміни форм власності до цього дня.
    (КЛАС!)


    4.2. Другий конфлікт: відсутність справедливого розподілу прибутку між власниками контрольного пакету акцій та іншими акціонерами. Для його розв'язання ми:

    4.2.1. Запровадимо регулярний розподіл прибутку в повному обсязі у вигляді дивідендів між усіма без винятку власниками акцій.
    (ФІГНЯ. ДУЖЕ ПОГАНО. НЕ ТРЕБА БАГАТО МІЗКУ, ЩОБИ ЗАУВАЖИТИ, ЩО КОМПАНІЇ БУДУТЬ ХОВАТИ ПРИБУТОК.)


    4.3. Третій конфлікт: між декларативною обов'язковістю сплати податку та існуванням законодавче закріплених можливостей для ухиляння від цього обов'язку.

    4.3.1. Розв'яжемо конфлікт шляхом реформи податкової системи з радикальним зменшенням податкового навантаження та одночасним розширенням бази оподаткування, законодавче перекриємо всі можливості для ухиляння від податків.
    (МОЖНА ЩЕ ДЕСЬ БУЛО Б ЗГАДАТИ, ЩО ЗАРАЗ ПІД ПРИКРИТТЯМ НЕОБХІДНОСТІ ВИПЛАТИ СОЦІАЛЬНИХ ПЛАТЕЖІВ ІДЕ РОЗКРАДАННЯ ПОДАТКІВ. СУМЛІННІ ЛЮДИ ВІДДАЮТЬ ОСТАННЮ КОПІЙКУ НА ПОДАТКИ, І В НИХ НЕ ЗАЛИШАЄТЬСЯ, ЧИМ ПЛАТИТИ ЗА ЕЛЕКТРИКУ. У ТОЙ ЖЕ ЧАС, "ВЛАДА" СПИСУЄ БОРГИ ЗА ЕЛЕКТРИКУ ЗА РАХУНОК ТИХ САМИХ ПОДАТКІВ ТИХ САМИХ ЛЮДЕЙ. ВЖЕ НАСТАВ ЧАС ВІДДАТИ ВЛАДУ РОЗПОРЯДЖАТИСЯ СВОЇМИ ГРІШМИ ВІД ПРЕЗИДЕНТІВ І МІНІСТРІВ ДО ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ, ШЛЯХОМ СКОРОЧЕННЯ ЦИХ ПОДАТКІВ.)



    4.4. Четвертий конфлікт: між неготовністю національного капіталу брати участь у рівній конкуренції з транснаціональним капіталом, і нав'язуваними умовами саме такої конкуренції. Розв'яжемо конфлікт шляхом:

    4.4.1. Подолання державного рекету, введення заборони на проведення податкових перевірок підприємств (НА МІСЦІ) частіше, ніж раз у три роки. (АБО ВЗАГАЛІ, СКАСУВАТИ ПЕРЕВІРКИ КОМПАНІЙ ІНСПЕКЦІЯМИ, КОЛИ НА ЦЕ НЕМАЄ ПРИЧИНИ).

    4.4.2. Зниження кредитної ставки до цивілізованого рівня.
    (ФІГНЯ. МОЖНА КАЗАТИ, "СТИМУЛЮВАННЯ ЗНИЖЕННЯ...")

    4.4.3. Створення гарантованої державою програми інвестування в малий і середній бізнес.

    4.4.4. Ліквідації тіньового сектору економіки й забезпечення легалізації національного капіталу.

    4.4.5. Скасування прогресивного оподаткування доходів фізичних осіб, зокрема з метою створення умов для легального накопичення приватного капіталу для початку малого бізнесу.
    (КЛАС!)

    4.5. П'ятий конфлікт: між декларованою підтримкою сільськогосподарського виробництва і його фактичною руйнацією. Подолаємо цей конфлікт наступним чином:

    4.5.1. Сільськогосподарські угіддя будуть належати тільки громадянам України, які безпосередньо живуть і працюють на цій землі (БЕЗ "ЯКІ БЕЗПОСЕРЕДНЬО...").

    4.5.2. Юридичні особи не будуть мати права володіти сільськогосподарськими землями.
    (ЧОМУ? КРАЩЕ ПОДАТИ СХЕМУ АНТИМОНОПОЛЬНОГО НАГЛЯДУ ЗА ВИКОРИСТАННЯМ ЗЕМЛІ.)

    4.5.3. Законом захистимо тих, хто здає сільськогосподарські угіддя в оренду, від свавілля недобросовісних орендарів.

    4.5.4. Встановимо об'єктивну, незалежну від сваволі чиновника оцінку вартості земельних наділів, за стартовою ціною не нижчою від рівня вартості землі в країнах Європейського союзу.
    (КРАЩЕ, "ВСТАНОВИМО МЕХАНІЗМИ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ЗЕМЛЮ, ЩОБИ ЦІНА ЇЇ БУЛА НЕ НИЖЧА ВІД..." А ТУТ МОЖЕ БУТИ І СПРОЩЕННЯ ПРОЦЕДУР І НАКЛАДНИХ ЗАТРАТ НА ТРАНЗАКЦІЇ З ЗЕМЛЕЮ, І СПРИЯННЯ ЕФЕКТИВНОМУ РИНКУ ЗЕМЛІ..)

    4.5.5. Створимо довгострокову програму гарантованого державою Інвестування в сільське господарство, запровадимо механізм підтримки та дотування сільськогосподарських підприємств (НЕ "ПІДПРИЄМСТВ", А "ВИРОБНИКІВ").


    5. СОЦІАЛЬНА СФЕРА.

    5.1. Головний конфлікт, між декларуванням повноцінного соціального захисту І реальною беззахисністю громадян. Для розв'язання цього конфлікту ми:

    5.1.1. Забезпечимо рівний доступ до систем освіти та охорони здоров'я для всіх громадян - незалежно від матеріального (ВИКРЕСЛИТИ "МАТЕРІАЛЬНОГО"), соціального становища, чи місця проживання, з застосуванням принципово нової моделі фінансування.

    5.1.2. Запровадимо ефективну систему суспільних робіт та перекваліфікації для безробітних.

    5.1.3. Забезпечимо (ЯК, "ЗАБЕЗПЕЧИМО"?? ДЕ ГРОШІ???) гідний рівень життя для кожного громадянина України, що включатиме комфортабельне житло, повноцінне харчування, транспортні засоби, предмети повсякденного побуту, - за рахунок підвищення оплати праці (НЕ "ПІДВИЩЕННЯ ОПЛАТИ...", А "СТИМУЛЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРАЦІ"), а також відновлення (ВИКРЕСЛИТИ "ВІДНОВЛЕННЯ", ЙОГО І НЕ БУЛО.)довгострокового пільгового (ВИКРЕСЛИТИ "ПІЛЬГОВОГО". БО РАНІШЕ КАЗАЛИ Ж ПРО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НИЗЬКИХ КРЕДИТНИХ СТАВОК.)кредитування населення.

