Відповідальність за створення віртуальних партій
04/29/2002 | A.Social
Одна цитата:
В "Партії регіонів" ("За ЄдУ!") годі дізнатися, які у них членські внески – і в штабі, і в міськкомі ніхто цього сказати не міг. Зате і в тих, і в інших на моє бажання вступу до партії реагували красномовним мовчанням у слухавці. Після тривалої паузи радили піти туди-то – в офіс партії. Скільки коштує стати членом партії
з повідомлення:
Людмила Пустельна, для УП, 29.04.2002, 15:54
http://www.pravda.com.ua/?20429-4-new
Коментар:
Про що здогадувались, дуже просто перевіряється. Партія не існує, проте існує юридично і дає підстави для участі у виборах.
Партія існує як "закрите акціонерне товариство" - до неї примусово записали людей, які працюють в певних структурах. Набір іззовні не ведеться. При ретельнішій перевірці виявляється, що партія окрім кількох структур реально не існує. Маємо звичайний обман. Далі цей ресурс брехні застосовується на виборах і призводить до викривлення політичної структури.
Отже слід переробити законодавство щодо партій та громадських організацій. Забезпечити прозорість структури політичних утворень. Прозорість фінансування і бюджетів партій (таємні фонди й таємні внески розглядати на рівні хабарництва, важкого суспільного злочину). Обмеження на величину внеску від однієї ділової структури на рік (не більше певної суми і не більше за 25% усього бюджету партії, не більше 1% доходу ділової структури). Фінансування закордонними, державними структурами має бути категорично заборонене і обмежене - іншими суспільними організаціями. Відкритість списків членів партій. (Це і самим партіям потрібно щоби перешкодити одночасну участь в кількох партіях.) Забезпечити аудит політичних структур (громадських корпорацій) так само як це існує в діловій сфері. Ввести юридичну відповідальність за створення "віртуальних партій", за фальшування списків партійців, за примусовий запис до партії (як правило службовців та співробітників ділових структур). Ввести норму недопустимості створення партійних осередків за місцем роботи або служби, на території ділових та державних структур з використанням їх майна. А також норму недопустимості залучення партійців шляхом матеріальної винагороди. Ввести норму можливої кількості партійної бюрократії, яка оплачачується з бюджету партії.
Слід виконати аудит наявного політичного спектру й розпустити всі віртуальні партії, примусити загрозою аудиту деякі структури об"єднатися.
Якщо в діловій сфері існує розгалуджене й заплутане законодавство, якщо в сфері медія багато законодавства й дуже багато обмежень і контролю, чому в партійній сфері, дуже вагомій з погляду вибору національного шляху, іноземного втручання, лоббістського втручання в економічну діяльність та критичну з погляду національної безпеки, чому в цій галузі немає відповідної чіткості й повний бордель? На кожних 3-4 депутати припадає по одній партії. Партій більше раз у 10 аніж провідних медія. Чому кожні 2-3 роки весь політичний спектр перетасовується, кому потрібно збуджувати, дестабілізувати суспільство, дискредитувати ідею партійної структури?
Чому Азаров створивши Партію регіонів за допомогою службового становища, сфальшувавши її списки, використовуючи ще й службове становище на користь блоку партії, все ще на посаді і на волі? Чому Медведчук й СДПУо, перевершивши медія та виборчий фонд десь у 10 разів вважаються обраними?
В "Партії регіонів" ("За ЄдУ!") годі дізнатися, які у них членські внески – і в штабі, і в міськкомі ніхто цього сказати не міг. Зате і в тих, і в інших на моє бажання вступу до партії реагували красномовним мовчанням у слухавці. Після тривалої паузи радили піти туди-то – в офіс партії. Скільки коштує стати членом партії
з повідомлення:
Людмила Пустельна, для УП, 29.04.2002, 15:54
http://www.pravda.com.ua/?20429-4-new
Коментар:
Про що здогадувались, дуже просто перевіряється. Партія не існує, проте існує юридично і дає підстави для участі у виборах.
Партія існує як "закрите акціонерне товариство" - до неї примусово записали людей, які працюють в певних структурах. Набір іззовні не ведеться. При ретельнішій перевірці виявляється, що партія окрім кількох структур реально не існує. Маємо звичайний обман. Далі цей ресурс брехні застосовується на виборах і призводить до викривлення політичної структури.
Отже слід переробити законодавство щодо партій та громадських організацій. Забезпечити прозорість структури політичних утворень. Прозорість фінансування і бюджетів партій (таємні фонди й таємні внески розглядати на рівні хабарництва, важкого суспільного злочину). Обмеження на величину внеску від однієї ділової структури на рік (не більше певної суми і не більше за 25% усього бюджету партії, не більше 1% доходу ділової структури). Фінансування закордонними, державними структурами має бути категорично заборонене і обмежене - іншими суспільними організаціями. Відкритість списків членів партій. (Це і самим партіям потрібно щоби перешкодити одночасну участь в кількох партіях.) Забезпечити аудит політичних структур (громадських корпорацій) так само як це існує в діловій сфері. Ввести юридичну відповідальність за створення "віртуальних партій", за фальшування списків партійців, за примусовий запис до партії (як правило службовців та співробітників ділових структур). Ввести норму недопустимості створення партійних осередків за місцем роботи або служби, на території ділових та державних структур з використанням їх майна. А також норму недопустимості залучення партійців шляхом матеріальної винагороди. Ввести норму можливої кількості партійної бюрократії, яка оплачачується з бюджету партії.
Слід виконати аудит наявного політичного спектру й розпустити всі віртуальні партії, примусити загрозою аудиту деякі структури об"єднатися.
Якщо в діловій сфері існує розгалуджене й заплутане законодавство, якщо в сфері медія багато законодавства й дуже багато обмежень і контролю, чому в партійній сфері, дуже вагомій з погляду вибору національного шляху, іноземного втручання, лоббістського втручання в економічну діяльність та критичну з погляду національної безпеки, чому в цій галузі немає відповідної чіткості й повний бордель? На кожних 3-4 депутати припадає по одній партії. Партій більше раз у 10 аніж провідних медія. Чому кожні 2-3 роки весь політичний спектр перетасовується, кому потрібно збуджувати, дестабілізувати суспільство, дискредитувати ідею партійної структури?
Чому Азаров створивши Партію регіонів за допомогою службового становища, сфальшувавши її списки, використовуючи ще й службове становище на користь блоку партії, все ще на посаді і на волі? Чому Медведчук й СДПУо, перевершивши медія та виборчий фонд десь у 10 разів вважаються обраними?
Відповіді
2002.04.29 | Гура
Підтримую
2002.04.29 | Гура
^^^^^ (-)