Витрати СДПУ(0) становлять 388% від дозволеного.
03/29/2002 | Майдан-ІНФОРМ
Секретаріат Коаліції громадських організацій
"Свобода вибору" звернувся 27 березня до голови Центральної виборчої комісії Михайла Рябця з листом, у якому просить розглянути питання щодо скасування рішення про реєстрацію СДПУ(0), "Жінок за майбутнє" і ПЗУ за суттєве перевищення передбачених виборчим законодавством витрат на передвиборчу рекламу.
Згідно з даними моніторингу, здійснюваного коаліцією у співпраці з українським представництвом міжнародної організації Transparency International, сумарна вартість політичної реклами лише на восьми всеукраїнських телеканалах, кількох популярних регіональних телеканалах, УР-1 та УР-2, найрейтинговіших FM-радіостанціях та у 9 щоденних і 3 тижневих загальноукраїнських і 15 регіональних газетах становить:
СДПУ(0) - 1 млн. 860 тис. 905 дол. (9 млн. 900 тис. 253 грн.),
ВПО "Жінки за майбутнє" - 1 млн. 26 тис. 519 дол. (5 млн. 461 тис. грн.),
ПЗУ - 604 тис. 668 дол. (3 млн. 216 тис. 835 грн.).
В.Каськів наголосив, що законом про вибори розмір виборчих фондів суб'єктів виборів обмежено граничною сумою у 2 млн. 550 тис. грн. Зокрема, загальні витрати на телевізійну, радіо- і друковану рекламу СДПУ(О) становить 388% від дозволеної законом норми. Таким чином, на думку коаліції, є підстави для окремого розгляду на засіданні ЦВК питання щодо перевищення витрат цими трьома суб'єктами виборів на проведення передвиборчої кампанії і застосування ЦВК свого права щодо вибіркового контролю за надходженням, обліком і використанням коштів вказаних суб'єктів. Секретаріат коаліції просить вжити невідкладних заходів і дати публічну оцінку вказаним зловживанням ще до завершення виборчого процесу.
У листі до М.Рябця коаліція звертає увагу на те, що відсутність заходів з боку ЦВК щодо розгляду вказаних у листі фактів і прийняття відповідних рішень можуть стати підставою для оскарження результатів виборів суб'єктами виборчого процесу у суді, а також негативної реакції з боку міжнародного співтовариства. Секретаріат коаліції готовий передати результати здійсненого ним моніторингу та документальне підтвердження його висновків не лише ЦВК, а й будь-якому суб'єкту виборчого процесу для оскарження згаданих порушень у суді.
Згідно з даними згаданого моніторингу, загальні витрати усіх суб'єктів виборів станом на 24 березня становлять 31,5 млн. грн., а до завершення виборчої кампанії - 40 млн. грн.
Як зауважив керівник проекту "Громадський моніторинг фінансування виборчої кампанії 2002" Іван Сікора, лише два суб'єкти виборів - Блок Юлії Тимошенко і Соціалістична партія України погодились надати коаліції дані про свої рекламні витрати, які практично збіглись із даними моніторингу.
УНІАН
"Свобода вибору" звернувся 27 березня до голови Центральної виборчої комісії Михайла Рябця з листом, у якому просить розглянути питання щодо скасування рішення про реєстрацію СДПУ(0), "Жінок за майбутнє" і ПЗУ за суттєве перевищення передбачених виборчим законодавством витрат на передвиборчу рекламу.
Згідно з даними моніторингу, здійснюваного коаліцією у співпраці з українським представництвом міжнародної організації Transparency International, сумарна вартість політичної реклами лише на восьми всеукраїнських телеканалах, кількох популярних регіональних телеканалах, УР-1 та УР-2, найрейтинговіших FM-радіостанціях та у 9 щоденних і 3 тижневих загальноукраїнських і 15 регіональних газетах становить:
СДПУ(0) - 1 млн. 860 тис. 905 дол. (9 млн. 900 тис. 253 грн.),
ВПО "Жінки за майбутнє" - 1 млн. 26 тис. 519 дол. (5 млн. 461 тис. грн.),
ПЗУ - 604 тис. 668 дол. (3 млн. 216 тис. 835 грн.).
В.Каськів наголосив, що законом про вибори розмір виборчих фондів суб'єктів виборів обмежено граничною сумою у 2 млн. 550 тис. грн. Зокрема, загальні витрати на телевізійну, радіо- і друковану рекламу СДПУ(О) становить 388% від дозволеної законом норми. Таким чином, на думку коаліції, є підстави для окремого розгляду на засіданні ЦВК питання щодо перевищення витрат цими трьома суб'єктами виборів на проведення передвиборчої кампанії і застосування ЦВК свого права щодо вибіркового контролю за надходженням, обліком і використанням коштів вказаних суб'єктів. Секретаріат коаліції просить вжити невідкладних заходів і дати публічну оцінку вказаним зловживанням ще до завершення виборчого процесу.
У листі до М.Рябця коаліція звертає увагу на те, що відсутність заходів з боку ЦВК щодо розгляду вказаних у листі фактів і прийняття відповідних рішень можуть стати підставою для оскарження результатів виборів суб'єктами виборчого процесу у суді, а також негативної реакції з боку міжнародного співтовариства. Секретаріат коаліції готовий передати результати здійсненого ним моніторингу та документальне підтвердження його висновків не лише ЦВК, а й будь-якому суб'єкту виборчого процесу для оскарження згаданих порушень у суді.
Згідно з даними згаданого моніторингу, загальні витрати усіх суб'єктів виборів станом на 24 березня становлять 31,5 млн. грн., а до завершення виборчої кампанії - 40 млн. грн.
Як зауважив керівник проекту "Громадський моніторинг фінансування виборчої кампанії 2002" Іван Сікора, лише два суб'єкти виборів - Блок Юлії Тимошенко і Соціалістична партія України погодились надати коаліції дані про свої рекламні витрати, які практично збіглись із даними моніторингу.
УНІАН