    5.1.4. Збережемо на існуючому рівні вік можливого виходу на пенсію. Проведемо ефективну пенсійну реформу, поставимо обсяг пенсії в пряму залежність від робочого стажу, зарплатні та умов праці. Гарантуємо мінімальний розмір пенсії, не нижчий від прожиткового мінімуму.
    (ЯК ЗАВЖДИ, МАЄТЬСЯ НА УВАЗІ СОЦІАЛЬНА ДОПОМОГА ПІД НАЗВОЮ "ПЕНСІЯ". А ПРО РЕАЛЬНІ ПЕНСІЙНІ ЗАОЩАДЖЕННЯ, ЯК У АМЕРИЦІ І ЦЕНТРАЛЬНІЙ ЄВРОПІ, НІЧОГО НЕМАЄ. ЧОМУ Б НЕ НАПИСАТИ ПРО УКРАЇНСЬКІ 401К РАХУНКИ?? ЧОМУ Б НЕ НАПИСАТИ ПРО ВІДІБРАННЯ ВІД ТІНЬОВИХ "ПРОФСПІЛОК" ПРАВА РОЗПОРЯДЖАТИСЯ МЕДИЧНИМИ І СОЦІАЛЬНИМ ПОДАТКАМИ, І ПЕРЕДАЧІ ЇХ ДО ФІНАНСОВИХ УСТАНОВ?)

    5.1.5. Забезпечимо в чотирьохрічний термін повернення вкладникам заморожених заощаджень, а також коштів, вкрадених трастами.
    (МАРАЗМ, ПАРДОН.)

    5.1.6. Захистимо постраждалих від чорнобильської катастрофи та екологічних лих. Припинимо варварське вирубування лісів, розорювання й забудову охоронних зон навколо водойм. Забезпечимо всіх громадян України чистою питною водою і якісними харчами (ВИКРЕСЛИТИ "ЯКІСНИМИ ХАРЧАМИ", АБО ЗАМІНИТИ НА "БЕЗПЕЧНИМИ").

    5.1.7. Гарантуємо молоді ефективну програму (НЕ "ПРОГРАМУ", А "ЕФЕКТИВНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ" забезпечення першого робочого місця.

    5.1.8. Запровадимо ефективну програму відшкодування матеріальних та моральних збитків депортованим народам та українцям, примусово виселеним у сусідніх державах з місць їхнього історичного проживання (зокрема, з земель Холмщини, Підляшшя, Лемківщини). (ЗАПРОСИМО УКРАЇНЦІВ, ЩО ПРИМУСОВО РОЗСІЯЛИСЯ У ДІАСПОРІ, ПОВЕРТАТИСЯ В УКРАЇНУ ДЛЯ БУДІВНИЦТВА НОВОГО УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА.)


    6. ЗОВНІШНЯ ПОЛІТИКА.

    6.1. Головний конфлікт: між потужними потенційними можливостями присутності України в світі та її реальним низьким статусом на міжнародній арені. Для розв'язання цього конфлікту:

    6.1.1. Покладемо нарешті в основу зовнішньої політики України принцип пріоритетності стратегічних (БЕЗ "СТРАТЕГІЧНИХ")національних інтересів.

    6.1.2. Повною мірою використаємо в міжнародних стосунках фактор транзитних можливостей України. Транспортні системи України назавжди залишаться в державній власності як фактор посилення геополітичних позицій України в світі. (ОСТАННЄ РЕЧЕННЯ ПОГАНЕ. МОЖНА НАПИСАТИ ПРО "ВІДБУДОВУ ПОТУЖНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ, ТОБТО ДОРІГ, ЗАЛІЗНИЦІ, АВІА ТРАНСПОРТУ, ДЛЯ ГРОМАДЯН, А ТАКОЖ "ГЕОПОЛІТИЧНИХ ІНТЕРЕСІВ".)

    6.1.3. Забезпечимо здатність України гідно конкурувати в глобальному світовому просторі, насамперед через посилення її інтелектуального потенціалу, здійснення потужної інформаційної політики (, ПРОСУВАННЯ УКРАЇНСЬКИХ ТОВАРІВ, ПОСЛІГ І ІДЕЙ У СВІТІ.).

    6.1.4. Докорінно змінимо концепцію роботи державних структур, які відповідають за зовнішньоекономічну діяльність (, НАПРАВИМО ЇХ НА СЛУЖІННЯ УКРАЇНСЬКОМУ ЕКСПОРТЕРОВІ, ПЛАТНИКОВІ ПОДАТКІВ.).


    Можна або підтримувати несправедливість, або боротися з нею.

    Наш основний закон - Воля до справедливості (І ПРОЦВІТАННЯ).
  • 2002.01.06 | Фарбований Лис

    Re: Прокоментуйте, будь ласка, програму Б”ЮТІ.

    Взагалі, я скептично ставлюсь до декларованих програм кандидатів і вважаю, що вони пишуться тільки для політичних гурманів. Коли кандидат перестає бути кандидатом, то він завжди переписує програму, бо перед виборами вона пишеться для електорату, а після виборів - для дії.
    Все одно, я зупинюсь на розділі щодо землі:

    4.5. П'ятий конфлікт: між декларованою підтримкою
    сільськогосподарського виробництва і його фактичною руйнацією.
    Подолаємо цей конфлікт наступним чином:

    4.5.1. Сільськогосподарські угіддя будуть належати тільки громадянам
    України, які безпосередньо живуть і працюють на цій землі.
    *Тут потрібно уточнити чи розширити питання. А як бути власнику, що перестав працювати? Яким буде механізм позбавленя його прав власності?
    Чи можна буде переїхати жити в місто не продавши землю? Якщо не знайдеться покупець, то на чию користь конфіскуватиметься земля?
    Тобто, можна залишити обмеження власності тільки громадянами.

    4.5.2. Юридичні особи не будуть мати права володіти
    сільськогосподарськими землями.
    *Подобається.

    4.5.3. Законом захистимо тих, хто здає сільськогосподарські угіддя в оренду, від свавілля недобросовісних орендарів.
    *Вважаю трохи зайвим, бо всі ці проблеми попадають під існуючі закони, і орендатори землі нічим не відрізняються від інших орендаторів.

    4.5.4. Встановимо об'єктивну, незалежну від сваволі чиновника оцінку
    вартості земельних наділів, за стартовою ціною не нижчою від рівня вартості землі в країнах Європейського союзу.
    *Цей пункт нонсенсний. Він антиринковий та снобський. Ціна в ЄС сформована через рівень технології обробітку та прибутковості, клімату. У нас всі ці показники набагато нижчі, тому порівняння недоречне. Потім, дорогу землю привласнять тільки багаті і стінуть ще багатшими. Товар, що має неринкову ціну має тенденцію до концентрації в кількох руках. В принципі, цей закон ідеальний для селян, що хочуть дорого продати землю, зібрати клунки і поїхати в польщу на заробітки.
    З іншої сторони, якщо покупець не знайдеться, то загальмується процес розподілу землі в напрямку від неефективних до ефективних власників.

