СДПУ(о) з Жінками вже можна знімати з виборів
03/22/2002 | Andrij
за документально зафіксовані перевищення офіційного виборчого фонду.
З початку виборчої агітації партії та блоки витратили на рекламу майже 4 млн. дол.
[21.03.2002 17:13]
За період з 9 лютого по 17 березня сукупна вартість рекламної кампанії політичних партій і блоків перевищила 3,921 млн. дол. Про ці результати проекту "Громадський моніторинг фінансування виборчої кампанії 2002" повідомив на прес-конференції в УНІАН координатор громадських організацій України "Вільний вибір" Влад КАСЬКІВ.
Як передає кореспондент УНІАН, він зазначив, що, за даними моніторингу, вартість зафіксованої експертами прямої політичної реклами за період з 9 лютого по 17 березня становила 2,519 млн. дол., а соціальної (непряма реклама політичних рухів - УНІАН) політичної реклами - 1,401 млн. дол. За словами В.КАСЬКІВА, сукупна вартість реклами на телебаченні становила 96,8% всієї суми, у друкованих ЗМІ - 2,5%, радіо - 0,7%. Усього в ЗМІ рекламувалися 30 партій і блоків.
Як сказав експерт, за загальною сумою витрат на політичну рекламу лідирує Соціал-демократична партія України (об'єднана), що витратила 1,175 млн. дол. від загальної суми, "Жінки за майбутнє України" - 0,722 млн. дол., Партія зелених України - 0,375 млн. дол.
Серед лідерів за витратами на пряму політичну рекламу В.КАСЬКІВ назвав: "Жінки на майбутнє" - понад 716 тис. дол., "Яблуко" - 259 тис. дол., "Наша Україна" - 252 тис. дол. Лідером за витратами на соціальну політичну рекламу є СДПУ(О) - 1,133 млн. дол.
За даними експертів проекту, сказав В.КАСЬКІВ, за період з 9 лютого по 17 березня на політичну рекламу в столиці було витрачено 99% загальної суми. За його словами, за останній тиждень найактивніше витрачало на політичну рекламу об'єднання "Жінки за майбутнє".
Як повідомили представники проекту, дослідження проводилося шляхом моніторингу ефіру 8 всеукраїнських телеканалів, державних радіостанцій і найбільш популярних FM-радіостанцій та комерційних телеканалів у регіонах, а також 12 всеукраїнських і 15 найбільш популярних регіональних друкованих видань. Розрахунки проводилися за офіційно встановленими розцінками ЗМІ.
Проект реалізується за підтримки Міжнародного фонду "Відродження" і Канадського агентства міжнародного розвитку.
Довідка УНІАН. Коаліція "Свобода вибору" створена в квітні 1999 року і на сьогодні об'єднує 325 громадських організацій.
UNIAN
З початку виборчої агітації партії та блоки витратили на рекламу майже 4 млн. дол.
[21.03.2002 17:13]
За період з 9 лютого по 17 березня сукупна вартість рекламної кампанії політичних партій і блоків перевищила 3,921 млн. дол. Про ці результати проекту "Громадський моніторинг фінансування виборчої кампанії 2002" повідомив на прес-конференції в УНІАН координатор громадських організацій України "Вільний вибір" Влад КАСЬКІВ.
Як передає кореспондент УНІАН, він зазначив, що, за даними моніторингу, вартість зафіксованої експертами прямої політичної реклами за період з 9 лютого по 17 березня становила 2,519 млн. дол., а соціальної (непряма реклама політичних рухів - УНІАН) політичної реклами - 1,401 млн. дол. За словами В.КАСЬКІВА, сукупна вартість реклами на телебаченні становила 96,8% всієї суми, у друкованих ЗМІ - 2,5%, радіо - 0,7%. Усього в ЗМІ рекламувалися 30 партій і блоків.
Як сказав експерт, за загальною сумою витрат на політичну рекламу лідирує Соціал-демократична партія України (об'єднана), що витратила 1,175 млн. дол. від загальної суми, "Жінки за майбутнє України" - 0,722 млн. дол., Партія зелених України - 0,375 млн. дол.
Серед лідерів за витратами на пряму політичну рекламу В.КАСЬКІВ назвав: "Жінки на майбутнє" - понад 716 тис. дол., "Яблуко" - 259 тис. дол., "Наша Україна" - 252 тис. дол. Лідером за витратами на соціальну політичну рекламу є СДПУ(О) - 1,133 млн. дол.
За даними експертів проекту, сказав В.КАСЬКІВ, за період з 9 лютого по 17 березня на політичну рекламу в столиці було витрачено 99% загальної суми. За його словами, за останній тиждень найактивніше витрачало на політичну рекламу об'єднання "Жінки за майбутнє".
Як повідомили представники проекту, дослідження проводилося шляхом моніторингу ефіру 8 всеукраїнських телеканалів, державних радіостанцій і найбільш популярних FM-радіостанцій та комерційних телеканалів у регіонах, а також 12 всеукраїнських і 15 найбільш популярних регіональних друкованих видань. Розрахунки проводилися за офіційно встановленими розцінками ЗМІ.
Проект реалізується за підтримки Міжнародного фонду "Відродження" і Канадського агентства міжнародного розвитку.
Довідка УНІАН. Коаліція "Свобода вибору" створена в квітні 1999 року і на сьогодні об'єднує 325 громадських організацій.
UNIAN
Відповіді
2002.03.22 | A.Social
Слід знімати. Але після виборів
Andrij писав(ла):> за документально зафіксовані перевищення офіційного виборчого фонду.
Хай тепер знімають БЮТ в пакеті із Жінками і СДПУ(о). Якщо знімуть СДПУ(о) і "жінок" тоді напевно пройде КОП ("озимі"), що може бути й непогано. Ще краще знімати їх після виборів, аби їхні 10-15 відсотків голосів розподілити. Розподіл наблизить Ющенка до "контрольного пакету" у ВРУ.
> З початку виборчої агітації партії та блоки витратили на рекламу майже 4 млн. дол.
> [21.03.2002 17:13]
>
> Як сказав експерт, за загальною сумою витрат на політичну рекламу лідирує Соціал-демократична партія України (об'єднана), що витратила 1,175 млн. дол. від загальної суми, "Жінки за майбутнє України" - 0,722 млн. дол., Партія зелених України - 0,375 млн. дол.
>
> Серед лідерів за витратами на пряму політичну рекламу В.КАСЬКІВ назвав: "Жінки на майбутнє" - понад 716 тис. дол., "Яблуко" - 259 тис. дол., "Наша Україна" - 252 тис. дол. Лідером за витратами на соціальну політичну рекламу є СДПУ(О) - 1,133 млн. дол.