Європа зацiкавлена в каспiйськiй нафтi i трубопроводi ОдесаБроди
04/11/2002 | Майдан-ІНФОРМ
Американська компанiя Hаlliburton KelloggBrown&Root i Кембрiджська асоцiацiя енергетичних дослiджень, вивчивши комерцiйну доцiльнiсть нафтопроводу Одеса-Броди, дiйшли висновку про наявнiсть на європейському ринку попиту на каспiйську нафту.
Пiдсумки дослiдження були представленi на засiданнi робочої групи щодо проекту Євроазiйського нафтотранспортного коридора (ЄАНТК) в у Київi.
Потенцiйними покупцями каспiйської нафти Hаlliburton називає, зокрема, захiдноукраїнськi, чеськi, польськi i нiмецьких нафтопереробнi заводи (НПЗ).
Разом з тим в дослiдженнi зазначається, що на початковому етапi роботи (до 2005-2006 рр.) трубопровiд Одеса-Броди буде завантажений не на повну потужнiсть.
Перспективи трубопроводу Одеса-Броди напряму залежать вiд будiвництва дiльницi по територiї Польщi (Гданьськ), а також вiд реалiзацiї проекту iнтеграцiї нафтопроводiв "Адрiя".
Крiм цього, американськi радники зазначають, що використання маршруту Одеса-Броди-Ужгород-Венгрiя-Омишаль дозволить реально скоротити ризики з транспортування нафти у протоках Босфор i Дарданелли, вантажопотiк через якi останнiм часом значно зрiс.
Результати дослiдження дозволяють визнати доцiльним подальшу роботу щодо проекту ЄАНТК i створення органiзацiйної групи, яка буде центральним органом консорцiуму з управлiння нафтопроводом.
Дослiдження, покликане вивчити можливiсть наповнення нафтопроводу Одеса-Броди, проводилося за рахунок коштiв гранта Агентства з торгiвлi й розвитку (США).
Як відомо, багато впливових українських політиків, у тому числі Євген Марчук, виступали категорично проти цього проекту - при тому що робота нафтопроводу збільшує енергетичну незалежність України.
Але минулого року Україна нарешті завершила будiвництво цього нафтопроводу довжиною 674 км i дiаметром 1020 мм i нафтотермiнала "Пiвденний" (Одеса).
Пропускна спроможнiсть першої черги української частини ЄАНТК становитиме 9-14,5 млн. тонн нафти на рiк. У майбутньому передбачається послiдовне збiльшення його потужностi до 40 млн. тонн нафти на рiк.
за матеріалами Інтерфакс-Україна
Пiдсумки дослiдження були представленi на засiданнi робочої групи щодо проекту Євроазiйського нафтотранспортного коридора (ЄАНТК) в у Київi.
Потенцiйними покупцями каспiйської нафти Hаlliburton називає, зокрема, захiдноукраїнськi, чеськi, польськi i нiмецьких нафтопереробнi заводи (НПЗ).
Разом з тим в дослiдженнi зазначається, що на початковому етапi роботи (до 2005-2006 рр.) трубопровiд Одеса-Броди буде завантажений не на повну потужнiсть.
Перспективи трубопроводу Одеса-Броди напряму залежать вiд будiвництва дiльницi по територiї Польщi (Гданьськ), а також вiд реалiзацiї проекту iнтеграцiї нафтопроводiв "Адрiя".
Крiм цього, американськi радники зазначають, що використання маршруту Одеса-Броди-Ужгород-Венгрiя-Омишаль дозволить реально скоротити ризики з транспортування нафти у протоках Босфор i Дарданелли, вантажопотiк через якi останнiм часом значно зрiс.
Результати дослiдження дозволяють визнати доцiльним подальшу роботу щодо проекту ЄАНТК i створення органiзацiйної групи, яка буде центральним органом консорцiуму з управлiння нафтопроводом.
Дослiдження, покликане вивчити можливiсть наповнення нафтопроводу Одеса-Броди, проводилося за рахунок коштiв гранта Агентства з торгiвлi й розвитку (США).
Як відомо, багато впливових українських політиків, у тому числі Євген Марчук, виступали категорично проти цього проекту - при тому що робота нафтопроводу збільшує енергетичну незалежність України.
Але минулого року Україна нарешті завершила будiвництво цього нафтопроводу довжиною 674 км i дiаметром 1020 мм i нафтотермiнала "Пiвденний" (Одеса).
Пропускна спроможнiсть першої черги української частини ЄАНТК становитиме 9-14,5 млн. тонн нафти на рiк. У майбутньому передбачається послiдовне збiльшення його потужностi до 40 млн. тонн нафти на рiк.
за матеріалами Інтерфакс-Україна