    4.5.5. Створимо довгострокову програму гарантованого державою
    Інвестування в сільське господарство, запровадимо механізм підтримки та дотування сільськогосподарських підприємств.
    *Цей пункт вимагає роз*яснень і це дуже важливо, бо такі пункти на перший погляд лякають. Тут пропонується втручання держави через інвестиції та дотації. Оскільки конкуренція в СГ вже наявна, то мене цікавить, скільки дотацій отримає мій крнкурент - зять районного голови. Тобто, хай опищуть механізм. Дотація повинна стосуватись або всіх, або ппропорційно до площ землі чи до виробітку. Як бути з садами, що дають врожай на п*ятий рік?
    **Загальне враження таке, той хто писав ці пункти не живе в селі і ніколи не жив, а якщо жив, то заморозив свої уявлення на 80-х колгоспних роках. Такі пункти можна було писати 10 років тому, а не зараз. Також в пунктах беруться ідеалізовані орієнтири на ЄС чи на стандарти країни в якій немає корупції. Корупція ще є, а з землею треба робити вже щось.
    Спочатку треба собі уявити все "як воно має бути" і не уявляти собі ні американські фермерства в наших степах, ні кібуци, ні шевченківські села. Щось далеке, щось чуже, а щось старе. Стратегію для програми писати не варто, треба сконцентруватись на проблемах сьогодення.
    Пропоную вписати конкретні пункти в програму для бідних:
    держава мусить допомогти транспортувати СГ продукцію до міст. Ця проблема стоїть зараз в двох третинах сіл,і зачіпає до 60% людей які не можуть возити молоко, овочі, фрукти та м*ясо на базар. Для цього прошарку населення це є найактуальніше питання сьогодення і цим вони переймаються більше ніж Кучмою, потебеньком та Долгановим. Це питання має вирішувати подібно до питань громадського транспорту в великих містах чи благоустрою центральних майданів, вокзалів...
    Для середнього класу - забезпечення вільного пересування товарів в межах держави (законно, але закон не працює), це зараз проблема номер один для середняків, що вирощують сотні тон цукрового буряка, але в деяких районах влада і власник заводу в змові і встановлють низькі сіни на буряк та міліцейські пости по периметру району. Менти не пропускають жодну вантажівку з буряком за межі району. Це тільки приклад.
    Для багатих - лобіювання державою по напрямку експорту. Механізму я не знаю.
    Дякую за увагу.
  • 2002.01.06 | НеДохтор

    Re: Технічні пропозиції та трішки про землю.

    Декілька технічних пропозицій не по суті програми, а просто як інформація для роздумів.

    1. Програма також може мати назву. Це її краще ідентифікує та узагальнює її основні напрямки.
    Назва може бути максимально простою та зрозумілою для всіх. Наприклад у Симеона Другого це було "БЪЛГАРИЯ – ДОБЪР ДОМ ЗА СВОИТЕ ГРАЖДАНИ"( текст болгарською мовою: http://www.izborite.com/simeon/programa.doc)

    2. До програми можна додати "візитну картку" блоку. Доступ до ЗМІ у блоку Тимошенко буде дуже обмежений. Тому можливо варто додати максимально стисло інформацію хто збирається виконувати програму (список партій, лідери, кількість фахових економістів, юристів, ...).

    3. Також програма буде виглядати більш живою, якщо в неї буде закладений зворотній зв’язок. Куди можна подзвонити, написати, щоб дізнатись, наприклад, яким чином планується виконати п.5.1.5.
    Але тільки в тому випадку, якщо такий зворотній зв’язок є реальним, як за технічними так і людськими інтелектуальними ресурсами.

    4. (Вагаюсь в доцільності цієї пропозиції) Вкінці програми можна додати "Ми не дочікуємось виборів, ми вже зробили ... (тут згадати основні досягнення уряду Ю-Ю)та продовжуємо діяти". Тобто, мається на увазі, що вже напрацьовуються тексти відповідних змін до законів, та нових законопроектів). Звичайно, в тому випадку, якщо це правда.

    P.S.
    Взагалі непогане враження від програми.
    Духовність та справедливість - для більшості виборців, напевно, такі поняття більш зрозумілі та бажані за інші -ізми та -азми.
    Постановка проблеми та пропозиція шляхів для її вирішення - також хороший метод побудови програми.

    Основні моменти (парламентська республіка чи ні, власність на землю, потадтки та і т.п.) це повинні виходити тільки зсередини блоку, а не базуваьтися на порадах. Тому що кожен такий крок має бути максимально виваженим внутрішнім рішенням і тільки блок має нести відповідальність за такі кроки та їх наслідки. Справа виборців вибрати чи це їм підходить і чи вони вірять в реальність подібного.

    Втручусь тільки в пункти програми про землю.

    По тексту, там де говориться про землю (п.4.5 - п’ятий конфлікт). Може якось переписати більш простішою мовою для селян. Також звернути увагу не тільки на існуючий конфлікт, а також на потенційно можливий в майбутньому (тобто простою мовою сказати, що є загроза масового обкрадання селян через приватизацію землі, та написати які пропозиції блоку, щоб цьому запобігти). Окрім того п.4.5.1. Сільськогосподарські угіддя будуть належати тільки громадянам України, які безпосередньо живуть і працюють на цій землі. Також мало вирішує. Володіння може бути юридично оформлене на підставного працюючого селянина Васю Пупкіна (вибачаюсь перед ВААСЕЮ), але реально вести справи та одержувати прибуток буде хтось інший. (Пам’ятаєте стару приказку "Селяни не хвилюйтесь, земля буде ваша! А урожай наш").

    Не розуміюсь на тому (тут краще Фарбований Лис підкаже), але якісь є напевно додаткові важливі для програми моменти з землею. Наприклад "право першої руки". Коли власник з якихось причин продає свою землю, то хтось може мати право її викупити першим (держава, родич, сусід ...). Також цільове використання землі власником (наприклад, власник лісу не має права його вирубати і влаштувати піонерське вогнище). Погоджусь, що надмірна деталізація таких моментів в програмі є лишньою, але має бути просто і зрозуміло.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2002.01.06 | Фарбований Лис

      Re: Технічні пропозиції та трішки про землю.

