МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Атака на американські хмарочоси

05/05/2002 | Карло
У які поверхи влучили літаки? Я чув таке, що вони влучили у такі поверхи, які ідеально були сплановані для руйнування будівель. Бо з одного боку не можна було влучити низько, щоб не дати змоги гасити пожежу з землі. З другого, треба було залишити достатньо поверхів вище точки влучання, щоб своєю енергією падіння вони зруйнували усю будівлю. Тобто завдання окрім і так досить складного влучання у будівлю ускладнювалося влучанням у потрібні поверхи. І це ще важче було б зробити мало підготовленим льотчикам. Отож напрошується ідея про розміщення у потрібній точці влучання спеціального радіобуя, на які і було спрямовано літаки. Це мабуть могло б полегшити і безпілотний варіант. Як вважатимуть спеціалісти, чи можливо наведення "Боінгів" на радіосигнал, чи є відповідні пристрої на літаку, все таки це не ракета?

Відповіді

  • 2002.05.05 | A.Social

    Влучити не важко. Чого мучитись дурним питанням

    Штучно вигадуєте проблему, а потім мучаєтесь з її розв"язанням. Літаки завжди "влучають" в смугу зльоту-посадки. Сідають навіть на авіаносці (80х200-300м). Яка проблема влучити у будівлю ширшу за літак на швидкості підльоту трохи вищій ніж зліт-посадка (~350 км/год). Висота була достатньою для прольоту над іншими хмарочосами аби не ускладнювати. (Питання може бути з тим, що принаймні один таран був не на прямій лінії, легкій для прицілювання, а на крутому віражі з нахилом літака до 45-60 градусів, схоже пілот мав попередній досвід на бойових літаках. Але якщо його навчали цьому в Афганістані чи де інде, теж питання немає.)

    Не влучили би з першого заходу, розвернулися б і влучили з другого...

    Завдання руйнувати будівлі не ставилося. Цього не очікував сам Бін Ладен. Вигадана проблема й пошук під неї пояснень, який заплутує.

    Ідея авіатарану існує давно. Ще Гітлер обоворював ідею удару по Емпайр Стейт Білдінг крилатою ракетою V-1 або спеціальним літаком. Тоді саме і йшлося про радіомаяки. Але коли у німців елементарні справи провалювалися з агентурою на території Стейтів до таких речей дійти не могло.

    Чому впали будівлі? Розплавилися або ослабли напружені конструкції. Обвал верхніх поверхів кінетичною енергією зім"яв нижні. Чому це виглядає нереалістично? Чому впала сусідня будівля? Від локального землетрусу, як завжди руйнуються будівлі від землетрусів. (Стійкість могла бути розрахована на землетрус, але реально був трус-вібрація в іншому частотному діапазоні й фундаменти поруч.)

    Карло писав(ла):
    > У які поверхи влучили літаки? Я чув таке, що вони влучили у такі поверхи, які ідеально були сплановані для руйнування будівель. Бо з одного боку не можна було влучити низько, щоб не дати змоги гасити пожежу з землі. З другого, треба було залишити достатньо поверхів вище точки влучання, щоб своєю енергією падіння вони зруйнували усю будівлю. Тобто завдання окрім і так досить складного влучання у будівлю ускладнювалося влучанням у потрібні поверхи. І це ще важче було б зробити мало підготовленим льотчикам. Отож напрошується ідея про розміщення у потрібній точці влучання спеціального радіобуя, на які і було спрямовано літаки. Це мабуть могло б полегшити і безпілотний варіант. Як вважатимуть спеціалісти, чи можливо наведення "Боінгів" на радіосигнал, чи є відповідні пристрої на літаку, все таки це не ракета?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2002.05.05 | Карло

      Може і так

      Я ж не літав. Просто начитався матеріалів про загадковість фактів і мені закортіло промовити своє слово. Отже Ви вважаєте, що загадок зрвсім не має?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2002.05.05 | АВ

        Re: Може і так


        Ты прав, Карло, наши лётчики недоумевают, как возможно было вписаться в глиссаду в той ситуации. Более того, поговаривают, что даже для асов подобное попадание практически невозможно, ширина обьекта меньше взлётки, а в подобных случаях даже штатные пилоты без автопосадки автопилотом чаще заходят на повторный круг, чем попадают с первого захода.

