"План Ющенка"
05/17/2002 | Майдан-ІНФОРМ
"Наша Україна" звернулася до iнших парламентських сил розглянути проект договору про спiльнi дiї у Верховнiй Радi 4-го скликання, що передбачає створення коалiцiї i розподiл мiж собою посад у керiвництвi парламенту i парламентських комiтетах.
В договорi запропоновано досягти домовленостi про призначення керiвника Верховної Ради, а також розподiлити всi посади, якi затверджуються парламентом - керiвництво Рахункової палати, уповноваженого Верховної Ради з прав людини, Ради Нацбанку, Нацради з теле- i радiомовлення, Конституцiйного суду, Вищої ради юстицiї, спостережних рад Ощадбанку та "Ексимбанку" (Верховна Рада призначає свою "четвiрку" Нацради з телерадiомовлення, "шiстку" суддiв КС, "трiйку" представникiв Вищої ради юстицiї, "четвiрку" спостережних рад Ощадбанку та "Ексимбанку" ).
Також запропоновано прийняти комплекс законодавчих актiв
для забезпечення проведення економiчних, соцiальних, полiтичних i правових перетворень в українському суспiльствi.
Згiдно з договором, сторони вважають за необхiдне законодавчо врегулювати дiяльнiсть парламентської бiльшостi i парламентської опозицiї. Для цього, зазначається в проектi документа, сторони пiдтримують внесення змiн до Конституцiї i прийняття необхiдних законодавчих актiв.
1. Сторони вважають за необхiдне ввести пропорцiйну модель виборiв до
парламенту i пiдтримують прийняття нової редакцiї закону про вибори.
Згiдно з документом, сторони висловлюються за необхiднiсть
розведення в часi виборiв народних депутатiв, президента, депутатiв
мiсцевих рад, сiльських, селищних i мiських голiв. Для цього вони пiдтримують внесення змiн до законодавства.
2. Сторони вважають також за необхiдне пiдпорядкувати державну податкову адмiнiстрацiю i Державну митну службу Кабiнету мiнiстрiв.
3. У документi також мiститься положення про необхiднiсть провести адмiнiстративно-територiальну реформу, однiєю зi складових якої має стати скорочення кiлькостi адмiнiстративно-територiальних одиниць; ввести виборнiсть губернаторiв; ввести призначення на посаду i звiльнення з неї генерального прокурора i голови Служби безпеки України Верховною Радою за поданням профiльного парламентського комiтету. Для цього сторони пiдтримують прийняття i внесення необхiдних змiн до законодавства.
4. Згiдно з проектом договору, сторони зобов'язуються домогтися формування Кабiнету мiнiстрiв парламентською бiльшiстю, i пiдтримують для цього внесення вiдповiдних змiн до Конституцiї.
5 Вони вважають за необхiдне ввести представницький принцип формування Центрвиборчкому i пiдтримують необхiднiсть внесення змiн до Конституцiї щодо формування ЦВК виключно парламентом.
6. Сторони вважають за недоцiльне функцiонування держадмiнiстрацiй у Києвi i Севастополi.
Коментуючи проект договору, представник фракцiї СПУ Вiталiй Шибко, повiдомив, що зараз фракцiя має намiр обговорити його.
За його словами, при попередньому ознайомленнi з проектом договору лiдер фракцiї Олександр Мороз зазначив, що його положення "в основному збiгаються з передвиборною програмою СПУ". Тому В.Шибко вважає високоюймовiрнiсть пiдтримки Соцпартiєю цього документа. Проект договору роздано фракцiям СПУ, КПУ i БЮТ у п'ятницю. Зараз цей документ розглядаєься у зазначених фракцiях.
Інтерфакс
В договорi запропоновано досягти домовленостi про призначення керiвника Верховної Ради, а також розподiлити всi посади, якi затверджуються парламентом - керiвництво Рахункової палати, уповноваженого Верховної Ради з прав людини, Ради Нацбанку, Нацради з теле- i радiомовлення, Конституцiйного суду, Вищої ради юстицiї, спостережних рад Ощадбанку та "Ексимбанку" (Верховна Рада призначає свою "четвiрку" Нацради з телерадiомовлення, "шiстку" суддiв КС, "трiйку" представникiв Вищої ради юстицiї, "четвiрку" спостережних рад Ощадбанку та "Ексимбанку" ).
Також запропоновано прийняти комплекс законодавчих актiв
для забезпечення проведення економiчних, соцiальних, полiтичних i правових перетворень в українському суспiльствi.
Згiдно з договором, сторони вважають за необхiдне законодавчо врегулювати дiяльнiсть парламентської бiльшостi i парламентської опозицiї. Для цього, зазначається в проектi документа, сторони пiдтримують внесення змiн до Конституцiї i прийняття необхiдних законодавчих актiв.
1. Сторони вважають за необхiдне ввести пропорцiйну модель виборiв до
парламенту i пiдтримують прийняття нової редакцiї закону про вибори.
Згiдно з документом, сторони висловлюються за необхiднiсть
розведення в часi виборiв народних депутатiв, президента, депутатiв
мiсцевих рад, сiльських, селищних i мiських голiв. Для цього вони пiдтримують внесення змiн до законодавства.
2. Сторони вважають також за необхiдне пiдпорядкувати державну податкову адмiнiстрацiю i Державну митну службу Кабiнету мiнiстрiв.
3. У документi також мiститься положення про необхiднiсть провести адмiнiстративно-територiальну реформу, однiєю зi складових якої має стати скорочення кiлькостi адмiнiстративно-територiальних одиниць; ввести виборнiсть губернаторiв; ввести призначення на посаду i звiльнення з неї генерального прокурора i голови Служби безпеки України Верховною Радою за поданням профiльного парламентського комiтету. Для цього сторони пiдтримують прийняття i внесення необхiдних змiн до законодавства.
4. Згiдно з проектом договору, сторони зобов'язуються домогтися формування Кабiнету мiнiстрiв парламентською бiльшiстю, i пiдтримують для цього внесення вiдповiдних змiн до Конституцiї.
5 Вони вважають за необхiдне ввести представницький принцип формування Центрвиборчкому i пiдтримують необхiднiсть внесення змiн до Конституцiї щодо формування ЦВК виключно парламентом.
6. Сторони вважають за недоцiльне функцiонування держадмiнiстрацiй у Києвi i Севастополi.
Коментуючи проект договору, представник фракцiї СПУ Вiталiй Шибко, повiдомив, що зараз фракцiя має намiр обговорити його.
За його словами, при попередньому ознайомленнi з проектом договору лiдер фракцiї Олександр Мороз зазначив, що його положення "в основному збiгаються з передвиборною програмою СПУ". Тому В.Шибко вважає високоюймовiрнiсть пiдтримки Соцпартiєю цього документа. Проект договору роздано фракцiям СПУ, КПУ i БЮТ у п'ятницю. Зараз цей документ розглядаєься у зазначених фракцiях.
Інтерфакс