      Про цільове використання землі пише чинний земельний кодекс. До нього були різні акти, так що цієї проблеми не існує.
      За останні години я ще раз перечитав деякі документи і звірив із програмою Юлі. Частину відносно землі просто треба викинути або переробити. Справа в тому, що не можна дублювати діючі закони пунктами програми. З іншої сторони - не можна писати щось всупереч законам не роблячи посилання на потребу зміни існуючого закону. Тобто, пункт програми повинен стосуватись:
      краще використання закону, що є, але який не працює;
      впровадження закону, якого немає;
      зміни закону, що є, якщо закон поганий;.
      Є Земельний Кодекс. Що в ньому поганого? Хай змінюють погані закони! Яка думка населення про кодекс?
      Крім кодексу є закони про власність. В якому місці всі ці документи суперечать інтересам селян????
      Вище я описав проблеми, які зараз хвилюють селян. Який із пунктів програми вирішує дані проблеми? 80% селян вирощуютьпо 1-2 корівчини і отрмують 10-50 зайвих літрів молока, 1-10 тон картоплі, 2-10 тон кормового буряка, 100-1000кг моркви, 1000 кг помідорів, все це не можуть ні продати вдома ні вивезти в місто... і як пункти програми відповідають потреьбам цих бідних чи то біднуватих селян????
      Всі роздуми про форми власності, контроль умов оренди, дотації аж ніяк не стосуються нагальних проблем.
      Нафіга тоді було так важко виборювати у комуністів той кодекс? Невже голосувати за Юлю щоб знову міняти кодекс?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2002.01.06 | SG

        про землю.

        ФЛис, той закон про землю не дуже працює для селян, але добре працює для "укрпромінвестів" і інших олігархічних структур. Просто репліка.

        Про що я дійсно погано почуваюся, так це про антимонопольний нагляд, а це міг би бути спосіб покінчити з олігархічною діяльністю.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2002.01.06 | Фарбований Лис

          Re: про землю.

          SG писав(ла):
          > ФЛис, той закон про землю не дуже працює для селян, але добре працює для "укрпромінвестів" і інших олігархічних структур. Просто репліка.
          >
          І як він на них працює? Може я десь не бачу. мені цікаво.


          > Про що я дійсно погано почуваюся, так це про антимонопольний нагляд, а це міг би бути спосіб покінчити з олігархічною діяльністю.
    • 2002.01.06 | SG

      Важливі Технічні питання! (і інше)

      Майданівці в Україні, повідомте, у якому форматі ви будуте вностити пропозиції. Може нам попрацювати і написати пропозиції з огрунтуванням, у структурованій формі? Чи ви самі напишете? Може створити окрему групу по редагуванню?

      Оцей болгарський сайт, http://www.izborite.com/simeon/programa.docБ є добрим прикладом програми.

      1. Наприклад, Програма БЮТі написана як закон, або Правила метрополітену, а повинна бути написана ЯК ІСТОРІЯ. Структурована, але як історія. Ці значки пунктів можна винести їм за текст, бо портять вигляд.

      2. Програма має бути більшою, кожна сфера політики має бути там заторкнута. "Маленька Програма" для розклеювання чи друку має бути іншим, скороченим документом, але сама головна Програма має бути ВИЧЕРПНОЮ.

      3. У "Маленькій Програмі" треба вказати телефони, як звертатися, і треба щоб ті телоефони працювали і хтось там працював дуже лагідно.
      І не одного штабу, а й Депутатів ВР, які зараз у БЮТі, і телефони і ел пощта кандидатів від БЮТі. Адреса сайту.

      4. Треба лого, банер. (див болгарську програму.)

      ПС. Повністю підтримую НеДохтора.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2002.01.09 | Михайло Свистович

        Re: Важливі Технічні питання! (і інше)

        SG писав(ла):
        > Майданівці в Україні, повідомте, у якому форматі ви будуте вностити пропозиції. Може нам попрацювати і написати пропозиції з огрунтуванням, у структурованій формі? Чи ви самі напишете? Може створити окрему групу по редагуванню?

        Я збирався просто роздрукувати всі ваші пропозиції та віддати голові редакційної комісії. Якщо хтось структурує їх, то буду вдячний. Час є до наступного тижня. Десь у вівторок-середу я їх віддам.
  • 2002.01.06 | Максим’як

    Програма Юлії подобається за змістом, але не за формою подання.

    Хоч на всякий товар є покупець, інша справа, чи його багато. Я би написав зовсім інакше.

    Я би її ще скоротив - до А4. Проблеми, труб, нафти, сільськогосподарські і т.п. все повинно виходити із схеми: захищаємо, відстоюємо, боремося за своє, своїх і для своїх, народу, держави, селян, вояків, експорту і т.п. Жодна коротка програма того не включає, це вже деталі. А хто щось пам”ятає через день чи годину, залишається тільки загальне враження. Тому, я би писав такі програми, як літературний, високоемоційний, палкий твір, який сприймається на рівні підсвідомості: людина стоїть на засніженій зупинці і має дві хвилини перед трамваєм для прочитання цієї “програми”, а поряд ще десять наклеєно. Ця людина повинна отримати надію, приємну емоцію, якась важлива фраза повинна засісти в голові. От і все.
    Юля повинна сказати, що рік тому приклала всі зусилля, щоб люди мали тепло і світло, а за це сиділа в темниці і холоді, що вона ніколи не буде щасливою, навіть будучи дуже багатою, якщо мільйони інших страждатимуть від бідності, холоду, хворіб, що вона об”єднала в блоці людей, які повністю розділяють ці погляди, що за кожну людину своєї команди вона готова на все.


    Чесно, то десь 85% її програми має реальну основу, а решту 15% , несе нашарування наболілого, протестного, замість простої зрозумілої логіки. Податок для партії, то обтяжливо для розуміння пересічній людині, самим словом податок, його взагалі потрібно уникати. Їй потрібно вчитися писати в Ющенка: в його говерлянській відозві на пів сторінки стільки сказано і все просто і зрозуміло для кожної людини. Одне діло прямий контакт з людьми, як оратора, інша справа видрукувана годинна промова. Хто її прочитає, як багато? Ця програма щось середнє, вона зачіпає ряд питань, але не дає чіткої відповіді і породжує сумніви чи роздуми, тобто формує невпевненість. Отже, потрібно написати все детально і скурпульозно, а для якого кола читачів і в якому об”ємі? Тому краще писати, як я вище вже сказав: коротко і емоційно.

    Вона правильно в програмі вказала на важливість духовності, але недокінчила думку: Духовність потрібно пропагувати на державному рівні, мав би далі йти розділ “Пропаганда духовності”.

    P.S.
    Взагалі, Юля чудовий матеріал для розкрутки: щира, красива, емоційна, вистраждана жінка; мені жаль, що її пр-команда губить весь цей матеріал, пробуючи поєднати антикомунізм кінця 80-х та антикучмізм кінця 90-х.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2002.01.08 | Михайло Свистович

      Re: А мені навпаки, більше подобається за формою подання.