        Не иначе - был радиомаяк и сопряжение бортового автопилота с ним.
      • 2002.05.06 | Roller

        Re: Може і так


        Радиомаяк мало что даст. Треба давать курс и глиссаду. А маяк дает просто направление. Возможно самолет был запрограмирован, заданы координаты цели и полет проходил на автопилоте, Автопилот сажает до нуля по лазеру, если не ошибаюсь. Возможно пикирование происходило по детской лазерной указке,у нас такие продаются в метро,ну и пласмассовому ножичку.

        Вчера я сбросил отзывы в эту тему , если не чтали, можете познакомиться.Возможно маяк выполнял роль ближнего , или дпльнего привода, которые проходили перед боевым разворотом. А что, не ужели в отчете нет этих подробностей. Я кажется что-то видел по дискавери, или где-то еще.

        04-05-2002 23:18, Valentine Roller
        Вариант Рейхстаг. Американские ястребы (наци) против мировой дем
        переглядів: 13 // URL: http://maidan.org.ua/n/free/1020543510


        05-05-2002 00:06, Roller
        Что до версии падения башен, то ...
        переглядів: 13 // URL: http://maidan.org.ua/n/free/1020546388
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2002.05.06 | trick

          Re: Може і так

          Roller писав(ла):
          >
          > Автопилот сажает до нуля по лазеру, если не ошибаюсь. Возможно пикирование происходило по детской лазерной указке,у нас такие продаются в метро,ну и пласмассовому ножичку.
          >
          Z radiomajakom - virno. Z glosadoju , zdaetsya pomylyaeshsya. Systema slipoi posadky dlya "cyvilnyx" - tak zvana 4-luchova glisada (bachyv na aerodromi bilo-chervoni radarchyky na polovyni smugy i 50 metriv vbik ? To vono i e.) Taku systemu treba tochno kalibruvaty. Po druge vona duzhe vuzkonapravlena, i litaky ne mozhut zajty na nei z dovilnyx kursiv. Po trete, jakby navit ix vstanovyly v WTC (2 shtuky) i vvimknuly, to shybky b polopalys, ta i metalokonstrukcii zavazhaly by im pracuvaty.

          IMXO traektorii zitknen buly ne na znyzhennya, a bilsh-mensh goryzontalni.

          Do rechi, odna rich, pro jaku ja nichogo ne chuv - sprava v tomu sho v US naskilky ja znaju, polyoty na vysoti menshij nizh 3000 ft (vhy 5000) jdut bez zapovnennya "flight planu" i ne vidslidkovujutsya radaramy na marshruti (bo duzhe zabagato gelikopteriv ta malyx litakiv u povitri odnochasno). Vidimknuvshy "SOD" (tak zv. transponder) ta vpavshy nyzhche 2500 (a vysota litakiv pid chas zitknennya z WTC bula des 1000-1500 ft) mozhna bulo na jakyjs chas znyknuty z dyspetcherskyx radariv (poky na KDP ne pidnimut buchu). Ce vse - moe osobyste IMXO.
  • 2002.05.06 | Карло

    А чи можна було катапультнутися?

    Чи є катапульти на цівільних літаках?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2002.05.06 | trick

      E. Tilky kabina ne vidkryvaetsya pid chas katapultuvannya (-)

  • 2002.05.06 | Stepan Salo

    Re: Атака на американські хмарочоси

    Та не було ніяких літаків зовсім. Були змонтовані відеоз'йомки з літаками та роздані агентам ФБР для впровадження в маси. А в хмарочоси були закладені заряди. І жертв теж не було - то все штатні агенти ФБР замаскувалися. І взагалі - все, що було показано по телевізору - зняте в Голлівуді. Всі куплені, обдурені, все - спотворено. А зроблено все для того, щоб почати війну з Талібами та прокласти нафтопровід в Афганістані.
    Чи це те, що ви тут намагаєтесь з'ясувати? Чи вам більше довподоби версія, що все було зроблено агентами Моссаду для початку війни США з арабами на благо Ізраілю?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2002.05.06 | trick

      O! Narshti zdogadalys ;) (-)



Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".