      Правда, на відміну від Вас, я не можу бути об"єктивним, бо чув цю форму подання з уст Юлі з трибуни, а Ви прочитали на папері, що і робитимуть більшість виборців.
  • 2002.01.07 | Горицвіт

    Коментар

    Традиційні політичні ідеології, створені понад сто років тому, подарували світу такі основоположні поняття, як громадянське суспільство, демократія, права людини, рівність усіх форм власності, включаючи приватну, соціальна захищеність. Але накопичене віками людське невдоволення, економічні та політичні кризи, військові конфлікти, тероризм - залишилися. Потрібні нові рушійні сили, які дадуть нову динаміку позитивного розвитку.

    Тобто програма претендує на те, що вона є альтернативою традиційним ідеологіям. Це само по собі сильно, а з другого боку – небезпечно. Я думав, блок Тимошенко проголосить “праву”, “національно-демократичну” чи “консервативну” ідеологію. Натомість маємо “альтернативну”.

    Протягом останнього сторіччя світ, розвиваючи технічну та ринкову сферу, суттєво зруйнував духовне буття людства.

    Це твердження – маячок, який ставить дану програму в русло певних “духовних” течій. А в політичній проекції – лівих, націоналістичних і клерикальних.

    Ми ставимо перед собою мету не на словах, а конкретними справами зробити розвиток духовності нашим пріоритетом. Це перша складова нового прогресу.

    Хоча “прогрес”, хай і “новий” - все-таки модерністське поняття.

    Друга складова - це воля до справедливості не як гасло, а як науковий метод удосконалення суспільства, заснований на системному виявленні, оприлюдненні і врегулюванні існуючих конфліктів на всіх рівнях суспільного життя.

    воля як науковий метод? Гм... Може, сказати просто справедливість?
    Науковий метод удосконалення суспільства?... Справді, це щось нове, точніше, ледь-ледь забуте старе. Але крім комуністичного модерністського проекту є інші. Подивимося, до якого ж належить аналізований проект. А може, він пропонує щось цілком оригінальне?


    1.1. Головний конфлікт, між бажанням поліпшити життя та послідовним нехтуванням духовності.

    Дуже плутано. Не бачу, в чому саме конфлікт: між ким і ким, між чим і чим.

    1.1.1. Законодавчу базу України звіримо з вищими духовними цінностями людства.

    Отут би конкретніше. Тобто дати пару прикладів, де законодавство суперечить вищим духовним цінностям людства. Думаю, прикладів безліч. Особливо якщо врахувати, що кожен розуміє “духовні цінності” по-своєму (на жаль?). А ще цікаво побачити список вищих (і, очевидно, нижчих) духовних цінностей.

    Я не впевнений, що варто будувати політичну програму на такій туманній основі. При цьому не уявляючи нічого конкретного за словами про духовність.


    1.1.2. На добровільній основі запровадимо духовну освіту в школі.

    Очевидно, мається на увазі релігійна освіта. Це перша конкретна річ про духовність і взагалі перша конкретна пропозиція в програмі. Невже введення релігійної освіти – це найголовніше зараз в нашій країні?

    1.1.3. Об'єднаємо зусилля держави і конфесій у боротьбі проти наркоманії, СНІДу, дитячої безпритульності, проституції, злочинності та інших суспільних хвороб.

    А які конкретні шляхи подолання (“боротьби проти...”)? Можна було б перерахувати найголовніші по кожній проблемі. “Об’єднаємо зусилля в боротьбі...” – це нагадує “І всі гілки влади мають об’єднатися...” з офіціозних новин. При цьому ніяких конкретних пропозицій.

    1.1.4. Захистимо національну культуру та мову, які стануть чинниками консолідації громадян України.

    Очевидно, автори програми побоялися написати назву “національної мови”. Справді, якщо записати пункт про захист і розвиток української мови, то ще приймуть за націоналістів... Крім того, так зручніше перекладати російською мовою: “защитим национальный язык” - і питання затушовується. Я не розумію, чого їм боятися, вже ж Лук’яненко в списку і Хмара, все одно блок не уникне націоналістичного відтінку.

    1.1.6. Інтелект нації повинен стати єдиною зброєю України в боротьбі за своє гідне місце в світі. Ми зробимо цю зброю досконалою.

    Чому єдиною? Чому зброєю? А що, інтелект не цінний сам по собі, а тільки як зброя для держави?

    1.1.7. Засоби масової інформації - це потужний інструмент моделювання людської свідомості, руйнації або відродження духовності. Вони не можуть бути тільки елементом бізнесу. Ми запропонуємо новий розділ у Конституції, який привнесе в цю сферу реальну свободу слова, справедливість і духовність.

    Прекрасно. От би ще 1-2 речення в продовження думки.


    2.1.1 Організуємо ефективну систему навчання людей тому, як здійснювати владу Зробимо цю систему важливим елементом усіх освітніх програм.

    Чудово.

    2.1.2. Внесемо зміни до Конституції, які встановить ефективний розподіл гілок влади та збалансують їх права та обов'язки .

    Звертаю увагу тих, хто розпинався тут про парламентську республіку. Нема такого слова.

    2.1.3. Замінимо декларативний контроль над владою - дієвим Опозиція стане одним з найважливіших інструментів контролю суспільства над владою. Ми перетворимо парламентську опозицію на державний інститут, статус якого буде визначений в Конституції. Парламентська опозиція одержить виключне право вносити кандидатури керівників Рахункової палати, Центвиборчкому, Генеральної прокуратури, ключових комітетів Парламенту, матиме право створювати спеціальні слідчі комісії, ініціювати всеукраїнський референдум та процедуру імпічменту. Наглядова рада одного з державних телеканалів перейде під контроль опозиції.

    Добре.

    2.1.4. Розірвемо злочинний зв'язок влади й капіталу, запровадивши спеціальний механізм фінансування партій.

    Невже основа цього злочинного зв’язку – в механізмі фінансування партій? :) Схоже на переведення стрілок. Для того, щоб цей пункт став важливим, треба спочатку добитися зростання ролі партій. А про це якраз не сказано.

    2.1.5. Забезпечимо розвиток реального місцевого самоврядування, бо більшість поточних справ громадян вирішується не в Києві, а в їхньому селі, селищі, місті. Сільські, селищні, міські голови й відповідні ради будуть захищені від сваволі губернаторів і міністрів.

    Чи потрібно для цього змінювати конституцію? Чи достатньо усунути сваволю в цьому питанні як і в усіх інших?


    4.1.1. Закріпимо власність держави на володіння природними монополіями й об'єктами стратегічного значення. Прибуток цих підприємств надходитиме в доходну частину бюджету.

    Уже хтось питав у цій гілці про збитки. Державні підприємства – це чудовий спосіб списання збитків за рахунок державного бюджету, що, очевидно, дає величезні можливості для зловживань.

    4.1.2. Запровадимо принципово нову, ефективну модель управління державною власністю, з залученням на засадах відкритого тендеру підприємницьких структур, здатних ефективно управляти власністю на умовах, взаємовигідних для них та суспільства.

    То чи не простіше просто продати власність тим ефективним структурам?

    4.1.3. Проведемо інвентаризацію державної власності на дату початку приватизації та простежимо за законністю зміни форм власності до цього дня.

    ”Простежимо” – це чудово. А далі що? Очевидно, треба сказати про реприватизацію, але цього слова автори програми злякалися.

    4.2.1. Запровадимо регулярний розподіл прибутку в повному обсязі у вигляді дивідендів між усіма без винятку власниками акцій.

    А як зараз за законом? Хіба не так?

    4.3.1. Розв'яжемо конфлікт шляхом реформи податкової системи з радикальним зменшенням податкового навантаження та одночасним розширенням бази оподаткування, законодавче перекриємо всі можливості для ухиляння від податків.

    Радикальне зменшення податкового навантаження – це чудово. Для ефектності тут добре назвати приблизні цифри.

    4.4.2. Зниження кредитної ставки до цивілізованого рівня.

    Яким чином? Хоча тут я не досить обізнаний. Може, для фахівців ці способи очевидні.

    4.4.3. Створення гарантованої державою програми інвестування в малий і середній бізнес.

    Маються на увазі державні гаранттії приватним інвесторам? Гарантії прибутковості проінвестованих підприємств? А якщо прибуток не повернувся, то з державного бюджету повертається? І створюється Державний комітет з інвестицій, який приймає відповідні рішення? Ідеальні можливості для корупції, IMHO.

    4.4.4. Ліквідації тіньового сектору економіки й забезпечення легалізації національного капіталу.

    Способи?

    4.4.5. Скасування прогресивного оподаткування доходів фізичних осіб, зокрема з метою створення умов для легального накопичення приватного капіталу для початку малого бізнесу.

    А це добре.

    4.5.4. Встановимо об'єктивну, незалежну від сваволі чиновника оцінку вартості земельних наділів, за стартовою ціною не нижчою від рівня вартості землі в країнах Європейського союзу.

    Про абсурдність цього пункту я згоден з попередніми товаришами.

    5.1.1. Забезпечимо рівний доступ до систем освіти та охорони здоров'я для всіх громадян - незалежно від матеріального, соціального становища, чи місця проживання, з застосуванням принципово нової моделі фінансування.

    Якщо є така модель, було б дуже виграшно сказати про неї ще пару речень. Очевидно, її нема, як і в інших подібних пунктах.

    5.1.3. Забезпечимо гідний рівень життя для кожного громадянина України, що включатиме комфортабельне житло, повноцінне харчування, транспортні засоби, предмети повсякденного побуту, - за рахунок підвищення оплати праці, а також відновлення довгострокового пільгового кредитування населення.

    Ну це взагалі. А якщо серйозно, що за “відновлення” кредитування? Коли воно було і чому я пропустив?

    5.1.5. Забезпечимо в чотирьохрічний термін повернення вкладникам заморожених
    заощаджень, а також коштів, вкрадених трастами.

    З державного бюджету?! А як же справедливість, задекларована вище?

    5.1.6. Захистимо постраждалих від чорнобильської катастрофи та екологічних лих. Припинимо варварське вирубування лісів, розорювання й забудову охоронних зон навколо водойм. Забезпечимо всіх громадян України чистою питною водою і якісними харчами.

    Проявляється зневага і нерозуміння екологічних проблем. В одному пункті скидані принципово різні питання.



    І ще деякі враження в цілому.

    Очевидно, вибір ідеології – це справа самого блоку. Я спробував прояснити, яка ж ідеологія вибрана. Не знаю назви, щось таке лівувате з претензіями на “духовність”.
    Несподіванка для мене – майже не сказано про “злочинний режим” і боротьбу з ним. Можливо, це проявиться в пропагандистських матеріалах, а програму вони вирішили зробити максимально конструктвною. Тоді можна було б розширити в об’ємі. Хоча в розширенні є небезпека – тоді доведеться казати про якісь конкретні кроки, а їх або не планується (скоріше всього), або плануються непопулярні. Тобто не ті, яких народ чекає, голосуючи за даний блок.

    Програма має чітку структуру: проблема-рішення, причому проблеми формулюються в рамках вибраної парадигми “конфліктів”. Це свідчить, що писали досить грамотні люди, очевидно, філософи з соціологічним ухилом або чисті соціологи. Команда не зовсім збалансована, зокрема, нема економістів (крім Павловського чи ще когось з лівими поглядами) і екологів.
  • 2002.01.07 | Roller

    Крпия программа фигня, Юля хороша, и то хорошо

    http://www.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&key=1010357013&first=1010357013&last=1010276368
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2002.01.07 | SG

      Ви странниє!!

      Хлопці! Це ж Програма БЮТі!!!!!!
      Це ті самі ідеї опозиції, але викладені на папері!!!!!!!
      Це не коментарій "хароша" чи "нехароша".
      Програма це як і в людини може бути написана особиста місія. У цьому випадку, це опис того, що ці люди хочуть досягти.

      Як бізнес план, а не "коротко і ясно".

      Це кгода між багатьма людьми, одни з яких можуть постійно ненавидіти інших, але які мають спільні цінності! І повірте, цінності такі як у БЮТі більше консолідують, ніж слюняве цілування "олігархів" і кучм. Саме тому у Програмі не можу бути "всьо конкретно", тому що це декларація цінностей і план дій на базі цих цінностей.

      Я хотів би отримати повідомлення чи ми можемо ще подати пропозиції до Програми від Майдану до БЮТі, чи вже пізно?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2002.01.07 | Roller

        Вы не совсем правы


        Блок собирается на выборы.Просуществует до выборов, три месяца и рачпадется. Может о остаться, но нет никакой гарантии, что он прийдет к власти.

        Мы знает программу партии, например программу КПСС. Это понятно.
        Экономическую программу, пятилетний план. Кто будет читать прогрпмму блока? Специалисты? Экономисты? Выборцы? Программ никто читать не будет. Но какой то документ все равно нужен.Лучше, что бы он был понятен и наполнен конкретными обещениями. НапримерЖ
        " Колхозникам коронки и гробы бесплатно"
        Алкашам бесплатное лечение.
        Принимаются приватизационные сертификаты,Блок Тимошенко.Дивиденды гарантированы.Прием на пунктах голосования.

        И так далее. Это конкретно и понятно. "Земля крестьянам, фабрики буржуям, хлеб голодным".
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2002.01.09 | Михайло Свистович

        Re: до понеділка до обіду включно подавайте пропозиції (-)

  • 2002.01.07 | Володимир Олексійович

    Re: Прокоментуйте, будь ласка, програму Б”ЮТІ.

    Програма утопічна і є ні чим іншим як популізмом, хоча наміри благородні і красиві. В країні де править капітал закони розвитку диктує саме КАПІТАЛ. Всі інші відносини в суспільстві є наслідком влади капіталу.
  • 2002.01.07 | НеДохтор

    Запитання

    Вибачте, якщо відповіді на ці питання вже були десь в дописах, але я не знайшов.

    Отже, якщо дійсно в програму будуть вноситися зміни, то яка процедура прийняття (затвердження) нової зміненої програми?

    Всіх(?) сповістять, що тепер програма не така, як була на з’їзді?

    Знову планується міжпартійний з’їзд?

    Чи з’їзд доручив дописати програму комісії авансом погодившись на новий зміст і повторне її затвердження непотрібне?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2002.01.09 | Михайло Свистович

      Re: Відповіді на запитання.

      НеДохтор писав(ла):
      >
      > Отже, якщо дійсно в програму будуть вноситися зміни, то яка процедура прийняття (затвердження) нової зміненої програми?

      >
      > Всіх(?) сповістять, що тепер програма не така, як була на з’їзді?
      >
      > Знову планується міжпартійний з’їзд?
      >
      > Чи з’їзд доручив дописати програму комісії авансом погодившись на новий зміст і повторне її затвердження непотрібне?

      З’їзд доручив дописати програму комісії авансом погодившись на новий зміст і повторне її затвердження непотрібне
  • 2002.01.07 | Alexander S

    2 comments

    4.2.1. Запровадимо регулярний розподіл прибутку в повному обсязі у вигляді дивідендів між усіма без винятку власниками акцій.

    - Ne dumayu, sho se spodobayet'sya pravomu elektoratu, yakogo v Timoshenko bil'shist'... Do togo zh z ekonomichnoyi tochky zoru - se nisenytnyzya! V nas rynkova ekonomika! Kozhne pidpryemstvo maye vlasnoruch vyrishuvaty, yak rozpodilyaty sviy prybutok!

    - Yakby do punktu pro zabezpechennya naselennya medychnymy poslugamy dodaly punkt pro vvedennya platnoyi medyzyny - zavoyuvaly b bagato pryhyl'nykiv sered likariv!
  • 2002.01.07 | Ігор

    Re: Прокоментуйте, будь ласка, програму Б”ЮТІ.

    Сподобався пункт

    4.4.2.Зниження кредитної ставки до цивілізованого рівня.

    Цей пункт є ключовим для економік всіх країн пострадянського простору.
    Утримання кредитної ставки на рівні десятків відсотків разом з політикою стабільного курсу національної валюти до долара створює надзвичайно сприятливі умови для фінансових спекуляцій і унеможливлює нормальний економічний розвиток.Економіка таких країн набуває злоякісних рис, створює спекулятивний капітал, веде до руйнації соціальної сфери, сфери виробництва і в решті решт до економічного коллапсу (досвід Індонезії, Аргентини тощо).
    Кредитна ставка в розвинених країнах є одним з потужних інструментів регулювання екоміки.При перших ознаках економічного спаду в США Федеральна резервна система з метою протидії спаду почала зменшувати кредитну ставку і довела її до декількох відсотків.Так було за часів Рузвельта при виході з економічної депресії 30-х років.Так відбувається зараз після 11 вересня. Так було в Київський Русі за часів Володимира Мономаха в 1113 році, коли в результаті повстання, викликаного зловживаннями влади Святополка Ізяславовича, Володимира Мономаха було покликано на княжіння в Київ.Саме зміна законів Руської Правди в напрямі зменшення лихви ,тобто кредитної ставки, а також в напрямі зменшення фінансової залежності і ліквідації категорії закупів, тобто людей, що потрапляли у фактичне рабство до лихварів (тодішніх банкірів),Володимиру Мономаху вдалося стабілізувати ситуацію, вийти з кризи і стати практично взірцем розумного управління країною.
    Дивно, що в Україні досі ігнорується як світовий так і власний історичний досвід.
    Думаю , що цей пункт мав би бути розвиненим і стати наріжним каменем економічного розділу Програми.

    Другим напрямом може бути цивілізований рівень монетаризації економіки.Зараз в Україні співвідношення грошової маси до ВВП складає трохи більше 20 відсотків в той час як цивілізована норма 60-80 відсотків. 20 відсотків дуже мало для забезпечення нормального товарообігу. Звідси бартер, тінь і т.ін.
    Третій- це цивілізоване податкове законодавство.
    Розвиток цих напрямів створить економічну основу для розв"язання поставлених в Програмі питань.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2002.01.08 | Serhiy Hrysch

      Кредитні ставки. (погана ідея.)

      Ігор!

      З економіксу, уряд може впливати ("контролювати") або кредитні ставки, або валютний курс. Зараз в Україні уряд ("держава", Національний банк) впливають на валютний курс. Для того, щоб контролювати кредитні ставки, треба зафіксувати пропозицію грошей (чи то переходом на систему Валютної Ради, чи то переходом на золото).

      Валютна Рада добра ідей, але для України це би означало потребу у валютних резервах близька 100 мільярдів доларів. (Фактично, ці гроші заморозилися би, або по іншому уплатилися США чи ЄС за послуги у наданні засобу вартісного накопичення.) Цих грощей немає.

      Тому існуюча система найоптимальніша. Кредитні ставки великі, бо:
      * банківського (приватного) капіталу мало,
      * банки неефективні (погано працюють),
      * великі резервні вимоги, податки, збори, і платежі за послуги держави,
      * великі кредитні ризики.

      Головне ризики. Очевидна проблема тут у тому, що держава не допомагає банкам стягувати борги ("підтримка стратегічного виробника", "другий шенс" і таке). З населенням взагалі страшне. Приватне банкрутство це табу, ніхто з квартири "не вижене", а ще й приплатять з податківської кишені тим, хто не платить рахунки. Банк Україна згорів по перше через це, а по друге що у цій каламутній воді ці "державні" гроші хтось міг ще й красти.

      Так що, "цивілізована крединта ставка" це погана ідея.
  • 2002.01.08 | Наливайко

    коментарик до програми

    Зважаючи на дефіцит часу і в мене і в пана Свистовича, буду стисло і відтак сумбурно. Пропозиції укупі з коментарями такі:

    ПРОГРАМА ПОВИННА РАЗЮЧЕ (і накраще) ВІДРІЗНЯТИСЯ ВІД ІНШИХ. Для цього:

    Вилити воду (всю), починаючи з преамбули. Ледве не закуняв, читаючи перші чотири абзаци, а маю ж яку-не яку підготовку. Залишити лишень про дві складові. Другу, до речі, я б визначив не "воля до справедливості", а "справедливість", чи то "Воля і справедливість". Відповідно, так би і назвав програму - величезними літерами. Більшість далі не читатиме.

    У рубріці "Політичне життя" зафіксувати те, про що я, грішний, розводився у "Розробках" про респонсабіліте від Донцова (прошу вважати нахабною саморекламою) - Влада=відповідальність. Записати про прийняття (рехверендумом?) закону про суспільний контроль за діяльністю, доходами, витратами державних посадовців і особливості їх статусу.

    Право на володіння зброєю і самооборону. Бандюки її і так мають і так дістануть. Дієздатна, не осуджена особа, отримавши (безкоштовно) довідку в спеціальному медичному закладі (краще - єдиному)має право на пістоля чи рушницю. Відповідні зміни до КК (статті за зброю, необхідна оборона тощо).

    ПРАВОВА СФЕРА.
    Головний конфлікт - суперечність між правом як справедливістю, рівною мірою справедливості для всіх і писаним законом. Подалання цього протиріччя.
    Не скасування судового мита, а зменшення і принаймні 50% на потреби судової системи.
    Встановлення кримінальної відповідальності за видання і вимогу виконання підзаконних нормативних актів, що суперечать Конституції і законам.
    Підзаконні нормативні акти не діють в частині, що суперечать законам, закони не діють в частині, що суперечить Конституції.
    Створення громадської експертної ради (юристи, економісти т.п.), яка б займалася попередньою (перед голосуванням у ВР) експертизою законопроектів на їх відповідність Конституції та принципам права-справедливості.

    ЕКОНОМІЧНЕ ЖИТТЯ.
    Ліквідація теперішньої системи ДПА (десятки тисяч підприємців ідуть в церкву запалювати пудові свічки), перетворення її на підрозділ Мінфіну, ліквідація каральних підрозділів, позбавлення права позасудового впливу (себто всі санкції - через суд), позбавлення права надавати роз'яснення.
    Всі податки, всі питання податків - в єдиному Податковому кодексі без жодних підзаконних актів.
    ПДВ - на фіг.
    Не лише податкові перевірки - не частіше одного разу на три роки, але будь-які. До того ж перегляд переліку "органів", що мають таке право.

    4.5.2. - Це синдром Будьонного - шашкою і навпіл. Викинути з програми.

    СОЦІАЛЬНА СФЕРА - додати про поховання громадян за рахунок держави. Підкреслити.

    "Наш основний закон - ВОЛЯ І СПРАВЕДЛИВІСТЬ!"

    Десь так. Дякую за увагу.

    P.S. Ще раз вилити воду.
  • 2002.01.08 | Tseg

    Re: Прокоментуйте, будь ласка, програму Б”ЮТІ.

    На скільки я розумію, ЮТ збирається змінити систему влади, яка опирається на злочинність та корупцію.
    Я не побачив в програмі мехінізмів які б забезпечили зміну СИСТЕМИ.
    Саме це бажання (змінити СИСТЕМУ) і відрізняє блок Ющенка і блок Тимошенко. Тому саме це питання повинно чітко відобразитися в Програмі БЮТі.

    Що ж породжує корупцію ?
    1. Низький рівень доходів держслужбовців в т.ч. лікарів, вчителів
    2. Відсутність механізмів впливу громадян на діяльність держслужбовців, чітко окресленої відповідальності.
    3. Заплутане законодавство з безліччю обмежень та пільг. Чим простіший закон, тим важче його порушувати та легше контролювати його виконання.
    4. Відсутність деравних гарантій якісного виконання обов'язків держслужбовцями.
    5. Відсутність достатньої кількості кваліфікованих кадрів в органах влади.
    ...

    Що породжує злочинність ?
    1. Бідність
    2. Корупція
    3. Бездуховність
    ...

    Отже, ключовими моментами програми повинні бути :
    1. Адміністративна реформа
    - люстрація (відсторонення від влади людей, які займали керівні державні посади терміном на 5 років).
    - суттєве скорочення дежавного апарату.
    - підвищення оплати праці дерслужбовцям, соціальні гарантії для держслужбовців, при виході на пенсію.
    - підвищення відповідальності держслужбовців та створення механізму контролю за їх діяльністю. Дерслужбовці повинні нести більшу відповідальність перед суспільством в порівнянні з простим громадянином.
    ...
    2. Добробут населення, боротьба з бідністю.
    - стимулювання приватної ініціативи та стимулювання створення нових робочих місць, стимулювання внутрішнього інвестування
    - спрощення податкового законодавства
    - зменшення кліькості податків та відрахувань (максимум до 6-ти)
    а) диференційований податок на додану вартість;
    б) податок з прибутку підприємств;
    в) акцизний збір;
    г) мито;
    д) прибутковий податок;
    е) соціальний податок (нарахування на зарплату) на рівні податку на прибуток;
    - зниження прибуткового податку. Податок повинен утримуватися виходячи з сукупного доходу сім'ї.
    - професійне навчання та підвищення кваліфікації безробітних
    - підвищення рівня пенсій
    - контроль за використанням бюджетних коштів
    - залучення іноземних інвестицій
    - підняття престижу наукових установ, інвестування інноваційної діяльності
    ...
    3. Духовне відродження
    ...


    Саме в такому ключі я хотів би побачити Програму.
    Саме це я очікую від ЮТ, як її потенційний виборець.
    Коротко і зрозуміло на що буде звертатися увага і які дії буде ініціювати партія.
    Але, на жаль, цього немає.
    Є загальні декларації, які зустрічаються у більшості Програм.
  • 2002.01.09 | Фарбований Лис

    Свистовичу (+)

    Пане Свистович, якщо найдете хвильку часу, то напишіть чи хтось займається цими відгуками на програму, чи буде хтось робити правки в програму. Хто цим займатиметься, які в нього повноваження?
    Чи буде проінформовано Майдан відносно правок і те чиї зауваження знайшли підтримку блоку Юлі?
    Це важливо, бо може виникнути відчуття,Ю що всі відгуки ідуть як вода в пісок.
    Дякую.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2002.01.09 | Михайло Свистович

      Re: Свистовичу (+)

      Фарбований Лис писав(ла):
      > Пане Свистович, якщо найдете хвильку часу, то напишіть чи хтось займається цими відгуками на програму, чи буде хтось робити правки в програму. Хто цим займатиметься, які в нього повноваження?

      Оскільки я не входжу до кола наближених до Юлі осіб, то всі пропозиції я просто віддам голові редакційної комісії, якого дуже добре знаю.

      > Чи буде проінформовано Майдан відносно правок і те чиї зауваження знайшли підтримку блоку Юлі?

      Це буде видно з нового варіанту програми.

      > Це важливо, бо може виникнути відчуття,Ю що всі відгуки ідуть як вода в пісок.

      В мене таке відчуття вже є, але не можу ж я звинувачувати людину, не спробувавши запропонувати їй свої послуги.
  • 2002.01.10 | Чучхе

    Не розумію, чому у них в списку нема нікого з УНСО? (-)

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2002.01.10 | Наливайко

      Думаю, було б доречно включити Шкіля з хлопцями (-)

    • 2002.01.10 | Михайло Свистович

      Re: А то ти не знаєш.

      А то ти не знаєш наших політиків, в тому числі й опозиційних. Вони ж маму рідну продадуть, щоб потрапити у парламент. Мудаки, ідуть по трупах. Ну що ж, жатимуть те, що засіяли.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".